![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6263646566 159> |
Author | |
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Залудно се надеваш. Изведувачот на Васил Аџиларски е фирмата Хуљуси комерц и сигурно ќе добива многу тендери и понатаму.
Улиците Васил Аџиларски и Стив Наумов ќе се реконструираат на потегот од Градската болница до објектот на МНТ, во вкупна должина од 850 метри. Во овој градежен зафат ќе се изгребе асфалтот на четирите коловозни ленти на овие улици, ќе се поправат рабниците, ќе се нивелираат шахтите и сливниците и ќе се нанесе нов асфалт. На терен ќе работат екипите на градежната фирма „Хуљуси комерц“ од Куманово, а за овој градежен зафат Градот Скопје ќе потроши околу 27 милиони денари. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Ova e ulica? Da im bide sram da se falat pred kamerite! A i graganite se nenormalni sto voopsto prifatat vakva ,,ulica,,...
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Па ако граѓаните 20 години немале улица, ова им е премија. Плус луѓето, особено од руралните подрачја се помалку запознаени со тоа како изгледа вистински направена улица, па затоа се задоволуваат со вакво нешто. Особено што во селата најчест превоз се и запрежните коли, така да не треба многу помпа да се дига за селските улици. Пред некое време коа бев у Средно Коњари, им направиле нов пат, прилично фино среден, а целиот испрљан од добиток, од прашина, кал, тотално несредено. Мене единствено она што ми смета е што и за вакви ептен локални патчиња се сечат ленти и се викаат новинари. Ама тоа е кога Скопје се децентрализираше на погрешен начин.
|
|
![]() |
|
truckerinsoul ![]() Newbiе ![]() Joined: 17-Sep-2010 Location: 0 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
точно, задоволни се со тоа што нема повеќе да газат кал. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Што е битна улицата? Важно е што имаат wi-fi!
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
аман бе, до кога ќе прифаќаме с*ања само поради тоа што претходно имало поголеми с*ања, мука ми е од тоа...
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Дефетизмот ни е најголемата маана... и мене ми е мака најмногу за ова. |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Ама луѓе, село е тоа. Значи не станува збор ниту за некоја уличка у населба у Скопје или за градски булевар. Таму им е битно само да имаат асфалт. Па прошетајте низ селава скопски и македонски малце, па секое второ село кука само за асфалт, за да немаат кал коа ќе заврне. Не се ова австриско-словеначко-германски села па да биде педантерија. Отидете за 10 дена у ова село и ќе видите во каква состојба ќе биде патот. кафеав во најмала рака. Нашите села се нечисти, сакале да признаеме или не и секоја ваква инвестиција за нив е и повеќе од одлична, само за да можат наместо на кал да газат на асфалт. Не ги деградирам селата, но реалната ситуација е таква каква што е. Зошто никој не искочи да се буни за ужасноста на Аџиларски, МХЈ, лошото спојување на Партизанска со споредните улици и сл. Не ме сфаќајте погрешно, ама феноменална работа завршил град Скопје што дури и им ставил асфалт, затоа што Скопје е едини главен град у европа кој покрај урбана има и огромен дел на рурална средина, па затоа и се прави пофушерај со помалку пари за да има да се направи и на други места.
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
На улицава и фали само чистење и хоризонтална сигнализација. Ширината е стандардна за рурални средини. А може и Сарај да фрли некој денар и да направи тротоари.
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Токму за ова зборам. Нели треба да се стремиме кон нешто повеќе? Или нас секогаш малце ни е доволно. Колку да гласа народ на избори. Што е тешко да се направи една права улица, и да се постават рабници? Зошто мора да се чека на нови 20 години за повторно да се преправа улица? Ако се прави, нека се прави за 100 години. Ова второво, незнам како може да биде оправдување за фушерај. |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() Алекс, моментот е дека луѓето од село, колку и да звучи потценувачки, се гледани со други очи од страна на надлежните. Они мислат дека е доволно да се стави само асфалт и крај на муабетот. Особено што се работи за споредни улички на кои ретко проаѓаат коли, најчести се трактори и запрежни коли. За второво има големо и јасно објаснување. Град Скопје е апсолутно сиромашен главен град. Нема доволно пари ниту за главните градски улици. Затоа, се употребува помалку асфалт, не се ставаат рабници, се употребува најефтината работна сила и се заштедува некој денар за да може да се среди и некоја друга селска улица. Пролемот е што градов треба да се грижи и за селските улици кои географски не припаѓаат на Скопје, па затоа се гледа и да се заврши барем мал зафат, само за да народот биде задоволен а и да се заштеди некој денар за друга улица. Јасно може да се воведе тезата што ќе ни плажа кај камени, џабе пари и сл, али тргнувајќи го тоа на страна, градот со 70-тина милиони евра мора да прави улици од Сарај до Синѓелиќ, да дава пари за ФК Вардар, да дава донации за културни дешавки и сл, па затоа и едноставно буџетот максимално се исцрпува што мораме да гледаме вакви тажни слики со нашите улици и булевари. Затоа и Град Скопје така гордо си ги претставува ваквите проекти како успешни, затоа што и со ваков буџет ете успеале да направат каква таква улица и во Сарај. |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
N23, јасно ми е сето ова што го кажуваш. И не велам дека не си во право. Само сакам да укажам дека со ептен малку повеќе пари, а особено повеќе креативност може да биде многу подобро.
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
ПОКАНА Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, утре /29.06.2011 година, среда/ во 11 часот кај објектот „Тифани“ ќе ја посети улицата Даме Груев каде што се во тек градежните работи за реконструкција на нејзиниот коловоз. По посетата ќе следуваат изјави за медиумите. Ова значи дека веќе работат на реконструкција на улицата? Ако е така ондак стварно ќе се заокружи убава целина на освежени улици речиси низ целиот строг центар. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Да работат. Денес поминав... Изгребан е асфалтот...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Asfaltot e izgreban pred povekje 4-5 dena Edited by mirakuliks - 29-Jun-2011 at 09:57 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
ПРОШИРУВАЊАТА НА БУЛЕВАРИТЕ ЌЕ ГО ОТЕЖНАТ СООБРАЌАЈОТ
Тргни-застани низ центарот до есен Најкритичен дел ќе останат сообраќајниците од поширокиот центар кои гравитираат кон „Климент Охридски“ и „Теодосиј Гологанов“, а најголемиот товар ќе го понесат булеварите Партизански одреди и Илинденска, каде што ќе биде пренасочен најголем број од возилата Прав, кал, прекопи и градежни машини ќе бидат заштитен знак на улицата Теодосиј Гологанов и булеварот Климент Охридски ова лето, кои поради проширување на коловозните ленти во одредени периоди ќе бидат делумно или целосно затворени за сообраќај. За да не се најдат во метеж, граѓаните ќе бидат принудени да ги одбегнуваат овие сообраќајници и да ги користат споредните улички, што ќе значи подолго возење и поголема потрошувачка на гориво и на време. Овие две сообраќајници се последните од годинашниот проект за обнова на улиците во центарот на Скопје, кои градоначалникот Коце Трајановски ги испланира со Буџетот за 2011 година. Имајќи предвид дека се работи за значајни артерии, тие намерно се оставени за крај, кога граѓаните одат на одмор и сообраќајниот метеж е помал. „Илинденска“ и „Првомајска“ ќе се шират в година Ситуацијата, сепак, нема да е толку сложена затоа што годинава нема да се реализира најавеното проширување на булеварот Илинден до бензинската пумпа на „Макпетрол“ во населбата Карпош 4. Одложувањето е поради нерасчистени имотно-правни односи на трасата. Проширувањето на Првомајска во Кисела Вода зависи од добивањето на кредитот од Европската банка за обнова и развој од три милиони евра, а во тој случај градежните работи би почнале во октомври. Најкритичен дел ќе останат сообраќајниците од поширокиот центар кои гравитираат кон „Охридски“ и „Гологанов“, а најголемиот товар ќе го понесат булеварите Партизански одреди и Илинденска, каде што ќе биде пренасочен најголем број од возилата. За да се избегне метежот, додека траат градежните работи на „Гологанов“ возачите кои се движат кон Козле, Тафталиџе и Карпош како алтернатива може да ги користат улиците Народен фронт и Васил Ѓоргов во Капиштец, како и булеварот Партизански одреди. Оние, пак, кои се движат од Ѓорче Петров кон центарот, наместо „Гологанов“, ќе може да ги користат „Партизанска“ и „Илинденска“. Малку покомплицирано ќе биде движењето во периодите кога булеварот Климент Охридски ќе се асфалтира и ќе биде затворен за сообраќај. Тогаш за да се стаса од центар до Дебар Маало ќе нема многу варијанти, односно ќе се користат „Рузвелтова“ и „Ленинова“ како и сите помали споредни улички. За движење од Карпош кон Аеродром, пак, метежот може да се избегне преку булеварите Илинденска, Даме Груев и Гоце Делчев. Градската власт бара разбирање Во изминативе неколку месеци беше заменет стариот со нов асфалт на неколку улици во централното подрачје: Мито Хаџивасилев-Јасмин, Васил Аџиларски, Кузман Јосифовски-Питу, како и Мостот Гоце Делчев и Мостот на револуцијата кај МАНУ. Граѓаните уште тогаш негодуваа и бараа одговори зошто градската власт не ги почне сите улици наеднаш. - Невозможно е да се почнат вакви зафати наеднаш, оти тоа ќе предизвикаше голем застој. Впрочем затоа и прво ги завршивме веќе почнатите проекти, а потоа прејдовме на „Гологанов“ и „Климент Охридски“. До есен, делови од овие два булевара ќе бидат затворани во етапи и затоа апелираме до граѓаните да имаат разбирање и да користат алтернативни улици во центарот - вели портпаролот Неделчо Крстевски. Последен се менува асфалтот на улицата Даме Груев, покрај Градски ѕид, каде што градежните работи треба да бидат завршени до крајот на оваа недела. Со тоа ќе биде ослободен притисокот од возила што е присутен во делот на „Партизанска“ кај Владата и зградата „Тифани“, како и кај трговскиот центар „Палома бјанка“. Сите наведени инвестиции на градските улици вкупно чинат околу четири милиони евра. Граѓаните се заштитени - нема повредени Реконструкцијата на улиците најмалку ги прави среќни пешаците, кои наместа буквално нема каде да се движат. Тротоарите во голем дел од центарот се раскопани, а на некои делови од „Климент Охридски“ и „Теодосиј Гологанов“ воопшто ги нема. Проблем е и што пешачките премини на некои места веќе немаат функција, затоа што завршуваат во рововите што се ископани за новите коловозни ленти. На прашањето дали смета дека Градот Скопје соодветно ги заштитил пешаците и возачите при реконструкциите, градоначалникот Коце Трајановски изјави дека е задоволен. - Безбедносните аспекти се запазени и ние досега не сме имале никаков проблем со граѓаните. Немало никаков инцидент ниту, пак, повреди. Ќе продолжиме и натаму со ваквиот степен на заштита. Благодарен сум им на граѓаните што имаат разбирање и што внимаваат. Со тоа самите придонесуваат за побезбеден сообраќај, и оние што возат и оние што се движат пеш - изјави градоначалникот. Јорданка ИВАНОВСКА http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=BF4EF00BB451644BBAFB5611ADC2BB25 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Интересна е најавата за Илинденска за до година, се надевам дека и тоа ќе биде, па за две години најмногу од сега да почнеме со планирање на делницата Карпош 4 - Северна Обиколница
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Студијата за подземните булевари во сопственост на Градот
Министерството за транспорт и врски бесплатно ќе му го предаде на Градот правото на користење на Студијата за сообраќајниот систем на Скопје. Во рамките на студијата се изработени и идејни проекти за продолжување на булеварот Свети Климент Охридски со тунел под Кале до булеварот Никола Карев и за подземната сообраќајница со почеток од раскрсницата помеѓу „Партизански одреди“ и „Ленинова“ до раскрсницата меѓу булеварите Крсте Мисирков и Кочо Рацин, што ќе минува под плоштадот. Пред две години Министерството за транспорт и врски порача од шпанската фирма „Идом инженеринг“ да изработи студија за сообраќајниот систем во Скопје, со идејни решенија за двете подземни сообраќајници. - Идејните проекти за подземните сообраќајници се многу значајни, а со нивна реализација ќе се решат проблемите на стотици илјади граѓани и ќе го подобрат квалитетот на животот. Основната цел на идејните проекти е истражување и добивање оптимална траса на сообраќајниците, утврдување на потребните пари и динамиката на изградбата. Со изградбата на овие подземни сообраќајници ќе добиеме побрз, поевтин, побезбеден сообраќај - се вели во образложението на одлуката за прием на студијата, што денеска ќе биде усвоена на седница на Советот на Град Скопје. Градските власти ќе ги искористат идејните решенија за да изработат основни и изведбени проекти за изградбата на булеварите. Оваа студија всушност е долгорочна програма за стратешки развој на транспортната инфраструктура во Скопје, односно неговите патишта, автопатишта, железница и идната лесна железничка мрежа. - Целта на студијата е да обезбеди развој на инфраструктура која ќе ја олесни употребата и ќе го развие на повисоко ниво транспортот на еколошки начин. Целта не е само да се управуваат постојните или предвидените сообраќајни текови, туку и активно да се обликуваат градските и регионалните структури, така што ќе се задоволат потребите на националната и регионалната економија - се вели во образложението на одлуката. http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=317F98C5FFAD97449CCA6FA58063025E |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6263646566 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |