build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6263646566 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1261 Posted: 21-Jun-2011 at 01:22
   Залудно се надеваш. Изведувачот на Васил Аџиларски е фирмата Хуљуси комерц и сигурно ќе добива многу тендери и понатаму.

Улиците Васил Аџиларски и Стив Наумов ќе се реконструираат на потегот од Градската болница до објектот на МНТ, во вкупна должина од 850 метри. Во овој градежен зафат ќе се изгребе асфалтот на четирите коловозни ленти на овие улици, ќе се поправат рабниците, ќе се нивелираат шахтите и сливниците и ќе се нанесе нов асфалт.

На терен ќе работат екипите на градежната фирма „Хуљуси комерц“ од Куманово, а за овој градежен зафат Градот Скопје ќе потроши околу 27 милиони денари.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1262 Posted: 22-Jun-2011 at 14:36
Ova e ulica? Da im bide sram da se falat pred kamerite! A i graganite se nenormalni sto voopsto prifatat vakva ,,ulica,,...
ОТВОРЕНА ЗА СООБРАЌАЈ УЛИЦА ВО КРУШОПЕК

Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, и градоначалникот на Општина Сарај, Блерим Беџети, денеска /22.06.2011 година/ и официјално ја отворија за сообраќај реконструираната улицата Крушопек во селото Крушопек, општина Сарај.

Делницата е долга 1.200 метри и широка 4,5 метрим а дополнително се поставени и банкини. Коловозот на улицата е целосно реконструиран, асфалтиран и обележен. Во наредниов период продолжува реконструкцијата на делот од патот кон селото Грчец.

На реконструкција на улицата Крушопек работеа екипите на градежната компанија „Пелагонија – Гостивар“. Овој проект е резултат на добрата соработка меѓу Градот Скопје и општината Сарај.

Во вкупната вредност на проектот за реконструкција на улицата Крушопек од 14 милиони денари Градот Скопје учествува со 8,5 милиони денари.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4331&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1263 Posted: 22-Jun-2011 at 15:13
Па ако граѓаните 20 години немале улица, ова им е премија. Плус луѓето, особено од руралните подрачја се помалку запознаени со тоа како изгледа вистински направена улица, па затоа се задоволуваат со вакво нешто. Особено што во селата најчест превоз се и запрежните коли, така да не треба многу помпа да се дига за селските улици. Пред некое време коа бев у Средно Коњари, им направиле нов пат, прилично фино среден, а целиот испрљан од добиток, од прашина, кал, тотално несредено. Мене единствено она што ми смета е што и за вакви ептен локални патчиња се сечат ленти и се викаат новинари. Ама тоа е кога Скопје се децентрализираше на погрешен начин.
Back to Top
truckerinsoul View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 17-Sep-2010
Location: 0
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote truckerinsoul Quote  Post ReplyReply #1264 Posted: 22-Jun-2011 at 17:49
Originally posted by N23

Па ако граѓаните 20 години немале улица, ова им е премија. Плус луѓето, особено од руралните подрачја се помалку запознаени со тоа како изгледа вистински направена улица


точно, задоволни се со тоа што нема повеќе да газат кал.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1265 Posted: 23-Jun-2011 at 06:59
Што е битна улицата? Важно е што имаат wi-fi!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1266 Posted: 23-Jun-2011 at 14:08
аман бе, до кога ќе прифаќаме с*ања само поради тоа што претходно имало поголеми с*ања, мука ми е од тоа...
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1267 Posted: 23-Jun-2011 at 15:15
Originally posted by zabegan

аман бе, до кога ќе прифаќаме с*ања само поради тоа што претходно имало поголеми с*ања, мука ми е од тоа...


Дефетизмот ни е најголемата маана... и мене ми е мака најмногу за ова.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1268 Posted: 23-Jun-2011 at 16:27
Ама луѓе, село е тоа. Значи не станува збор ниту за некоја уличка у населба у Скопје или за градски булевар. Таму им е битно само да имаат асфалт. Па прошетајте низ селава скопски и македонски малце, па секое второ село кука само за асфалт, за да немаат кал коа ќе заврне. Не се ова австриско-словеначко-германски села па да биде педантерија. Отидете за 10 дена у ова село и ќе видите во каква состојба ќе биде патот. кафеав во најмала рака. Нашите села се нечисти, сакале да признаеме или не и секоја ваква инвестиција за нив е и повеќе од одлична, само за да можат наместо на кал да газат на асфалт. Не ги деградирам селата, но реалната ситуација е таква каква што е. Зошто никој не искочи да се буни за ужасноста на Аџиларски, МХЈ, лошото спојување на Партизанска со споредните улици и сл. Не ме сфаќајте погрешно, ама феноменална работа завршил град Скопје што дури и им ставил асфалт, затоа што Скопје е едини главен град у европа кој покрај урбана има и огромен дел на рурална средина, па затоа и се прави пофушерај со помалку пари за да има да се направи и на други места.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1269 Posted: 23-Jun-2011 at 17:05
На улицава и фали само чистење и хоризонтална сигнализација. Ширината е стандардна за рурални средини. А може и Сарај да фрли некој денар и да направи тротоари.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1270 Posted: 23-Jun-2011 at 21:45
Originally posted by N23

Ама луѓе, село е тоа. Значи не станува збор ниту за некоја уличка у населба у Скопје или за градски булевар. Таму им е битно само да имаат асфалт. Па прошетајте низ селава скопски и македонски малце, па секое второ село кука само за асфалт, за да немаат кал коа ќе заврне. Не се ова австриско-словеначко-германски села па да биде педантерија. Отидете за 10 дена у ова село и ќе видите во каква состојба ќе биде патот. кафеав во најмала рака. Нашите села се нечисти, сакале да признаеме или не и секоја ваква инвестиција за нив е и повеќе од одлична, само за да можат наместо на кал да газат на асфалт. Не ги деградирам селата, но реалната ситуација е таква каква што е. Зошто никој не искочи да се буни за ужасноста на Аџиларски, МХЈ, лошото спојување на Партизанска со споредните улици и сл. Не ме сфаќајте погрешно, ама феноменална работа завршил град Скопје што дури и им ставил асфалт, затоа што Скопје е едини главен град у европа кој покрај урбана има и огромен дел на рурална средина, па затоа и се прави пофушерај со помалку пари за да има да се направи и на други места.


Токму за ова зборам. Нели треба да се стремиме кон нешто повеќе? Или нас секогаш малце ни е доволно. Колку да гласа народ на избори. Што е тешко да се направи една права улица, и да се постават рабници? Зошто мора да се чека на нови 20 години за повторно да се преправа улица? Ако се прави, нека се прави за 100 години.

Ова второво, незнам како може да биде оправдување за фушерај.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1271 Posted: 24-Jun-2011 at 02:38

Алекс, моментот е дека луѓето од село, колку и да звучи потценувачки, се гледани со други очи од страна на надлежните. Они мислат дека е доволно да се стави само асфалт и крај на муабетот. Особено што се работи за споредни улички на кои ретко проаѓаат коли, најчести се трактори и запрежни коли.
За второво има големо и јасно објаснување. Град Скопје е апсолутно сиромашен главен град. Нема доволно пари ниту за главните градски улици. Затоа, се употребува помалку асфалт, не се ставаат рабници, се употребува најефтината работна сила и се заштедува некој денар за да може да се среди и некоја друга селска улица. Пролемот е што градов треба да се грижи и за селските улици кои географски не припаѓаат на Скопје, па затоа се гледа и да се заврши барем мал зафат, само за да народот биде задоволен а и да се заштеди некој денар за друга улица. Јасно може да се воведе тезата што ќе ни плажа кај камени, џабе пари и сл, али тргнувајќи го тоа на страна, градот со 70-тина милиони евра мора да прави улици од Сарај до Синѓелиќ, да дава пари за ФК Вардар, да дава донации за културни дешавки и сл, па затоа и едноставно буџетот максимално се исцрпува што мораме да гледаме вакви тажни слики со нашите улици и булевари. Затоа и Град Скопје така гордо си ги претставува ваквите проекти како успешни, затоа што и со ваков буџет ете успеале да направат каква таква улица и во Сарај.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1272 Posted: 24-Jun-2011 at 09:01
N23, јасно ми е сето ова што го кажуваш. И не велам дека не си во право. Само сакам да укажам дека со ептен малку повеќе пари, а особено повеќе креативност може да биде многу подобро.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1273 Posted: 28-Jun-2011 at 01:16
Казна за "Бауер БГ" зашто фушерски ја изгради "М. Хаџивасилев"


Новиот коловоз на булеварот "Мито Хаџивасилев - Јасмин" пред ТЦ "Рамстор" е нерамен и лошо изведен, па затоа изведувачот, градежната фирма "Бауер БГ" ќе заработи казнени поени. Ова го најави скопскиот градоначалник Коце Трајановски, кој рече дека во изминатиов период бил завршен вонредниот надзор на булеварот и било констатирано дека има отстапувања, но тие, сепак, биле во дозволените рамки.
- Не се работи за оној квалитет што ние го посакуваме и затоа изведувчот ќе добие казнени поени, рече Трајановски.

За обнова на улицата "Мито Хаџивасилев - Јасмин" Град Скопје потроши околу 16 милиони денари.
 http://vecer.com.mk/?ItemID=30A6DD7D0EC5744085AF3FCB00AC2E0D
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1274 Posted: 29-Jun-2011 at 01:43
     

ПОКАНА      

Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, утре /29.06.2011 година, среда/ во 11 часот кај објектот „Тифани“ ќе ја посети улицата Даме Груев каде што се во тек градежните работи за реконструкција на нејзиниот коловоз.

По посетата ќе следуваат изјави за медиумите.

Ова значи дека веќе работат на реконструкција на улицата? Ако е така ондак стварно ќе се заокружи убава целина на освежени улици речиси низ целиот строг центар.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1275 Posted: 29-Jun-2011 at 03:02
Да работат. Денес поминав... Изгребан е асфалтот...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1276 Posted: 29-Jun-2011 at 09:57
Originally posted by FoSsiL

Да работат. Денес поминав... Изгребан е асфалтот...


Asfaltot e izgreban pred povekje 4-5 dena


Edited by mirakuliks - 29-Jun-2011 at 09:57
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1277 Posted: 30-Jun-2011 at 13:49

Жителите бараат кружен тек кај гробиштата Бутел

На барањето на жителите, од Градот кусо одговараат дека годинава немаат во план уредување на оваа крстосница

Жителите на населбите Бутел и Радишани бараат од Градот поставување на семафори или на кружен тек на вкрстувањето на улиците Александар Урдаревски и Бутелска, во близина на градските гробишта. Скоро да нема ден без сообраќајна незгода на оваа раскрсница, бидејќи не е прегледна ниту за оние кои одат или се враќаат од Радишани ниту за оние кои продолжуваат кон гробиштата, а посебно непрегледно е за оние што од гробиштата сакаат да свртат кон Радишани.
И покрај поплаките на граѓаните, Град Скопје, во чија надлежност е оваа крстосница, нема во план да инвестира ниту во кружен тек ниту во семафори.
"Во буџетот за оваа година не е предвидена никаква постапка за планирање кружна крстосница на улицата Александар Урдаревски", кусо одговараат од Град Скопје.
Жителите, пак, се убедени дека изградба на кружен тек на оваа крстосница би бил занемарлив трошок за Град Скопје, во споредба со останатите проекти.
"На раскрсницата веќе има сообраќаен остров. Ние бараме место островот, кој е триаголник, да се направи круг и да се постави соодветна сообраќајна сигнализација", предлагаат жителите.
Улиците Александар Урдаревски и Бутелска во изминативе години беа реконструирани, но крстосницата остана нечепната.
http://vest.com.mk/?ItemID=A28B99569184404394ABBC5E1453E9CC
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1278 Posted: 01-Jul-2011 at 00:05
ПРОШИРУВАЊАТА НА БУЛЕВАРИТЕ ЌЕ ГО ОТЕЖНАТ СООБРАЌАЈОТ

Тргни-застани низ центарот до есен

Најкритичен дел ќе останат сообраќајниците од поширокиот центар кои гравитираат кон „Климент Охридски“ и „Теодосиј Гологанов“, а најголемиот товар ќе го понесат булеварите Партизански одреди и Илинденска, каде што ќе биде пренасочен најголем број од возилата
Прав, кал, прекопи и градежни машини ќе бидат заштитен знак на улицата Теодосиј Гологанов и булеварот Климент Охридски ова лето, кои поради проширување на коловозните ленти во одредени периоди ќе бидат делумно или целосно затворени за сообраќај. За да не се најдат во метеж, граѓаните ќе бидат принудени да ги одбегнуваат овие сообраќајници и да ги користат споредните улички, што ќе значи подолго возење и поголема потрошувачка на гориво и на време.

Овие две сообраќајници се последните од годинашниот проект за обнова на улиците во центарот на Скопје, кои градоначалникот Коце Трајановски ги испланира со Буџетот за 2011 година. Имајќи предвид дека се работи за значајни артерии, тие намерно се оставени за крај, кога граѓаните одат на одмор и сообраќајниот метеж е помал.

„Илинденска“ и „Првомајска“ ќе се шират в година

Ситуацијата, сепак, нема да е толку сложена затоа што годинава нема да се реализира најавеното проширување на булеварот Илинден до бензинската пумпа на „Макпетрол“ во населбата Карпош 4. Одложувањето е поради нерасчистени имотно-правни односи на трасата. Проширувањето на Првомајска во Кисела Вода зависи од добивањето на кредитот од Европската банка за обнова и развој од три милиони евра, а во тој случај градежните работи би почнале во октомври.

Најкритичен дел ќе останат сообраќајниците од поширокиот центар кои гравитираат кон „Охридски“ и „Гологанов“, а најголемиот товар ќе го понесат булеварите Партизански одреди и Илинденска, каде што ќе биде пренасочен најголем број од возилата.

За да се избегне метежот, додека траат градежните работи на „Гологанов“ возачите кои се движат кон Козле, Тафталиџе и Карпош како алтернатива може да ги користат улиците Народен фронт и Васил Ѓоргов во Капиштец, како и булеварот Партизански одреди. Оние, пак, кои се движат од Ѓорче Петров кон центарот, наместо „Гологанов“, ќе може да ги користат „Партизанска“ и „Илинденска“.

Малку покомплицирано ќе биде движењето во периодите кога булеварот Климент Охридски ќе се асфалтира и ќе биде затворен за сообраќај. Тогаш за да се стаса од центар до Дебар Маало ќе нема многу варијанти, односно ќе се користат „Рузвелтова“ и „Ленинова“ како и сите помали споредни улички. За движење од Карпош кон Аеродром, пак, метежот може да се избегне преку булеварите Илинденска, Даме Груев и Гоце Делчев.

Градската власт бара разбирање

Во изминативе неколку месеци беше заменет стариот со нов асфалт на неколку улици во централното подрачје: Мито Хаџивасилев-Јасмин, Васил Аџиларски, Кузман Јосифовски-Питу, како и Мостот Гоце Делчев и Мостот на револуцијата кај МАНУ. Граѓаните уште тогаш негодуваа и бараа одговори зошто градската власт не ги почне сите улици наеднаш.

- Невозможно е да се почнат вакви зафати наеднаш, оти тоа ќе предизвикаше голем застој. Впрочем затоа и прво ги завршивме веќе почнатите проекти, а потоа прејдовме на „Гологанов“ и „Климент Охридски“. До есен, делови од овие два булевара ќе бидат затворани во етапи и затоа апелираме до граѓаните да имаат разбирање и да користат алтернативни улици во центарот - вели портпаролот Неделчо Крстевски.

Последен се менува асфалтот на улицата Даме Груев, покрај Градски ѕид, каде што градежните работи треба да бидат завршени до крајот на оваа недела. Со тоа ќе биде ослободен притисокот од возила што е присутен во делот на „Партизанска“ кај Владата и зградата „Тифани“, како и кај трговскиот центар „Палома бјанка“.

Сите наведени инвестиции на градските улици вкупно чинат околу четири милиони евра.

Граѓаните се заштитени - нема повредени

Реконструкцијата на улиците најмалку ги прави среќни пешаците, кои наместа буквално нема каде да се движат. Тротоарите во голем дел од центарот се раскопани, а на некои делови од „Климент Охридски“ и „Теодосиј Гологанов“ воопшто ги нема. Проблем е и што пешачките премини на некои места веќе немаат функција, затоа што завршуваат во рововите што се ископани за новите коловозни ленти.

На прашањето дали смета дека Градот Скопје соодветно ги заштитил пешаците и возачите при реконструкциите, градоначалникот Коце Трајановски изјави дека е задоволен.

- Безбедносните аспекти се запазени и ние досега не сме имале никаков проблем со граѓаните. Немало никаков инцидент ниту, пак, повреди. Ќе продолжиме и натаму со ваквиот степен на заштита. Благодарен сум им на граѓаните што имаат разбирање и што внимаваат. Со тоа самите придонесуваат за побезбеден сообраќај, и оние што возат и оние што се движат пеш - изјави градоначалникот.

Јорданка ИВАНОВСКА

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=BF4EF00BB451644BBAFB5611ADC2BB25
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1279 Posted: 01-Jul-2011 at 00:51
Интересна е најавата за Илинденска за до година, се надевам дека и тоа ќе биде, па за две години најмногу од сега да почнеме со планирање на делницата Карпош 4 - Северна Обиколница
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1280 Posted: 07-Jul-2011 at 09:44
Студијата за подземните булевари во сопственост на Градот

Министерството за транспорт и врски бесплатно ќе му го предаде на Градот правото на користење на Студијата за сообраќајниот систем на Скопје. Во рамките на студијата се изработени и идејни проекти за продолжување на булеварот Свети Климент Охридски со тунел под Кале до булеварот Никола Карев и за подземната сообраќајница со почеток од раскрсницата помеѓу „Партизански одреди“ и „Ленинова“ до раскрсницата меѓу булеварите Крсте Мисирков и Кочо Рацин, што ќе минува под плоштадот.

Пред две години Министерството за транспорт и врски порача од шпанската фирма „Идом инженеринг“ да изработи студија за сообраќајниот систем во Скопје, со идејни решенија за двете подземни сообраќајници.

- Идејните проекти за подземните сообраќајници се многу значајни, а со нивна реализација ќе се решат проблемите на стотици илјади граѓани и ќе го подобрат квалитетот на животот. Основната цел на идејните проекти е истражување и добивање оптимална траса на сообраќајниците, утврдување на потребните пари и динамиката на изградбата. Со изградбата на овие подземни сообраќајници ќе добиеме побрз, поевтин, побезбеден сообраќај - се вели во образложението на одлуката за прием на студијата, што денеска ќе биде усвоена на седница на Советот на Град Скопје.

Градските власти ќе ги искористат идејните решенија за да изработат основни и изведбени проекти за изградбата на булеварите.

Оваа студија всушност е долгорочна програма за стратешки развој на транспортната инфраструктура во Скопје, односно неговите патишта, автопатишта, железница и идната лесна железничка мрежа.

- Целта на студијата е да обезбеди развој на инфраструктура која ќе ја олесни употребата и ќе го развие на повисоко ниво транспортот на еколошки начин. Целта не е само да се управуваат постојните или предвидените сообраќајни текови, туку и активно да се обликуваат градските и регионалните структури, така што ќе се задоволат потребите на националната и регионалната економија - се вели во образложението на одлуката.
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=317F98C5FFAD97449CCA6FA58063025E
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6263646566 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.658 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.