build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5657585960 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1141 Posted: 23-Jun-2011 at 12:24
Јутонг ја поседува најголемата компанија за производство на автобуси во Азија и според бројот на продадени автобуси се наоѓа на светската топ 5 листа.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1142 Posted: 23-Jun-2011 at 13:52
Originally posted by OCB

Јутонг ја поседува најголемата компанија за производство на автобуси во Азија и според бројот на продадени автобуси се наоѓа на светската топ 5 листа.


Единствено големината на компанијата им е некоја можност за фалење.Другите работи ,како копираниот дизајн од германските автобуси (т.е. ова е заедничко за сите кинески производители) и квалитетот не им створиле некој си бренд во индустријата.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1143 Posted: 23-Jun-2011 at 13:55
Originally posted by Тркало

Originally posted by OCB

Јутонг ја поседува најголемата компанија за производство на автобуси во Азија и според бројот на продадени автобуси се наоѓа на светската топ 5 листа.


Единствено големината на компанијата им е некоја можност за фалење.Другите работи ,како копираниот дизајн од германските автобуси (т.е. ова е заедничко за сите кинески производители) и квалитетот не им створиле некој си бренд во индустријата.


Во прашање е копија или лиценциран производ (изглед) како на пример ФАС како што имаше изглед на Мерцедес???
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1144 Posted: 23-Jun-2011 at 14:04
Originally posted by vladegf


Originally posted by Тркало

Originally posted by OCB

Јутонг ја поседува најголемата компанија за производство на автобуси во Азија и според бројот на продадени автобуси се наоѓа на светската топ 5 листа.


Единствено големината на компанијата им е некоја можност за фалење.Другите работи ,како копираниот дизајн од германските автобуси (т.е. ова е заедничко за сите кинески производители) и квалитетот не им створиле некој си бренд во индустријата.

Во прашање е копија или лиценциран производ (изглед) како на пример ФАС како што имаше изглед на Мерцедес???


Најверојатно се груби копии на пр.предница и страничниот дизајн од МАН,а задниот дел на пр.Неоплан.Ако се со договор сигурно би им било чест да истакнат дека ете имаме соработка со МАН.Некаде сретнав една компанија од тие нивните Динг Донг или не знам како соработувале со Сетра.Ама други не.

Еве еден пример,не е градски автобус ама огромни се сличностите (да не ставам многу слики ,видете на Гугл).Споредете го автобусот на KING LONG моделот XMQ 6127 со SCANIA IRIZAR PB,дизајнот напред и назад.
Истиот кинески модел странично со SETRA S417 HDH.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1145 Posted: 23-Jun-2011 at 14:58
Originally posted by vladegf

Originally posted by zabegan

ајде ви се молам немојте со вакви дискусии од стил автобусот бил исцрпен и дека се работело за нешто занемарливо... ако купивме автобси кои се исцрпуваат на секои два месеци и им се менуваат делови, тогаш кој е ќарот од нов автобус, можевме и со старите да си останеме... и извинете, ама автобус да остава на полпат патници и тоа да му биде рутина, воопшто не е во ред... фактот што автобусот вози 24/7 е ирелевантен, сите автобуси го прават тоа
и не е важно дали е некоја Кинеска Х фирма или пак Мерцедес... тука се работи за квалитетот на самите модели, а квалитетот на моделите мислам дека е доста поврзан со фактот дека доста ризикувавме да купиме модели од фабрика која воопшто не ја познаваме и досега воопшто нема направено вакви модели на автобуси и се нема докажано на нашиот пазар и услови... и дајте ве молам, не споредувајте автомобилска индустрија со автобуси, освен тоа што имаат тркала, немаат ништо друго заедничко
и за крај, кога веќе се купуваат нови автобуси, потребно е да бидат на највисоко ниво, а не само постојано да им бараме оправданија и да се вадиме на тоа што автобусиве воопшто некако опстојуваат на нашиве улици, во наши услови, затоа беше потребно да се направат детални студии и испитувања и да се потврди најдобар избор за градски превоз, а не да си тапиме мозок со стари духови и туристички атракции кои никогаш не ни постоеле Bash


 Avtobusot sto i da mu bilo e pod garancija, a tipcive ne mi deluvaat nit za majstori nit za strucni lica taka da 3 pat ke povtoram defekt neznaeme dali ima i ako ima sto e, taka da greota e da go rugame ona sto e novo i da go sporeduvame so sotaroto koga ne e za sporeduvanje, a studija za kupuvanje novi avtobusi nikade vo svet ne se pravi. Ednostyavno koga e dotraen stariot vozen park se obnovuva. A jas ve molam da ne gi plukate novite avtobusi zasto 25 godini se vozime vo gjubre doneseno od Slovenija, i starite avtobusi na JSP od tipot "Vozi Misko"
што се однесува до „мајсторите“, ништо не е онака како што изгледа кај нас, плус постои фактот дека автобусот стои на сред улица со отворена хауба, што има да се дискутира тука?
и не знам како можеш да кажеш дека пред да се купат автобуси не се проучува каков превоз е најдобар за градот, фактот што претходно возниот парк бил скапан, не менува ништо, едноставно не може туку така да се купат било какви автобуси бидејќи превозот ќе си има многу проблеми со нив ако не се адекватни на условите при кои се користат... и Лондон сакаше да купи Мерцедес Цитаро зглобни автобуси, па наиде на проблеми со нив, додека истите автобуси се докажале како доста адекватни за многу градови, мора кога се купува да се знае што се купува и дали сме во можност да го користиме, а не само да се купи и да се рече „па нема веќе да се возиме со страите крнтии“
плус, мислам дека бев јасен за ризикот што го превземавме со кинеска фирма, многу недостатоци кај автобусиве потекнуваат од тоа

така да, те молам јас тебе, да не ги правдаш автобусиве со старите автобуси Ohno
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1146 Posted: 23-Jun-2011 at 15:03
Originally posted by OCB

Јутонг ја поседува најголемата компанија за производство на автобуси во Азија и според бројот на продадени автобуси се наоѓа на светската топ 5 листа.
да, ама воопшто не ја познаваме, никогаш не се докажала на наши пазари и во наши услови, моделите се дебитантни и никогаш не биле произведени претходно, на еден начин сето ова им е еден прототип-експеримент, а од тоа на нас ни земаат пари

и ти земи купи кола од Америка и пробај да ја возиш по европоски улици, не е така едноставно, исто како што Американците мразат европски возила и машини поради тоа што се работи за сосема различни навики и начин на живот, со кои доаѓаат сите други економски и општествени фактори кои ги засегаат
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1147 Posted: 23-Jun-2011 at 16:37
Сега кој меша автомобилска идустрија и индустрија за автобуси? Што е битно дизајнот на моделот и докажаноста кога најважните делови (мотор и менувач ) не се од кинеско производство туку како што сум запознат се германски,голема работа дали ке има округли фарови или квадратни, целокупниот дизајн може да се смени со две линии или решетки и да има сосем друг изглед, сакам да кажам шасијата и конструкцијата  е иста гарант и со останатите модели на Јутонг
а да ги прашам сите скептици? По дома сите иматеМ ерцедеси или имате нешто за просечен Македонец?

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1148 Posted: 23-Jun-2011 at 19:43
Originally posted by vladegf

Сега кој меша автомобилска идустрија и индустрија за автобуси? Што е битно дизајнот на моделот и докажаноста кога најважните делови (мотор и менувач ) не се од кинеско производство туку како што сум запознат се германски,голема работа дали ке има округли фарови или квадратни, целокупниот дизајн може да се смени со две линии или решетки и да има сосем друг изглед, сакам да кажам шасијата и конструкцијата  е иста гарант и со останатите модели на Јутонг
а да ги прашам сите скептици? По дома сите иматеМ ерцедеси или имате нешто за просечен Македонец?

па само моторот и менувачот ли се состојки на еден автобус??? и Санос составуваше автобуси од странски делови ако веќе составуваме таква логика... дизајнот има голема улога и дизајнот кој го одбравме ни беше ризик, извини, ама колку што гледам,нити мерцедес нити Јутонг не произведува копии на Рутмастер... пак ќе повторам, се работи за нов модел на автобус, без разлика какви делови користи!
и не знам каква врска има што вози народов со јавниот превоз, како прво, има и македонци со Југо, има и со Мерцедес, но како е тоа поврзано со дискусијава? плус, ако некој вози мерцедес, сигурно нема да се замара со јавен превоз...

али не знам зошто ти реплицирам, прочитај ми го пак коментарот и види дека нема врска со тоа што јас сум го напишал претходно Roll%20eyes
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1149 Posted: 24-Jun-2011 at 11:23
И панорамските двокатни ќе дојдат од Kинa



Планирано е 15 отворени даблдекери на „Јутонг“ да стасаат в година пo летните одмори

Деспина Трајковска

И новите 15 отворени двокатни автобуси што планира да ги купи Владата за туристичко разгледување на Скопје ќе бидат со кинеско потекло, од истата фирма со која е склучен договорот за „обичните“ даблдекери. Во Министерството за транспорт и врски одлучиле да ја прифатат понудата на кинески „Јутонг“, која беше единствена на јавниот повик за набавка на кабрио двокатни автобуси, кој заврши непосредно пред изборите.

„Комисијата за спроведување на јавната набавка изврши евалуација на понудата доставена од страна на компанијата ‘Јутонг‘, при што беше констатирано дека таа ги исполнува критериумите предвидени со тендерската документација, по што е донесена одлука за избор на најповолен понудувач. Моментално во тек е рокот за жалба“, информираа вчера од Министерството.

Жалбениот рок и завршувањето на целата постапка до официјализирање на зделката се очекува да заврши најдоцна до крајот на летото. Веќе в година ова време автобусите би требало да стасаат во Скопје и да почнат да се користат за туристичко разгледување на градот. Тоа беше и главната причина Владата да одлучи да купи 15 отворени автобуси по иницијатива на ЈСП. И овие автобуси ќе бидат од „Јутонг“, за Транспорт и врски проверена компанија со која е договорена зделката од речиси 40 милиони евра за набавка на 202 двокатни „обични“ автобуса.

За отворените 15 автобуси Владата ќе треба да плати околу 2,5 милиони евра, сума што ја побараа од „Јутонг“ на неодамна завршениот јавен повик. Поточно, еден панорамски автобус ќе не' чини приближно 150.000 евра без пресметан ДДВ. По техничките карактеристики тие во основа ќе бидат речиси идентични со примерокот на даблдекерот, кој веќе неколку месеци вози низ Скопје. И овие ќе бидат со ретродизајн.

Главното обележје и разликата на типските туристички возила од обичните ќе биде горниот кат, кој ќе има отворен покрив. Ќе ги исполнува условите за туристичка погодност на патниците, како што се чадори за сонце, пепелници, слушалки, микрофони, 24-часовен видеонадзор... Како што објаснија од „ИЕВ ДОО Скопје“, кои ја застапуваат „Јутонг“ во Македонија, речиси и да нема разлика во овие автобуси со сончев покрив и „обичните“ двокатни возила, перформансите на возилото се исти при што отворените имаат дополнителна опрема. Токму тоа е причина за разликата во цената на „обичните“ и на панорамските автобуси. Гледано генерално, таа и е незначителна, односно двата отворени даблдекера што се дел од зделката за 202 двокатни автобуса, во споредба со овие 15, се поевтини за нецели 20.000 евра.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=47F36E541BE5AA4FBC7BA8D8217683F2
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1150 Posted: 24-Jun-2011 at 17:33
се ќе прифатам, што се однесува до двокатниве, ама не можам да разберам што мајка бараат панорамски автобуси во скопскиот туризам Dunno
едноставно немаме туристичка понуда која одговара на користењето на панорамски автобус, ниту пак е возможно автобус во Скопје да се користи без патниците да се симнат од него
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1151 Posted: 24-Jun-2011 at 18:39
Неоспорен факт е дека главните знаменитости на градот не се наоѓаат покрај сообраќајници. Со твојот став се согласуваат и професор на Факултетот за туризам како и претседателот на собранието на Туристичката комора на Македонија.

Сепак овде се работи за туристички автобуси кои по правило се панорамски (отворени или затворени). Кога не би биле панорамски прашањето ќе беше кој воопшто би ги користел.

Скопје е зелен град кој се наоѓа во котлина опкружена од 4 планини. Претпоставувам дека дел од рутата ќе бидат и Водно и Матка. Тоа се природни знаменитости на градот во кои вистински се ужива само од панорамско возило. Покрај природни и културни знаменитости, во еден град е важно и како тој „дише“ односно луѓето и случувањата во него. И тоа исто така добро се забележува од повисоко.

Се нарачаа 15 автобуси кои доколку се движат континуирано по туристичката рута ќе овзоможат да се примени „hop-on, hop-off“ системот. Со купување на еден билет туристот или било кој граѓанин ќе може да се симнува на одредени станици кои ќе бидат близу до знаменитости. Откако ќе ја посети знаменитоста се враќа на станицата на која ќе пристигнува нов автобус на секој половина час. На тој начин им се нуди на туристите и на граѓаните целодневна понуда исполнета со посета на културни и природни знаменитости како и можност да го набљудуваат градот од една поинаква перспектива.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1152 Posted: 25-Jun-2011 at 18:27
Originally posted by zabegan

се ќе прифатам, што се однесува до двокатниве, ама не можам да разберам што мајка бараат панорамски автобуси во скопскиот туризам Dunno
едноставно немаме туристичка понуда која одговара на користењето на панорамски автобус, ниту пак е возможно автобус во Скопје да се користи без патниците да се симнат од него
Bash - не можам и јас да сватам како неможеш да сватиш!Ако после толку туристички работници во градот и еден куп безработници, не им се најде работа на петнаесте, тогаш јас ке ги изнајмувам за свадби од вторник во Шутка до недела навечер пред Александар Палас.Ако и од тоа не бидува работа, тогаш и онака во ЈСП ќе останат добра група невработени механичари, бравари и  набавувачи на резервни делови по тендери, затоа што возилата се нови, нека им служат да ги поливаат новите висечки саксии со цвеќе.Јас мислам дека во градот и во ЈСП до толку не се шути.Cheers
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1153 Posted: 25-Jun-2011 at 20:23
Originally posted by OCB

Неоспорен факт е дека главните знаменитости на градот не се наоѓаат покрај сообраќајници. Со твојот став се согласуваат и професор на Факултетот за туризам како и претседателот на собранието на Туристичката комора на Македонија.

Сепак овде се работи за туристички автобуси кои по правило се панорамски (отворени или затворени). Кога не би биле панорамски прашањето ќе беше кој воопшто би ги користел.

Скопје е зелен град кој се наоѓа во котлина опкружена од 4 планини. Претпоставувам дека дел од рутата ќе бидат и Водно и Матка. Тоа се природни знаменитости на градот во кои вистински се ужива само од панорамско возило. Покрај природни и културни знаменитости, во еден град е важно и како тој „дише“ односно луѓето и случувањата во него. И тоа исто така добро се забележува од повисоко.


Се нарачаа 15 автобуси кои доколку се движат континуирано по туристичката рута ќе овзоможат да се примени „hop-on, hop-off“ системот. Со купување на еден билет туристот или било кој граѓанин ќе може да се симнува на одредени станици кои ќе бидат близу до знаменитости. Откако ќе ја посети знаменитоста се враќа на станицата на која ќе пристигнува нов автобус на секој половина час. На тој начин им се нуди на туристите и на граѓаните целодневна понуда исполнета со посета на културни и природни знаменитости како и можност да го набљудуваат градот од една поинаква перспектива.
најпрво, во природни убавини се ужива без моторни возила...
а дури и hop on - hop of не одговара на наши услови, а дури и да е нешто такво изводливо, туристите ќе си имаат проблеми со користење на истиот
исто така, панорамскиот автобус си има една намена, патниците во него да разгледуваат знаменитости без воопшто да се симнат од него, затоа се вика панорамски автобус и е отворен за поубав поглед... сите останати услуги со превоз на туристи може да користат ама баш било каков автобус, воопшто не е битно дали е двокатен или панорамски
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1154 Posted: 29-Jun-2011 at 12:54
Да не се факаме за сламка ама на Јутонгот му е скршен предниот десен фар. Што се случило незнам ама на лошо тргна со новиве автобуси,2-3 Лаз-а  имаа судар, Јутонгов се поткачил за нешто, до кога ке се оштетуваат возилава незнамBash
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1155 Posted: 29-Jun-2011 at 17:43
Previous
 
Единствениот проблем кај новите градски автобуси и од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг е фактот дека и едните и другите се дизајнирани и произведени за градови со организиран и здрав сообраќај, а не за град како Скопје, исполнет со дупки, несовесни учесници во сообраќајот, а во тоа спаѓаат и возачи и пешаци и патниците во такси возилата и во градските автобуси и така натаму, или со други зборови кажано, град со дезорганизиран и нездрав сообраќај.
 
А кога сме кај двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, првата пратка со автобуси веќе е тргната кон Македонија:
 
67 двокатни автобуси тргнаа од Кина кон Македонија
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/67-dvokatni-avtobusi-trgnaa-od-kina-kon-makedonija


Edited by Dexter26 - 29-Jun-2011 at 17:56
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1156 Posted: 30-Jun-2011 at 10:41
ТРГНУВА ПРВАТА ПРАТКА НА ДВОКАТНИ АВТОБУСИ



Овој викенд се очекува да тргне првата пратка од 67 автобуси од зделката со кинеската компанија „Јутонг“ за 202 двокатни автобуса наменети за јавниот превоз во Скопје.






Автобусите ќе патуваат со брод од пристаништето во Хонг Конг до Солун, од каде што ќе возат до Скопје. Се очекува во државава, конечно, да стасаат кон средината на август, а веќе до почетокот на учебната година да почнат и да возат по скопските улици.

Од фабриката Јутонг во Женгжоу на 26, 27 и на 28 јуни се испорачани 67 новопроизведени двокатни автобуси што ќе се користат во јавниот градски превоз во Скопје. Од нив, еден е од отворен тип и ќе биде наменет за панорамско разгледување на градот.

Автобусите што треба да стасаат ќе бидат идентични со оној што веќе трет месец вози по скопските улици. Со ретродизајн, емисија на издувни гасови „ЕУРО 4“, дигитален тахограф, автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно климатизирани.

Автобусите имаат капацитет за 80 патници, по 20 за седење и стоење на долниот кат и 40 само за седење на горниот кат. Отворените два од зделката за 202 даблдекери и дополнително договорените 15 ќе се разликуваат од „обичните“ двокатни единствено по отворениот покрив и дополнителната опрема, како што се слушалки, микрофони, чадори и пепелници на отворениот покрив.

Според договорената зделка, целосна испорака на 202 автобуса треба да заврши до крајот на 2013 година. Односно, првата пратка од 67 автобуси да се реализира до крајот на годинава, до крајот на идната година да се испорачаат уште најмалку 68, а во 2013 да се произведат преостанатите автобуси. Отворените 15, пак, предвидено е да бидат готови и испорачани во Скопје најдоцна до декември в година.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1157 Posted: 30-Jun-2011 at 10:54
Дали некој има податоци за техничките карактеристики на возилата? Исто така, пишувајќи на Википедија, не ми е јасно ни како се нарекува моделот. На нивната страница нема наведено карактеристики (за разлика од редовните модели), а нема ни посебна страница за овие автобуси. Само статии за новости со написи исто како нашиве.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1158 Posted: 30-Jun-2011 at 13:46
67 двокатни автобуси тргнаа од Кина кон Македонија
29.06.2011 - 17:46 | Бизнис

Двокатните автобуси тргнаа на пат за Скопје. Од вчера 67 нови автобуси од фабриката Јутонг се на пат кон пристаништето во Хонг Конг.


Со брод од таму ќе тргнат кон Солун, а низ скопските улици треба да почнат да возат кон крајот на август. Од пратката што е на пат кон земјава 66 се затворени, а еден автобус е од отворен панорамски тип.

Скопските автобуси не се произведуваат сериски и нема да се возат никаде на друго место, дизајнирани се само за Скопје во ретро стил, како автобусите што се возеле пред педесетина години.

Ги исполнуваат сите потребни стандарди, еколошки се, имаат автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани.

Досега во земјава пристигна еден двокатен автобус. До 2013 вкупно ќе има 202 вакви автобуси, 15 отворени двокатни и 80 нископодни автобуси. Освен тоа ќе има и 16 минибуси, со што целосно ќе се обнови возниот парк на ЈСП.



Наташа Хациспиркоска Стефанова

ima i video

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/67-dvokatni-avtobusi-trgnaa-od-kina-kon-makedonija
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1159 Posted: 30-Jun-2011 at 23:13
Originally posted by Граѓанин

Дали некој има податоци за техничките карактеристики на возилата? Исто така, пишувајќи на Википедија, не ми е јасно ни како се нарекува моделот. На нивната страница нема наведено карактеристики (за разлика од редовните модели), а нема ни посебна страница за овие автобуси. Само статии за новости со написи исто како нашиве.


За техничките карактеристики, досега едвај и со тешки маки го склопивме ова:
(плус податокот дека се работи за 6,7 литарски мотор со моќност од 220 коњски сили.)






Името на моделот официјално се води како ZK6116HGS
Но потполно идентична е ознаката и за другиот двокатен модел на ЈУТОНГ, оној што го произведуваат масовно.
Претпоставувам шасијата е иста (едит... всушност ни шасијата не може да биде потполно иста, затоа што тој модел е долг 11,3 метри), како и голем број од деловите, но сепак не ми е јасно како може да бидат означени како потполно ист модел:




Edited by Cloverstack - 30-Jun-2011 at 23:28
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1160 Posted: 30-Jun-2011 at 23:53

Еден двокатен е за 6к евра поскап од нископоден, а ние зиаме само 4.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5657585960 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.477 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.