![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2829303132 86> |
Author | ||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() Хаха, апсолутно се во право. Момците и девојките носат флуоресцентни елеци, како оние што се задолжителни за во кола и плус им пишува со големи букви ГСП. Така да увек коа и да влезат штом ги видиш си откуцуеш карта и никому ништо. Ние во поглед на тоа сме за неколку класи поуспешни, особено у задње време коа со свои очи видов напишани преку 10 казни. |
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Pa i kade sto ima kameri za merenje na brzina na avtopatite pisuva deka ima kamera na 500 metri pred toa i kamerata e staveno vo golema zolta kutija, lesno vidliva (vo zapadnite zemji). Ne e celta da izveduvaat fantomi. |
||
![]() |
||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|
Imam Napisano predhodno grad Skopje treba da napravi regulativi za javen trasport i da pocnr so okrupnuvajne na privatnion kapital da nema privatnici so pomalnu od 20 avtobusi vosen park.
Solucija da se odredi pausalna cena po km opsluzen i grad Skopje da plaka fiksno na privatnici po km opsuzen da se optimizira frekfetnosta prodazbata na bileti da bide od grad skopje i kontrola na bileti ni i na privatnicote da se pridrzuvaat kon vozen red i sostjbata na vozilata. Samo na ovaj nacin mozi da se postigni dobar standard na vozen park frekfetnost i tocnost i da se trgne glavobolka od Javno prepriatie.
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Се тоа точно ама во сите средства за јавен градски транспорт во германија конторолорите се облечени како најобични луѓе кои ги вадат легитимациите и бараат карти кога ќе се затвори возилото. Најекстремен случај беше кога тип во кожњак и пирсови на лице извади легитимација и почна да проверува карти....така да бар во германија контролорите се релативно непрепознатливи односно идат секогаш инкогнито. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Миракулис венаш да те демантирам. Како се облечени контролорите тоа најверојатно зависи од град до град и не е унифицирано. Некогаш дури се случува на иста релација некогаш да влегуват во цивил некогаш во униформа. Со оглед на тоа дека во Германија ништо не е случајно сигурно си имат некој математики зошто е тоа така.
|
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Постоје различити циљеви, нпр. у Београду је речено да контроли мотивишу путнике да купују карту, не да ”тероришу”. У Бечу на пример неки контролори имају овакве прслуке, а неки су у цивилу. Присуствовао сам једном случају где је контролор ухватио дете које је ишло са својом мајком и заборавило карту, опроштаја није било и мајка је морала да плати казну од 100 евра на лицу места због безазлене грешке детека! За мене такав облик контроле је престрог.
Иначе са горње слике се види стајалиште какво се задњих година уграђује. Та стајалишта ГСП Београд није платио ни динара, јер су расписали тендер и доделили приватној фирми посао да постави и одражава сва стајалишта, а да узврат добије рекламни простор. Ово су са пуним рекламним садржајем, обично са стакленим површинама около. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
ЈГП Ниш
http://www.jgpnis.rs/ Е со овие можеме да се споредуваме. За нијанса се подобри со ЈСП Скопје, но мислам дека ќе бидат на исто ниво откако ќе ни пристигнат сите нови градски автобуси и од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг, можеби за нијанса и ЈСП Скопје ќе станат подобри од ЈГП Ниш до тогаш, но и понатаму ќе можат вода да му носат на белградски ГСП. Како познато ми делуваат фотките од галеријата: http://www.jgpnis.rs/index.php/galerija-slika.html Автобусов што сообраќа на линија со број 6 делува идиотски со тој картонот на кој е запишан бројот и релацијата на линијата на која сообраќа автобусот, но сепак вклучени се и електронските дисплеи: Хаха, белградска регистрација на автобусот. ![]() Edited by Dexter26 - 03-Jul-2011 at 17:12 |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Што збориш глупости каков ЈГП Ниш новите ЛАЗ и Јутонг не можат да се споредуваат со овие.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Па токму затоа и реков дека ЈСП Скопје ќе бидат за нијанса подобри од ЈГП Ниш откако ќе пристигнат сите нови градски автобуси од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг, но организацијата, барем според досегашнава пракса, ќе им остане иста, и понатаму идиотските картони, и понатаму старите идиотски хартиени билети, зборувам за сегашните околности, не за идните. |
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Ово на слици је аутобус приватног превозника Транспродукт који ради у Нишу. Аутобус је марке ФАП, вероватно А-537.2 или А-537.3, негде 2003-2005. годиште. Дизајн је остао у осамдесетим годинама
![]() 2004. на сајму изложен ![]() busevi.com и нископодни ФАП ![]() Фабрика иначе у јако тешком финансијском стању, пред затварање ![]() |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Нископодниот изгледа современо, но овој изложен на саем во 2004 навистина е заглавен во 1980-те. Инаку, Александар, и кај нас скопски Санос (денешен Санос, поранешен ФАС 11 Октомври http://www.sanos.com.mk/) го чека ликвидација, освен ако некој го раздолжи и го спаси. Ова е официјалниот веб сајт на српски ФАП: http://www.fap.co.rs/home.htm Еве ги спецификациите на нископодниот единечен автобус: http://www.fap.co.rs/A547.3.htm Чудно, на веб сајтот пишува дека на лагер го имаат и овој нископоден зглобен автобус, ама не го дава на листата на веб сајтот: http://www.fap.co.rs/fapZglobni1.htm Не знам дали го произведуваат или не, бидејќи го нема на листата на веб сајтот. Edited by Dexter26 - 03-Jul-2011 at 21:58 |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Во една од нишките на форумов беше постирана информација во врска со планот на ЈСП да промовира ново софтверско решение:
![]() Ќе биде интересно да се види кои ќе бидат иминњата на автобуските станици. Постои ли официјален документ во кој се запишани сегашните имиња? Доколку нема, ќе мора да биде одлучено на некоја седница на советот на град Скопје. Ќе останат ли во употреба имињата онака како што се популарни кај народот? Што правиме со имиња како „кај бензинската“, „кај школото“ и „кај самопослугата“? А со оние кои носат име на фирмата пред која се наоѓаат (пр. „Симпо“, „Тобако“)? Или па имиња според фирми кои повеќе не постојат (пр. „Мирка Гинова“, „Ким“). Фирмите се менуваат а именување на станици со имиња на фирми може да се сфати и како бесплатна реклама. А оние станици кои воопшто немаат име? Или пак оние кои имаат универзално меѓу кои попознати се „последна“ и „претпоследна“? ![]() |
||
![]() |
||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека сите станици имаат имиња, кои до сега беа само за службена употреба. Еве ја анимацијата на маршрутата на „двојка“ кајшто во балончиња излегуваат сите имиња на станиците. |
||
![]() |
||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
|
На запад изгледот на станиците како концепт и нивните реклами обично се како нашите во Скопје. Примериве во Белград се многу интересни и добри, но не се нешто стандардно и затоа не треба со нив да се споредуваме или „вода да им носиме“. |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Поскапува ноќното возење во ЈСП, слободните не важат
Четврток, 07 Јули 2011 09:27
Надлежните објаснуваат дека причината за поскапувањето и одлуката
слободните карти да не важат ноќе се должи на нерентабилноста на ноќните
линии. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Сите линии не верувам дека се неренабилни. Со 5-ка коа се возам у 1 и 20 и 2 и 20 само накај Аеродром има промет од минимум 700-800 денари у еден правец, 2-ка навечер е сосема исполнета, 41 исто така. У реду е да ги поскапат, тоа е секаде у свет нормално за ноќните линии, ама нека бидат поредовни. А не на секој саат да ги има. На пола саат би било сасвим таман. А ова со слободниве им е паметна ствар, ако можат приватниците да не ги важат, зашто ЈСП да ги важи.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Н23, многу те почитувам како член на форумов, но те молам обрни малку внимание на изразувањето. Многу ми смета што користиш жаргон и ако можеш смени го тоа. Поздрав!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() Не си прв со оваа забелешка. ![]() |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
поголема глупост од горнава вест немам слушнато... ме интересира само на пензионери дали бесплатно ќе им биде
![]() до кога вака ќе си играат мајтап и ќе изиграваат диктатура со парите и потребите на народот??? батали ЈСП, јас накај дома од сега се возам со 23-ка ![]() и да не збориме што се ова кажано погоре нема смисла, што се фатиле за тоа како последниот автобус не им бил рентабилен, кога истите линии возат по цели денови и дневно еден автобус пренесува по неколку илјади патници... да не збориме што ноќните линии и тоа како профитираат, па луѓе на рекорд се тепаат да фатат место во автобус... исто така не ми е јасно како може да не важат слободните карти за одредено време... па некој дал пари за таа карта исега пак да дава треба, и тоа по поскапа цена... а не ми е јасна и стратегијава за рентабилност, од една страна ја намалија цената за приградските линиии, а од друга ја зголемија на вечерните, што значи остануваат отприлика на истото ![]() и може ли некој во државава еднаш да помисли на подобрување на квалитетот на својата услуга за да му стане рентабилна, а не сите чекаат само да им дојде некој изговор за да кренат цени до таван едит: еве да речеме и дека морало да се кренат цените, многу пологично би било да направат помалку драстично зголемување како на пример старата цена од 35 денари Edited by zabegan - 07-Jul-2011 at 17:28 |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Место на студентите да им пуштат попусти,тие на пензионери.Колкави се трошоците на пензионерите ,а колкави се на студентите?
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2829303132 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |