![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 69> |
Author | ||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Romanian Government has launched a tender for feasibility studies for Lugoj-Calafat Motorway (the south CIV corridor)
![]() ![]() Со други зборови, во Романија се спремаат да почнат да ја градат врската помеѓу Лугој, Крајова и Калафат/Видин, со што коридор 4 се врзува на автопатот Трансилванија (Букурешт-Питешти-Сибиу-Арад-Унгарија). Ова го пишувам затоа што Коридорот 4 е паралелен на Коридорот 10 кој минува низ Македонија и негов главен конкурент (иако сум од оние кои мислат дека коридорите меѓусебно не се конкуренти а се комплементарни и за секој од нив има доволно сообраќај бидејќи се така зацртани да поврзуваат големи градови и извори на голема економска дејност). Сепак факт е дека побрзо изградениот коридор привлекува голем број на транзитен сообраќај! К4 (Солун-Кулата-Софија-Видин-Крајова-Арад-Унгарија-..) К10 (Солун-Скопје-Ниш-Белград-Хоргош-Унгарија-...) На Коридорот 4 ситуацијата е моментално следнава: Во Грција се скоро при крај со изградба на последните отсечки од автопатот Солун-Промахонас-Кулата. Во Бугарија К4 е поделен на две отсечки и тоа: ЈУЖНА - АМ Струма (Софија-Благоевград-Кулата). Неодамна беше отворена делницата Софија-Даскалово (АМ Лјулин), надоврзување на постоечката и веќе изградена делница на АМ Струма од Даскалово до Долна Диканија. ЛОТ 1 (Долна Диканија - Дупница) и ЛОТ 4 (Кулата - Сандански) се веќе дадени на тендер и нивната градба треба да почне во текот на оваа есен. ЛОТ 2 (Дупница - Симитли) и ЛОТ 3 (Симитли-Сандански) треба да бидат дадени на тендер до крајот на оваа година и нивната изградба да започне на пролет 2012 година, заедно со 13,3 км долгиот тунел низ Кресненската клисура. Целосното завршување на АМ Струма е најавено најкасно за до крајот на 2015 година, што е многу амбициозно, заради долгата делница и многу тешкиот терен низ кој минува. СЕВЕРЕН - Софија-Ботевград-Видин-Дунав мост 2 Во овој дел влегува делницата помеѓу Софија и Ботевград, која е изградена и е веќе дел од АМ Хемус. Точно пред Софија има една кратка 8,5 км долга отсечка која не е изградена, за која во моментов тече тендер за изведувач и која ќе биде завршена доста брзо. Делот од Ботевград до Видин е предвиден да биде експресен пат (2*2, без лента за застанување и без вкрстувања на исто ниво, со дозволена брзина од 110 км на час). Тој е планиран да се гради по 2014 година, но од новата оперативна програма ќе биде пиоритетен, така што неговото завршување треба да се очекува кон 2017-2018 година. Дунав Мост 2 е веќе во напредната фаза на изградба и се очекува да се заврши следната година. Во Романија се градат или се дадени на тендер многу делници од автопатот Трансилванија, кој ги сврзува Букурешт и Констанца со Европа, преку Унгарија. Новост е фактот што делницата Лугој-Крајова-Калафат/Видин се разгледува како автопат, кој ја зајакнува позицијата на К4. Така според мене до 2018, Коридорот 4 помеѓу Солун и Романија, а можеби и Унгарија ќе биде една цела делница од непрекинат автопат. На Коридорот 10 ситуацијата е следната: Во Грција недостасува доста голем дел од Солун кон Евзони, кој треба да биде подигнат на ниво на класичен автопат (скоро целиот дел е со вкрстувања на едно ниво, при што има доста голем дел кој не е одвоен ниту со разделителна ивица). Кога и како ќе се гради не е соопштено, но треба да се признае дека сегашната ситуација на патот дозволува задоволително брзо движење. Во Македонија фалат делниците Демир Капија-Смоквица, која според најавите треба да се гради бесконечно долго (до 2018 ако се оди според планот), иако се работи за многу кратка делница, која може комотно да се изгради во рамките на 30-36 месеци). Потоа Табановце-Куманово, делница која исто така се гради веќе недопустливо долго време, многукратно пробивајќи ги сите рокови. Останува нејасно што се планира во делницата Велес-Катланово, односно кога ќе се реконструира постоечкиот коловоз и кога (и дали) ќе се гради нов, паралелен коловоз по автопатски стандарди за насоката Катланово-Велес. Во Србија пак исто така Коридорот 10 може да се подели на два дела: СЕВЕРЕН (Белград-Нови Сад-Унгарија), кој е моментално во изградба по целата своја должина. Оваа делница многукратно ги проби роковите, но се навестува дека би била завршена кон крајот на оваа година. Се работи и на паралелниот мост Бешка 2. Далеку попроблематична делница за изградба е ЈУЖНАТА (Белград-Ниш-Прешево), од кои делницата Белград-Лесковац е изградена, но останува најтешката делница од Лесковац до Прешево, на која нема изградено ниту еден километар автопат. Овој сегмент, поделен на неколку подсегменти е заглавен во отуѓувања и неговата изградба не е јасно кога же почне. Потребното време за завршување на ваква долга делница, низ тежок терен (Грделица), според мене а и многумина е 3-4 години од почнувањето со изградба. Значи, делницата од Ниш кон Макеоднската граница може да се очекува во периодот 2016-2017 година. Голем проблем останува и Белградската обиколница, која не е пробиена во целата своја траса, но и делницата која е отворена неодамна, се состои од полуавтопат (само едниот коловоз е изграден, другиот чека подобри времиња). Кога би почнала изградбата на целиот автопат, долж целата траса, сеуште е непознато. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Андреј, одлична компарација на моменталната состојба на патните коридори 4 и 10
![]() Не знаев дека за Лугој - Калафат допрва ќе се прави физибилити студија, мислев дека секако е зацртан како автопат, само што на Романците (бидејќи не толку одамна ги изградија првите километри автопат во државата) не им е баш на врвот на приоритетите, па затоа немаше најави за нешто поконкретно. Располагаш ли со податоци за обемот на сообраќај на оваа делница? Исто така дали знаеш кога грците почнаа да го градат автопатот Солун - БГ, кога точно планираат да се комплетира и колкава е вкупната инвестиција. И дали имаш податоци за обемот на сообраќај на К4 делниците низ Бугарија, а особено ме интересира за Струма. Edited by Cloverstack - 28-Jun-2011 at 00:58 |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Значи доколку се' се одвива според планираното и двата коридора ќе бидат целосно завршени до 2018. Предноста на К4 се ЕУ фондовите кои можат да ги користат Бугарија, Романија и Грција. Од огромна важност е што Бугарија и Романија наскоро ќе бидат дел од Шенген зоната. Без граници и со хармонизирано законодавство и правила кои се однесуваат на транспортот на луѓе и добра во ЕУ, повеќе од јасно е дека К4 ќе преземе огромен дел од транзитниот сообраќај на К10.
|
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Бугарија до 2020 година со седум нови автопати
![]() Бугарија до 2020 година ќе има седум автопати и седум брзи патишта како дел од трансевропската патна мрежа, најави во Софија бугарскиот министер за регионален развој и инфраструктура Росен Плевнелиев. Изградбата на овие патишта чини околу три милијарди евра, од кои Европската унија ќе обезбеди 80 проценти или 2,5 милијарди евра. Средствата се очекува, на предлог на Европската комисија да бидат одобрени од страна на Европскиот парламент кон крајот на оваа или почетокот на следната година, истакна министерот Плевнелиев. Министерот изјави дека Бугарија има нужна потреба од подобри патишта, истакнувајќи дека во претходните 20 години се изградени 177 километри автопатишта, а во изминатите две години откако на власт е Владата на партијата Граѓани за европски развој на Бугарија (ГЕРБ) се изградени 52 километра, а во изградба се уште 132. Плевнелиев истакна дека до крајот на 2011 година ќе започне изградбата на уште 117 километри патишта. http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=B4E254E755932D48BE91186FBF900529 Еве за кои автопати станува збор: ![]() Со полна линија се означени постоечките а со испрекината планираните автопати. Извор: Decision No 661/2010/EU of the European Parliament and of the Council of 7 July 2010 on Union guidelines for the development of the trans-European transport network http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:204:0001:0129:EN:PDF (73,6MB) Во Одлуката имате мапи од патни, железнички и водени транспортни мрежи како и пристаништа и аеродроми кои ќе ги финансира ЕУ во сите 27 земји членки до 2020. Edited by OCB - 30-Jun-2011 at 02:20 |
||
![]() |
||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
тематски мапи за К-10 - http://edessa.topo.auth.gr/X/Pres/New/GIS.ppt - http://edessa.topo.auth.gr/x/Road_Maps_GIS.html - http://www.invest-in-serbia.com/databits/corridor_x/Corridor_X_maps_road.htm авто репортажи
http://www.putovanja.info/forum/forum/5-evropa/
Edited by Max - 05-Aug-2011 at 16:50 |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Уште две делници от Коридорот 4 во Бугариjа са при краj со прецедурата на тендерите:
http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/07/07/1119548_glavbolgarstroi_nai-veroiatno_shte_stroi_purviia/
http://www.napi.government.bg/index.php/%D0%9D%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%BE/1060-%D0%92-%D0%90%D0%9F%D0%98-%D0%B1%D1%8F%D1%85%D0%B0-%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%90%D0%9C-%E2%80%9E%D0%A5%D0%95%D0%9C%D0%A3%D0%A1%E2%80%9D-%E2%80%9E%D0%A1%D0%9E%D0%9F-%E2%80%93-%D0%9F%D0%AA%D0%A2%D0%95%D0%9D-%D0%92%D0%AA%D0%97%D0%95%D0%9B-%D0%AF%D0%9D%D0%90%E2%80%9D-%D0%BE%D1%82-%D0%BA%D0%BC-0-000-%D0%B4%D0%BE-%D0%BA%D0%BC-8-460%E2%80%9D Edited by pavche - 08-Jul-2011 at 22:33 |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Косово ќе гради автопат до Македонија и покрај високата цена
![]() Додека ние во Македонија се расправаме за парите фрлени на споменици, на Косово полемиката се води околу тоа дали земјата може да си дозволи изградба на автопат до Македонија. Косовската влада најави изградба на нов голем автопат до Македонија и покрај финансиските обврски за завршување на изградбата на првиот автопат во земјата кон Албанија, известува порталот „Балкан Инсајт“ од Приштина. Владата најави дека ќе го гради автопатот од Приштина до Скопје со должина од 55 километри и со два тунели. Најдолгиот ќе биде кај Качаник и ќе биде долг 2,2 километри. Американско-турскиот конзорциум Бехтел-Енка во моментов го гради првиот автопат во земјата до Албанија по цена од 700 милиони до една милијарда евра. Ваквите проекти се смета дека можат да ја доведат во прашање солвентноста на буџетот, пишува „Балкан Инсајт“, повикувајќи се на експерти. До 2007 година косовскиот буџет беше во позитива и тоа до нивото од 7 отсто, но во 2010 година буџетскиот дефицит изнесуваше 2,6 отсто од бруто домашниот производ, токму заради големите средства кои требаше да се платат за автопатот до Албанија. Овогодишниот буџетски дефицит се очекува да изнесува 5 отсто. Токму заради зголемената буџетска потрошувачка и особено заради трошењето пари на патишта и на зголемување на платите на вработените во администрацијата, Меѓунардониот монетарен фонд ги сопре средствата од стенд-бај аранжманот со Косово, со што земјата ќе остане без 150 милиони евра во грантови и заеми. Во оценката на ММФ за Косово се вели: - Новите иницијативи за трошење треба да се оценат внимателно и нивното спроведување изискува зголемени буџетски приходи и намалување на потрошувачката на друго место. Најважно, Владата планира изградба на уште еден автопат од Приштина до Скопје/Македонија, за што реален план за финансирање е незаменлив предуслов – смета Фондот. Тендерот за изградба на автопатот треба да биде објавен овој месец и надлежните во Министерството за финансии велат дека тој е вклучен во долгорочните планови за потрошувачка. Според нив, работата на овој автопат треба да започне во последниот квартал на 2012 година и да трае 3 години. Експертите што ги цитира „Балкан Инсајт“велат дека овој автопат не би можел да биде изграден само со буџетски пари зашто нема одвоено средства за дополнителни буџетски трошоци. Тие сметаат дека Косово не би можело да ги најде потребните 600 милиони евра за изградбата на овој автопат и дека финансиската стабилност на земјата веќе е поткопана со изградбата на постоечкиот. Од друга страна, претставниците на власта велат дека ги зеле предвид сите овие прашања и се уште веруваат дека проектот може да биде завршен без да се ризикува финансиската стабилност. http://www.time.mk/read/NONE/a13fda3c4a/index.html |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Утре почнува изградбата на уште 34 км. автопат во Бугариjа. Делница од А3 Марица, Димитровград – Харманли.
http://www.investor.bg/news/article/120575/332.html И уште една новина односно Софискиот ринг. Стартира се со процедурата по изградба на уште 8.5 км. от неjниoт западен дел.
Източник: в. Дневник, http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/07/25/1128870_oshte_155_mln_lv_se_otpuskat_za_razshirenieto_na/ Edited by pavche - 25-Jul-2011 at 14:37 |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
И уште една новина от минатата седмица. Стартира изградбата на 8 км. од А2 Хемус, помегу Шумен и Белокопитово во Северна Бугариjа.
http://www.investor.bg/news/article/120211/332.html |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Еве мал update на граденето на автопатот "Тракиja"(целостно дел от Коридор 8 и поврзува Бургас со Софиja) во Бугариja.
Во моментот от неja се градад сите фалешти 115 км. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by ink - 04-Aug-2011 at 22:24 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Браво соседи ![]() Туку може ли некој да ми одговори на овие прашања, еве не мора Андреј кога не сака ![]()
Edited by Cloverstack - 05-Aug-2011 at 00:08 |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Oбем на сообраќај на делницата Лугој - Калафат
За 2010 биле предвидени помеѓу 3500 и 8000 возила на ден. http://www.magnadevelopment.ro/mmvi/docs/pos_transport_en.pdf Кога грците почнаа да го градат автопатот Солун - БГ, кога точно планираат да се комплетира и колкава е вкупната инвестиција. Почеток на градба во 2009, предвидено е да заврши во 2012, вкупна инвестиција 4,7 милиони евра од кои 50% обезбедени преку ЕУ. http://tentea.ec.europa.eu/download/map_review/ppbundles/pp7.pdf Сегашна состојба: http://www.egnatia.eu/files/images/Project_Status_ENG.jpg |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Моментална картина на автопатите во изградба во Бугариjа
![]() Тракиjа (A1): Три Лота(делници): LOT 2 од Стара Загора до Нова Загора 31,5km(од 210+100 до km 241+900); LOT 3 од Нова Загора до Jамбол 34,3km.(од km 241+900 до km 276+200); LOT 4 од Jамбол до Карнобат 49.08 km. (од km 276+200 до km. 325+280). Првите 2 делници треба да са готови летото на 2012, како и дел од Лот 3. Целосно Лот 3 треба да биде пуснат во употреба Jануари 2013. Вкупно во изградба на Тракиjа:114,880 km. Хемус (A2) 7,8km. делница од Шумен Изток до Белокопитово. Рок на изградба 18 месеци. Марица (A3): Три делници: LOT 1 од Чирпан до Димитровград 31.4km. (од km5+000 до km36+400) LOT 2 од Димитровград до Харманли 34.22km. (од km36+400 до km 70+620) 2 км. делница од km.111+980 е исто во изградба. Вкупно во изградба на Марица 67,62km. Вкупно во изградба на 10.08.2011: 190.3km. До 2-3 месеци треба да стартира изградбата и на уште 2 делници од Струма(А6) со вкупна должина ~31 km., како и уште една делница од Хемус со должина 8,5 км. |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Денес беха отворени и офертите на тендерот за Лот 4(Сандански - Кулата) 15 km. од автопатот Струма [A6]. Кандидатите са 15:
Уште еден договор за изградба на 3.4 км. автопат до самата граница со Турциjа и новиот граничен премин при Капитан Андреево.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
АМ Струма:
ЛОТ 1 (Д. Диканя - Дупница) - старт/първа копка на 1 Октомври 2011 ЛОТ 4 (Сандански - Кулата) - старт/първа копка на 1 Ноември 2011. Вкупната должина на двата лота е 31 километри. Срок на изпълнение и на двата лота - 2 години. Edited by Andrej_LJ - 02-Sep-2011 at 18:40 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Прво да нагаласам дека сум апсолутно против отворањена неколку теми и нивното одделување. Нема толку многу материали (особено за Грција и Турција), за да имаме посебни нишки. Така, добиваме неколку непрегледни и неактивни теми, наместо една продуктивна. Не треба да забораваме дека често проектите се од регионално значење со влијание на неколку држави, треба да има прегледност и поврзаност и затоа сметам дека треба да имаме една тема за патиштата од регионот. Апел до модераторите за ова...
СОП - Софиски обиколен пат (апдејт пред недела пред неговото делумно пуштање во употреба). Се работи за сегментот Младост - Симеоново: Првиот дел слики се од форумот gtsofia.info, на членот Fantomas сликани во почетокот на Септември 2011: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Втор дел од сликите на истиот автор, овој пат од ескадата во близина на ИКЕА, која треба да се отвори помеѓу 15 и 20 спетември.
![]() ![]() ![]() Следува рамниот дел кон Симеоново околу патниот јазол Бистришко шосе: ![]() ![]() |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
И чисто пресни слики од изградбата на Софискиот ринг, сликани денеска (10.09.2011) почнувајќи од Младост и движејќи се кон Бистрица и Симеоново. Јужните коловози се направени (финално, автопатот ќе биде во форма 2 (2+3), односно по 2 ленти за локалниот сообраќај и по 3 ленти за транзитниот сообраќај во секоја насока. Исто така се направени и коловозите под ескадата, а засилено се градат и патните јазли, кои нема сега да се пуштаат, туку при финализација на работите во 2012 година. Треба да се нагласи дека изградбата на овој дел од СОП започна ефективно оваа година, се работи за многу сериозен проект со многу подземна инфраструктура и комплицирани надземни решенија, но и покрај тоа за неполни 9 месеци напредокот е огромен. Не треба да се заборава дека се работи во градски услови, без целосно запирање на сообраќајот. Сликите се на авторот DaveMF од ССЦ:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
![]() Патниот јазол на Бистришко шосе: ![]() ![]() На оваа, последна слика веќе може да се видат рекламите за новата ИКЕА-Всичко за дома: ![]() |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |