![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 60> |
Author | ||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Не знам, ама капацитетот им е ист кога ќе земеш во предвид колку накрцан може да биде скопски армоникаш
![]() |
||||
![]() |
||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|||
Ако е официјалниот капацитет 200, кај нас 50-100% повеќе ќе биде
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Нема информации во јавноста... ![]() Ако е без тунел, дефинитивно подобро да не се прави... Но како што кажа pbanks, изјавија дека ќе се почне со Ново Лисиче - Народна Банка. На поголем дел од таа траса нема што да заебат, но од кај Скопјанка веќе е многу деликатно... Генерално и јас сум подржувач (голем) на ЛРТ, но само доколку се прави како што треба и без импровизации. Ако не, навистина подобро да не се гради... |
||||
![]() |
||||
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
|||
Ama trifun izlea e resen da go pocne proektov do krajot na negoviot mandat a? I najverojatno ke go gradat uste 2-3 drugi gradonacalnici
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Ете ти го... Трасата ќе била на десните ленти.... Па зошто е оној проклет средишен појас на Јане Сандански?? Има ли било каква аргументација за ова? Веројатно не...
![]() Сепак џабе се нервирам... Имале 1.5 милиони ЕУР а им требале 50 милиони ЕУР а биле оптимисти ![]() Уште еднаш.... ![]() ![]() ![]()
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=93519 |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
На сајтот на Град Скопје има нормално бескорисни информации
![]() http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=1868&mid=24&tabId=1&tabindex=0 |
||||
![]() |
||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|||
Значи трамвајската траса нема да биде денивелирана и сепак ќе останеме без една лента по улиците? Па тоа ќе биде катастрофа за сообраќајот во Скопје!
Поправете ме ако грешам. Edited by La Linea - 29-May-2008 at 16:29 |
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() За жал не грешиш... До кога со вакво неодговорно планирање? ![]() Јас се плашев дека на Партизанска сакаат да одат на ваква изведба, каде што исто така би било огромна гешка и промашување. Ама еве дури и на место каде што не треба да има никакви дилеми (како што е Јане Сандански) тие смислиле како да ја заебат работата... Џуро, не ти е џабе нервозата... Па сепак ова се планови кои тешко се менуваат... Моменталното немање пари за изведба не значи дека ваквото планирање нема да остави огромни, непоправливи и несогледливи последици врз развојот и функционирањето на Скопје. Ова воопшто не е преувеличување, затоа што зборуваме за клучните транспортни коридори кои во огромна мерка ги диктираат економските перформанси на градот и квалитетот на животот на граѓаните, како и цела низа други важни работи. Оваа тема е суштинска и ќе се одрази и на бројни генерации понатака! Страшно е да се гледа со каква леснотија се прибегнува кон мизерни импровизации, особено кога ситуацијата на терен не бара никакви импровизации. Средишниот простор на Јане Сандански не е оставен за украс, за да сега Трифун прекопува постоечка лента на оптоварен булевар. Тунелот под плоштад не е планиран за чаламење па гореспомнатиот да ја заплетка ЛРТ трасата по веќе очајно закрчениот центар. Страничниот простор на Партизанска не е планирано оставен за диво паркирање, па да мора и таму да се прекопува постоечка лента и сето тоа додека прават жардињери на средина, за да сме станеле „метропола“ ![]() Континуираното естетското касапење на Скопје е минорно во однос на инфраструктурното касапење кое ни се заканува. Неколку помали глупости веќе го најавија тој тренд, но изведба на лоша ЛРТ мрежа и заебанциите што се прават со урбаните автопати имаат потенцијал неповратно да го осакатат градов за којзнае колку децении натака. Сето ова е уште пострашно кога ќе се земе во предвид дека сме прилично сиромашни и дека ова за нас е огромна инвестиција. Толку пари да дадеме за да си наштетиме и тоа долгорочно??? Се прашувам зошто надлежните туркаат такви концепти. Ваков Трамвај/ЛРТ подобро воопшто да не се гради! Подобро да си тераме исклучиво со автобуси. И кој е сега овој Јани Христовски побогу??? Па нели раководителот на секторот за сообраќај се викаше Јован Христовски... Така имам прочитано повеќе пати до сега. Која е точната верзија? Edited by Cloverstack - 05-Jun-2008 at 12:40 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Што се нервирате бе?! Ништо нема да биде!!!!! Ја сум повеќе за метро, а сум многу против трамвајот!!!!
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Претпоставувам под метро подразбираш подземна железница (технички не е исто).
Имаме веќе многу дебатирано на темата ЛРТ vs. подземна железница... Мислам дека е прилично јасно дека подземна железница е ем прескапа ем непотребнa и донекаде неприкладна за наши услови. И онака деловите на ЛРТ трасата кои е логично да се под земја се така планирани во ГУП-от кој очигледно никој не го почитува. Само не сакам да ја ширам дискусијата на таа тема и да зборам за утопистички мегаломански проекти за кои нема ништо на маса. Моментално имаме конкретни случувања во врска со ЛРТ/трамвајот кои се крајно загрижувачки и мислам треба да се сконцентрираме на тоа. Сега да почнуваме муабети за подземна железница е буткање на главата во песок во однос на тоа што конкретно се случува. Edited by Cloverstack - 29-May-2008 at 17:22 |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Еве дополнителни информации
![]() ![]()
http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=10754&mid=303&tabId=1&tabindex=0 |
||||
![]() |
||||
se_manda ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|||
vo dupovite na opstina aer za delovite so izleguvaat na jane sandanski jasno e nacrtano trasata da bide u sredina.neznam zaso sea vikaat na zoltata lenta da gi stavat.
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Искрено не сум видел ДУП-ови баш во тој дел, ама не ме чуди пошто кај нас ДУП-овите и ГУП-от имаат вредност оприлика на тоалетна хартија. |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
А ако бидат у средина тогаш како ќе се симињаат луѓе, директно на улица?
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Џуро, еве еден твој пост од пред два месеци...
![]() You were saying? Брат, немој никогаш да ги потценуваш нивнте вештини за да заебат нешто ![]() |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Таму каде што има можност да се направи во средина, како на Јане Сандански, има простор се да се уреди максимално функционално без импровизации. Луѓето ќе се симнуваат на најнормални станици кои немаат врска со коловозот. Логично ќе има и пешачки премини (пожелно мостови или подземни) кои во исто време ќе служат и за станиците и за оние кои што сакаат да да го преминат булеварот а не се возат со ЛРТ. |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Ја имам едне предлог: Да се стават трамваите у десна лента, ама да се изгради уште по една лента во средина за коли!!!
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Размислував на таа варијанта (како единствен излез понатака ако ова чудо се реализира). Но тоа ти е дупол трошок. Уништуваш прекрасна готова лента за да напраиш пруга, и плус градиш нова лента скроз. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Тоа би имало минимални недостатоци и минимални предности во однос на средишно поставување. Но на крајот на краиштата не е многу битно и се сведува на несуштинска работа. Важно е да не се закрчува дополнително како што наумиле овие! ЕДИТ: а држи и ова што го кажува pbanks во однос на практичноста за изградба. Јас повеќе го потенцирав самиот концепт - средишно или странично. Edited by Cloverstack - 25-Jun-2008 at 02:24 |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |