build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 86>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 29-Jun-2011 at 00:44

Хаха, апсолутно се во право. Момците и девојките носат флуоресцентни елеци, како оние што се задолжителни за во кола и плус им пишува со големи букви ГСП. Така да увек коа и да влезат штом ги видиш си откуцуеш карта и никому ништо. Ние во поглед на тоа сме за неколку класи поуспешни, особено у задње време коа со свои очи видов напишани преку 10 казни.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 29-Jun-2011 at 11:19
Originally posted by N23


Хаха, апсолутно се во право. Момците и девојките носат флуоресцентни елеци, како оние што се задолжителни за во кола и плус им пишува со големи букви ГСП. Така да увек коа и да влезат штом ги видиш си откуцуеш карта и никому ништо. Ние во поглед на тоа сме за неколку класи поуспешни, особено у задње време коа со свои очи видов напишани преку 10 казни.


Pa i kade sto ima kameri za merenje na brzina na avtopatite pisuva deka ima kamera na 500 metri pred toa i kamerata e staveno vo golema zolta kutija, lesno vidliva (vo zapadnite zemji). Ne e celta da izveduvaat fantomi.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 30-Jun-2011 at 02:29
Imam Napisano predhodno grad Skopje treba da napravi regulativi za javen trasport i da pocnr so okrupnuvajne na privatnion kapital da nema privatnici so pomalnu od 20 avtobusi vosen park.
Solucija da se odredi pausalna cena po km opsluzen i grad Skopje da plaka fiksno na privatnici po km opsuzen da se optimizira frekfetnosta
prodazbata na bileti da bide od grad skopje i kontrola na bileti ni i na privatnicote da se pridrzuvaat kon vozen red i sostjbata na vozilata.
Samo na ovaj nacin mozi da se postigni dobar standard na vozen park frekfetnost i tocnost i da se trgne glavobolka od Javno prepriatie. 
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 30-Jun-2011 at 13:02
Originally posted by nylon

Originally posted by N23


Хаха, апсолутно се во право. Момците и девојките носат флуоресцентни елеци, како оние што се задолжителни за во кола и плус им пишува со големи букви ГСП. Така да увек коа и да влезат штом ги видиш си откуцуеш карта и никому ништо. Ние во поглед на тоа сме за неколку класи поуспешни, особено у задње време коа со свои очи видов напишани преку 10 казни.


Pa i kade sto ima kameri za merenje na brzina na avtopatite pisuva deka ima kamera na 500 metri pred toa i kamerata e staveno vo golema zolta kutija, lesno vidliva (vo zapadnite zemji). Ne e celta da izveduvaat fantomi.


Се тоа точно ама во сите средства за јавен градски транспорт во германија конторолорите се облечени како најобични луѓе кои ги вадат легитимациите и бараат карти кога ќе се затвори возилото. Најекстремен случај беше кога тип во кожњак и пирсови на лице извади легитимација и почна да проверува карти....така да бар во германија контролорите се релативно непрепознатливи односно идат секогаш инкогнито.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 30-Jun-2011 at 13:07
Миракулис венаш да те демантирам. Како се облечени контролорите тоа најверојатно зависи од град до град и не е унифицирано. Некогаш дури се случува на иста релација некогаш да влегуват во цивил некогаш во униформа. Со оглед на тоа дека во Германија ништо не е случајно сигурно си имат некој математики зошто е тоа така.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 30-Jun-2011 at 20:00
Постоје различити циљеви, нпр. у Београду је речено да контроли мотивишу путнике да купују карту, не да ”тероришу”.  У Бечу на пример неки контролори имају овакве прслуке, а неки су у цивилу. Присуствовао сам једном случају где је контролор ухватио дете које је ишло са својом мајком и заборавило карту, опроштаја није било и мајка је морала да плати казну од 100 евра на лицу места због безазлене грешке детека! За мене такав облик контроле је престрог.

Иначе са горње слике се види стајалиште какво се задњих година уграђује. Та стајалишта ГСП Београд није платио ни динара, јер су расписали тендер и доделили приватној фирми посао да постави и одражава сва стајалишта, а да узврат добије рекламни простор.

Ово су са пуним рекламним садржајем, обично са стакленим површинама около.



Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 03-Jul-2011 at 17:11
ЈГП Ниш
 
http://www.jgpnis.rs/
 
Е со овие можеме да се споредуваме.
 
За нијанса се подобри со ЈСП Скопје, но мислам дека ќе бидат на исто ниво откако ќе ни пристигнат сите нови градски автобуси и од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг, можеби за нијанса и ЈСП Скопје ќе станат подобри од ЈГП Ниш до тогаш, но и понатаму ќе можат вода да му носат на белградски ГСП.
 
Како познато ми делуваат фотките од галеријата:
 
http://www.jgpnis.rs/index.php/galerija-slika.html
 
Автобусов што сообраќа на линија со број 6 делува идиотски со тој картонот на кој е запишан бројот и релацијата на линијата на која сообраќа автобусот, но сепак вклучени се и електронските дисплеи:
 

 
Хаха, белградска регистрација на автобусот. LOL


Edited by Dexter26 - 03-Jul-2011 at 17:12
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 03-Jul-2011 at 17:12
Што збориш глупости каков ЈГП Ниш новите ЛАЗ и Јутонг не можат да се споредуваат со овие.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 03-Jul-2011 at 17:15
Previous
 
Па токму затоа и реков дека ЈСП Скопје ќе бидат за нијанса подобри од ЈГП Ниш откако ќе пристигнат сите нови градски автобуси од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг, но организацијата, барем според досегашнава пракса, ќе им остане иста, и понатаму идиотските картони, и понатаму старите идиотски хартиени билети, зборувам за сегашните околности, не за идните.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 03-Jul-2011 at 19:55
Ово на слици је аутобус приватног превозника Транспродукт који ради у Нишу. Аутобус је марке ФАП, вероватно А-537.2 или А-537.3, негде 2003-2005. годиште. Дизајн је остао у осамдесетим годинама Ohno

2004. на сајму изложен

busevi.com

и нископодни ФАП


Фабрика иначе у јако тешком финансијском стању, пред затварање
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 03-Jul-2011 at 21:40
Previous
 
Нископодниот изгледа современо, но овој изложен на саем во 2004 навистина е заглавен во 1980-те.
 
Инаку, Александар, и кај нас скопски Санос (денешен Санос, поранешен ФАС 11 Октомври http://www.sanos.com.mk/) го чека ликвидација, освен ако некој го раздолжи и го спаси.
 
Ова е официјалниот веб сајт на српски ФАП:
http://www.fap.co.rs/home.htm
 
Еве ги спецификациите на нископодниот единечен автобус:
http://www.fap.co.rs/A547.3.htm
 
Чудно, на веб сајтот пишува дека на лагер го имаат и овој нископоден зглобен автобус, ама не го дава на листата на веб сајтот:
http://www.fap.co.rs/fapZglobni1.htm
 
Не знам дали го произведуваат или не, бидејќи го нема на листата на веб сајтот.


Edited by Dexter26 - 03-Jul-2011 at 21:58
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 05-Jul-2011 at 01:05
Во една од нишките на форумов беше постирана информација во врска со планот на ЈСП да промовира ново софтверско решение:


Ќе биде интересно да се види кои ќе бидат иминњата на автобуските станици. Постои ли официјален документ во кој се запишани сегашните имиња? Доколку нема, ќе мора да биде одлучено на некоја седница на советот на град Скопје. Ќе останат ли во употреба имињата онака како што се популарни кај народот? Што правиме со имиња како „кај бензинската“, „кај школото“ и „кај самопослугата“? А со оние кои носат име на фирмата пред која се наоѓаат (пр. „Симпо“, „Тобако“)? Или па имиња според фирми кои повеќе не постојат (пр. „Мирка Гинова“, „Ким“). Фирмите се менуваат а именување на станици со имиња на фирми може да се сфати и како бесплатна реклама. А оние станици кои воопшто немаат име? Или пак оние кои имаат универзално меѓу кои попознати се „последна“ и „претпоследна“?
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 05-Jul-2011 at 01:28
Originally posted by OCB

Во една од нишките на форумов беше постирана информација во врска со планот на ЈСП да промовира ново софтверско решение:


Ќе биде интересно да се види кои ќе бидат иминњата на автобуските станици. Постои ли официјален документ во кој се запишани сегашните имиња? Доколку нема, ќе мора да биде одлучено на некоја седница на советот на град Скопје. Ќе останат ли во употреба имињата онака како што се популарни кај народот? Што правиме со имиња како „кај бензинската“, „кај школото“ и „кај самопослугата“? А со оние кои носат име на фирмата пред која се наоѓаат (пр. „Симпо“, „Тобако“)? Или па имиња според фирми кои повеќе не постојат (пр. „Мирка Гинова“, „Ким“). Фирмите се менуваат а именување на станици со имиња на фирми може да се сфати и како бесплатна реклама. А оние станици кои воопшто немаат име? Или пак оние кои имаат универзално меѓу кои попознати се „последна“ и „претпоследна“?


Мислам дека сите станици имаат имиња, кои до сега беа само за службена употреба. Еве ја анимацијата на маршрутата на „двојка“ кајшто во балончиња излегуваат сите имиња на станиците.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 05-Jul-2011 at 01:37
Originally posted by Dexter26


За нијанса се подобри со ЈСП Скопје, но мислам дека ќе бидат на исто ниво откако ќе ни пристигнат сите нови градски автобуси и од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг, можеби за нијанса и ЈСП Скопје ќе станат подобри од ЈГП Ниш до тогаш, но и понатаму ќе можат вода да му носат на белградски ГСП.


На запад изгледот на станиците како концепт и нивните реклами обично се како нашите во Скопје. Примериве во Белград се многу интересни и добри, но не се нешто стандардно и затоа не треба со нив да се споредуваме или „вода да им носиме“.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 07-Jul-2011 at 07:53

Поскапува ноќното возење во ЈСП, слободните не важат

Четврток, 07 Јули 2011 09:27

Ноќното возење во градските автобуси наскоро ќе поскапи, а по полноќ нема да важат ниту слободните билети. Наместо 30 денари возење во автобусите на ЈСП, од полноќ до 5 часот ќе чини 40 денари. По истата цена билетот ќе се продава и во билетарница.

Надлежните објаснуваат дека причината за поскапувањето и одлуката слободните карти да не важат ноќе се должи на нерентабилноста на ноќните линии.

Се очекува поскапото возење да започне од наредниот викенд до кога треба да заврши постапката за имплементација на одлуката за поскапените ноќни билети. Очекувано, пак, денеска Градскиот совет ќе даде согласност за корекцијата на цените.

Инаку, од сообраќајното претпријатие истовремено информираат дека неодамна автобусите што сообраќаа ноќе на линиите „2“, „45“, „50“ и „7“ и возеа комбинирано од почетокот на јули, возат по вообичаената траса. Во меѓувреме, пуштени во сообраќај ноќе се две нови линии, односно по полноќ до 5 часот има автобуси на релацијата на „22“ и „65“.

http://daily.mk/cluster3/efcd0611319d0be5d780b095069dbccf/812111
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 07-Jul-2011 at 12:39
Сите линии не верувам дека се неренабилни. Со 5-ка коа се возам у 1 и 20 и 2 и 20 само накај Аеродром има промет од минимум 700-800 денари у еден правец, 2-ка навечер е сосема исполнета, 41 исто така. У реду е да ги поскапат, тоа е секаде у свет нормално за ноќните линии, ама нека бидат поредовни. А не на секој саат да ги има. На пола саат би било сасвим таман. А ова со слободниве им е паметна ствар, ако можат приватниците да не ги важат, зашто ЈСП да ги важи.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 07-Jul-2011 at 12:41
Н23, многу те почитувам како член на форумов, но те молам обрни малку внимание на изразувањето. Многу ми смета што користиш жаргон и ако можеш смени го тоа. Поздрав!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 07-Jul-2011 at 13:57

Не си прв со оваа забелешка. Во последно време многу го сменив начинот на изразување, почнувајќи со користење на литературни зборови, но кривицата дел ја префрлам на моето потекло, секојдневните искачања и разговори со луѓе со ист жаргон но и кај дел од професорите и асистентите кои го употребуваа истиов жаргон. Едноствано од "у" мислам дека најтешко ќе се одделам. Секако дека пробувам што политературно да се изразувам.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 07-Jul-2011 at 15:20
поголема глупост од горнава вест немам слушнато... ме интересира само на пензионери дали бесплатно ќе им биде Bash
до кога вака ќе си играат мајтап и ќе изиграваат диктатура со парите и потребите на народот???
батали ЈСП, јас накај дома од сега се возам со 23-ка Big%20smile

и да не збориме што се ова кажано погоре нема смисла, што се фатиле за тоа како последниот автобус не им бил рентабилен, кога истите линии возат по цели денови и дневно еден автобус пренесува по неколку илјади патници... да не збориме што ноќните линии и тоа како профитираат, па луѓе на рекорд се тепаат да фатат место во автобус...
исто така не ми е јасно како може да не важат слободните карти за одредено време... па некој дал пари за таа карта исега пак да дава треба, и тоа по поскапа цена...
а не ми е јасна и стратегијава за рентабилност, од една страна ја намалија цената за приградските линиии, а од друга ја зголемија на вечерните, што значи остануваат отприлика на истото Dunno

и може ли некој во државава еднаш да помисли на подобрување на квалитетот на својата услуга за да му стане рентабилна, а не сите чекаат само да им дојде некој изговор за да кренат цени до таван

едит: еве да речеме и дека морало да се кренат цените, многу пологично би било да направат помалку драстично зголемување како на пример старата цена од 35 денари



Edited by zabegan - 07-Jul-2011 at 17:28
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 07-Jul-2011 at 16:31
Место на студентите да им пуштат попусти,тие на пензионери.Колкави се трошоците на пензионерите ,а колкави се на студентите?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.797 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.