build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 03-Jun-2011 at 19:16
Го земав моделот. Почнав нешто, но мислам дека на крај добро би било ти да го имаш твојот тач...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 03-Jun-2011 at 20:57
Еве на што отприлика мислам... за жал, текстурата, односно плочките кои ги поставив на пероните станаа црни, незнам зошто... и не се гледаат правилно...




Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 03-Jun-2011 at 23:53
Фосил навистина нема потреба пероните по целата должина да се покриени, тука во германија ретко кога тоа е случај, пред се бидејќи композициите не се толку долги.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 04-Jun-2011 at 02:15
најубаво би било да се покријат деловите кои се наоѓаат над булеваров, најоткриени се и тука треба да има естетика
а инаку, на станицата и треба многу многу повеќе од покрив, најпрво и е потребна целосна реорганизација на просторот со кој располага, реновација и модернизација и воведување на нови системи и функции на целиот комплекс
а инаку ме интересира ако некој знае, зошто окната за лифтови (или што и да се, се поставени толку далеку од самите перони?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 04-Jun-2011 at 07:38
Со изградбата на станицата се направени току измени во лет така да од основниот проект е многу изменето.
- Колосеците и електрификацијата не се поставени уште на самиот почеток иако беа почнати но ...
-Лифтовите не се далеку ако се земе каков треба да беше партерот и платформата но ...

Со еден збор сега ќе треба доста идејни трикови да се направи функционална самата станица а најпроблематичо секако е достапноста на патниците до пероните.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 04-Jun-2011 at 09:43
А лифтовите денес се наоѓаат на просторот на Колосеум и Македонски Пошти. Најверојатно и затоа се нефункционални... јас мислам дека од железничкава направивме каша попара откако е изградена...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 30-Jun-2011 at 02:56
Проаѓајќи вечерва под Железничка, дојдов на мисла дека кога ќе се реновира годинава Железничката станица у Скопје, најверојатно ќе биде во некој неокласичен/барок стил, затоа што ќе биде со државни пари. Ако не планирале така, ондак овој пост може да го земат како предлог, плус што низ цела Европа главните железнички станици се во таков стил.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 30-Jun-2011 at 08:43
те молам избриши го постот
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 30-Jun-2011 at 11:27
Originally posted by N23

Проаѓајќи вечерва под Железничка, дојдов на мисла дека кога ќе се реновира годинава Железничката станица у Скопје, најверојатно ќе биде во некој неокласичен/барок стил, затоа што ќе биде со државни пари. Ако не планирале така, ондак овој пост може да го земат како предлог, плус што низ цела Европа главните железнички станици се во таков стил.


N23, бриши пост да не го прочита некој од одговорните органи на нашава држава. Сериозно, веќе имаме аплицирано за финансиски средства за обнова на Железничка станица Скопје во европските фондови, но како ќе изгледа однадвор станицата сеуште не се знае, затоа не им давај луди идеи.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 30-Jun-2011 at 13:22
Ако почне во Скопје некој процес на дебрутализација не дека до толку лошо ќе му дојде, а столбовите на железничка се одлична основа. Да не го сватите ова како некоја информација, само шала е.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 30-Jun-2011 at 15:30
Механџиски (Зегин) со својата аптека на приземјето на транспортен центар, веќе ја понуди идејата  Crazy

Функционира уште аптеката?
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 30-Jun-2011 at 15:54
Има еден одличен пример на дебрутализација на зградата на НБРМ. Пред некое време е направена реконструкција на фасадата и столбовите на дел од приземјето и изгледа одлично. Личи како да е исклесан бетонот. Цела зграда би требало да ја реновираат така, а зошто да не и Железничка.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 30-Jun-2011 at 15:55

Да, плус е и една од најфреквентните аптеки у Аеродром. Ептен погодена локација.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 30-Jun-2011 at 21:31
Originally posted by Cloverstack

Механџиски (Зегин) со својата аптека на приземјето на транспортен центар, веќе ја понуди идејата  CrazyФункционира уште аптеката?


Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 08-Jul-2011 at 11:31
Еве една убава вест...

ЧЕТИРИЕСЕТ ГОДИНИ ПО ИЗГРАДБАТА

Ќе се обновува Железничката станица во Скопје

Предвидено е градежните работи за реконструкција на Железничката пат­нич­ка станица Скопје да траат 11 месеци, а се очекува да започнат кон средината на 2012 и да завршат за една година

След­на­та година ќе започне реконструкцијата на Железничката патничка ста­ни­ца Скопје. Министерството за транспорт и врски информира дека вкуп­на­та вредност на проектот за модернизација и рехабилитација е 2,6 ми­ли­о­ни евра, кои се обезбедени од европските фондови за прет­прис­тап­на помош ИПА, како и од Буџетот на Република Македонија.
"Пред­ви­де­но е градежните работи за реконструкција на Железничката пат­нич­ка станица Скопје да траат 11 месеци, а се очекува да започнат кон средината на 2012 и да завршат во 2013 година. Со тоа Скопје ќе добие модерна и репрезентативна железничка станица", вели пор­тпа­ро­лот на Министерството Драган Симоновски.
Ре­конс­трук­ци­ја на Железничката станица е потребна, оти во изминатиот пер­и­од одржувањето на Станицата не било на соодветно ниво.
"Оп­шта­та состојба на Станицата може да се оцени како лоша, како по од­нос на нејзиниот изглед така и по однос на нејзиното функционирање", вели портпаролот Симоновски и дополнува: "Со градежните работи тре­ба, пред сe, да се подобри пристапноста на патниците до станицата, особено на лицата со инвалидитет и намалена подвижност. Ре­конс­трук­ци­ја­та треба да ја подобри и безбедноста, како и информацискиот сис­тем за сигнализација и информирање на патниците".
До крајот на годинава треба да се избере консултант за подготовка на до­сие за градежни работи, вклучувајќи и подготовка на основен и изведбен про­ект според бараните европски стандарди за пристапност, безбедност и си­гур­ност, како и стандардите за информирање на патниците. По под­го­тов­ка­та на основниот и изведбениот проект, ќе започне јавна постапка за из­ве­ду­ва­ње на градежните работи, објаснуваат од Министерството. (Т.Ј.)


Извор
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 08-Jul-2011 at 11:53
У Јули 2011 како успех се смета почнување на реновирање на Железничпката станица дури у 2012 и тоа за фантастична сума од 2,6 милиони евра, колку што вреди ногата на Аце. И уште имаат смелост ова да го сметаат за голема работа ?!?!?!?
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 08-Jul-2011 at 12:18
Епа да напишев нешто во тој контекст ќе ми го избришевте постот...а дека е трагично, трагично си е, ама да не разгоруваме страсти овде дека има типови што солзи им доаѓаат кога го гледаат коњот, а не им доаѓаат солзи од смрдеата на станицава...ако ништо друго барем не им текнало коринтски капители да им накалемат на пилоните (упс, да не претерувам со идеиве)...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 08-Jul-2011 at 12:29

Зависи од интензитетот на речениците. Особено ако е нешто оправдано за критика не се трга. Иначе веруј дека ќе биде во некој измислен неокласичен стил, како што спомна и Кловер, Зегин е веќе дел од таквата идеја, сеа само треба Железничката да се оформи во тој стил. Како и да е, тотално неразумно е да се најавува проект со симболични средства дури за една година. Барем да излажеле дека се работи на проектот, дека е тоа малце потешко, треба повеќе време, дека ќе се опфати цела станица, па мора да се запазат сите параметри и сл. И ко за крај, песимист сум дека со 2,6 милиони евра може да се добие убава станица. Изгледа ќе се оди повторно на импровизација.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 08-Jul-2011 at 12:32
Амин. Покрај толкав капацитет заедно со новата Автобуска па и новиот аеродромски терминал редно време беше ова. Е сега имајќи предвид дека ионака ни е крш цела инфраструктура во земјава ова нема да смени многу освен како шминка во главниот град што пак ќе кажам е сосема оправдано за толкав масивен и репрезентативен објект на Скопје.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 08-Jul-2011 at 12:35
Originally posted by N23

Изгледа ќе се оди повторно на импровизација.
Се' друго ќе биде големо изненадување...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.367 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.