build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6465666768 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1301 Posted: 30-Jun-2011 at 16:09
Originally posted by gorco

Ај не јадете бурек сега, кога требало да се гради и кај се парите, најважното е дека аеродром добивме, го има физички, почнаа ниски цени за летови, и од мое искуство кажувам дека има американци за транзит меѓу Истанбул и Америките.

Друга тема е тоа што аеродромот владата го прекрсти во МЕГАС АЛЕКСАНДРОС и тоа што подоцна го „шитна“ на Турците.
Da, dobivme nov aerodrom no posledni na balkanot. Ako tebe ne ti smeta da bides posleden toa e tvoj problem...
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #1302 Posted: 30-Jun-2011 at 16:30
Ете де сега ако ништо друго ќе бидиме на исто рамниште со другите на Балканот.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1303 Posted: 30-Jun-2011 at 16:30
Абе ајде си ги видел терминалите во Приштина,Загреб, Сараево? И Тирана е тесно грло само што е реновиран инаку е обична дупка.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1304 Posted: 30-Jun-2011 at 16:50
Originally posted by Supervisor

Абе ајде си ги видел терминалите во Приштина,Загреб, Сараево? И Тирана е тесно грло само што е реновиран инаку е обична дупка.
Ne sakam da navleguvam vo detali, no sporedbata ne drzi voda...
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1305 Posted: 30-Jun-2011 at 17:48
Не ни барам да ми кажуваш детали сум проаѓал ја знам ситуацијата.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1306 Posted: 30-Jun-2011 at 18:05
Какви се овие банални „анализи“. По кој параметар на пример е Тирана дупка. Се работи за проект со модуларни можности кој ќе се шири како што ќе наложуваат потребите. Имаа одличен концесионер, каде каде појак сообраќај од Скопје и каде каде поголем потенцијал за сообраќај.

Едно е да сме задоволни и среќни што конечно ќе добиеме пристоен аеродром кој барем технички ќе воспостави услови за развој на авиосообраќајот (иако статистиките на некои од другите аеродроми укажуваат дека техничкиот дел воопшто не е пресуден). Сосема друга работа е да се занесуваме дека сме добиле незнам што.

Едноставно се работи за пристоен, соодветен аеродром по мерка на потребите на Скопје во следниве 10на години сигурно.

Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1307 Posted: 30-Jun-2011 at 21:39
Originally posted by Supervisor

Абе ајде си ги видел терминалите во Приштина,Загреб, Сараево? И Тирана е тесно грло само што е реновиран инаку е обична дупка.

Незнам што сакаш да кажеш? Се слагам со пбанкс дека сите (најверојатно освен Сараево) имаат поголем сообракај од Скопје и поголем број на превозници што тука ги нема. Знаеш ли (сигурно знаеш) дека од "дупката" во Загреб (која за  некоја гофина нема да биде ''дупка'') летаат aeroflot, air france, lufthansa, easyjet и многу други што ние може и да си ги попричекаме или да не ги дочекаме? Во Тирана веке се планира изградба на втор  терминал дека постоечкиот кој за само неколку години ги оствари прогнозите за својот капацитет и пропусност. Ме радува што расте бројот на превозници од Скопје и ме радува новиот терминал, ама мора уште лебче да јадеме за да бидеме како  Тирана, поготово како Загреб. а останува прашањето кој ке го земе Загреб под концесија, а и Приштина ке гради нова  зграда и стравувам да не бидеме пак слепо црево? Не сум скептик и несакам да звучам така, и ке повторам ме радува се што се случува околу нашиот аеродром и што конечно ке имаме нормална терминална зграда а не вистинска дупка
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #1308 Posted: 30-Jun-2011 at 23:46
Originally posted by Denko


Originally posted by gorco

Ај не јадете бурек сега, кога требало да се гради и кај се парите, најважното е дека аеродром добивме, го има физички, почнаа ниски цени за летови, и од мое искуство кажувам дека има американци за транзит меѓу Истанбул и Америките.

Друга тема е тоа што аеродромот владата го прекрсти во МЕГАС АЛЕКСАНДРОС и тоа што подоцна го „шитна“ на Турците.
Da, dobivme nov aerodrom no posledni na balkanot. Ako tebe ne ti smeta da bides posleden toa e tvoj problem...


Извини незнам што толку ти смета да бидеш последен, ако добиваш нешто што заменува ем бедотија, ем нефункционалност... и да не забегуваме од темата... Да видиме 6 месеци после 8-миот септември. Може ?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1309 Posted: 01-Jul-2011 at 13:47
Originally posted by gorco

Originally posted by Denko


Originally posted by gorco

Ај не јадете бурек сега, кога требало да се гради и кај се парите, најважното е дека аеродром добивме, го има физички, почнаа ниски цени за летови, и од мое искуство кажувам дека има американци за транзит меѓу Истанбул и Америките.

Друга тема е тоа што аеродромот владата го прекрсти во МЕГАС АЛЕКСАНДРОС и тоа што подоцна го „шитна“ на Турците.
Da, dobivme nov aerodrom no posledni na balkanot. Ako tebe ne ti smeta da bides posleden toa e tvoj problem...


Извини незнам што толку ти смета да бидеш последен, ако добиваш нешто што заменува ем бедотија, ем нефункционалност... и да не забегуваме од темата... Да видиме 6 месеци после 8-миот септември. Може ?
Aloo, ti citas li sto pisuvam jas. Mojata zamerka ne e na toa sto se gradi, tuku na faktot deka cekavme predolgo za nova terminalna zgrada. Ako mi kazes edna asalna pricina zosto toa ne se izgradi pred 10 i poveke godini, togas bi zamolcel...
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1310 Posted: 01-Jul-2011 at 16:43

Уште една директна линија Амстердам - Охрид

Утрово на аеродромот Св. Апостол Павле во Охрид слета првиот авион од Амстердам на Arke Fly -Tui airlines на светски познатиот тур-оператор TUI. Во соработка со македонските агенции „Каратанова турс“ и „Генерал турист“ преку TUI ова лето во Охрид ќе одмараат голем број туристи од земјите на Бенелукс. Првата група рано утрово слета на охридскиот аеродром каде им беше приредено топло добредојде. Холандските туристи ќе бидат сместени во хотелите Белви, Гранит, Инекс, Милениум Палас, Тино, Ривиера, Дрим и Макпетрол, како и во Вила Александар, каде веќе се извршени голем број резервации.



© 2011 Ohridnews.com

Oва од вчера веста.Планирано воведување линија за Амстердам преку цела година,баш би било ок поради Холанѓаните ,а и голем број Македонци - иселеници од Охридско-Струшкиот регион.
http://www.ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=32403

Edited by Тркало - 01-Jul-2011 at 16:45
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1311 Posted: 03-Jul-2011 at 17:30
Eve nekolku fotki:



Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1312 Posted: 03-Jul-2011 at 17:34
PreviousCheersajdeeeeee skoro izgraden e
Kolku sto se gleda ne napravile mnogu kaj parkingot
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1313 Posted: 03-Jul-2011 at 18:13
Од далеку е сликава и од тревистава не се гледа, паркингот се работи на големо и е во голем дел готов. Мостовите се истотака поставени уште еден ми се чини кој е тамо на земја и чека да биде монтиран. Сума сумарум при крај сме
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1314 Posted: 03-Jul-2011 at 18:51
ЈА срушиле и таа зградата со плав кров што бешеBanana Крајот се гледа
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1315 Posted: 04-Jul-2011 at 09:22
Од скопскиот аеродром насекаде низ Европа



Шпанија, Холандија, Германија, Турција се новите дестинации за директни летови од „Александар Велики“

Сања Наумовска

Модерен аеродром, повеќе летови, а поевтини карти. Конечно, и македонските патници ќе можат да почувствуваат дека не живеат на крајот на светот. Патувањето да не биде скапа авантура на европските аеродроми, туку задоволство. Аеродромот „Александар Велики“ ќе го поврзе Скопје со европските метрополи. Шпанија, Холандија, Германија, Турција се новите дестинации за директни летови што им ги ветуваат менаџерите на концесионерот ТАВ на македонските патници. По Лондон и Венеција, Барселона, Амстердам, Истанбул и Измир се градовите до кои ќе се лета директно и за малку пари.

„Моја цел е да го поврзам Скопје со некои европски градови. Да има авионска конекција покрај со Дизелдорф и со други големи германски градови. Можеби наскоро и со Амстердам, а веројатно и со поголемите градови во Шпанија. Ова се дестинации кон кои ќе целиме“, вели Мурат Орнекол, генерален оперативен директор на ТАВ.

Тој нагласува дека целосно реконструиран со модерна терминална зграда и продолжена писта, аеродромот „Александар Велики“ ќе ги задоволи потребите на секоја авиокомпанија, а македонските граѓани треба само да имаат желба да патуваат и да купат билети.

„Над 85 проценти од градежните работи на аеродромот се готови. Моментално се изведуваат завршните работи на новата терминална зграда и на продолжената писта. Свеченото отворање ќе се случи на 8 септември, два месеци порано од терминот предвиден во концесискиот договор“, вели Орнекол. Покрај новата терминална зграда, изграден е и нов карго-објект, како и објект за евакуација и противпожарна служба.

„Од септември македонските граѓани ќе полетуваат од новата зграда. Веднаш штом ќе ги добиеме сертификатите од македонските власти, изградените објекти ќе бидат пуштени во употреба. Преместувањето ќе го направиме само за една ноќ“, вели Орнекол.

Моментално има повеќе странски авиокомпании заинтересирани да оперираат од аеродромите во Скопје и во Охрид, но тие треба дополнително да се мотивираат, да се справат со сериозната конкуренција во регионот и да се одлучат да работат во Македонија.

„Тоа треба да биде заеднички напор од страна на патниците, на операторот на аеродромот, цивилното воздухопловство, а особено од министерствата за транспорт и за туризам“, вели Орнекол, и нагласува дека ТАВ е во добра комуникација со власта, која е расположена да преземе дополнителни чекори во насока да ги привлечат оние компании што се двоумат. Тие доаѓаат, според Орнекол, но побарувачката не е толку голема. „Ако тука имате десет нискобуџетни авиокомпании, тоа може нема да биде од голема корист за сите засегнати страни овде. Тие можат да се уништат меѓусебно“, констатира тој.

Македонскиот пазар е мал, а соседните земји многу подолг период се обидуваат да ги развијат и да ги промовираат сопствените аеродроми и аеродромски услуги. Авионите „Ербас“, со кои лета „Виз ер“, имаат по 180 седишта, а за да биде компанијата заинтересирана за пазарот, секој лет треба да има најмалку 150 патници. Македонија загуби и многу патници за време на настаните во 2001 година кога голем дел од нив беа трансферирани во Приштина. Целта на ТАВ е со квалитетната услуга на модернизираните аеродроми во Скопје и во Охрид, евтините билети и поголемиот број дестинации, патниците да се вратат во Македонија.

„Ние продолжуваме со маркетинг на сите наши аеродроми. Оперираме со вкупно 10 аеродроми, од кои 4 во Турција, 2 во Грузија, 2 во Тунис и 2 во Македонија. Учествуваме во неколку светски организации, повеќето од нив се во Европа, но понекогаш одиме и до Далечниот Исток за да ги рекламираме нашите аеродроми. Значи, никогаш нема да престанеме со тие активности, но за резултатите е потребно време. Пред да се донесе одлуката да дојде ’Виз ер’ во Скопје, беа потребни 10 месеци разговори со нив. Тоа не е лесен процес“, нагласува Орнекол.

Според оперативниот директор на ТАВ, се' уште е рано да се размислува за интерконтинентално поврзување на Скопје. Нискобуџетните компании не се заинтересирани за овие линии, а финансиската моќ на населението не дозволува почесто патување на подолги релации.

„Ако постои побарувачка, да кажеме на 200 или на 300 луѓе еднаш неделно да летаат директно од Скопје за Вашингтон, тогаш ние ќе најдеме некој што ќе го реализира тој лет. Но, мислите дека навистина постои интерес за тоа секоја недела, цела година да има толку потенцијални патници за летови што чинат 500-600 евра? Значи, во тој дел мора да се спроведе едно добро истражување пред да се донесе одлука“, потенцира тој.


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=BC7E97AFD74F9E47A48FAC9EF9FA8E08

Edited by toasumjas - 04-Jul-2011 at 09:23
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1316 Posted: 11-Jul-2011 at 13:38
Napraviv sliki od aerodromot. Abe sega nesto mal mi izgledaRoll%20eyes
Sliki kje stavam sto pobrzo ako uspeam od ovde, inace kje gi stavam posle 8 dena.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1317 Posted: 11-Jul-2011 at 14:39
Stavi gi sega 8 dena se daleku, Pozdrav
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1318 Posted: 11-Jul-2011 at 15:48
Ставај чекаме сите
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1319 Posted: 11-Jul-2011 at 18:59
Eve lugje novi sliki.Bese oblacno a i pencereto od avionot ne bese bas cist.
Kje ima uste edna tura sliki posle nekolku denovi

















Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #1320 Posted: 13-Jul-2011 at 00:59
 CheersApplause

Super fotki, ama malko tesko se poznava
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6465666768 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.766 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.