build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1321 Posted: 13-Jul-2011 at 00:59
Очигледно однадвор на објектот нема веќе што ново да се гледа, сега останува да видиме една убава фотка за сообраќајното решение, како и со добра надеж повеќе фотки одвнатре.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1322 Posted: 13-Jul-2011 at 12:50
изглед на клучката:
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1323 Posted: 13-Jul-2011 at 12:54
Originally posted by mirakuliks

Очигледно однадвор на објектот нема веќе што ново да се гледа, сега останува да видиме една убава фотка за сообраќајното решение, како и со добра надеж повеќе фотки одвнатре.


Taka e. Jas kje probam da go slikam aerodromot od blisku a i kje se potrudam da vlezam vnatre ili da molam nekoj od rabotnicite da slika nesto. Ne vetuvam nisto...
Back to Top
Balken Airways View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Balken Airways Quote  Post ReplyReply #1324 Posted: 13-Jul-2011 at 13:02
that's right more pictures inside the building, nice photos of airport.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1325 Posted: 13-Jul-2011 at 16:07
Клучката изгледа одлично, драго ми е дека не е импровизација.

Аеродромов од ден на ден се развива како се подобра приказна. Cheers
Back to Top
Balken Airways View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Balken Airways Quote  Post ReplyReply #1326 Posted: 14-Jul-2011 at 08:24

Thursday, July 14, 2011

Skopje terminal nears completion

Skopje’s new terminal takes shape

In a month and a half the brand new terminal at Skopje Alexander the Great Airport will be opened featuring 23 check in desks, 6 air bridges and 15 passport control counters, stretching over an area of 40.000 square metres. Approximately 80% of the construction work has been completed and the airport’s operator, TAV, has assured that the shiny new terminal will be opened on September 8. The main entrance to the terminal will be located at the right wing of the building. The ground floor is dedicated for check in desks and ticket counters while passport control, security, restaurants, free-shops and gates will be located on the second floor. Passport control will be separate for those departing for Schengen Zone countries and those leaving for countries outside of the zone. The price tag for the new terminal amounts to 110 million Euros.

Work has also been done on the airport’s runway which has been lengthened by 50% and now covers an area of 1.250 square metres. A 1.5 meter statue of Alexander the Great will be erected in front of the new terminal building, a move sure to ruffle some feathers.

Skopje Airport has seen solid growth in the first half of 2011. In the first quarter of the year Skopje and Ohrid handled a combined total of 137.498 passengers (an increase of 10.8%). It has also seen a flurry of new scheduled and seasonal traffic, welcoming recently airlines such as Wizz Air, Air Berlin, XL Airways and soon Pegasus Airlines.

http://exyuaviation.blogspot.com/
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #1327 Posted: 14-Jul-2011 at 10:31
А како ќе функционираат мостовите? Ќе бидат и за поаѓање и за пристигање (како во Белград нпр.) или за второво ќе има автобуси (како во Прага нпр.)?

Само не ми е јасно зошто е одвоена пасошката контрола, освен ако тоа не го бараат од ЕУ компаниите.. Дали тоа значи дека ќе има поделба во зоната за поаѓање (и доаѓање)?

Не знам дали некој овде воопшто може да одговори на ова.. Не е најважно прашање, чисто онака ме заинтересира
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1328 Posted: 14-Jul-2011 at 11:22


Незнам дали има некој посебен ред за мостовите. Во Љубљна на пример која има сличен терминал како новиов Скопски ми се десиле сите можни комбинации... Излегување преку мост, влегување со автобус итн итн. Веројатно е тоа работа на договор меѓу авиокомпаниите и аеродромот.

А ова за ЕУ... претпоставувам дека е можно аеродромот да е проектиран на тој начин уште од сега да мислеле за безпасошка зона (ЕУ-Шенген) и пасошка зона (се друго).

Еве Романците сега специјално го прилагодуваа терминалот во Букурешт на тој начин, иако ги откачија сега за сега за Шенген.

Претпоставувам дека новиот терминал во Софија е веќе спремен за ваков мод на работа. 
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1329 Posted: 14-Jul-2011 at 11:39
Не туку ако е помал авион или лета во ноќни часови се оди на долните терминали и те збира бус ако е преку ден или се работи за поголем аирбас или боинг тогаш се иде на горните терминали преку мост и влагање и излагање.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1330 Posted: 14-Jul-2011 at 11:42
Друго е кај Љубљана и останатите бијдеки има поголем капацитет апронот, односно 2 или повеке реда за паркирање на авионите, кај нас конкретно кај новиот терминал има само еден ред односно на мостот, е сега ако се презафатат мостовите односно ако има повеке од 6 авиони во исто време тогаш претпоставувам ке бидат паркирани пред стариот терминал и ке се врши трансферот со автобуси...
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1331 Posted: 14-Jul-2011 at 11:44

istiot tekst od pogore

Новиот терминал на скопскиот аеродром е речиси готов

  • Објавено: пред 20 минути |
  • Прочитано: 29 |
  • Печати |
http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/07/14/ABAB557AE8CB6448BA8C60CC435FD3AE.jpg

За месец и половина, поточно на Денот на независноста, 8 Септември, новата зграда на терминалот на скопскиот аеродром ќе биде отворена и ќе содржи 23 деска за чекирање, 6 воздушни мостови и 15 шалтери за пасошка контрола, протегајќи се на 40 илјади метри квадратни.


Околу 80 отсто од работата е завршена. Приземјето ќе служи за дескови за чекирање и шалтери за авио билети, додека пасошката контрола, обезбедувањето, рестораните и фришоповите, како и портите за влез и излез на патници ќе бидат лоцирани на вториот кат. Ќе има посебна пасошка контрола за оние што заминуваат во земјите на Шенген зоната и за оние што патуваат за другите земји.


Цената на терминалот се проценува на 110 милиони евра. Градежни работи се вршеа и на слетно-полетната писта, која беше продолжена за 50 отсто. Неизбежната статуа на Александар Македонски во големина од 1,5 метри ќе биде поставена пред новата зграда на терминалот.


Во првиот квартал скопскиот и охридскиот аеродром го искористиле 137,5 илјади патници што претставува раст од 10,8 отсто. Покрај тоа, македонските аеродроми се предмет на засилен авиосообрќај во текот на летната сезона од неодамна вклучувајќи ги авиокомпаниите какви што се: „Виз Ер“, „Ер Берлин“, „Икс-Ел Ерлајнс,“, а наскоро и „Пегазус Ерлајнс.“

http://www.time.mk/read/NONE/1d8995559c/index.html
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1332 Posted: 14-Jul-2011 at 11:51
Малце ја утнале сликата
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1333 Posted: 14-Jul-2011 at 12:00
На неколку пати читам како пишуваат дека пистата е продолжена за 50%... пистата беше 2.5км, сега е 3км, тоа е точно 20%! 50% на 2.5 е 3.75км!

Не разбирам што е работата...дали се неуки или подмитени...
Среќа имаме интернет, форуми и GoogleEarth па може да се "просветлиме" пошто новинарството ние чисто партиско или се власт или опозиција.

Што е со сликава?

Се надевам Виз ќе лета на новиот па ќе имам можност да го видам на 24ти септември
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1334 Posted: 14-Jul-2011 at 12:09
Originally posted by vladegf

Друго е кај Љубљана и останатите бијдеки има поголем капацитет апронот, односно 2 или повеке реда за паркирање на авионите, кај нас конкретно кај новиот терминал има само еден ред односно на мостот, е сега ако се презафатат мостовите односно ако има повеке од 6 авиони во исто време тогаш претпоставувам ке бидат паркирани пред стариот терминал и ке се врши трансферот со автобуси...


Па исто се фаќа ваљда, бидејќи и они имаат едно 6 мостови колку што памтам. Значи штом се полни мостовите, превозот оди со автобуси.

Инаку нашиот апрон исто така се ширеше на неколку пати, не е во 2 реда, но верувам дека заедно со позициите кај стариот терминал, капацитетот ќе биде повеќе од задоволителен.


Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #1335 Posted: 14-Jul-2011 at 12:54
Автобусите се користат и ако авионот е во позиција од каде не може да се влезе директно во терминал, од разни причини (може и за вечерни летови)...

На пример во Прага авионот од Скопје застанува на терминалот за Шенген летови па патниците мора да влезат во автобус, одат на терминалот за други земји, влегуваат таму, кружиш низ зградата, пасошка контрола и на крај завршуваш во истиот авион...

Затоа прашував дали е поделен терминалот или само контролата на пасоши. Не знам дали планираат трансфер без влез во МК, ама тоа е малку амбициозно ама убаво ако биде оставено како можност.



Edited by mladen_s - 14-Jul-2011 at 12:56
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1336 Posted: 14-Jul-2011 at 14:03
Originally posted by pbanks


Originally posted by vladegf

Друго е кај Љубљана и останатите бијдеки има поголем капацитет апронот, односно 2 или повеке реда за паркирање на авионите, кај нас конкретно кај новиот терминал има само еден ред односно на мостот, е сега ако се презафатат мостовите односно ако има повеке од 6 авиони во исто време тогаш претпоставувам ке бидат паркирани пред стариот терминал и ке се врши трансферот со автобуси...
Па исто се фаќа ваљда, бидејќи и они имаат едно 6 мостови колку што памтам. Значи штом се полни мостовите, превозот оди со автобуси. Инаку нашиот апрон исто така се ширеше на неколку пати, не е во 2 реда, но верувам дека заедно со позициите кај стариот терминал, капацитетот ќе биде повеќе од задоволителен.


Љубљана е со 4 моста, а за стариот апрон во право си бидејки колку што знам има 16 места од кои 2 за авиони со широк труп

Edited by vladegf - 14-Jul-2011 at 14:06
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1337 Posted: 14-Jul-2011 at 14:22
Originally posted by mladen_s


Само не ми е јасно зошто е одвоена пасошката контрола, освен ако тоа не го бараат од ЕУ компаниите.. Дали тоа значи дека ќе има поделба во зоната за поаѓање (и доаѓање)?



Аеродромскиот оператор на меѓународните аеродроми е должен да преземе мерки, односно да постави соодветна инфраструктура и физички да го одвои протокот на патниците од внатрешните летови во Република Македонија, како и летовите од и кон земјите членки на Европската унија со протокот на патниците од другите летови.

Член 25, Закон за гранична контрола (2010)
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1338 Posted: 14-Jul-2011 at 19:34
Originally posted by OCB

Originally posted by mladen_s


Само не ми е јасно зошто е одвоена пасошката контрола, освен ако тоа не го бараат од ЕУ компаниите.. Дали тоа значи дека ќе има поделба во зоната за поаѓање (и доаѓање)?



Аеродромскиот оператор на меѓународните аеродроми е должен да преземе мерки, односно да постави соодветна инфраструктура и физички да го одвои протокот на патниците од внатрешните летови во Република Македонија, како и летовите од и кон земјите членки на Европската унија со протокот на патниците од другите летови.

Член 25, Закон за гранична контрола (2010)
Zarem postoi i takvo nesto, vnatresni letovi vo RM? Moze li nekoj da objasni, sto vsusnost pretstavuva oddvoena pasoska kontrola?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1339 Posted: 14-Jul-2011 at 19:45
интервју со оперативниот директор на ТАВ Холдинг за Македонија24:

Скопскиот аеродром „Александар Велики“, наскоро ќе заличи на европските. Во интервју за Македонија 24, Мурат Орнекол оперативниот директор на ТАВ Холдингот кој управува со аеродромот, истакна дека официјалното пуштање во употреба на аеродромот е закажано за 8 Септември.


Според него патниците на новиот аеродром ќе имаат висококвалитетна услуга на европско ниво, а од друга страна со продолжување на пистата се отвора можноста што поголеми воздухоплови да слетуваат на скопскиот аеродром. Со вкупната инвестиција од 110 милиони евра која ја издвои ТАВ Холдингот, Александар Велики ќе добе модерен и софистициран лик.

1.До каде е реконструкцијата на аеродромот, колку средства се издвоени до сега и колку ќе чини целосната реконструкција кој ќе му даде европски лик на Александар Велики?

-Чест ми е што можам да изјавам дека сме на време со исполнувањето на нашата програма, всушност дури сме и пред време. Во согласност со концесискиот договор потпишан со Владата на РМ, изградбата требаше да заврши на 21 Октомври, меѓутоа поради нашата добра соработка со македонските власти, нашите подизведувачи и добрата координација со нашиот тим за изградба ќе завршиме со изградбата на 8 Септември како што беше ветено. Најголем дел од изградбата веќе е завршена. Имаме новоизградена административна зграда, центар за воздухопловна заштита и спасување, карго центар и 500 метри проширување на полетно-слетната патека. Терминалната зграда е изградена 87 проценти досега, остануваат за изградба уште 13 % до рокот.Се ќе заврши навреме и на 8. Септември ќе го имаме официјалното отворање на новиот аеродром, а за само ден по отворањето сета оперативе ќе биде пренесена од старата во новата терминална зграда. Вкупната инвестиција изнесува околу 120 милиони евра, односно 110 милиони евра за скопскиот и 10 милиони евра за охридскиот аеродром.

2.Дали за време на реконструкцијата соработувате со македонски компании и каква е Вашата соработка со Владата?

-Како што беше ветено уште на првиот состанок со Владата, Ние ги користевме локалните ресурси колку што е можно повеќе, односно 95 проценти од вкупните изведувачи и набавувачи се македонски компании. Само некои високо-технички компоненти кои ни беа потребни за процесот како на пример осветлување на пистата мораше да бидат увезени од странство. 95 отсто од работната сила исто така е од Македонија. Со Владата на Македонија уште од самиот почеток имавме одлични и совршени односи, благодарение на напорите на премиерот Груевски, неговите заменици, министрите за транспорт и врски, за внатрешни работи, економија, како и директорот на Народна банка, царинските власти и полицијата. Досега сме 100 процентно задоволни од нашето присуство како странски инвеститор во Македонија.



3.Откако Александар Велики ќе прерасне во модерен аеродром според сите светски стандарди. Ваше мислење, како ќе влијае тоа на македонската економија?

-Транспортот е првата и најважна работа, која што може најмногу да и влијае на економијата. Со нашето доаѓање значи дека вашите граѓани ќе може да патуваат и ќе имаат поголем избор да одберат од летовите на различните авиокомпании кои што ќе имаат летови од Македонија. Откако започнавме со работа на 1.Март 2010 година, сообраќајот се зголеми за 10 до 15 проценти, односно бројот на патници се зголеми. Со сите нови можности кои што ги нудиме значи дека се повеќе луѓе ќе патуваат, но тоа не значи се повеќе луѓе да заминуваат од Македонија, туку и да доаѓаат. Има една равенака во воздухопловството која што вели дека бројот на пристигнувања треба да биде еднаков на бројот на заминувања. Ние треба да се надеваме дека секој турист кој ќе дојде во дневно троши 200 до 250 евра, а тоа е одлично бидејќи остава пари во Македонија и придонесува за локалната економија. Туристите навистина придонесуваат за подобрувањето на економијата. Откога започнавме со работа во текот на изминатата година имаше зголемување од 10-15 проценти на бројот на патници и се надевам дека овој нагорен тренд ќе продолжи и понатаму, а ова за возврат ќе ја подобри економијата. Јас искрено се надевам дека позитивно ќе влијаеме на македонскта економија.

4. Кои компании пројавија интерес за соработка со скопскиот аеродром и дали ќе се воведат нови ниско-тарифни линии?

-Има многу нови линии најавени од повеќе авиокомпании, некои што веќе летаат од Скопје, а некои кои доаѓаат за прв пат. Во текот на изминатат година, како и секоја година Ние бевме присутни на саеми насекаде низ светот како дел од нашите маркетиншки активности. ТАВ не работи само во Македонија, имаме и 4 аеродроми во Турција, 2 во Грузија, 2 во Тунис и еве двата во Македонија, така што нашиот оддел кој е одговорен за маркетинг на компанијата ги координира сите активности за сите аеродроми на кои што работиме и дури бевме присутни на тие светски саеми и со нашето членување во меѓународни организации за воздухопловство Ние насекаде ги промовираме локациите Скопје и Охрид. Сега и „Визер“ лета од Скопје, минатиот месец започна со летовите до Лондон, а пред 2 недели беа најавени и летовите за Венеција што ќе започнат од Септември. „Air Berlin“, германската компанија еднаш неделно лета до Цирих. Имаме одлични односи со „Turkish airlines “ и ги убедивме да ги зголемат бројот на нивните летови од 7 на 10 неделно. „Edelweiss air“ од Цирих ќе лета 5, наместо 3 пати. „XL Airways“ од Дизелдорф лета 1 неделно, „Bel-air Europe“ италијанската компанија ќе лета по 2 пати од Анкона и од Венеција неделно. Понатаму „Pegasus“ турската нискотарифна компанија наскоро ќе започне да лета од Истанбул 3 пати и од Измир 2 пати неделно. Сето ова е возможно од нашата целокупна работа до сега. За ова е потребна и добра кординација со Владата која ќе понуди уште попозитивни мотивации и субвенции за туристичките оператори, а на Нас ќе ни биде многу мило и во иднина да најавиме уште повеќе авиокомпании. Меѓутоа одговорност е на македонските граѓани да покажат интерес и да летаат колку што е можно повеќе, да купуваат авио билети, бидејќи на тој начин ќе добијат авио-компаниите, ТАВ, Владата и граѓаните, што значи дека сме креирале победничка ситуација за сите.

5.Која е и каква е вашата визија за скопскиот и за веќе изградениот охридски аеродром?

-Мојата визија за скопскиот аеродром е тој да стане регионален центар, односно центар на Балканот. Преку добриот однос со „ Turkish airlines “ ќе се обидеме да го поврземе Скопје со сите главни градови. Таа е една од најдобрите авиокомпании и се надевам дека тој квалитет ќе може да го искористиме и за Скопје. Во минатото многу од патниците се насочија на други аеродроми во соседните земји, така што наша цел е да ги привлечеме назад, да летаат од скопскиот аеродром. Целта ни е да достигнеме број од 1 милион патници многу скоро и се надеваме дека во следните години таа бројка ќе порасне за 10 отсто и ќе продолжи да расте така што ќе стигнеме до бројка од 3,5 милиони патници кои што ќе патуваат на годишно ниво од новата терминална зграда, а Ве уверувам дека новата зграда има капацитет и простор да услужи толкав број на патници. Патниците ќе може да имаат висококвалитетна услуга од европско ниво, а од друга страна со продолжување на пистата ја отвораме можноста што поголеми воздухоплови да слетуваат на скопскиот аеродром. Што се однесува до охридскиот аеродром целта или визијата е Охрид да стане главна туристичка дестинација и многу добро ни оди во исполнувањето на оваа цел, благодарение на Владата, а особено на заменик премиерот Пешевски, кој ги концентрираше неговите напори за промовирање на туристичките понуди на Охрид заедно со охридските хотелиери. Во изминатата година имавме зголемување од 60 проценти на сообраќајот од аеродромот во Охрид. За воздухопловството дури и зголемување од 5 или 10 проценти значи многу, а 60 е навистина одлично достигнување. Се надевам дека следната година оваа бројка ќе порасне уште, а целта која веќе ја постигнавме е Охрид да стане навистина привлечна туристичка дестинација за целиот регион.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1340 Posted: 14-Jul-2011 at 21:30
Originally posted by mladen_s

Автобусите се користат и ако авионот е во позиција од каде не може да се влезе директно во терминал, од разни причини (може и за вечерни летови)...

На пример во Прага авионот од Скопје застанува на терминалот за Шенген летови па патниците мора да влезат во автобус, одат на терминалот за други земји, влегуваат таму, кружиш низ зградата, пасошка контрола и на крај завршуваш во истиот авион...

Затоа прашував дали е поделен терминалот или само контролата на пасоши. Не знам дали планираат трансфер без влез во МК, ама тоа е малку амбициозно ама убаво ако биде оставено како можност.



Од моето искуство до сега во зависност од обемот на сообраќајот и од големината на аеродромот има различни решенија. На поголемите ародроми има повеќе терминали каде еден е за внатрешни/шенген зона летови каде нема пасошка контрола и друг или други за надвор од шенген. На помали аеродроми во шенген скоро секогаш патниците од авион се собираат патниците и се носат кон влезот за до пасошка контрола. А за мостовите, на попрометните аеродроми каде бројот на паркирани авиони секогаш поголем од бројот на мостови тогаш тие паркинг места со мостови се поскапи и обично се чуваат за поголеми авиони ради потешката логистика за пренос на толку патници со автобуси. Додека кај аеродроми каде неможет да се пополнат сите мостови евентуално е можно од помали авиони (до класа на боинг 737 и А320) да се собираат патници со автобус ради претходно наведените пасошки контроли. Кај нас до сега никогаш не сум бил сведок на повеќе од 4-5 авиони наеднаш на апрон така да ко за почеток се ќе иде преку мостовите. Исклучок се летови со АТR-72/42 кои секогаш ќе бидат сервисирани со автобуси ради или во најдобар случај со скали до мостот.

Edited by mirakuliks - 14-Jul-2011 at 21:33
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.723 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.