build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 86>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 07-Jul-2011 at 20:57
Originally posted by axel

Поскапува ноќното возење во ЈСП, слободните не важат

Четврток, 07 Јули 2011 09:27

Ноќното возење во градските автобуси наскоро ќе поскапи, а по полноќ нема да важат ниту слободните билети.http://daily.mk/cluster3/efcd0611319d0be5d780b095069dbccf/812111

Ova e ludilo. Do koga nepismeni kadri ke ja zagusuvaat okolinata i ke prezentiraat isktiveni vrednosti. Mesecniot ili kako sto go vikat popularno "slobodniot" bidet nema da vazel po polnoc. Se prasal li nekoj od rakovoditelite na JSP zosto toj bilet se vika "sloboden" ili tie navistina imaat problemi so inteligencijata. Luge, vaka ne ja biva rabotata, ova nikade go nema, ova e klasicno ludilo i igranje majtap so graganite. Nekoj ni ja potcenuva inteligencijata, a toa e opasna rabota!

Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 08-Jul-2011 at 03:25


Минатиот месец, градоначалникот Трајановски беше на работна посета во Фрајбург кој е еден од ретките градови во Германија каде што се практикува различна цена за полноќен градски превоз. Месечните билети исто така не важат за ноќните линии.

ЈСП е загубар. Да нема субвенции од државата нема да може да го обнови возниот парк, а да ги нема субвенциите од градот воопшто нема да може да ги одржува линиите. Во таква ситуација секој градоначалник го бара најдоброто решение. Ако не грешам цената на градскиот автобуски превоз е непроменета од 2006. Сите знаеме која беше цената на нафтата тогаш а која е денес. Бесплатен превоз за средношколците од 2008, за пензионерите од 2010, поскап возен парк за одржување.. Како очекувате развој и подобра услуга од ЈСП со сегашните цени?

Барањата за бесплатен превоз на студенти и невработени се толку неосновани што не сакам ниту да ги коментирам.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 08-Jul-2011 at 08:43
Previous
 
Значи оваа одлука на Трајановски следува дури после неговата посета на Фрајбург.
 
Човекот го посети Париз, па се врати со одлука да ја врати коцката на плоштадот Македонија, сега го посетува Фрајбург, па се враќа со одлука да ги поскапи билетите за ноќното возење што јас лично, го одобрувам.
 
Додека беше градоначалник на Гази Баба, работници од Паркови и зеленило почнаа да сечат гранки, а некаде дури и цели дрвја, работниците на шега велеа:
 
"Градоначалникот купил нова пилица, па одлучил да ја испроба".
 
Па потоа еден ист тревник се косеше по втор пат после само 3 или 4 дена, тревата почна дури и да обелува поради прераното косење, работнициве повторно на шега рекоа:
 
"Градоначалникот купил нова косилка, па одлучил да ја испроба".
 
Значи се што ќе му се допадне на градоначалникот мора да се испроба, само поради неговите посети на Париз, Фрајбург и не знам кои други места.
 
Ах, Коце, Коце, само те молам немој да појдеш до Дубаи, па да ти текне да градиш вештачки острови во Вардар или во езеро Треска, сеуште не сме ги свариле сплавовите од Скопје 2014, а камо ли па вештачки острови. Crazy


Edited by Dexter26 - 08-Jul-2011 at 08:44
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 08-Jul-2011 at 15:26
ЈСП е загубар поради тоа што не менаџира со сопствените средства како што треба и буквално да не беше владава, воопшто никој немаше да вложи било каков напор или инвестиција во ЈСП, не е хумано да се ограбува народов поради тоа што на некој му пропаѓала компанијата
извинете, ама да сумираме, ЈСП зема пари од реклами, зема пари од патници и згора на се, субвенции од државата и исто така ганц нови возила од државата и од државниот буџет кој не бил наменет за нивниот луксуз
на средношколците сеуште им се наплаќа, а пензионерите кои сега се возат бесплатно во автобус, претходно не се возеа, плус, само два дена во неделата се бесплатни, остануваат уште пет во кои се плаќа
и на крај краева, автобускиот превоз во Скопје е единствениот вид на јавен превоз, па граѓаните на некој начин се принудени да го користат
каде се сите тие пари? на сервисирање случајно да не ги даваат? сервисирање на што? колку што гледам автобусиве едвај им се движат по улици
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 13-Jul-2011 at 11:19

СКАНДАЛОЗНО ОДНЕСУВАЊЕ НА ВРАБОТЕНИ ВО ЈСП

Контролори удирале момче оти немало билет

Директорот на претпријатието, Мишо Николов, вели дека однесувањето на контролорите е недозволиво и тие ќе добијат откази од работа ако се потврди дека навистина му удриле шлаканици на патникот

Контролори од ЈСП му удриле шлаканици на момче кое го фатиле како се вози во автобус без билет, пред очите на другите патници кои останале вџашени од нивното дрско однесување, а некои и се исплашиле. Ова скандалозно однесување на вработени во Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ во нашата редакција го пријави една млада скопјанка, која сака да остане анонимна.

- Згрозена сум од она што се случи во автобусот со број „2“ во четвртокот вечерта околу 20 часот. Се возев кон центар. Во автобусот влегоа контролори и фатија младо момче без карта. Беше на возраст од околу 20 години. Наместо да му наплатат казнен билет, тие го легитимираа. Потоа го однесоа во задниот дел од автобусот, го пикнаа зад шипките за држење и му врзаа две шлаканици, кои одекнаа во автобусот. Не знам дали момчето беше дрско кон нив или не, но без разлика на с`, во никој случај не смееја да го сторат тоа што го сторија! Околу него беа тројца, за да не може момчето да им избега. Дали сите беа од контролата, не можам да тврдам бидејќи вообичаено влегуваат по двајца контролори. Сите во автобусот се стресовме - со згрозување раскажува патничката што се случило таа вечер во автобусот.

Вели дека вџашена од случката се симнала две станици порано, а истото го сториле и две дечиња, братче и сестриче, исплашени од тепањето што го виделе во автобусот.

- Кој знае до каде го возеа момчето и што сторија со него потоа? Нивното однесување ме револтира повеќе што претходно и жената што седеше до мене ја фатија дека се вози без билет, но ниту ја казнија ниту ~ побараа легитимација. Каков е тој двоен стандард? И од каде ~ е правото на контролата да бара лични карти од патниците - вели нашата соговорничка.

Побаравме одговор од ЈСП „Скопје“ како е можно во време кога претпријатието се стекнува со позитивен имиџ во јавноста, добива нови автобуси од Владата и се обидува да привлече што е можно повеќе патници, да се дозволи вакво однесување на вработените. Директорот Мишо Николов беше изненаден кога слушна за инцидентот и не беше запознаен.

- Тоа е недозволиво. Ќе провериме за случајот и ако е с` така како што вели патникот, контролорите ќе бидат избркани од работа - изјави Николов.

Тој вели дека досега не бил пријавен сличен случај.

- Обично нашите вработени се тие што јадат ќотек од несовесни и насилни граѓани - вели Николов.

Во текот на вчерашниот ден директорот Николов веднаш по нашето јавување ги собрал сите 40 контролори на состанок, со цел да го испита случајот и да ја утврди вистината.

Не се овластени да бараат лична карта

Директорот на ЈСП „Скопје“, Мишо Николов, вели дека контролорите се должни да ги проверуваат билетите на патниците, но немаат законска основа да ги легитимираат.

- Доколку некој од патниците е затекнат без билет, тие му наплаќаат дополнителен или казнен билет во износ од 200 денари. Ако патникот нема веднаш да плати, ќе добие белешка, во согласност со која во рок од 8 дена треба да уплати 1.000 денари, а во спротивно ќе биде поведена судска постапка. При издавањето на белешката патникот не е должен да ги даде своите лични податоци, тоа го прави по сопствена волја. Негова одговорност е дали ќе го каже вистинското име и презиме - вели Николов.

Тој дообјаснува дека контролорите ги легитимираат само жените над 62 години и мажите над 64 години и тоа во деновите кога за нив возењето е бесплатно.


http://www.time.mk/read/NONE/d35472236b/index.html

Edited by Cloverstack - 13-Jul-2011 at 11:33
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 13-Jul-2011 at 23:52
Ова виц ли е некој?

- Доколку некој од патниците е затекнат без билет, тие му наплаќаат дополнителен или казнен билет во износ од 200 денари. Ако патникот нема веднаш да плати, ќе добие белешка, во согласност со која во рок од 8 дена треба да уплати 1.000 денари, а во спротивно ќе биде поведена судска постапка. При издавањето на белешката патникот не е должен да ги даде своите лични податоци, тоа го прави по сопствена волја. Негова одговорност е дали ќе го каже вистинското име и презиме - вели Николов.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 14-Jul-2011 at 00:52
Originally posted by Cloverstack

Ова виц ли е некој?

- Доколку некој од патниците е затекнат без билет, тие му наплаќаат дополнителен или казнен билет во износ од 200 денари. Ако патникот нема веднаш да плати, ќе добие белешка, во согласност со која во рок од 8 дена треба да уплати 1.000 денари, а во спротивно ќе биде поведена судска постапка. При издавањето на белешката патникот не е должен да ги даде своите лични податоци, тоа го прави по сопствена волја. Негова одговорност е дали ќе го каже вистинското име и презиме - вели Николов.
Ovoj dosega ima mnogu vicevi kazano, no tragicno e toa sto Makedonecot ne gi razbira i zatoa ne reagira na kazanoto!
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 21-Jul-2011 at 10:50

СКОПЈАНИ СЕ ЖАЛАТ НА МУЗИЧКИОТ ВКУС НА ВОЗАЧИТЕ

Турбофолк-напад во автобусите




Возачот го менаџира автобусот и тој одлучува што ќе пушти, но музиката треба да биде пристојна и да не го нарушува комодитетот на патниците. Се разбира дека не е во интерес на возачите да ги нервираат патниците, вели Ленин Јовановски од „Слобода превоз“

Што му се слуша на шоферот, тоа ќе слушаат и патниците, им се допаѓало или не. Во приватните и во автобусите на ЈСП „Скопје“ тие често се изложени на музичкиот вкус на возачот, кој нема секогаш добро влијание и пријатен ефект врз нервите и врз сетилата за слух.

- Само што седнав во автобусот, во приватна „22“ кога рокна шоферот турбофолк, косата ми се исправи. Па таква музика не сака да слуша секој. Ако тоа нему му се слуша или нека си ја пушти тивко, за да можеме ние, патниците, да читаме или што да е, или нека си стави слушалки на ушите. Уште рано наутро се вознемирив од прегласната музика, од тој немилосрден кич што ми ги распара ушите и ми ја наруши концентрацијата. Додека стасав на работа, веќе бев како побудалена од нападот на бесмислени текстови и крескави звуци. Се возам до работа секој ден по 40-ина минути со приватен или државен автобус и не сакам цел пат да слушам стихови од типот: „умрииииии, умриииии у самоќи“ и „пусти ме да плачеееем од среќееееее“ - вели скопјанката Милена Х.

Не е во интерес на возачите да ги нервираат патниците

На тоа што возачите од приватните превозници си го доживуваат автобусот како втор дом досега се пожалиле и други граѓани. Велат дека тие зборуваат на мобилен телефон додека возат, ги соблекуваат кошулите кога им е претопло, ако им се пуши цигара, си припалуваат без пардон, застануваат каде што ќе посакаат да качат и да симнат патници, а се случува и ако се разминат двајца возачи што се познаваат, да си застанат среде патот и да си прават муабет.

Директорот на приватното претпријатие за јавен градски превоз „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, вели дека во принцип возачот што го управува автобусот одлучува каква музика ќе пушта.

- Возачот го менаџира автобусот и тој одлучува што ќе пушти, но музиката треба да биде пристојна и да не го нарушува комодитетот на патниците. Се разбира дека не е во интерес на возачите да ги нервираат патниците. Со години наназад не сме имале поплаки за прегласна или за одреден вид музика. Ако има конкретна поплака ќе реагираме, но нема правила или санкции по кои тие би можеле да бидат казнети. Единствено можно е да добијат опомена и да им се укаже на реакциите од патниците - вели Јовановски.

И во другото приватно претпријатие „Мак експрес“ велат дека генерално немаат поплаки за музиката во автобусите.

- Ние, како претпријатие, единствено можеме да им посочиме на нашите возачи дека не е адекватно да пуштаат гласна музика, туку полесна и потивка. Вообичаено е наутро да се пуштаат утрински контактни радиоемисии за да можат граѓаните да се информираат за времето, патиштата и да добијат други сервисни информации - вели Милорад Димитриевски, еден од сопствениците на „Мак експрес“.

Димитриевски вели дека ниту во Законот за превозот на патници ниту во одлука на Градот Скопје не се предвидени правила или санкции за вакви случаи, освен што треба да се почитуваат основните норми на пристојно и културно однесување.

Пропаднал обидот на ЈСП да се забрани турбофолкот

И од ЈСП „Скопје“ велат дека патниците не им се пожалиле на музиката.

- Пред еден и пол година во рамките на претпријатието донесовме одлука да се забрани пуштање на прегласна и турбофолк-музика. Но имаше реакции зошто да се забранува турбофолкот, па одлуката ја сведовме само на забрана на прегласна музика - вели Мишо Николов, директор на ЈСП.

Тој потенцира дека доколку граѓаните имаат поплака од ваков вид, можат да пишуваат на нивната имејл-адреса.

- Според Правилникот, за квалитетно исполнување на работните задачи се доделуваат 10 проценти плус на платата, па ако има поплака од ваков вид, возачот ќе биде казнет со тоа што тие 10 отсто нема да му се доделат - рече Николов.

Анела Петрова


Линк
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 21-Jul-2011 at 10:53
Previous

Ова како што знам било од секогаш и не е ништо ново, нај хардкор сељачка музика трешти од секој можен автобус
Back to Top
strajk View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 19-Mar-2011
Location: Skopyeah
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote strajk Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 21-Jul-2011 at 10:56
hahahahah smesno..
ФК Вардар гордоста на Скопје
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 21-Jul-2011 at 12:26
Оправдано е, бидејќи навистина возачите буквално животот го поминуваат во тие автобуси.
 
Но сигурно можат да пуштат друг вид на музика, или ако веќе мора турбо фолк, барем нека биде потивко за да не ги вознемируваат патниците.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 21-Jul-2011 at 12:30
Originally posted by Dexter26

Оправдано е, бидејќи навистина возачите буквално животот го поминуваат во тие автобуси.


Што е веројатно состојбата со било кој возач на автобус во светов.

Решение... Или комплетно одделена возачка кабина во која ќе можат да слушаат што сакаат или нека си користат слушалки.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 21-Jul-2011 at 12:32
ЈСП новите автобуси плус Сити Радио или Антена 5, совршена комбинација. Јас сум лично повеќе за Сити Радио како скопско радио (а и за мене најдоброто).

Но на кој да му текне.... а може и (дополнителни) приходи од тоа да се вадат од таа соработка. И за ЈСП и за избраното радио. А и убава музика и поголем комфор и подобра атмосфера за патниците.


Edited by FoSsiL - 21-Jul-2011 at 12:34
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 21-Jul-2011 at 12:42
Не треба да има никакво радио, на некого Сити Радио и Антена им се подеднакво без врска колку и некој турбо фолк канал. Се што треба е да има гласовни известувања за тоа која е следната станица и тоа е тоа. 
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 21-Jul-2011 at 13:00
Зависи пбанкс. Секогаш можеш да си слушаш радио индивидуално на слушалки. Но мислам дека со радио би било подобро, а добар пример е двокатниот автобус. Барем не трошиш батерија

А за урбана средина, за град, за повеќето луѓе овие две радиа би се вклопиле многу добро во јавниот превоз. А дури и за тие кои не би им биле блиски, би била одлична прилика за влијание врз нивниот начин на живот. За гласовни известувања секогаш би имало место. Зошто да не.
 Радиото кое би било избрано би требало да исполнува услови, на пример да е забавно, да има дел едукативна програма, занимливости, вести и информации за случувањата, временската прогноза, настани во градот, воопшто за градот, и други известувања (сообраќај и слично) (за што јас мислам дека Сити совршено би одговарал).

Околу приходите. Секако ако има заинтересираност. Радиото би му плаќало на ЈСП за ‘‘услугата‘‘ што во автобусите се слуша нивното радио. А пак радиото би имало поголеми приходи од реклами, бидејќи би таргетирало поголема група на луѓе. И плус музика за џабе

Мислам дека вакво нешто може да функционира одлично, а притоа да биде регулирано.


Edited by FoSsiL - 21-Jul-2011 at 13:11
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 21-Jul-2011 at 13:54
Јас па за Сити и такви УРБАНИ радија мислам дека се рамо до рамо со тие „неурбаните“...еден тон реклами, „лав сонгс“, „крисмас“ и слични англиски wannabe бљувотини збогатени со Лејди Гага не е нешто многу поплеменито од „Ти пропадаш јер се дрогираш“, така да ова со гласов со најави на станици (женски нормално) е најкултурно решение...а граѓаните што се возат можат да разговараат (културно нели, без плукање и викање) или да слушаат музика на телефон...инаку не можам дома со моите да се договорам за музиката, а не во автобус со 50 луѓе...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 21-Jul-2011 at 14:06
Originally posted by Dave Gahan

Јас па за Сити и такви УРБАНИ радија мислам дека се рамо до рамо со тие „неурбаните“...еден тон реклами, „лав сонгс“, „крисмас“ и слични англиски wannabe бљувотини збогатени со Лејди Гага не е нешто многу поплеменито од „Ти пропадаш јер се дрогираш“, така да ова со гласов со најави на станици (женски нормално) е најкултурно решение...а граѓаните што се возат можат да разговараат (културно нели, без плукање и викање) или да слушаат музика на телефон...инаку не можам дома со моите да се договорам за музиката, а не во автобус со 50 луѓе...


+1
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 21-Jul-2011 at 14:08
Добро се откажувам.... во право сте
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 21-Jul-2011 at 14:19
Јас сакам прва програма на Македонско радио, Равел и 103-ка исклучиво да се пушта во автобуси, инакун воопшто не се качувам во автобус
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 21-Jul-2011 at 14:30
Originally posted by Dexter26

Оправдано е, бидејќи навистина возачите буквално животот го поминуваат во тие автобуси.  

Тоа што се на работното место не им дава за право да ја нарушуваат приватноста на патниците.
Originally posted by pbanks

нека си користат слушалки

Ова е крајно небезбедно решение. Секој учесник во сообраќајот мора да обрнува внимание на звучната сигнализација (сирени од брза помош, полиција, противпожарнa и други возила). Научно е докажано дека слушање музика преку слушалки ги забавува психо-физичкате реакции кај возачите. Тоа се причините зошто ова е законски забрането во некои земји.
Originally posted by Dave Gahan

така да ова со гласов со најави на станици (женски нормално) е најкултурно решение

Решенија кои би дискриминирале на полова основа не му звучат многу културно или пак нормално.
Originally posted by pbanks

Се што треба е да има гласовни известувања за тоа која е следната станица и тоа е тоа.

..како што е сакаде во развиениот свет.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.625 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.