![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 44> |
Author | |
BKV ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Folks
![]() |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Well, maybe is worth it. They are getting wi-fi on all 32 buses, I suppose it will be the same with the others which left to come. So losing guarantee on 10 buses it seems to be worth, justified, and reasonable for the installation of wi-fi on 32 or 84 (it depends how they have arranged with Makedonski Telekom) buses.
But an interesting information... so thank you... Edited by FoSsiL - 13-Jun-2011 at 20:34 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
НОВИТЕ АВТОБУСИ ДОНЕСОА НОВИ ТРОШОЦИ
ЈСП троши повеќе нафта од минатата година ![]() Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ во последните месеци троши повеќе пари за нафта од порано, спротивно на очекувањата на јавноста дека тие давачки ќе се намалат штом на улиците ќе почнат да возат новите автобуси. Во првите пет месеци од годинава ЈСП потрошило 460.000 евра повеќе за нафта, споредено со истиот период лани, кога претпријатието работеше со целосно застарен возен парк. Според директорот на ЈСП „Скопје“, Мишо Николов, зголемените трошоци не се резултат на поголема потрошувачка на гориво од новите украински автобуси, туку на поскапувањето на дизелот. - Во првите пет месеци од годинава се потрошени 3,5 проценти повеќе нафта од лани, изразено во литри. Трошоците за нафта на претпријатието, пак, се повисоки затоа што нафтата е поскапа од истиот период лани. Инаку, новите автобуси од Украина трошат гориво исто колку и старите, 40 литри на 100 километри - вели Николов. Тој додава дека е нормално возилата со автоматски менувач и со вградени клима-уреди да трошат повеќе. - Секое такво возило има поголема потрошувачка на гориво. Во зима се пушта греење, а во лето ладење и сега на патниците им е поудобно. Секое задоволство се плаќа - вели Николов. Зголемените трошоци претпријатието ќе ги надомести со субвенции, кои секоја година му се исплаќаат од буџетот на Град Скопје. - Дел од трошоците ќе го надоместиме и со пари од фирмите со кои имаме склучено договор за превоз, додека останатиот ќе бидат надоместен од субвенциите што ги добиваме од Градот - вели Николов. Професорот по возила на Машинскиот факултет, Милан Ќосевски, вели дека во постапката за хомологација на новите автобуси немало барање за проверка на потрошувачката. - Се работи за автобуси кои имаат современ мотор и автоматски менувач, што ги прави возила од друга генерација. Тие можат да се движат со поголеми перформанси. Ако старите автобуси, кои се со помала снага, натоварени одат побавно, новите и полни можат да возат брзо и тука се јавува разликата во потрошувачката. На пример, вие со возило со 160 коњски сили може да ја поминете релацијата Гевгелија-Скопје со шест литри потрошувачка, а со возило од 110 коњски сили, потрошувачката ќе биде 8 литри, но ќе стигнете многу побрзо. Ваквиот начин на зголемена потрошувачка не значи дека возилата се лоши, туку дека се помоќни. Со сигурност знам дека новите автобуси се со врвна светска технологија и со врвна ефикасност - вели Ќосевски. И од Бирото за метрологија велат дека не можат да потврдат дека украинските автобуси трошат повеќе од старите. - Потрошувачката не е хомологациско барање за оваа категорија возила. За да се докаже дали едно возило троши повеќе или помалку зависи од неколку фактори: квалитетот на горивото, динамиката на возење, носивоста на возилото, притисокот во гумите, начинот на кој го управува возачот, дали е вклучена климата и слично - велат во Бирото за метрологија. Анела Петрова Летово ќе стасаат сите „украинци“ До крајот на летово се очекува да бидат испорачани преостанатите 42 нископодни автобуси, кои за Скопје ги произведува украинската фабрика ЛАЗ. За две недели, според директорот Мишо Николов, ќе пристигнат седум возила. До крајот на следната година возниот парк на ЈСП ќе биде комплетно нов, откако ќе пристигнат и 202 двокатни автобуса што се произведуваат во Кина. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=CC3D29D08862384F96ECBB4294E95FAE |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Од истражување за потрошувачка на гориво кај автобуси:
![]() Брауншвајг и Хелсинки 2 се автобуси кои сообраќаат во урбана а Хелсинки 3 во рурална средина. Просечна потрошувачка изнесува: • Braunschweig: 41/50 l/100 km • Helsinki 2: 44/54 l/100 km • Helsinki 3: 33/40 l/100 km. Претпоставувам поголемата потрошувачка на градскиоте автобуси во Хелсинки се должи на климата. http://www.vtt.fi/inf/pdf/tiedotteet/2007/T2373.pdf Edited by OCB - 30-Jun-2011 at 01:07 |
|
![]() |
|
Santehnik ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
In Kiev LAZ eat 38l per 100 km, but this without conditioner.
P.S Is there any news about new buses? How many buses delivered? Edited by Santehnik - 04-Jul-2011 at 07:31 |
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Одлично што летово ќе стасаат сите ЛАЗ автобуси
проблем е само тоа што не се остварија предвудувањата дека ЈСП ќе заштедува со новите автобуси ... Како и да е удобноста секогаш се плаќа ... |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Македонија е во целост 100% зависна од увоз на нафта од надвор, поради што цените на нафтата и на нафтените деривати 100% ги диктираат светските пазари, а во такви околности, и одржувањето на старите канти на ЈСП Скопје може да биде поевтино или поскапо, во зависност од актуелните состојби на светските пазари. Останува фактот дека сепак одржувањето на новите градски автобуси од украински ЛАЗ и кинески Јутонг е поскапо од одржувањето на старите канти на ЈСП Скопје поради побарувачката на технологијата која доаѓа со новите градски автобуси, а во такви околности можеме само да се надеваме дека цените на нафтата и на нафтените деривати ќе опаѓа, па од тука да следува и поевтино одржување на новите градски автобуси на ЈСП Скопје. Од друга страна, поскапување на цените на нафтата и на нафтените деривати може да доведе само до поскапо одржување на новите градски автобуси на ЈСП Скопје, а со тоа и до поскап јавен превоз. Edited by Dexter26 - 06-Jul-2011 at 13:03 |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Во однос на потрошувачката постои можност со време да се намали...како што жоферите ќе се привикуваат на автоматските менувачи. Освен тоа ако не се лажам во секое време може компјутерски да се поддесува начинот на кој автоматскиот менувач функционира.....па само со мала софтверска промена автоматскиот менувач поефикасно да ги менува брзините.
|
|
![]() |
|
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
Вчера видов еден "РИКНАТ" Лаз пред градска болница, шоферот отиде одпозади чепна нешто во моторот но неуспешно, и патниците си излегоа надвор.... на автобусот ни диспјеот не му светеше напред
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Ај што е пукнато, па уште и од страна залепено со селотејп. До толку ли ги мрзи или им е тешко да сменат стакло, па уште и внатрешно ? Ако вака продолжат, за една или две години автобусиве воопшто нема да заликуваат на една или две години стари автобуси, никој од надвор нема да верува дека се произведени во периодот од 2010 до 2011 година. |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Dexter ако не си приметил, кај нас сеуште е длабоко вкоренета логиката „плукни залепи“ кога станува збор за поправање на скршени и расипани работи.....иако реално се има финансиски средства да се купи нов дел.
Edited by mirakuliks - 23-Jul-2011 at 21:59 |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Знам, ама ете, гаам надеж дека работиве ќе тргнат кон подобро, надеж која засега делува како лажна надеж. |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Балкан сити транспорт ќе ги одржува украинските автобусиКомпанијата Балкан сити транспорт груп ќе ја врши поправката и одржувањето на украинските автобуси кои Министерството за транспорт и врски ги набави за Јавното сообраќајно претпријатие ЈСП. Според податоците од Централниот регистар, лондонската компанија Сити транспорт констракшн инвестментс ЛТД основаше компанија за поправка и одржување на превозни средства со основен влог од 5.000 евра. Седиштето на компанијата се наоѓа кај административната зграда на ЈСП во Автокоманда, а за нејзин управител е назначена Тетјана Дерјага од Украина. Според директорот на ЈСП, Мишко Николовски, украинската компанија Лививски автобусни завод - ЛАЗ, од каде што беа набавени автобусите за јавниот превоз ја основала оваа компанија во Македонија, бидејќи набавката на автобуси е голема и во периодот додека трае гаранцијата, според договорот, мора да има сервис за автобусите. Британската компанија која се јавува како основач на подружницата на ЛАЗ е партнер на украинската компанија во делот на одржување на автобусите. Двете компании, споени во конзорциум пред четри години беа заинтересирани да ја купат српската Индустрија за хидраулика и пнеуматика “Прва петолетка“, но нивната понуда беше одбиена. Владата од ЛАЗ склучи договор на набавка на вкупно 84 автобуси, а во изминатите неколку месеци пристигнаа вкупно 32. http://daily.mk/cluster3/59e5a767ecf85263e05554233aa0dda1/838818 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Добро, а кога ќе пристигнат преостанатите автобуси, нели според договорот требаше да дојдат во јули? Има повторно каснење или јас сум нешто грешка.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() Пред малце у автобус го слушав шоферот, збореше дека се стигнати 7 ЛАЗ-а, а и другите ги очекуваат исто така у најскоро време. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Одлична информација, сепак мене ме интересира дали украинците го почитуваат крајниот рок за испорака на автобусите?
|
|
![]() |
|
Santehnik ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Two weaks ago i was been in LAZ factory... i can say that ~8-9 buses was been almost ready, the rest mainly in the low level of preparedness. I think that by the end of the summer you will have no more than 50-55 machines.
The main problem of such small rate of production is that LAZ has received a huge order of the Ukrainian government for the construction of transport for the host cities of EURO-2012, ~half of the resources involved for them, so your buses are building is not as fast as we would like. P.S The first A292 bus (18,8 m, yeah ![]() Edited by Santehnik - 26-Jul-2011 at 17:05 |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
18 октомври 2010 „Според договорот што на почетокот на годинава во Киев го потпишаа министерот за транспорт и врски и менаџментот на ЛАЗ, првите 15 возила треба да бидат испорачани до декември, годинава, а останатите 69 најдоцна до февруари следната година.“ http://www.mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2838 23 февруари 2011 „Според договорот украински ЛАЗ треба да испорача уште 69 автобуси до крајот на годината. Останатите автобуси би требало да пристигнат до октомври, годинава.“ http://www.vmro-dpmne.org.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=336:2011-02-23-14-01-14&catid=70:odpecatot&Itemid=71 29 јануари 2010 „Украинската фирма гарантира дека ке ги испочитува роковите но тоа ќе зависи и од сумата на пари што владата ке им префрла авансно.“ http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=119263 |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Добро де, нели следуваат казни поради непочитување на договорот, а и згора на се, убаво кажа Santehnik, 50% од производствените капацитети на украински ЛАЗ се активирани исклучиво за да склопуваат автобуси за украинските градови кои ќе бидат домаќини на Европскиот Шампионат во Фудбал 2012, кој треба да се одржи во Полска и Украина. Но за волја на вистината, мора да се земе во предвид фактот дека или украински ЛАЗ претерува со овие доцнења, или Министерството за Транспорт и Врски не ги подмирува навремено плаќањата за автобусите.
Edited by BOJAN - 26-Jul-2011 at 23:00 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Тоа ми беше и мене муабетот, новите автобуси се најмногу потребни во летниот период бидејќи без клима се умира по старите автобуси. Треба да се притиснат украинците да ги испочитуваат роковите од договорот или да си плаќаат пенали. Не е оправдување тоа дека имаат премногу работа, имаат уште доста автобуси за испорака, не говориме за 8 или 10 непристигнати.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 44> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |