build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 13-Jun-2011 at 19:16
Folks Do you knwo if ЈСП will use advertisements films at buses - they losing a guarantee for bus painting...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 13-Jun-2011 at 20:07
Well, maybe is worth it. They are getting wi-fi on all 32 buses, I suppose it will be the same with the others which left to come. So losing guarantee on 10 buses it seems to be worth, justified, and reasonable for the installation of wi-fi on 32 or 84 (it depends how they have arranged with Makedonski Telekom) buses.

But an interesting information... so thank you...


Edited by FoSsiL - 13-Jun-2011 at 20:34
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 30-Jun-2011 at 00:55
НОВИТЕ АВТОБУСИ ДОНЕСОА НОВИ ТРОШОЦИ

ЈСП троши повеќе нафта од минатата година



Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ во последните месеци троши повеќе пари за нафта од порано, спротивно на очекувањата на јавноста дека тие давачки ќе се намалат штом на улиците ќе почнат да возат новите автобуси. Во првите пет месеци од годинава ЈСП потрошило 460.000 евра повеќе за нафта, споредено со истиот период лани, кога претпријатието работеше со целосно застарен возен парк.

Според директорот на ЈСП „Скопје“, Мишо Николов, зголемените трошоци не се резултат на поголема потрошувачка на гориво од новите украински автобуси, туку на поскапувањето на дизелот.

- Во првите пет месеци од годинава се потрошени 3,5 проценти повеќе нафта од лани, изразено во литри. Трошоците за нафта на претпријатието, пак, се повисоки затоа што нафтата е поскапа од истиот период лани. Инаку, новите автобуси од Украина трошат гориво исто колку и старите, 40 литри на 100 километри - вели Николов.

Тој додава дека е нормално возилата со автоматски менувач и со вградени клима-уреди да трошат повеќе.

- Секое такво возило има поголема потрошувачка на гориво. Во зима се пушта греење, а во лето ладење и сега на патниците им е поудобно. Секое задоволство се плаќа - вели Николов.

Зголемените трошоци претпријатието ќе ги надомести со субвенции, кои секоја година му се исплаќаат од буџетот на Град Скопје.

- Дел од трошоците ќе го надоместиме и со пари од фирмите со кои имаме склучено договор за превоз, додека останатиот ќе бидат надоместен од субвенциите што ги добиваме од Градот - вели Николов.

Професорот по возила на Машинскиот факултет, Милан Ќосевски, вели дека во постапката за хомологација на новите автобуси немало барање за проверка на потрошувачката.

- Се работи за автобуси кои имаат современ мотор и автоматски менувач, што ги прави возила од друга генерација. Тие можат да се движат со поголеми перформанси. Ако старите автобуси, кои се со помала снага, натоварени одат побавно, новите и полни можат да возат брзо и тука се јавува разликата во потрошувачката. На пример, вие со возило со 160 коњски сили може да ја поминете релацијата Гевгелија-Скопје со шест литри потрошувачка, а со возило од 110 коњски сили, потрошувачката ќе биде 8 литри, но ќе стигнете многу побрзо. Ваквиот начин на зголемена потрошувачка не значи дека возилата се лоши, туку дека се помоќни. Со сигурност знам дека новите автобуси се со врвна светска технологија и со врвна ефикасност - вели Ќосевски.

И од Бирото за метрологија велат дека не можат да потврдат дека украинските автобуси трошат повеќе од старите.

- Потрошувачката не е хомологациско барање за оваа категорија возила. За да се докаже дали едно возило троши повеќе или помалку зависи од неколку фактори: квалитетот на горивото, динамиката на возење, носивоста на возилото, притисокот во гумите, начинот на кој го управува возачот, дали е вклучена климата и слично - велат во Бирото за метрологија.

Анела Петрова

Летово ќе стасаат сите „украинци“

До крајот на летово се очекува да бидат испорачани преостанатите 42 нископодни автобуси, кои за Скопје ги произведува украинската фабрика ЛАЗ. За две недели, според директорот Мишо Николов, ќе пристигнат седум возила.

До крајот на следната година возниот парк на ЈСП ќе биде комплетно нов, откако ќе пристигнат и 202 двокатни автобуса што се произведуваат во Кина.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=CC3D29D08862384F96ECBB4294E95FAE
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 30-Jun-2011 at 00:56
Од истражување за потрошувачка на гориво кај автобуси:



Брауншвајг и Хелсинки 2 се автобуси кои сообраќаат во урбана а Хелсинки 3 во рурална средина. Просечна потрошувачка изнесува:

• Braunschweig: 41/50 l/100 km
• Helsinki 2: 44/54 l/100 km
• Helsinki 3: 33/40 l/100 km.

Претпоставувам поголемата потрошувачка на градскиоте автобуси во Хелсинки се должи на климата.

http://www.vtt.fi/inf/pdf/tiedotteet/2007/T2373.pdf

Edited by OCB - 30-Jun-2011 at 01:07
Back to Top
Santehnik View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Apr-2011
Location: UA Kiev
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Santehnik Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 04-Jul-2011 at 07:26
In Kiev LAZ eat 38l per 100 km, but this without conditioner.

P.S Is there any news about new buses? How many buses delivered?


Edited by Santehnik - 04-Jul-2011 at 07:31
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 05-Jul-2011 at 22:00
Одлично што летово ќе стасаат сите ЛАЗ автобуси
проблем е само тоа што не се остварија предвудувањата дека ЈСП ќе заштедува со новите автобуси ...
Како и да е удобноста секогаш се плаќа ...
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 06-Jul-2011 at 13:03
Previous
 
Македонија е во целост 100% зависна од увоз на нафта од надвор, поради што цените на нафтата и на нафтените деривати 100% ги диктираат светските пазари, а во такви околности, и одржувањето на старите канти на ЈСП Скопје може да биде поевтино или поскапо, во зависност од актуелните состојби на светските пазари.
 
Останува фактот дека сепак одржувањето на новите градски автобуси од украински ЛАЗ и кинески Јутонг е поскапо од одржувањето на старите канти на ЈСП Скопје поради побарувачката на технологијата која доаѓа со новите градски автобуси, а во такви околности можеме само да се надеваме дека цените на нафтата и на нафтените деривати ќе опаѓа, па од тука да следува и поевтино одржување на новите градски автобуси на ЈСП Скопје.
 
Од друга страна, поскапување на цените на нафтата и на нафтените деривати може да доведе само до поскапо одржување на новите градски автобуси на ЈСП Скопје, а со тоа и до поскап јавен превоз.


Edited by Dexter26 - 06-Jul-2011 at 13:03
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 06-Jul-2011 at 14:30
Во однос на потрошувачката постои можност со време да се намали...како што жоферите ќе се привикуваат на автоматските менувачи. Освен тоа ако не се лажам во секое време може компјутерски да се поддесува начинот на кој автоматскиот менувач функционира.....па само со мала софтверска промена автоматскиот менувач поефикасно да ги менува брзините.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 12-Jul-2011 at 14:46
Вчера видов еден "РИКНАТ" Лаз пред градска болница, шоферот отиде одпозади чепна нешто во моторот но неуспешно, и патниците си излегоа надвор.... на автобусот ни диспјеот не му светеше напред
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 23-Jul-2011 at 20:22

 

 
Ај што е пукнато, па уште и од страна залепено со селотејп.
 
До толку ли ги мрзи или им е тешко да сменат стакло, па уште и внатрешно ?
 
Ако вака продолжат, за една или две години автобусиве воопшто нема да заликуваат на една или две години стари автобуси, никој од надвор нема да верува дека се произведени во периодот од 2010 до 2011 година.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 23-Jul-2011 at 21:59
Dexter ако не си приметил, кај нас сеуште е длабоко вкоренета логиката „плукни залепи“ кога станува збор за поправање на скршени и расипани работи.....иако реално се има финансиски средства да се купи нов дел.

Edited by mirakuliks - 23-Jul-2011 at 21:59
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 23-Jul-2011 at 23:04
Previous
 
Знам, ама ете, гаам надеж дека работиве ќе тргнат кон подобро, надеж која засега делува како лажна надеж.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 26-Jul-2011 at 11:53

Балкан сити транспорт ќе ги одржува украинските автобуси

Компанијата Балкан сити транспорт груп ќе ја врши поправката и одржувањето на украинските автобуси кои Министерството за транспорт и врски ги набави за Јавното сообраќајно претпријатие ЈСП.

Според податоците од Централниот регистар, лондонската компанија Сити транспорт констракшн инвестментс ЛТД основаше компанија за поправка и одржување на превозни средства со основен влог од 5.000 евра. Седиштето на компанијата се наоѓа кај административната зграда на ЈСП во Автокоманда, а за нејзин управител е назначена Тетјана Дерјага од Украина.

Според директорот на ЈСП, Мишко Николовски, украинската компанија Лививски автобусни завод - ЛАЗ, од каде што беа набавени автобусите за јавниот превоз ја основала оваа компанија во Македонија, бидејќи набавката на автобуси е голема и во периодот додека трае гаранцијата, според договорот, мора да има сервис за автобусите.

Британската компанија која се јавува како основач на подружницата на ЛАЗ е партнер на украинската компанија во делот на одржување на автобусите. Двете компании, споени во конзорциум пред четри години беа заинтересирани да ја купат српската Индустрија за хидраулика и пнеуматика “Прва петолетка“, но нивната понуда беше одбиена.

Владата од ЛАЗ склучи договор на набавка на вкупно 84 автобуси, а во изминатите неколку месеци пристигнаа вкупно 32.

http://daily.mk/cluster3/59e5a767ecf85263e05554233aa0dda1/838818
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 26-Jul-2011 at 12:23
Добро, а кога ќе пристигнат преостанатите автобуси, нели според договорот требаше да дојдат во јули? Има повторно каснење или јас сум нешто грешка.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 26-Jul-2011 at 12:56

Пред малце у автобус го слушав шоферот, збореше дека се стигнати 7 ЛАЗ-а, а и другите ги очекуваат исто така у најскоро време.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 26-Jul-2011 at 13:01
Одлична информација, сепак мене ме интересира дали украинците го почитуваат крајниот рок за испорака на автобусите?
Back to Top
Santehnik View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Apr-2011
Location: UA Kiev
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Santehnik Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 26-Jul-2011 at 16:27
Two weaks ago i was been in LAZ factory... i can say that ~8-9 buses was been almost ready, the rest mainly in the low level of preparedness. I think that by the end of the summer you will have no more than 50-55 machines.

The main problem of such small rate of production is that LAZ has received a huge order of the Ukrainian government for the construction of transport for the host cities of EURO-2012, ~half of the resources involved for them, so your buses are building is not as fast as we would like.

P.S The first A292 bus (18,8 m, yeah ) for you is being assembled, but at this moment only body is ready..


Edited by Santehnik - 26-Jul-2011 at 17:05
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 26-Jul-2011 at 17:13
Originally posted by BOJAN

Одлична информација, сепак мене ме интересира дали украинците го почитуваат крајниот рок за испорака на автобусите?

18 октомври 2010
„Според договорот што на почетокот на годинава во Киев го потпишаа министерот за транспорт и врски и менаџментот на ЛАЗ, првите 15 возила треба да бидат испорачани до декември, годинава, а останатите 69 најдоцна до февруари следната година.“

http://www.mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2838

23 февруари 2011
„Според договорот украински ЛАЗ треба да испорача уште 69 автобуси до крајот на годината. Останатите автобуси би требало да пристигнат до октомври, годинава.“

http://www.vmro-dpmne.org.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=336:2011-02-23-14-01-14&catid=70:odpecatot&Itemid=71

29 јануари 2010
„Украинската фирма гарантира дека ке ги испочитува роковите но тоа ќе зависи и од сумата на пари што владата ке им префрла авансно.“

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=119263
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 26-Jul-2011 at 21:52
Добро де, нели следуваат казни поради непочитување на договорот, а и згора на се, убаво кажа Santehnik, 50% од производствените капацитети на украински ЛАЗ се активирани исклучиво за да склопуваат автобуси за украинските градови кои ќе бидат домаќини на Европскиот Шампионат во Фудбал 2012, кој треба да се одржи во Полска и Украина.  Но за волја на вистината, мора да се земе во предвид фактот дека или украински ЛАЗ претерува со овие доцнења, или Министерството за Транспорт и Врски не ги подмирува навремено плаќањата за автобусите.




Edited by BOJAN - 26-Jul-2011 at 23:00
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 26-Jul-2011 at 23:01
Тоа ми беше и мене муабетот, новите автобуси се најмногу потребни во летниот период бидејќи без клима се умира по старите автобуси. Треба да се притиснат украинците да ги испочитуваат роковите од договорот или да си плаќаат пенали. Не е оправдување тоа дека имаат премногу работа, имаат уште доста автобуси за испорака, не говориме за 8 или 10 непристигнати.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.