![]() |
![]() |
![]() |
Аеродроми |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7071727374 124> |
Author | |
Bearstone ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Повторно штедење и поткусурување од 110+ милионската инвестиција на ТАВ.
![]() Сé полошо и посиромашно SKP, за жал.
|
|
![]() |
|
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
Јас мислам да се стрпиме и во живо да видиме како ке изгледа, од сликата со коњот не се гледа многу многу и целиот амбиент внатре, ај да почекаме...
|
|
![]() |
|
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
oficijalno otvaranje 6 septemvri 13 casot. Spored oficijalniot facebook profil na aerodrom A.Veliki
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Da, plafonot izgleda siromasno, no retko koj gleda nagore. Eve jas npr. sum videl mnogu aerodromi i ako nekoj me prasa kako izgledaat plafonite na tie aerodromi samo ke digam ramenici!
![]() |
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Плафонот може елегантно и лесно да се реши - немора тоа да чини многу поставување на гипскартонски плочи не чини многу а естетски изгледа убаво ...
![]() Назнам за кој материјал се работи овде но и ова изгледа убаво ![]() Edited by vlatko.mk - 22-Aug-2011 at 22:18 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
елегантна може да биде и гола структурна конструкција, тоа е докажано кај многу објекти во светов, кај нашиот аеродром проблемот е што на таа конструкција не и е посветено многу внимание
инаку, да не испадне дека сум се фатил за плафонот, не ми е најбитно нешто на светов, искрено, ако целиот аеродром е бомбона по сите естетски и функционални стандарди, нема да има никаков проблем и ваков кров да имаме ![]() Edited by zabegan - 22-Aug-2011 at 23:31 |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
FCB ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 26-Jul-2011 Location: USA Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
Decki aj ne zaebavajte, da ne sakavte vo barok da bide tavanot.
Kako sto vidov od slikata na 70ta strana a i ovaa od vnatre, mi izgleda deka aerodromot e dosta solidno napraven kako za Makedonija taka i posiroko. Dovolno golem e i komoten. Se nadevam deka so negovoto otvaranje ke donese i poniski avionski karti za Makedonija. |
|
![]() |
|
makonix ![]() Senior Member ![]() Joined: 08-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 520 |
![]() ![]() |
aerodrom e soliden i dobro e MK da ima eden posovremen aerodrom koi moze da gi opsluzuva patnicite ponajnovite standardi. Od estetski aspekt aerodromot e prosecen, i mislam deka na investitorot toa mu bilo posledno na prioritetite, dovolno e da se sporedi so novite aerodromi niz svetot. Kako i da e odlicen cekor napred, na drzavata i treba vakov aerdorom za da moze da primi potencijalno mnogu pogolem priliv na ptnici, biznismeni i turisti.
|
|
![]() |
|
makonix ![]() Senior Member ![]() Joined: 08-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 520 |
![]() ![]() |
Nema potreba od sarkazam, iskazi si go tvoeto mislenje sto ti posakuvas, a pritoa sekoj clen moze slobodno da se iskaze kakov tavan saka za aerdromot pa makar bilo i barok ili pak nekoja stilska struktura na resetki. Nema potreba da se napagame za stilovi, tuku da go gldeam objektot dali kominicira dobro so okolinata, negovata funkcionalnost, i standardite. |
|
![]() |
|
gerard ![]() Newbiе ![]() Joined: 19-Aug-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
плафонот изгледа така како што изгледа, само на влезот, на првиот дел од терминалот, каде што висината е најголема. горе (departures) и доле (arrivals) во вториот дел од терминалот, сигурно нема да има решетки бидејќи висината е помала, плус на две нивоа
уствари сето ова е многу јасно, не знам зашто такви реакци и тоа само од една единсвтена слика. Edited by gerard - 23-Aug-2011 at 04:27 |
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Се работи за типска решетка, која е применета на многу објекти од ваков тип, останува да се остави во оваа форма како што е или да се изведе некаков спуштен плафон и тоа е најмногу што може да се направи. Во принцип, мислам дека се ретки терминалните згради што останале како запамтени примероци во светската архитектура...тоа не е во нашиов случај (не викам дека треба да се убиеме заради тоа) затоа што се работи за објект од овој тип во веројатно наједноставното решение и обликовно и функционално...
Еден од најпознатите светски примери е TWA Flight Center, New York, многу попознат како JFK, дело на познатиот фински архитект Ееро Сааринен - највпечатливиот влезен дел е оформен во конструкција од преднапрегнат бетон, а главна инспирација за формата се крила од птица (нешто што и ден денес Калатрава многу успешно го применува), така што понатаму во формирањето на внатрешниот простор не се потребни којзнае колкави козметички зафати, затоа што конструктивните елементи сами по себе учествуваат декоративно во ентериерот...како што реков, овде не е така и сега тоа што може да се направи би било чисто да се маскира конструкцијата, што не значи дека некое којзнае какво чудо ќе се добие после... ![]() ![]() Сепак ваков објект би чинел многу повеќе од ова што го добивме, а со оглед на тоа што по капацитет и се' останато одамна беше надминат стариот терминал, може да се каже дека и ова е добро...мене единствено ме загрижува квалитетот на работите, ама тоа не е од некакви сознанија, туку чисто од некакви предрасуди што не е лошо некогаш да се земат предвид... |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
СУпер е ама ова е типична масивна бетонска градбаод 60-тите години па ако не и порано, денес ретко се градат вакви зданија, за се замена се наога во челикот
|
|
![]() |
|
makonix ![]() Senior Member ![]() Joined: 08-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 520 |
![]() ![]() |
mnogu ubava gradba za aerodrom, ama za nasi uslovi ocigledno preskapo, ali nikogas ne se znae |
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Santiago Calatrava - чуда во преднапрегнат бетон и челик, не летајте со заклучоци... |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
ТАВ ЉУБОМОРНО ГО КРИЕ ОД ЈАВНОСТА ЕНТЕРИЕРОТ НА НОВАТА АЕРОДРОМСКА ЗГРАДА
За отворањето се организира голема фешта со присуство на врвни луѓе од земјава и Турција. Шеесет и осумте двокатни автобуси (даблдекери) коишто истиот ден пред хотелот "Александар Палас" во Скопје ќе ги промовира ЈСП "Скопје", ќе ги пренесат учесниците на Скопскиот аеродром на пуштањето во употреба на новата терминална зграда. Првите авиокомпании и патниците кои ќе го користат новиот терминал
треба да бидат оние кои пристигнуваат и заминуваат во попладневните
часови. Тоа се Туркиш Ерлајнс кој од Истанбул ќе слета на новиот
аеродром во 12.55 часот, по него слетува Чех Ерлајнс од Прага во 13.30
часот, па Малев од Будимпешта во 14.20 часот, Адрија Ервејс од Љубљана
слетува во 15 часот .... Новиот аеродром е димензиониран да опслужи 5 милиони патници годишно,
бидејќи менаџментот на ТАВ има големи планови за Скопскиот аеродром,
односно да го направи регионален центар. Многу позитивен пример со кој
Македонија може и треба да се споредува е аеродромот во Подгорица. Тоа е
аеродром кој е направен со помош на Европската агенција за
реконструкција и развој. Има капацитет од 2 до 2,5 милиони патници, има 6
гејта и ништо не е предимензионирано. Бројот на странски авиокомпании
што работат со овој аеродром е ист како и во Македонија. Инаку, во пресрет на отворањето на новиот терминал на "Александар
Велики", двата аеродроми во земјата бележат засилен раст во однос на
бројот на патниците. Заклучно со јули годинава, низ двата аеродрома
годинава поминале 453.527 патници, што претставува раст од 13 отсто во
споредба со првите 7 месеци од 2010 година. |
|
![]() |
|
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
Пак новинарската глупост нема крај: Нека се решат, архитектонски дијамант или не?
-Архитектонски дијамант со европски сјај ќе светне на Александар Велики -Новата терминална зграда не е архитектонски дијамант, но ќе биде многу функционален. Edited by vladegf - 24-Aug-2011 at 06:58 |
|
![]() |
|
Bearstone ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Во ред ај ќе се стрпам и ќе почекам до финалниот резултат, иако мислам дека од оригиналниот рендер во 2009 проектот досега има претрпено веќе премногу измени и компромиси. Во секој случај спуштен плафон во предниот/влезниот дел на терминалот би изгледало многу многу подобро од видената, голо-изложена типска решетка. Веќе имаше многу добри предлози во претходните постови. За аеродромите JFK во Нујорк, исто и Dulles во Вашингтон на Сааринен .. апсолутно, тоа се беспрекорни, неповторливи зданија, како и другите споменати архитекти Калатрава, би го додал Нимајер ... гиганти.
http://www.visitingdc.com/images/dulles-airport-address.jpg
http://ofwnow.com/wp-content/uploads/image/_2011/jan/dulles%20airport.jpg http://www.flickr.com/photos/59303791@N00/162370394/ Патувајќи, често се осврнувам како се решени плафоните на објекти со толку голема зафатнина и покривна конструкција, бидејќи се особен предизвик од аспект на spatial design. Па нека е и гола конструкција, но барем нека биде естетски решено со современо осветлување и поинвентивни клима отвори, пример Барахас (Мадрид), Каструп (Копенхаген) и донекаде новиот Heathrow T5. Имаат многу јак, авангарден изглед и ефект. Во меѓувреме, само би предочил дека и новиот терминал во Батуми, гратче од 120,000 жители во Грузија, добил целосно комплетиран, спуштен плафон од ТАВ. ![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
WNBARCH ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
Хехе да да.Стварно полуписмени.Плус што е со "ЕЏ-ЅУ Авиатион Нењс"
![]() |
|
![]() |
|
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
As air traffic in Montenegro saw a rapid increase in recent years, the now called "old" passenger terminal, a small, single-story building, with one international and one domestic departure gate, has become inadequate. This led to the construction of an entirely new terminal. The new passenger terminal (5,500 m²) opened on May 14, 2006. It has eight departure and two arrival gates, and is able to handle up to 1 million passengers annually. Абе баш исти се ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7071727374 124> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |