build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Bearstone View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-May-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Bearstone Quote  Post ReplyReply #1421 Posted: 22-Aug-2011 at 08:26
Повторно штедење и поткусурување од 110+ милионската инвестиција на ТАВ.  Ohno  Плафонот како што е прикажан изгледа евтино и мошне грдо. Зарем не го надгледува некој ова, оти веќе на ништо не личи ... дури и Тбилиси (аерoдром на ТАВ) доби елегантни тавански панели, и тоа во стилизирана форма следејќи ја брановата контурата на покривот.
 
Сé полошо и посиромашно SKP, за жал.  
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1422 Posted: 22-Aug-2011 at 10:25
Јас мислам да се стрпиме и во живо да видиме како ке изгледа, од сликата со коњот не се гледа многу многу и целиот амбиент внатре, ај да почекаме...
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1423 Posted: 22-Aug-2011 at 17:11
oficijalno otvaranje 6 septemvri 13 casot. Spored oficijalniot facebook profil na aerodrom A.Veliki
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1424 Posted: 22-Aug-2011 at 20:49
Da, plafonot izgleda siromasno, no retko koj gleda nagore. Eve jas npr. sum videl mnogu aerodromi i ako nekoj me prasa kako izgledaat plafonite na tie aerodromi samo ke digam ramenici! Smile
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1425 Posted: 22-Aug-2011 at 22:15
Плафонот може елегантно и лесно да се реши - немора тоа да чини многу поставување на гипскартонски плочи не чини многу а естетски изгледа убаво ...


Назнам за кој материјал се работи овде но и ова изгледа убаво



Edited by vlatko.mk - 22-Aug-2011 at 22:18
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1426 Posted: 22-Aug-2011 at 23:31
елегантна може да биде и гола структурна конструкција, тоа е докажано кај многу објекти во светов, кај нашиот аеродром проблемот е што на таа конструкција не и е посветено многу внимание
инаку, да не испадне дека сум се фатил за плафонот, не ми е најбитно нешто на светов, искрено, ако целиот аеродром е бомбона по сите естетски и функционални стандарди, нема да има никаков проблем и ваков кров да имаме Big%20smile


Edited by zabegan - 22-Aug-2011 at 23:31
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
FCB View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 26-Jul-2011
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote FCB Quote  Post ReplyReply #1427 Posted: 23-Aug-2011 at 02:58
Decki aj ne zaebavajte, da ne sakavte vo barok da bide tavanot.
Kako sto vidov od slikata na 70ta strana a i ovaa od vnatre, mi izgleda deka aerodromot e dosta solidno napraven kako za Makedonija taka i posiroko. Dovolno golem e i komoten. Se nadevam deka so negovoto otvaranje ke donese i poniski avionski karti za Makedonija.
Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #1428 Posted: 23-Aug-2011 at 03:19
aerodrom e soliden i dobro e MK da ima eden posovremen aerodrom koi moze da gi opsluzuva patnicite ponajnovite standardi. Od estetski aspekt aerodromot e prosecen, i mislam deka na investitorot toa mu bilo posledno na prioritetite, dovolno e da se sporedi so novite aerodromi niz svetot. Kako i da e odlicen cekor napred, na drzavata i treba vakov aerdorom za da moze da primi potencijalno mnogu pogolem priliv na ptnici, biznismeni i turisti.
Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #1429 Posted: 23-Aug-2011 at 03:23
Originally posted by FCB

Decki aj ne zaebavajte, da ne sakavte vo barok da bide tavanot.


Nema potreba od sarkazam, iskazi si go tvoeto mislenje sto ti posakuvas, a pritoa sekoj clen moze slobodno da se iskaze kakov tavan saka za aerdromot pa makar bilo i barok ili pak nekoja stilska struktura na resetki.

Nema potreba da se napagame za stilovi, tuku da go gldeam objektot dali kominicira dobro so okolinata, negovata funkcionalnost, i standardite.
Back to Top
gerard View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote gerard Quote  Post ReplyReply #1430 Posted: 23-Aug-2011 at 04:24
плафонот изгледа така како што изгледа, само на влезот, на првиот дел од терминалот, каде што висината е најголема. горе (departures) и доле (arrivals) во вториот дел од терминалот, сигурно нема да има решетки бидејќи висината е помала, плус на две нивоа

уствари сето ова е многу јасно, не знам зашто такви реакци и тоа само од една единсвтена слика.


Edited by gerard - 23-Aug-2011 at 04:27
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1431 Posted: 23-Aug-2011 at 08:25
Се работи за типска решетка, која е применета на многу објекти од ваков тип, останува да се остави во оваа форма како што е или да се изведе некаков спуштен плафон и тоа е најмногу што може да се направи. Во принцип, мислам дека се ретки терминалните згради што останале како запамтени примероци во светската архитектура...тоа не е во нашиов случај (не викам дека треба да се убиеме заради тоа) затоа што се работи за објект од овој тип во веројатно наједноставното решение и обликовно и функционално...

Еден од најпознатите светски примери е TWA Flight Center, New York, многу попознат како JFK, дело на познатиот фински архитект Ееро Сааринен - највпечатливиот влезен дел е оформен во конструкција од преднапрегнат бетон, а главна инспирација за формата се крила од птица (нешто што и ден денес Калатрава многу успешно го применува), така што понатаму во формирањето на внатрешниот простор не се потребни којзнае колкави козметички зафати, затоа што конструктивните елементи сами по себе учествуваат декоративно во ентериерот...како што реков, овде не е така и сега тоа што може да се направи би било чисто да се маскира конструкцијата, што не значи дека некое којзнае какво чудо ќе се добие после...





Сепак ваков објект би чинел многу повеќе од ова што го добивме, а со оглед на тоа што по капацитет и се' останато одамна беше надминат стариот терминал, може да се каже дека и ова е добро...мене единствено ме загрижува квалитетот на работите, ама тоа не е од некакви сознанија, туку чисто од некакви предрасуди што не е лошо некогаш да се земат предвид...


MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1432 Posted: 23-Aug-2011 at 08:35
СУпер е ама ова е типична масивна бетонска градбаод 60-тите години па ако не и порано, денес ретко се градат вакви зданија, за се замена се наога во челикот
Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #1433 Posted: 23-Aug-2011 at 08:40
Originally posted by Dave Gahan

Еден од најпознатите светски примери е TWA Flight Center, New York, многу попознат како JFK, дело на познатиот фински архитект Ееро Сааринен - највпечатливиот влезен дел е оформен во конструкција од преднапрегнат бетон, а главна инспирација за формата се крила од птица (нешто што и ден денес Калатрава многу успешно го применува), така што понатаму во формирањето на внатрешниот простор не се потребни којзнае колкави козметички зафати, затоа што конструктивните елементи сами по себе учествуваат декоративно во ентериерот...како што реков, овде не е така и сега тоа што може да се направи би било чисто да се маскира конструкцијата, што не значи дека некое којзнае какво чудо ќе се добие после...






mnogu ubava gradba za aerodrom, ama za nasi uslovi ocigledno preskapo, ali nikogas ne se znae
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1434 Posted: 23-Aug-2011 at 08:43
Originally posted by vladegf

СУпер е ама ова е типична масивна бетонска градбаод 60-тите години па ако не и порано, денес ретко се градат вакви зданија, за се замена се наога во челикот


Santiago Calatrava - чуда во преднапрегнат бетон и челик, не летајте со заклучоци...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1435 Posted: 24-Aug-2011 at 06:48

ТАВ ЉУБОМОРНО ГО КРИЕ ОД ЈАВНОСТА ЕНТЕРИЕРОТ НА НОВАТА АЕРОДРОМСКА ЗГРАДА


Архитектонски дијамант со европски сјај ќе светне на Александар Велики


За отворањето се организира голема фешта со присуство на врвни луѓе од земјава и Турција. Шеесет и осумте двокатни автобуси (даблдекери) што истиот ден пред хотелот "Александар Палас" во Скопје ќе ги промовира ЈСП "Скопје", ќе ги пренесат учесниците на Скопскиот аеродром на пуштањето во употреба на новата терминална зграда за која менаџментот од ТАВ вели е направена согласно меѓународните стандарди и има најдобар ентериер на Балканот


Новиот терминал на аеродромот "Александар Велики" ќе ги отвори вратите два дена пред предвидениот термин, односно на 6 септември. Првично беше планирано новата аеродромска зграда која ќе треба да се справи со патниците на Скопскиот аеродром да се отвори на Денот на независноста на Република Македонија - 8 Септември, но менаџментот на аеродромот кој сега го стопанисува турската компанија ТАВ Холдинг верува дека новиот терминал ќе добие повеќе публицитет ако се отвори во пресрет на државниот празник.

За отворањето се организира голема фешта со присуство на врвни луѓе од земјава и Турција. Шеесет и осумте двокатни автобуси (даблдекери) коишто истиот ден пред хотелот "Александар Палас" во Скопје ќе ги промовира ЈСП "Скопје", ќе ги пренесат учесниците на Скопскиот аеродром на пуштањето во употреба на новата терминална зграда.

Првите авиокомпании и патниците кои ќе го користат новиот терминал треба да бидат оние кои пристигнуваат и заминуваат во попладневните часови. Тоа се Туркиш Ерлајнс кој од Истанбул ќе слета на новиот аеродром во 12.55 часот, по него слетува Чех Ерлајнс од Прага во 13.30 часот, па Малев од Будимпешта во 14.20 часот, Адрија Ервејс од Љубљана слетува во 15 часот ....
Новата терминална зграда не е архитектонски дијамант, но ќе биде многу функционален. Менаџментот од ТАВ љубоморно ја крие од јавноста внатрешноста на зградата, но истакнуваат дека е направен согласно меѓународните стандарди и има најдобар ентериер на Балканот.
Главниот влез на новиот терминал што се протега на површина од 40.000 квадратни метри е од десната страна на објектот, но има и повеќе споредни влезови. Веднаш до главниот влез се шалтерите за чекирање на билетите. Потоа патниците се качуваат на првиот кат, каде што ќе биде пасошката контрола и контролата на багажот, како и излезот на вкупно шест воздушни мостови (гејтови) со кои се поврзува терминалната зграда со авионите. На првиот кат ќе бидат сместени и рестораните, фришоп и други продавници, а и канцелариите на авиокомпаниите и на ТАВ. Ќе има поделба на пасошката контрола за земји во и надвор од Шенген-зоната.
Вкупно 1.200 возила ќе можат да го користат паркингот на аеродромот кои се поврзани со автопатот. За 500 метри е продолжена и полетно-слетната писта со цел да се справи со поголеми авиони.

Новиот аеродром е димензиониран да опслужи 5 милиони патници годишно, бидејќи менаџментот на ТАВ има големи планови за Скопскиот аеродром, односно да го направи регионален центар. Многу позитивен пример со кој Македонија може и треба да се споредува е аеродромот во Подгорица. Тоа е аеродром кој е направен со помош на Европската агенција за реконструкција и развој. Има капацитет од 2 до 2,5 милиони патници, има 6 гејта и ништо не е предимензионирано. Бројот на странски авиокомпании што работат со овој аеродром е ист како и во Македонија.
Според специјализираниот портал за авиосообраќај, "ЕЏ-ЅУ Авиатион Нењс", кој се повикува на "интерни извори", Скопскиот аеродром бара авиокомпанија од регионот која би била спремна да стационира еден од своите авиони во Скопје и оттаму да лета на неколку популарни линии со почетокот на зимската сезона 2011/2012 година.

Инаку, во пресрет на отворањето на новиот терминал на "Александар Велики", двата аеродроми во земјата бележат засилен раст во однос на бројот на патниците. Заклучно со јули годинава, низ двата аеродрома годинава поминале 453.527 патници, што претставува раст од 13 отсто во споредба со првите 7 месеци од 2010 година.

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=39E403D848EBF14F8BBDA155A9D3E610
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1436 Posted: 24-Aug-2011 at 06:58
Пак новинарската глупост нема крај: Нека се решат, архитектонски дијамант или не?
-Архитектонски дијамант со европски сјај ќе светне на Александар Велики
-Новата терминална зграда не е архитектонски дијамант, но ќе биде многу функционален.

Edited by vladegf - 24-Aug-2011 at 06:58
Back to Top
Bearstone View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-May-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Bearstone Quote  Post ReplyReply #1437 Posted: 24-Aug-2011 at 08:02

Во ред ај ќе се стрпам и ќе почекам до финалниот резултат, иако мислам дека од оригиналниот рендер во 2009 проектот досега има претрпено веќе премногу измени и компромиси. Во секој случај спуштен плафон во предниот/влезниот дел на терминалот би изгледало многу многу подобро од видената, голо-изложена типска решетка.  Веќе имаше многу добри предлози во претходните постови.

За аеродромите JFK во Нујорк, исто и Dulles во Вашингтон на Сааринен .. апсолутно, тоа се беспрекорни, неповторливи зданија, како и другите споменати архитекти Калатрава, би го додал Нимајер ... гиганти.
 
http://www.visitingdc.com/images/dulles-airport-address.jpg
http://ofwnow.com/wp-content/uploads/image/_2011/jan/dulles%20airport.jpg
http://www.flickr.com/photos/59303791@N00/162370394/

Патувајќи, често се осврнувам како се решени плафоните на објекти со толку голема зафатнина и покривна конструкција, бидејќи се особен предизвик од аспект на spatial design. Па нека е и гола конструкција, но барем нека биде естетски решено со современо осветлување и поинвентивни клима отвори, пример Барахас (Мадрид), Каструп (Копенхаген) и донекаде новиот Heathrow T5. Имаат многу јак, авангарден изглед и ефект.

Во меѓувреме, само би предочил дека и новиот терминал во Батуми, гратче од 120,000 жители во Грузија, добил целосно комплетиран, спуштен плафон од ТАВ.

http://www.tavconstruction.com/tav/Projects/Aviation---Airports/Completed-Projects/BATUMI-INTERNATIONAL-AIRPORT-(GEORGIA).aspx

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1438 Posted: 24-Aug-2011 at 10:47
Originally posted by vladegf

Пак новинарската глупост нема крај: Нека се решат, архитектонски дијамант или не?
-Архитектонски дијамант со европски сјај ќе светне на Александар Велики
-Новата терминална зграда не е архитектонски дијамант, но ќе биде многу функционален.
Druze, ti uste li se zamaras so "polupismenite" makedonski novinari. Batali gi, ke ti pobele kosata pred vreme, za tvoe dobro ti vikam. Bow
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #1439 Posted: 24-Aug-2011 at 13:27
Хехе да да.Стварно полуписмени.Плус што е со "ЕЏ-ЅУ Авиатион Нењс"
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #1440 Posted: 24-Aug-2011 at 16:20
Originally posted by axel

Многу позитивен пример со кој
Македонија може и треба да се споредува е аеродромот во Подгорица. Тоа е
аеродром кој е направен со помош на Европската агенција за
реконструкција и развој. Има капацитет од 2 до 2,5 милиони патници, има 6
гејта и ништо не е предимензионирано. Бројот на странски авиокомпании
што работат со овој аеродром е ист како и во Македонија.


As air traffic in Montenegro saw a rapid increase in recent years, the now called "old" passenger terminal, a small, single-story building, with one international and one domestic departure gate, has become inadequate. This led to the construction of an entirely new terminal.
The new passenger terminal (5,500 m²) opened on May 14, 2006. It has eight departure and two arrival gates, and is able to handle up to 1 million passengers annually.

Абе баш исти се . Новинариве се легенди, признавам.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.719 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.