build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6768697071 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #1361 Posted: 18-Sep-2011 at 12:00
Originally posted by krale

Мислам дека двокатните не си ги сфатил воопшто.

Тие се колку функционални, толку и естетски. Конечно некој треба да ти објасни, како што се трудам цело време, дека по твоето испаѓа најдобро решение да пуштиме товарни вагони.

Можеби е грубо кажано, но за тоа се залагаш. Зглобните автобуси не нудат никаков квалитет на превозот. Тоа се еден вид товарни вагони, само без шините. Целта им е луѓето да бидат набутани како сардини, бидејќи единствено нешто што е важно е да се пренесат од А до Б.

А двокатниот тоа пренесување од А до Б, го прави квалитетно и (успат) со стил. Доаѓа почесто од зглобен, имаш место за седење, не правиш непотребно блокирање на колите зад тебе, а во исто време и изгледаш супер. WIN-WIN.


За функционални, ќе видиме во наредниве месеци. Бидејќи се возев во двокатен, мислам дека ќе се покажат како многу нефункционални. Патниците веќе пцујат. И Крале, возење од мерак во двокатен и возење кога мораш и имаш потреба во двокатен, најчесто во шпиц, се сосема различни работи. Повози се еднаш сабајле во 8:15 (т.е. обиди се да стигнеш од точка А до Б, како што ти милуваш да кажеш), па ќе дебатираме. Вака, само тресеме празна слама.

Околу естетиката - тоа е субјективно. На некој му се убави двокатните, на некои не. Мене лично ми е убаво да ги гледам од надвор, како се возикаат по улициве. Проблемот настанува кога морам да се качам во еден од нив.

И зошто побогу сметаш дека зглобните автобуси се како товарни вагони?! Си се возел некогаш во модерен, климатизиран и удобен зглобен автобус? Очигледно не, бидејќи немаше тогаш да лупаш вакви небулози. Јас сум се возел и во двозглобен, и ти кажувам дека се барем 10 пати поудобни од двоспратните, кои се тесни, мораш да одиш горе-долу и климатизирани се само горе, а долу смрдат на пот (овие нашиве смрдат, лондонските беа топ и горе  и долу!).

И за крај, не мислам дека е проблемот во обновувањето на возниот парк. Убаво што се подновивме, макар и со двоспратни. Како долгогодишен корисник на јавниот превоз, гледам дека проблемот лежи во три работи:
1. Не се прави анализа, ниту планирање. Истите линии, истиот возен ред се веќе 2 децении. Па сигурно Скопје не е истото од пред 20 години?!
2. Обновата на возниот парк не се прави според потребите, туку според некои хирови, односно „на ура“. „Ураааа, ќе купуваме двоспратни автобуси, ќе го вратиме духот на Скопје од 50тите!“
3. Нема апсолутно никаква модернизација во јавниот превоз. Извини, ама купување нови двокатни, зглобни, двозглобни, ставање интернет (?!) во автобусите и т.н... не е модернизација. Модернизација е вградување современи поништувачи на билети, ГПС во автобусите, модерни постојки каде патниците можат да видат уште колку има до следниот автобус... Се друго е гасење пожар и мачкање очи на Скопјани.

Мака ми е да се возам со автобус, ама морам. Најчесто пцујам секој пат, уште од старт. Најпрво поради предолгото чекање да дојде автобусот (бидејќи нема ГПС, возачите се слободни да седат во кафана и не го почитуваат возниот ред). Потоа пцујам зошто возат како да се на трки, бидејќи мораат да го надокнадат изгубеното време во кафана. Па пцујам зошто поради античките понуштувачи (поставени само на предна врата!) се прави гужва на влез и се дреме непотребно на станица. На крај пцујам зашто вратата на која сакам да излезам, не работи, па морам да се буткам низ гужвата до некоја друга, да лупам на шоферот да застане и отвори, бидејќи додека јас се пробивам низ луѓето, тој веќе тргнал.

Несреќата е, што за жал, добар процент од луѓето не излегле надвор од границите на кутрава ни држава, и не виделе што е добар градски превоз. Не знаат дека има и подобро, па трпат, се гужваат и каснат на работа/училиште, но се палат на двоспратни автобуси иинтернет во нив.


Edited by tomi_z - 18-Sep-2011 at 12:03
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1362 Posted: 19-Sep-2011 at 06:48
   Добредојде на форумов, tomi-z. Убаво е кога некој од лично искуство ќе ни каже како си поминува со новите автобуси и како е кога МОРА да се вози со нив во шпиц. И помалку пцуење и негативна енергијаSmile.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1363 Posted: 19-Sep-2011 at 08:16
OhnoNe mi e jasno kogo pcue tomi-z.
Dali gi pcue tie sto se povikani i odgovorni za realiziranje na aktivnosti koi proizleguvaat od  tocka 1?
Dali gi pcue tie sto se povikani i odgovorni za realiziranje na aktivnosti koi proizleguvaat od  tocka 2?
Dali gi pcue tie sto se povikani i odgovorni za realiziranje na aktivnosti koi proizleguvaat od  tocka 2?
Dobro ni dojde Novo dojden tomi-z /vo forumot / .Verojatno tvoite izlivi se rezultat od skoroto pristignuvanje od pat po svetot, pa si nemal moznost i vreme da gi procitas i povrze  informaciite od dnevnite novini koi vo kontinuitet gi davaat postapkite na JSP za kvalitetno resavanje na javniot prevoza i koi se odgovor na tvojata - negovata specifikacija po red!Thumbs%20Up
 
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1364 Posted: 19-Sep-2011 at 10:05
Originally posted by tomi_z


И зошто побогу сметаш дека зглобните автобуси се како товарни вагони?! Си се возел некогаш во модерен, климатизиран и удобен зглобен автобус? Очигледно не, бидејќи немаше тогаш да лупаш вакви небулози. Јас сум се возел и во двозглобен, и ти кажувам дека се барем 10 пати поудобни од двоспратните, кои се тесни, мораш да одиш горе-долу и климатизирани се само горе, а долу смрдат на пот (овие нашиве смрдат, лондонските беа топ и горе  и долу!).


Втор пост па се пофали дека си стигнал до Лондон. Ако ја се пофалам, ќе треба да се усереш у гаќи.

Значи вака, против глобализацијата и конзумеризмот сум. Не ме интересира животот на човекот само како производител и конзумент, како купец и работник. Од тој аспект пренесувањето од А до Б ме интересира да биде забавно, стилско, естетско, многу повеќе од само да се стигне, па макар и се гужвале како сардини. Во овие двозглобни автобуси, во кои секако сум се возел, се губи човечноста, нема удобност и квалитет во превоз, единствено на што се мисли е да те однесе каде што се брзаш да работиш, или да купиш нешто.

Двокатните се забавни и корисни. Ќе те однесат кајшто си тргнал, ама не како компир, туку како живо битие.

И другпат размислувајте ги работите подлабоко, не бидете како боргови да верувате во се што ви сервира светскиот поредок на современото доба.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1365 Posted: 19-Sep-2011 at 10:12
Скопскиот автобуски систем во моментов набавува дополнителни информативни електронски табли за да ги имаат сите постојки, ги реновира постојките сосема, автобусите имаат позиционен систем, а и поништувачитесо електронски картички на полнење (исто како во Лондон) се нарачани.
Ич не сакам кога се зборува и плука без да се биде информиран. Doh

Edited by Граѓанин - 19-Sep-2011 at 10:14
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1366 Posted: 19-Sep-2011 at 13:08
Пишаното правило гласи:
 

 
Но праксата вели:
 

 
Двокатна 50-ка.
 
На приземјето во задниот дел од автобусот беше неподносливо топло, а и воздухот од климата беше понекогаш ладен, а понекогаш топол, поради што возачот преку микрофон ги замоли патниците да ги затворат климатизационите отвори и да ги отворат прозорците.
 
Дали беше некаков дефект во климата или возачот не знаеше како да се снајде со климата, не знам.
 
Барем 2 пати на мониторот преку камерата на горниот кат виде дека има патници кои стојат, лично го гледав како го проверуваше мониторот, но возачот не превзеде апсолутно ништо околу тоа.
 
При вртењата, возилото испушташе звуци на триење и кочење, откако се растерети гужвата на Рекорд, кога возилото вртеше лево накај булевар Климент Охридски, звуците ги немаше.
 
А самиот факт дека возачот преку микрофон им се обрати на патниците, говори дека најверојатно сите нови градски автобуси, или барем сите нови двокатни градски автобуси, се опремени со микрофони, преку кои во западните држави, вообичаено возачите ги информираат патниците на која станица застануваат и која е наредната станица.
 
Но во возилата на ЈСП Скопје приказната е поинаква, возачите воопшто не ги информираат патниците преку микрофон на која станица застануваат и која е наредната станица, на внатрешните електронски дисплеи наместо да пишува која е наредната станица, пишува пораки од типот "Среќен роденден татковино!", "Наступна зупинка / Драги / Почитувани патници, ве молиме поништете ги билетите", "Наступна зупинка / Драги / Почитувани патници, автобусот е климатизиран / возилото е климатизирано, ве молиме затворете ги прозорците" и не знам какви други непотребни пораки, возачите не се униформирани и што ли уште друго не.
 
По кој знае кој пат ќе го повторам ова како расипана плоча:
 
По кој знае кој пат, ЈСП Скопје покажа и докажа на дело дека знае да го менува влакното, но не и карактерот, или можеби знае, но намерно не сака да го менува карактерот.


Edited by Dexter26 - 19-Sep-2011 at 14:42
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1367 Posted: 19-Sep-2011 at 13:43
Оди па кажи му на старион да се симне долу! Пази да не, они се најпаметни и они се знаат и никој не смее ништо да им каже. Е од ваквите си пати државава. Сељачишта
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #1368 Posted: 19-Sep-2011 at 17:14
Originally posted by krale

Originally posted by tomi_z


И зошто побогу сметаш дека зглобните автобуси се како товарни вагони?! Си се возел некогаш во модерен, климатизиран и удобен зглобен автобус? Очигледно не, бидејќи немаше тогаш да лупаш вакви небулози. Јас сум се возел и во двозглобен, и ти кажувам дека се барем 10 пати поудобни од двоспратните, кои се тесни, мораш да одиш горе-долу и климатизирани се само горе, а долу смрдат на пот (овие нашиве смрдат, лондонските беа топ и горе  и долу!).


Втор пост па се пофали дека си стигнал до Лондон. Ако ја се пофалам, ќе треба да се усереш у гаќи.



Воопшто не ми беше целта да се фалам. Едноставно правам споредба на база на лични искуства. Ако те интересира, може во приватна порака „да си ги мериме“.

Јас само реагирам на твоите небулози - во зглобните било гужва, се губела човечноста, нема удобност и квалитет на превозот, велиш. Сакаш веројатно да кажеш дека тоа важи за постоечкиве стари зглобни. А да купевме нови зглобни, макар и кинески да беа, или повеќе ЛАЗовци, кои колку читам на форумов се 40-тина проценти поефтини..?? Со новите зглобни ќе се добиеше тоа за кое пишуваш: удобност, квалитет на превоз, и што е најважно капацитет! Па ЈСП во моменотв нема капацитет во шпиц да превезува патници.

А за двоспратните реагирам дека навистина, не знам што е проблемот, ама на долниот спрат воопшто не функционира климата и не се дише. Дополнително, тесни се и имаат многу многу помал капацитет за стоење дури и од новите од ЛАЗ.

Значи, тоа што е за поздравување, го поздравувам. А што е за критика го критикувам. А тебе повторно те поканувам да се повозиш во шпиц во двокатен Јутонг, па да правиме муабет. Еве, уште денес имаше прилика, кога се одеше на пречек на кошаркарите. Е, тек денес да видеше како беа накрцани автобусиве, нит важат правила горе да не стојат луѓе, ни ништо. Ќе испоцркавме од гужва до аеродромот и ќе загиневме. Во секоја кривина гумите фаќаа на каросеријата. Гледам јас дека нема долго да преживеат Јутонзиве...

Пак се распишав, а сакав да се вратам на поентата дека не е проблемот толку во типот на автобусите и моделот... Проблемот е што нема план за развој, или ако има е направен од нестручни лица, или лошо се имплементира - не знам!

@Граѓаниин и Ма: можеби се работи на случајот, но тоа го слушам последниве 5-6 години. Дури не видам ГПС и табли на постојки, и нови поништувачи, не верувам на ветувања. Дополнително, аман ЈСП, смени го возниот ред, смени ги линиите, воведи кружни линии. Не може во шпиц да има автобус на 9 минути, или на 12. Видете ги возните редови во Белград и Софија, има на секои 5 минути автобус (од оние најоптоварените линии). Сега некој ќе рипне и ќе каже дека Софија и Белград се поголеми градови - да, поголеми се, ама постоечкиот возен ред не функционира ни во „малото“ Скопје. Плус, во Софија и Белград со свои очи имам видено како во шпиц редовно доаѓаат по 2 и 3 автобуси од иста линија (со ист број), и собираат 300-400 луѓе од станица.

Поздрав на сите, и ова озбилно: дајте една собиранка да направиме во двокатен сабајлечки, кој не ми верува, да види колку е „квалитетен“ превозот.


Edited by tomi_z - 19-Sep-2011 at 17:16
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1369 Posted: 19-Sep-2011 at 19:20
Vozete se vo vtornik i petok pa ke vidite deka povozrasnite-postarite gragani ne mozete da gi otrgnete od vtoriot kat. Da imase i tret kat i toj ke bese poln od niv.Ova e sprotivno na dusebriznicite koi vealat deka nasive "stari" se iznemosteni  / osven ako ne se bolni / i deka ovoj prevoz e nesoodveten za golem del na gragani. Toa go kazuva slikata od predhodniot post.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1370 Posted: 19-Sep-2011 at 19:39
vladegf- Оди па кажи му на старион да се симне долу! Пази да не, они се најпаметни и они се знаат и никој не смее ништо да им каже. Е од ваквите си пати државава. Сељачишта
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Napravi analiza na slikata - Ne e problemot kaj postariot graganin, koj uporno  stoi na vtoriot kat, tuku kaj "kokonite " sto sedat i uvo ne gi boli. Dali treba poveke da objasnuvame? 
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1371 Posted: 19-Sep-2011 at 20:02
У саботата дочекав конечно да се возам у двокатен. Вака изглед перфект (мене бар ми се свиѓа), внатре полупразен, клима боља него у лаз-овите, некако почист ми делуваше, поудобни седишта и сл. Дојде на Рекорд. Кај гага, па уште цели фамилии влагаа во него. Прво, доле пишуе колку има слободни места, ама народ неписмен, 20 души нагоре (немаше ни 3 слободни места), старци почнаа да стануваат помлади луѓе, нови се качуваа, луѓе со по 2-3 деца се крцаа на столче, со еден збор хаварија. Дојде време да се симнам, луѓе испоседнале по скалите кои се за излез, се накрцале на врата и не те пуштаат, уште и пцујат. Врв на се, од големата висина у автобусот поштено си ја акнав главата. Од тогаш не планирам качување во двокатни и секогаш го чекам следниот автобус. Комфорт = 0. Во предходна нишка реков дека и за стока народ се добри и квалитетни возови (Италија), но тие се големи, поприлично комфорни и дури и коа има гужва се осеќа празен простор. За нас не се довкатни. Двокатни се за градови како Виена или Загреб, каде од мое искуство видов дека автобусите се секогаш полупразни. Атракција се, но ништо повеќе од тоа. Со среќа на тие што секој ден мора да се возат со двокатниве.
П.С. Абе толку ли ги мрзи да чита, или пак јас сум некој манијак што увек анализирам се до крај. Убаво си пишува дека излезот е на другите скали, а скоро сите што се симнаа се симнаа по тие скали што се за качување.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1372 Posted: 19-Sep-2011 at 20:13
Originally posted by Ma

Napravi analiza na slikata - Ne e problemot kaj postariot graganin, koj uporno  stoi na vtoriot kat, tuku kaj "kokonite " sto sedat i uvo ne gi boli. Dali treba poveke da objasnuvame? 

 
Коконите, како што ти ги нарекуваш, не се само тие кои седат, туку и возачот на автобусот и надлежните во ЈСП Скопје.
 
Веќе спомнав претходно:
Нема скапо да ги чини да вградат електронски рампи кај скалилата, откако ќе се наполни горниот кат, рампите автоматски да се заклучат, или возачот да ги заклучи електронски, не е никаква филозофија.
 
Патниците на горниот кат кои стојат, доколку се свесни дека стоењето на горниот кат е забрането, исто така се кокони, а овие кои седат си тераат по свое, без ни грам совест, на нив им е удобно, тие си седат, што им е гајле за правилата при возење во двокатен градски автобус, тие си тераат по свое како што тие си сакаат, ако се расипе автобусот, па побрзо му истече животниот век и заврши на депонија за старо железо, нив не им е гајле, тие си платиле за превозот и тука завршуваат нивните обврски и одговорности околу превозот во конкретното возило.
 
Проблемот е во ЈСП Скопје од една страна и во патниците од друга страна.
 
Мајка ми, кога била бремена со мене, во автобус на ЈСП Скопје, албанец станал и ја седнал до неговата сопруга која исто така била бремена, замисли, албанецот го направил тоа, а кој знае дали воопшто им текнало на македонците во автобусот да направат нешто такво, а ова било во втората половина на 1980-те години.
 
Прашање е на култура и свест, а тоа е нешто што ако не сите граѓани на Република Македонија, тогаш барем повеќето жители на Скопје го немаат.
 
Originally posted by N23

Кај гага, па уште цели фамилии влагаа во него. Прво, доле пишуе колку има слободни места, ама народ неписмен, 20 души нагоре (немаше ни 3 слободни места), старци почнаа да стануваат помлади луѓе, нови се качуваа, луѓе со по 2-3 деца се крцаа на столче, со еден збор хаварија.

 
Ти благодарам бидејќи ми даде мир на совеста, N23.
 
Минатиов петок, се враќав од Државна болница со 50-ка од ЛАЗ, една од госпоѓиве пензионерки се обиде да ме стане, ќе станев и ќе и отстапев место чисто од култура, но еден друг постар човек, се возеше со ќерката или снаата, и нејзиното бебе во количка, ми кажа да си седам, велејќи дека пензионерите треба да стојат кога и онака за нив бесплатен е превозот, а приоритет во седнување треба да имаме ние кои плаќаме за превозот, а замисли и тој стоеше, не се обиде да ме стане.
 
Се почувствував ептен идиотски бидејќи не и отстапив место на пензионерката, човеков ме убедуваше дека таа ништо не прави, ја гледал како се вози секој вторник и петок бесплатно (оти превозот немет платно за пензионерите тие денови Big%20smile) и ништо не прави, само се шњура низ град, но сепак се чувствував идиотски, бидејќи сепак и таа е живо суштество, да бидеш пензионер не значи дека треба да дремеш по дома, во старечки дом или на геријатрија и да чекаш умирачка.
 
Но после ова што ти ми го кажа, ми стана јасно дека проблемот кај мене бил во тоа што сум постапил некултурно и неморално, но сепак имало и полоши од мене, тоа барем ми пружа некаква утеха.


Edited by Dexter26 - 19-Sep-2011 at 20:35
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1373 Posted: 19-Sep-2011 at 20:22
Originally posted by Dexter26

Originally posted by Ma

Napravi analiza na slikata - Ne e problemot kaj postariot graganin,
koj uporno  stoi na vtoriot kat, tuku kaj "kokonite " sto sedat i uvo
ne gi boli. Dali treba poveke da objasnuvame? 
 Коконите, како што ти ги нарекуваш, не се само тие кои седат, туку и возачот на автобусот и надлежните во ЈСП Скопје.  Веќе спомнав претходно: Нема скапо да ги чини да вградат електронски рампи кај скалилата, откако ќе се наполни горниот кат, рампите автоматски да се заклучат, или возачот да ги заклучи електронски, не е никаква филозофија.  Патниците на горниот кат кои стојат, доколку се свесни дека стоењето на горниот кат е забрането, исто така се кокони, а овие кои седат си тераат по свое, без ни грам совест, на нив им е удобно, тие си седат, што им е гајле за правилата при возење во двокатен градски автобус, тие си тераат по свое како што тие си сакаат, ако се расипе автобусот, па побрзо му истече животниот век и заврши на депонија за старо железо, нив не им е гајле, тие си платиле за превозот и тука завршуваат нивните обврски и одговорности околу превозот во конкретното возило.  Проблемот е во ЈСП Скопје од една страна и во патниците од друга страна.  Мајка ми, кога била бремена со мене, во автобус на ЈСП Скопје, албанец станал и ја седнал до неговата сопруга која исто така била бремена, замисли, албанецот го направил тоа, а кој знае дали воопшто им текнало на македонците во автобусот да направат нешто такво, а ова било во втората половина на 1980-те години.  Прашање е на култура и свест, а тоа е нешто што ако не сите граѓани на Република Македонија, тогаш барем повеќето жители на Скопје го немаат.




Електронски рампи на скалите се безбедносен ризик и мислам дека не е паметна идеја.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1374 Posted: 19-Sep-2011 at 20:29
Previous
 
Поголем безбедносен ризик е горниот кат полн со патници кои стојат.
 
Кај електронските рампи на скалите, ризикот е да паднеш и да скршиш некоја коска, или во најлош случај да скршиш глава, не дај Боже, со што го вовлекуваш сопствениот живот во опасност.
 
А кај горниот кат полн со патници кои стојат, ризикот е автобусот да се преврти, со што ги вовлекуваш животите на сите патници во возилото во опасност.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1375 Posted: 19-Sep-2011 at 20:48
Originally posted by Dexter26

Previous  Поголем безбедносен ризик е горниот кат полн со патници кои стојат.  Кај електронските рампи на скалите, ризикот е да паднеш и да скршиш некоја коска, или во најлош случај да скршиш глава, не дај Боже, со што го вовлекуваш сопствениот живот во опасност.  А кај горниот кат полн со патници кои стојат, ризикот е автобусот да се преврти, со што ги вовлекуваш животите на сите патници во возилото во опасност.



Ниедна безбедносно ризична ситуација не се решава со ставање на друга.

Рампите се небезбедни за брзо празнање на автобусот во итни случаи, или за итно качување горе, во случај на итни случаи.

А тоа што стоел еден дедо, верувајте не е ама баш никаков безбедносен ризик. Тоа што не реагирал возачот, е затоа што се знае дека ќе реагира само ако има многу патници што стојат, и тоа прави ризик. Вака и со 5-6 души нема никаков ризик, бидејќи и во движење луѓето стануваат, се движат итн.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1376 Posted: 19-Sep-2011 at 21:56
сеуште не ми е јасен инаетот што се тера во темава... ова не е дискусија, туку чист инает
јас не знам што е проблемот, интересно ви е или што?
и покрај тоа што некој се труди да ги објасни реалните проблеми на скопското секојдневие и она што ЈСП навистина треба да го решава како проблем, некој друг си вергла едно исто и уво го боли за другото...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Kicho View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 06-Dec-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Kicho Quote  Post ReplyReply #1377 Posted: 19-Sep-2011 at 22:57
Денес влегов во двокатна 57-ца на станицата кај Агенција за Вработување. И до автобуската кај НЛБ дирекција се наполни со тоа што 2, 3-ца стоеа горе. Но на рекорд се напуни до даска! Значи 30 луѓе беа плус горе, и мајсторов фино лепо си тргна. Кога се симнав доле да му кажам да не се глупира, и дека сите ќе изгинеме он ми вика дека неможел да им каже да се симнат.  И се расправавме малку со чичко шофер и тој фино си се паркираше на рекорд и си го изгаси јутонгот.
Народ меѓу себе почна да се расправа и после 15 минути си се симнаа сите од горе.
Поентава ми е дека мајсториве немора да ги молат луѓето, едноставно нека им кажат еднаш и нека чекаат, а самите патници ке си ја завршат работата меѓу себе.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1378 Posted: 19-Sep-2011 at 23:17
Previous
 
Thumbs%20Up Секоја му чест на возачот, а и на тебе Kicho бидејќи си го направил тој муабет со него. Thumbs%20Up
 
Уште да преминат и сите останати возачи на ЈСП Скопје кон применување на ваквата пракса, па се ќе функционира исправно.


Edited by Dexter26 - 19-Sep-2011 at 23:18
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1379 Posted: 20-Sep-2011 at 10:02
Веројатно ќе треба малку време, но ќе се реши проблемот.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1380 Posted: 20-Sep-2011 at 10:44
Slave to the fashion или на скопски - симни се и дреми на пекол сонце и снег до колена до наредниот автобус за да изгледа убаво/ретро/кинески нашиот град....не се возам често со автобус, ама од овие неколку искрено пренесени искуства, само може да се потврдат стравувањата од двокатната глупост која на скопјани им беше без прашање сервирана и колку не се размислуваше да се реши градскиот превоз, туку се решавале прашања од некоја друга природа - што би рекол Владо - „Леле што напраивме!?“

И ај од зналците некој нека ми каже како времето ќе решава вакви проблеми, на пример - ако е преполн автобусот, ти мора да се симнеш од него затоа што нема стоење, а тој е последен во денот!? Може со кампања од милион евра да се прибира народов дома на време за да неам такви ситуации или ЈСП да ти го плати таксито до дома ако ти се случи ова!?
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6768697071 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.430 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.