![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6869707172 90> |
Author | ||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
A nebare dosega ne se slucuvaa prepolni avtobusi, bezobrazni patnici i uste odozgora nekvalitetni i stari avtobusi. |
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
А небаре од досегашното искуство требаше и некој проблем да се реши, а да не се ствараат нови!?
|
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Па проблемот со стари и неквалитетни автобуси е решен. Не бидете толку праволиниски само гледате. |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Но проблемот со адаптација на линиите и распоредот во однос на моментално расположливите авотбуси ни оддалеку не е решен. Дискусијата колку се добри новонабавените двокатни и дали има подобра алтернатива за нив е безпредметна, бидејќи како што веќе претходно спомна друг член автобусите се купени и точка. Дискусијата во нишкава во однина ќе има смисла само ако се дискутира воглавно на две теми, тековниот квалитет на автобусите, и адаптација на линиите и распоредот соодветно со капацитетот на двокатните автобуси во релација со дневните потреби за јавен транспорт во градот. |
||
![]() |
||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|
За жал мислам дека си единствениот на форумов кој смета дека двокатните автобуси се совршени WIN-WIN или којзнае што ... Ако двоканите нуделе незнам што, а зглобните биле товарни вагони тогаш времето ќе ги истиснело зглобните од употреба, а растечки ќе станел трендот на употреба на двокатни. Од друга страна ниту местата за седење се незнам колку удобни, ниту пак во возењето во автобус гледам незнам каков си стил на живеење или којзнае што. За жал денес морав да го констатирам тоа во што се сомневав одамна - Двокатните авотуси се далеку побавни во однос на единечните и зглобните. 1.Времето на патување кое вообичаено траеше околу 20 - 25 мин. (со стар автобус или лаз) се зголемило за цели 10 минути со двокатниот. 2.Возењето на горниот кат без влучен клима уред е неподносливо, висината е премногу мала ... 3. Најважно граѓаните имаат избор- а) да доцнат на работа и училиште б) да тргант барем 20 мин порано од вообичаеното и да имаат среќа во автобусот што тогаш ќе дојде да има доволно протсор за да влезат в) да имаат среќа да наиде некој зглобен санос па некако да се пикнат и навреме да стигнат и да се потпишат за дневница* *Да се потсетиме 99% од оние кои на работа одат со автобус го прават тоа не бидејќи сакаат туку бидејќи мораат (најчеста причина се финансиите) Да, тие граѓани заслужуваат поквалитетен превоз, но заслужуваат и навремен и сигурен превоз (Што им значи нив квалитетот ако денес задоцнат и си ја изгбат дневницата, бидат казнети или им биде врачен отказ). Затоа јас би заклучил ЈСП и владата имаат 2 опции за решавање на проблемот кој настана: а) да набават минимум 80-тина зглобни/двозглобни автобуси (кои би сообраќале во шпицот) б) Да купат уште 100 двокатни и во шпицот да се дополни возниот ред (па граѓаните да имат каков таков сигурен транспорт - да не чекаат со саати и да не доцнат) Трошокот за првата опција е секако помал и при набавката и на подолг рок ... Edited by vlatko.mk - 20-Sep-2011 at 13:37 |
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
vlatko.mk- toa ke se ke se realizra!
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Кинески (не)квалитет или скопска (не)култура ? Самите проценете, но лушпите од сончоглед и од семки, смоките, кутиите за цигари и ред други декорации кои ги видов на горниот кат на мене воопшто не ми делуваат како последица од кинески (не)квалитет, туку повеќе ми делуваат како последица од скопската (не)култура. Edited by Dexter26 - 20-Sep-2011 at 18:38 |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Сигурен сум дека е некултурата.Вентилациските издуви и рачките на седиштата се секогаш на мета на луѓе шо им е досадно во автобус. Прв пат кога дојдоа автобуси со масички и мрежи на седиштата во Галеб случајно се погоди да си одам за дома од факултет баш со таков автобус(четврток навечер).Три дена покасно (недела попладне)случајно се погоди истиот автобус.На седиштето пред мене механизмот на масичката беше скршен ,а мрежата за оставање весници и слично искината/истегната ,а и на други седишта мрежите беа такви. И често после таа ситуација гледав дека на 'патнициве' им е ептен интересно да ги уништат тие работи,а од превозникот редовно ги менуваа ,ама не можат да постигнат со толкаво темпо. Пример од друго возило: Бус Edited by Тркало - 21-Sep-2011 at 02:42 |
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
vlatko.mk какви се тие двозглобни автобуси што си ги напишал?
|
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Van Hool ги работат најмногу во Европа (ако не се и единствени ,можда и VDL). Името на моделот е AGG 300. |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
да ви кажам искрено и јас се разочарав од одност на скопјани кон автобусите зошто во 3-4 автобуси ги имаше истите дефекти односно искршени регулатори на издувниот отвор на вентилацијата !!!!!! СТРАМНО !!!!
|
||
![]() |
||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека дебата за градски превоз цело време ја префрламе на други работи... културата на нашите сограѓани, естетика на средствата за превоз и стил?!
Нејсе, ќе се обидам да направам некоја фотка од двокатен во шпиц, па сами да процените каков ни е „подобрениот“ јавен превоз. Се плашам што ќе се случи кога ќе дојдат сите двокатни и ќе се исфрлат стариве зглобни... |
||
![]() |
||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
|
Новиот лондонски двокатен автобус
![]() http://www.london.gov.uk/priorities/transport/new-bus-london Е ова ни фали нас - не се планира за иднината, туку за минатото. Цената, поради тоа што во тендерот се бараше хибриден автобус, е околу 300 000. Но во следните 15 години Лондон ќе има модерен превоз и истовремено ќе ги задржи на улиците двокатните автобуси. Само за потсетување, имаше 2 години дебата ДАЛИ му требаат на Лондон двокатни, какви да се, и конкурсот траеше 1 година, со предлог-дизјани, гласање во 2 круга и тн... Повеќе инфо: http://en.wikipedia.org/wiki/New_Bus_for_London Edited by tomi_z - 22-Sep-2011 at 12:58 |
||
![]() |
||
Stibera ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 117 |
![]() ![]() |
|
луѓе што се возат со двокатните автобуси се жалат дека нема место за разминување и дека се прдвидени само за седење а нема доволен број на автобуси да можат сите патници да седат. секое утро има кавги и расправии дури ми имаат кажано една случка кае шоферот повикал полиција зашто се качиле премногу патници и автобусот можел да се преврти.
мојот заклучок е дека на изглед се убави но функционалност нула. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Прочитај го мојот пост #1310 на 2 или 3 страници поназад на темава. Дури и откако ќе пристигнат сите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, сепак ќе се задржат сите двојни, односно сите зглобни автобуси од Санос, најверојатно само старите двојни Икарус, односно само старите зглобни Икарбус автобуси ќе бидат или продадени како старо железо или ќе бидат подарени или продадени на помалите градови во Македонија, се надевам дека ќе бидат продадени како старо железо, бидејќи на тие канти не им е местото во сообраќај, од безбедносни, економски и од еколошки причини. Но сепак, ЈСП Скопје планира да ги задржи старите двојни автобуси, како и поновите единечни автобуси од Санос со МАН шасија, бидејќи и 80-те единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и 200-те двокатни градски автобуси од кинески Јутонг сепак нема да бидат доволни за потребите и побарувачката на патниците на ЈСП Скопје.
Е да, нешто вакво е дефинитивно поприфатливо и за Скопје во споредба со овие двокатниве градски автобуси во ретро стил. Но кога си имаш работа со магариња кои едноставно не сакаат да го слушнат здравиот ум и разум, ќе заглавиш со просечен, ако не и подпросечен готов производ. Edited by Dexter26 - 22-Sep-2011 at 13:33 |
||
![]() |
||
MGS ![]() Senior Member ![]() Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
![]() ![]() |
|
Двокатни автоуси требаше да има околу 10-15 ,онака да се осети "духот на старо Скопје".Ама готово сега.Нека ја форсираат сега идејата за трамвај.А трамвај на Скопје му е под ХИТНО потребен.
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Трамвајот му е повеќе од потребен на Скопје, прашање на време е додека да стане секојдневна потреба на скопјани. За среќа, во 2012 нема да има избори, а до крајот на 2011 треба да заврши студијата која ја изработува таа англиско-унгарската фирма, така да, во 2012 градските власти во Скопје ќе можат слободно да распишат тендер за избор на фирма која ќе ја гради трамвајската мрежа, доколку биде прифатена и усвоена студијата на англиско-унгарската фирма, се разбира. За трамвајот има посебна тема на форумов: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50 |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека премногу се мешаат тие термини со трамвај и слично. Како прво смешно е да зборуваме за традиционален "трамвај" и проект кој ќе го закочи градов. На Скопје му е потребен ЛРТ систем со делумично подземни траси пред се во центарот на градот или терминолошки лесно метро кое ќе биде одвоено од сообраќајот во центарот на градот и нема да ги загушува и онака преполните улици. Тој традиционален трамвај е смешки.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Како што веќе спомнав, за трамвајот има посебна тема на форумов, таму терајте дискусија за трамвајот и LRT, на оваа тема се дискутира за двокатните градски автобуси во Скопје: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50 Edited by Dexter26 - 22-Sep-2011 at 14:03 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6869707172 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |