build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6970717273 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1401 Posted: 22-Sep-2011 at 15:29
Originally posted by MGS

Двокатни автоуси требаше да има околу 10-15 ,онака да се осети "духот на старо Скопје".Ама готово сега.Нека ја форсираат сега идејата за трамвај.А трамвај на Скопје му е под ХИТНО потребен.


Идеја која за Скопје ќе беше најдобра од сето ова што ни се случува.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #1402 Posted: 22-Sep-2011 at 16:05
Originally posted by Dexter26



А самиот факт дека возачот преку микрофон им се обрати на патниците, говори дека најверојатно сите нови градски автобуси, или барем сите нови двокатни градски автобуси, се опремени со микрофони, преку кои во западните држави, вообичаено возачите ги информираат патниците на која станица застануваат и која е наредната станица.

Но во возилата на ЈСП Скопје приказната е поинаква, возачите воопшто не ги информираат патниците преку микрофон на која станица застануваат и која е наредната станица,
на внатрешните електронски дисплеи наместо да пишува која е наредната станица, пишува пораки од типот "Среќен роденден татковино!", "Наступна зупинка / Драги / Почитувани патници, ве молиме поништете ги билетите", "Наступна зупинка / Драги / Почитувани патници, автобусот е климатизиран / возилото е климатизирано, ве молиме затворете ги прозорците" и не знам какви други непотребни пораки, возачите не се униформирани и што ли уште друго не.


Ни на западу то не најављују возачи, већ постоји сниљена најава станица. За те потребе се обично унајме спикери са тв станица, а најава се реализију или уз помоћ GPS-а или прорачуном удаљености где уређај мери од почетне станице. Најједноставнији систем је где возачи притискају тастер и тако активирају следећу најаву:

Овде се може чути најава у нашем трамвају:
http://www.youtube.com/watch?v=n7H0Ef5LqHo

Загреб
http://www.youtube.com/watch?v=vb-4B1oBwgI


Edited by Александар - 22-Sep-2011 at 16:06
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1403 Posted: 22-Sep-2011 at 17:30
Previous
 
Јас говорам за моето лично искуство во градски автобус во Германија.
 
Одлично помнам дека го прашувавме возачот на која станица треба да се симнеме за да стигнеме до конкретните адреси на кои се сместивме, бидејќи не сместуваа по куќи и станови.
 
Возачот не знаеше добро англиски, но одлично помнам дека на секој од нас ни кажа дека откако преку микрофон ќе го изговори името на таа и таа конкретна станица, треба да се симнеме и да одиме по таа и таа конкретна улица или по тој и тој конкретен булевар за да стигнеме до таа и таа конкретна адреса.
 
Инаку, да, во трамвајот на секоја станица не говори возачот преку микрофон, туку се слуша аудио снимка, а во некои трамваи имаше и монитори на кои се емитуваа реклами и слично, но кога трамвајот ќе застанеше на станица, на мониторите беа прикажувани слики и мапи од конкретната станица.


Edited by Dexter26 - 22-Sep-2011 at 17:30
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #1404 Posted: 22-Sep-2011 at 20:54
ОК, можда. Али мораш да признаш да је мучно да возач треба баш сваку станицу да најави. Приметих да је и у Скопљу иста фирма ”КентКарт” добила тендер за нови тикетинг сервис, код нас су већ поечли са уградњом валидатора и они изгледају овако. На њима се исписује следеће стајалиште, а екран је осетљив на додир. Претпостављам да ће и у Скопљу бити слично, ако не и исто, јер је то иста фирма.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1405 Posted: 22-Sep-2011 at 20:58
ооој... Топ ќе бидат ако бидат вакви...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1406 Posted: 22-Sep-2011 at 23:19
Originally posted by Александар

Приметих да је и у Скопљу иста фирма ”КентКарт” добила тендер за нови тикетинг сервис

 
Погрешно си информиран.
Турската фирма КентКарт учествуваше на тендерот, но не го доби тендерот.
 
Тендерот го доби словачката фирма Ем Тест.
 

 

 

 

Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #1407 Posted: 23-Sep-2011 at 00:23
Хвала на исправци! Видео сам да пише на њиховом сајту, па сам мислио да су они добили, али прочитах да се ради о приватном превознику у Скопљу:

Macedonia-Skopje:

Skopje has a population of 506.000 and is the capital city of Macedonian Republic. Kentkart has introduced Contactless Smart Card Automatic Fare Collection and Vehicle tracking System initially at a private bus company in Skopje. Kentkart is also planning to install all Municipality Public Transport Buses with smart card readers and system backend software.

http://www.kentkart.com/en/international_projects.aspx
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1408 Posted: 23-Sep-2011 at 01:05
Previous
 
Да, овие картички се користат во автобусите на приватните превозници во Скопје, но за жал, не сите приватни превозници ги користат, од наједноставна причина бидејќи не се обврзани на тоа.
 
А што е уште полошо, некои приватни превозници користат свои билети, така што кај приватните превозници никако да се случи една иста smart картичка, односно еден ист билет да може да се користи во било кој од автобусите на приватните превозници.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1409 Posted: 23-Sep-2011 at 01:24
Originally posted by Dexter26

Previous
 
Да, овие картички се користат во автобусите на приватните превозници во Скопје, но за жал, не сите приватни превозници ги користат, од наједноставна причина бидејќи не се обврзани на тоа.
 
А што е уште полошо, некои приватни превозници користат свои билети, така што кај приватните превозници никако да се случи една иста smart картичка, односно еден ист билет да може да се користи во било кој од автобусите на приватните превозници.
јас користев ваква картичка и се откажав поради тоа што немаа во сите автобуси монтирано а и често ги исклучуваа постоечките
а се работи за многу ефективен начин на наплата кој решава повеќе проблеми и е поволен за неговите корисници... штета
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1410 Posted: 23-Sep-2011 at 06:50
Добро бе зарем новиве двокатни автобуси имаат и филтер за мочка ??????????????????
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1411 Posted: 23-Sep-2011 at 07:09
Веројатно се мисли на АdBlue (течен раствор на уреа од 32,5%) кој се користи во каталиштичка редукција за намалување на емисијата на азотни оксиди од согорувањето на дизел моторите,
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1412 Posted: 23-Sep-2011 at 11:06
Не знам за уреа, но знам дека македонскиот литературен израз за течноста која секој од нас ја исфрлува таму каде што и кралот оди сам, е урина, а не уреа. Big%20smile

Edited by Dexter26 - 23-Sep-2011 at 11:06
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1413 Posted: 23-Sep-2011 at 11:20
Да, ама уреа е состојка што се содржи во течноста како што знам, ама ај да не ја затеруваме во микробиологија
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1414 Posted: 23-Sep-2011 at 20:47

Urea

Originally posted by Wikipedia

Urea or carbamide is an organic compound with the chemical formula (NH2)2CO. The molecule has two amide (—NH2) groups joined by a carbonyl (C=O) functional group.

Urea serves an important role in the metabolism of nitrogen-containing compounds by animals and is the main nitrogen-containing substance in the urine of mammals. It is solid, colourless, and odorless (although the ammonia which it gives off in the presence of water, including water vapor in the air, has a strong odor). It is highly soluble in water and non-toxic. Dissolved in water it is neither acidic nor alkaline.

Uses

Agriculture

Chemical industry

Explosive

Automobile systems

Automobile systems

Urea is used in SNCR and SCR reactions to reduce the NOx pollutants in exhaust gases from combustion from diesel, dual fuel, and lean-burn natural gas engines. The BlueTec system, for example, injects water-based urea solution into the exhaust system. The ammonia produced by the hydrolysis of the urea reacts with the nitrogen oxide emissions and is converted into nitrogen and water within the catalytic converter.

Other commercial uses

Etc...



Edited by FoSsiL - 23-Sep-2011 at 20:47
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1415 Posted: 24-Sep-2011 at 15:38
Двокатен градски автобус кој сообраќа од Транспортен Центар до Средно Водно, познат под името на превозната линијата на која сообраќа Милениумски Крст.
 

 
Го прашав возачот дали има кондуктер, односно второ лице вработено во ЈСП Скопје за да се вози со него и да го одржува редот во возилото додека возачот го вози автобусот, возачот ми кажа дека вози сам и дека никој не му помага во одржувањето на редот во возилото.
 
Му верувам, бидејќи во повеќе наврати се имам возено со двокатна 2-ка и со двокатна 50-ка и имам забележано дека никој не им помага на возачите во одржувањето на редот во автобусот, особено во осигурувањето на горниот кат од патници кои стојат.
 
А сега и ова со употреба на двокатни градски автобуси на превозната линија Милениумски КрстEeek
 
Бог нека им е на помош на возачите кои ќе сообраќаат на оваа превозна линија со двокатни градски автобуси, на Водно има кривини и вртења до бескрај, а да не зборувам па за дрвјата чиишто гранки редовно ќе мора да се сечат.


Edited by Dexter26 - 24-Sep-2011 at 15:40
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1416 Posted: 24-Sep-2011 at 15:49
лудост е со двокатен на Водно,кај двојната `S`јас не би се возел во нив
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1417 Posted: 24-Sep-2011 at 16:02
Што зборите бе неможе да се превртат овие автобуси ни кај тоа "Ѕ". Во прашање е сега малце навиката на овие автобуси кај нас беа стереотип.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1418 Posted: 24-Sep-2011 at 17:25
Previous
 
Не може да се превртат под услов да не бидат оптоварени, особено на горниот кат.
 
Но во сликите кои ги закачив во пост #1366, прикажани се скопските навики, а бидејќи возачот мора да вози и не може истовремено да застанува среде планина за да ги симнува патниците кои стојат на горниот кат, под знак прашалник е безбедноста во скопските двокатни градски автобуси при вакви скопски навики.
 
Дали скопските двокатни градски автобуси не може да се превртат при качување кон средно Водно со патници кои стојат на горниот кат и го оптоваруваат возилото ?


Edited by Dexter26 - 24-Sep-2011 at 17:26
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1419 Posted: 24-Sep-2011 at 19:42
јас не би се возел во преполнет двокатен,ако е полупразен ОК,ако не друг пат
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1420 Posted: 24-Sep-2011 at 22:30
Што е пролемот со дисплеите на овие автобуси? Често се расшмњрљани и нечитки. И самиот фонт кога се чита е нејасен од далеку, како да се преболдирани буквите.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6970717273 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.654 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.