![]() |
![]() |
![]() |
Нова ограда на мост Гоце Делчев |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 16> |
Author | ||
kitkiritki1 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 28-May-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
inaku ovie kandilabri od mnogu sigurni izvori, se kopija na edni stari kandilabri od madrid, civ dizajn e star nekolku veka nanazad, vo slucajov ne mu se znae avtorot, pa lesna osnova za kradenje po princip.... e vakvi sakam....... se smeshna i eftina imitacija
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
а според тендерот рокот на изработка е 90 дена, меѓутоа има можносто овој рок да биде пократок, зависно од временските услови и работите кои треба да се планираат. Еве за колку кратко време требаше да биде завршен објектот. Објавено е на 11 Април. Втора ствар, ако рендерот беше колку-толку прифатлив, ова е апсолутно поинаква замисла од онаа што ја објавија. Ни прв, а веројатно ни последен пат работите да не се како на рендер. Edited by N23 - 23-Oct-2011 at 23:02 |
||
![]() |
||
build.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
![]() ![]() |
|
Edited by build.mk - 23-Oct-2011 at 23:18 |
||
![]() |
||
antiuser ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
|
Супер !
|
||
![]() |
||
Superman ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
|
Добро банкината ќе остане?!
![]() Edited by Superman - 23-Oct-2011 at 23:37 |
||
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Добро банкината мора да остане, оградата на било кој мост не е за да изгледа убаво, туку првенствено да ги штити учесниците од сообраќајот од излетување, а во случајов во Вардар. Барам некој да ми одговори, постои ли некакво испитување дали новопоставената ограда е од доволно цврст материјал за да додржи евентуален судар на возило во неа? Бидејќи живеам во близина на мостот, морам да кажам дека редовно се случува еднаш или два пати годишно некој возач да се судри во оградата и досегашната ограда се покажа како прилично издржлива без излетување од мостот, претпоставувам дека ГИМ правел испитувања, но дали е обрнато внимание на ова прашање. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Има една работа од изведбен карактер што малку не ми се допаѓа, а тоа е што столпчињата треба да претставуваат бетонски столпчиња, а се всушност шупли лимени форми, ова најверојатно заради тежината што се внимаваше. Внатре може да има некое железо заради стабилност и цврстина, ама обликот е шминка. Кога веќе го правиш да биде камено, направи го камено, само тука и неможеше.
Е сега во врска со неговата статика нешто. Дали е преголемата цената што ја плаќаме за модерноста на овој мост со тоа што само неколку децении после неговата изградба требаше да се плаќа реконтрукција на сајлите внатре и затегањата. Па камени мост како контратип екстремен случај за споредба е пред којзнае колку векови па што се не преживеал и ете стои. Не ми е муабетот дека треба да градиме камени мостови, ама со денешните технологии има далеку пооодржливи решнија, па барем уште два столба доле да имаше големи ќе беше многу поефтино како решение и немаше да треба данеска да мислиме дали ќе се променела тежината од ред на килорами, а пак да се задржи модерен дизајн, без разлика дали е за естетика како сега, или утре кога ќе треба некои тешки цефки да спроведеме. Скапо ќе ни се удри од глава тој краен минимализам, ќе треба во скоро време да си бараме оддржливо решение при следната реконструкција односно друго статичко решение. Ова веќе една мислам дека го имав изложено како проблем. Edited by lslcrew - 24-Oct-2011 at 00:35 |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Оваа ограда личи далеку подобра од онаа што на направија на претходниот мост.
|
||
![]() |
||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
|
А зошто мислиш дека нема работи што мора да се одржуваат постојано и кај Камени мост? Истите се правеле векови наназад: чистење на речен нанос околу столбовите, поправки на лаковите, порамнување на влезовите (само во 20ти век ова е корегирано неколку пати).. Гоце Делчев е технички далеку пософистициран мост кој ги нема горенаведените проблеми, но бара одржување еднаш на 20 години кое чини повеќе, но и нуди повеќе. Незнам за мост во светот кој нема потреба од тековно одржување, но тенденцијата е тоа да биде временски ограничено, што овој мост секако го нуди. Целава теорија што ја изнесе некако одговара на филозофијата на СК2014 - редукција на било каков прогрес во конструкција и архитектура за сметка на фасада (па макар тоа биле и шупливи метални столбови наместо камен), само сега е унапредена до ниво да се тврди дека модерните објекти чинат повеќе да се одржуваат! (добро, ова со тркалото на мост оди во сосема обратна насока, ама затоа има друга нишка) Сето ова кулминира со тврдењето дека единствениот мост во Скопје без столбови треба да ги добие... Да погодам: истите ќе треба стилски да се вклопат во околината? За среќа, истото е тешко возможно без огромни зафати врз околината - барем јас така мислам, но ајде нека се јави некој градежен инженер и да го појасни ова. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Да додадам нешто кон муабетот за мостовите. Не постои мост кој не треба да се одржува. Комплексни конструкции како Golden Gate Bridge на пример имаат цело претпријатие кое се занимава со тоа (ако не се лажам на еден документарец се спомна за тековно вработени 100на луѓе).
Ниту Гоце Делчев, ниту Камени мост не се исклучоци а дали/колку истите се одржувале говори само за нашиот однос кон нив. Во врска со оградата. Гледано од страна на коловозот делува како уште една кичозна епизода на СК2014. Фактот дека има изобилство на осветлување е секако позитивна страна. Но гледано од страна (слика бр. 6) убаво се доловува колку овој мост е нагрден. Дизајнот на оградата на страна (бојата, цевките итн...), оградата е многу висока (по примерот на веќе поставените огради на мостот кај НБРМ) и комплетно ја нарушува неговата грациозна линија. |
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
|
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Со самото тоа што ги стави стилот на оградата и пред се личното твое мислење со тоа дали се совладувале распони, покажуваш дека не ме свати што ми беше муабетот, тенденциозно. Што дека се совладал распонот, ако треба на 20 години да организираме скапи операции дали ќе издржи. Решенија има низ свет од нискоградба до врвна архитектура, со неколку бомбардирања и векови не пипнати од реконструкција, ова за први 20 години почнува да јаде буџети. Па и да е некој распон, и којзнае какво инженерство. Знаев дека ќе се сипете во орда и дека одма ќе му се даде друго значење на моето мислење дека сум заговарал да добие столбови мостов или дека сум барал да се сруши. Читајте тоа што пишува, минимализам по секоја цена се на прагот на стабилност и се скапи решенија, може да се доловат истите изгледи со минимални модификации и апликации дополнителни. Исто како што сум кажал дека архитектите не треба да си врзуваат објектите со катастар зашто не се нивни и они се само еден мал дел од објектот во времето кога се конструирани згради, така ни овакви објекти не се сопственост на инженери. Науката меѓудругото е и мегдан за мерење к*р меѓу достигнувања, но што ќе се остави после тоа како инженерско наследство за градот. И јас како (иден) инженер во друга струка ми е сосема јасно и пожелно да има таков натпревар зашто така се постигнува идење напред, ама на пазарот се пробива она што е оддржливо. Ние сме купиле тоа што никој не сака да го купи, за таков мал распон, некој тогаш сакал да каже еве и ние имаме ваков мост, нешто за што денеска истите тие што реагиравте се лутите зашто тврдите дека некој друго го прави истото. За Гоце Делчев ние во скоро време ќе бидеме приморани да бараме друго статичко решение, не е тоа прашање на вкус дали можело\не можело\требало\не требало, како што е муабет со фасадата на кафеаната на плоштад, тука ќе биде друго. Edited by lslcrew - 24-Oct-2011 at 13:57 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
И друга работа што приметив освен она за толпчињата дека се маска, дека кога се правени вакви мостови никој не правел дупли мостови. Тука има четири огради. Ефектот кога преоѓаш како пешак незнам колку може да доаѓа да израз, и да биде приметливо а прва ако не го знаеш тоа.
Edited by lslcrew - 24-Oct-2011 at 14:13 |
||
![]() |
||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
|
Не, прашање е дали стварно може да се кажуваат вакви работи, и да се остане во сферата на конструкции за мостови - а да не се протне дебатата за кичерај и слично? И не ме изненадува ордата - кога некој протнува теза за постоење на „краен минимализам кој скапо ќе не чини“, редно е неколкумина и да кажат што мислат за тие небулози. Значи: ќе ставиме столбови под мост на распон, а? И потоа секои две години ќе спуштаме багери за да го чистат речниот нанос.. Па потоа ќе ги рамниме праговите на мостот на секои три години. Па ќе се заклучи дека мостот всушност е ужасно грд со пет реда столбови под него. И уште и мудро ќе се заклучи дека не се правеле двојни мостови кога се правеле такви огради. Па немало уште многу други работи, па во меѓувреме светот доста се промени. Како за кого.. И да, веројатно некој сакал да каже дека и ние имаме таков мост, и да - способни сме да го одржуваме. Исто како што денес некој сака да каже дека, ете, и ние имаме такви огради.. И за крај: една скапа операција на 20 години е токму тоа што се бара. А не домаќинско крпење на 2. Ти посакувам што побргу да станеш инженер во другата струка и искрено да се посветиш на неа.. |
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
Прво не ми е јасно цело време - кои сте тоа ВИЕ!? И на што се темели оваа теорија!? Немам впечаток дека си конструктивец, а ваквата загриженост стварно не знам на што ја темелиш.... Сега кој да верува на ова!? Кои се тие мостови што не бараат одржување? Кажи ги со име... Мостот „Гоце Делчев“ не бил проектиран за ваква ограда исто како што конструкцијата на твојата куќа не е проектирана да слета хелихоптер на нејзе или да има уште 50 ката и не треба да си инжинер за да го сфатиш тоа. Конструкцијата е проектирана за таква ограда како што одговара на генералниот дизајн, а не за некаква ограда од лиени, полни профили како од пред 200 години...само од тенденциозност може да се сервира ваква небулозна теорија... Ваква наивна провокација може секој да ја проголта што не знае дека одржување на мостови (и воопшто објекти од инфраструктура) е редовна секојдневна работа. Ете го примерот со Голден Гејт во Сан Франциско - тој е во „реконструкција“ од денот на неговото пуштање во промет и тоа се вика тековно одржување. Мостов како таков, ништо не го правеше да биде премногу скап или некаков проблем за градот. Тоа ти си го измисли фино лепо и во обид да го оправдаш овој циркус од ограда кој нема допирни точки со целиот израз на објектот. Генералната идеја на новава ограда и нејзината краткогледост и единствена намена е до таму да само гледате како изгледа кога гледаш од оградата кон „новизмисленото барокно-wannabe Скопје“ и до таму, никаде повеќе. Шизофренијата на целиов ансамбл ја надополнуваат оние несреќни лавови на влезовите на мостот кои немаат допирна точка ни со безвезнава ограда (недај боже со самиот мост)и само го дополнуваат впечатокот дека се нема генерален концепт, туку се е резултат на мерење на полови органи меѓу партиски војници, кои во заносот на борбата исфрлија се' oд мал мозок - се' што промашиле од часовите по историја (дека бегале од нив) или не го разбрале. За таква борба овде станува збор, нема никакво инжињерско надмудрување и поместување на граници на истражување и надградување. Останува само да чекаме некоја нова будалаштина што ќе му се насади на кутриов мост, само за да се „разубави“...
Edited by Dave Gahan - 24-Oct-2011 at 14:49 |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Момци ајде ве молам прекинете со лични препукувања
![]() -------------------------------------------------------------------------------- Што се однесува до мостов... ТРАГЕДИЈА! Малце беше што решија ваков современ мост да го накинџурат со кичерајска бижутерија, па морало да биде и со „најзлатната“. И капак, жолти рефлектори бапнале, пошто „малку“ блештеше златната боја сама по себе... Златен блесок FTW! На ваков современ и елегантен мост да му се направи ова, тоа е подбивање и со мостот и со градот и со здравиот разум. Всушност мостот го зезна уште Пенов, кога ја извади оригиналната ограда и ја стави онаа затворската, ама ова што сега се направи е буквално вршење нужда врз овој иконичен објект. Ако има некаква утеха, сето ова може релативно едноставно да се демонтира и да се смени кога ќе дојдат некои понормални времиња, ама прашање е дали можеме да си дозволиме така да се расфрламе со финансии на секои неколку години, а за несуштински работи. Всушност реално не можеме да си дозволиме такво расфрлање ниту сега, па сепак го правиме, но тоа е друга тема... Сега за сега нека ни е наздравје „златново“ руво од речиси 600.000 евра! Настрана изведбата, самата идеја дека на ваков мост треба да му се насадат вакви „украси“, уште на старт беше катастрофична. Оградава и канделабрите му прилегаат на мостов исто колку што везената декорација му прилега на мониторот на сликава: ![]() Edited by Cloverstack - 24-Oct-2011 at 15:36 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Кловер, има/ме ли негде слика од старата ограда што ја извадил Пенов? Јас тогаш сум бил мал и навистина незнам како изгледа. А баш би сакал да видам за што се работи.
|
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
![]() ----------------------------------------------------- Кралски дворец, Мадрид 1 ![]() ![]() 2 ![]() ![]() |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Топ
![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 16> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |