build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Нова ограда на мост Гоце Делчев

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 16>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kitkiritki1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-May-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kitkiritki1 Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 23-Oct-2011 at 20:48
inaku ovie kandilabri od mnogu sigurni izvori, se kopija na edni stari kandilabri od madrid, civ dizajn e star nekolku veka nanazad, vo slucajov ne mu se znae avtorot, pa lesna osnova za kradenje po princip.... e vakvi sakam....... se smeshna i eftina imitacija
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 23-Oct-2011 at 23:01

а според тендерот рокот на изработка е 90 дена, меѓутоа има можносто овој рок да биде пократок, зависно од временските услови и работите кои треба да се планираат. 

Еве за колку кратко време требаше да биде завршен објектот. Објавено е на 11 Април.

Втора ствар, ако рендерот беше колку-толку прифатлив, ова е апсолутно поинаква замисла од онаа што ја објавија. Ни прв, а веројатно ни последен пат работите да не се како на рендер.



Edited by N23 - 23-Oct-2011 at 23:02
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 23-Oct-2011 at 23:06
Мостот Гоце Делчев во ново светло

Градоначалникот на Скопје Коце Трајановски, во друштво на премиерот Никола Груевски, вечерва ја претстави новата ограда и новото осветлување на мостот Гоце Делчев. Ограда на мостот е изработена од жолто-златни цефкасти профили и е составена од 148 модули со должина од 3,6 метри и височина од 1,2 метри, поврзани со столпчиња со декоративна алуминиумска обвивка, високи по 1,35 метри. Вкупната должина на целата конструкција изнесува 600 метри (4 x 150 метри), додека тежината изнесува 27 тони, што според надлежните е во рамки на дозволеното оптоварување.

 

На надворешните огради на мостот се монтирани 26 канделабри од кои 20 се со по една светилка во форама на топка, а на шест има по пет светилки во облик на фенер. На внатрешната страна на мостот поставени се десет 10-метарски столбови за улично осветлување. Трупот на мостот е осветлен со нови 152 неонки во жолта боја, заштитени со маска и розетна. На двете страни од мостот поставени се и 76 рефлектори кои ги осветлуваат столбовите на оградата.

 

Реконструкцијата започна на 11 април годинава. Замената на оградата ја изведе фирмата „Бауер БГ“ и го чинеше градот околу половина милион евра, а осветлувањето го постави „Еклектра комерц“ за цена од околу 60 илјади евра. Првично беше најавено дека целиот зафат ќе чини 370 илјади евра. Идејното решение е на авторите Михајло Дранговски и Јован Радевски, проектот го изработи „Мегаплан“, а надзорот на градежните работи го вршеше „Градежен институт Македонија,“.



1


2


3


4


5


6



http://www.build.mk/?p=10183

Edited by build.mk - 23-Oct-2011 at 23:18
Back to Top
antiuser View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote antiuser Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 23-Oct-2011 at 23:27
Супер !
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 23-Oct-2011 at 23:36
Добро банкината ќе остане?!

Edited by Superman - 23-Oct-2011 at 23:37
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 23-Oct-2011 at 23:51
Originally posted by Superman

Добро банкината ќе остане?!


Добро банкината мора да остане, оградата на било кој мост не е за да изгледа убаво, туку првенствено да ги штити учесниците од сообраќајот од излетување, а во случајов во Вардар.

Барам некој да ми одговори, постои ли некакво испитување дали новопоставената ограда е од доволно цврст материјал за да додржи евентуален судар на возило во неа? Бидејќи живеам во близина на мостот, морам да кажам дека редовно се случува еднаш или два пати годишно некој возач да се судри во оградата и досегашната ограда се покажа како прилично издржлива без излетување од мостот, претпоставувам дека ГИМ правел испитувања, но дали е обрнато внимание на ова прашање.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 24-Oct-2011 at 00:33
Има една работа од изведбен карактер што малку не ми се допаѓа, а тоа е што столпчињата треба да претставуваат бетонски столпчиња, а се всушност шупли лимени форми, ова најверојатно заради тежината што се внимаваше. Внатре може да има некое железо заради стабилност и цврстина, ама обликот е шминка. Кога веќе го правиш да биде камено, направи го камено, само тука и неможеше.

Е сега во врска со неговата статика нешто. Дали е преголемата цената што ја плаќаме за модерноста на овој мост со тоа што само неколку децении после неговата изградба требаше да се плаќа реконтрукција на сајлите внатре и затегањата. Па камени мост како контратип екстремен случај за споредба е пред којзнае колку векови па што се не преживеал и ете стои. Не ми е муабетот дека треба да градиме камени мостови, ама со денешните технологии има далеку пооодржливи решнија, па барем уште два столба доле да имаше големи ќе беше многу поефтино како решение и немаше да треба данеска да мислиме дали ќе се променела тежината од ред на килорами, а пак да се задржи модерен дизајн, без разлика дали е за естетика како сега, или утре кога ќе треба некои тешки цефки да спроведеме. Скапо ќе ни се удри од глава тој краен минимализам, ќе треба во скоро време да си бараме оддржливо решение при следната реконструкција односно друго статичко решение. Ова веќе една мислам дека го имав изложено како проблем.

Edited by lslcrew - 24-Oct-2011 at 00:35
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 24-Oct-2011 at 09:03
Оваа ограда личи далеку подобра од онаа што на направија на претходниот мост.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 24-Oct-2011 at 09:16
Originally posted by lslcrew


Па камени мост како контратип екстремен случај за споредба е пред којзнае колку векови па што се не преживеал и ете стои


А зошто мислиш дека нема работи што мора да се одржуваат постојано и кај Камени мост? Истите се правеле векови наназад: чистење на речен нанос околу столбовите, поправки на лаковите, порамнување на влезовите (само во 20ти век ова е корегирано неколку пати)..

Гоце Делчев е технички далеку пософистициран мост кој ги нема горенаведените проблеми, но бара одржување еднаш на 20 години кое чини повеќе, но и нуди повеќе. Незнам за мост во светот кој нема потреба од тековно одржување, но тенденцијата е тоа да биде временски ограничено, што овој мост секако го нуди.

Целава теорија што ја изнесе некако одговара на филозофијата на СК2014 - редукција на било каков прогрес во конструкција и архитектура за сметка на фасада (па макар тоа биле и шупливи метални столбови наместо камен), само сега е унапредена до ниво да се тврди дека модерните објекти чинат повеќе да се одржуваат! (добро, ова со тркалото на мост оди во сосема обратна насока, ама затоа има друга нишка)

Сето ова кулминира со тврдењето дека единствениот мост во Скопје без столбови треба да ги добие... Да погодам: истите ќе треба стилски да се вклопат во околината? За среќа, истото е тешко возможно без огромни зафати врз околината - барем јас така мислам, но ајде нека се јави некој градежен инженер и да го појасни ова.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 24-Oct-2011 at 10:10
Да додадам нешто кон муабетот за мостовите. Не постои мост кој не треба да се одржува. Комплексни конструкции како Golden Gate Bridge на пример имаат цело претпријатие кое се занимава со тоа (ако не се лажам на еден документарец се спомна за тековно вработени 100на луѓе).

Ниту Гоце Делчев, ниту Камени мост не се исклучоци а дали/колку истите се одржувале говори само за нашиот однос кон нив.

Во врска со оградата. Гледано од страна на коловозот делува како уште една кичозна епизода на СК2014. Фактот дека има изобилство на осветлување е секако позитивна страна.

Но гледано од страна (слика бр. 6) убаво се доловува колку овој мост е нагрден. Дизајнот на оградата на страна (бојата, цевките итн...),  оградата е многу висока (по примерот на веќе поставените огради на мостот кај НБРМ) и комплетно ја нарушува неговата грациозна линија.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 24-Oct-2011 at 10:48
Originally posted by lslcrew


Не ми е муабетот дека треба да градиме камени мостови, ама со денешните технологии има далеку пооодржливи решнија, па барем уште два столба доле да имаше големи ќе беше многу поефтино како решение и немаше да треба данеска да мислиме дали ќе се променела тежината од ред на килорами, а пак да се задржи модерен дизајн, без разлика дали е за естетика како сега, или утре кога ќе треба некои тешки цефки да спроведеме. Скапо ќе ни се удри од глава тој краен минимализам, ќе треба во скоро време да си бараме оддржливо решение при следната реконструкција односно друго статичко решение. Ова веќе една мислам дека го имав изложено како проблем.
Патетична и смешна анализа...секаде во светот инжинерите се докажуваат со совладувања распони, нагиби, успони, висини, овде види каков муабет сврте - демек „домаќински“!? Оградава изгледа ко од најефтина кинеска продавница за детски играчки...греота и срамота што му се направи на еден ваков инженерски и архитектонски потег и уште вакви безвезарии да читаме и да слушаме...земи сруши го ако ти смета толку! Нека ви напраи КМ уште едно „Око“...кога веќе ќе имаме рингишпил на мост, можеме и кружен тек на мост да имаме, нели...и така целиов град на лудница почнува да личи, па нема да двои многу...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 24-Oct-2011 at 13:53
Originally posted by Dave Gahan

секаде во светот инжинерите се докажуваат со совладувања распони, нагиби, успони, висини, овде види каков муабет сврте - демек „домаќински“!? Оградава изгледа ко од најефтина кинеска продавница за детски играчки..

Со самото тоа што ги стави стилот на оградата и пред се личното твое мислење со тоа дали се совладувале распони, покажуваш дека не ме свати што ми беше муабетот, тенденциозно.

Што дека се совладал распонот, ако треба на 20 години да организираме скапи операции дали ќе издржи. Решенија има низ свет од нискоградба до врвна архитектура, со неколку бомбардирања и векови не пипнати од реконструкција, ова за први 20 години почнува да јаде буџети. Па и да е некој распон, и којзнае какво инженерство. Знаев дека ќе се сипете во орда и дека одма ќе му се даде друго значење на моето мислење дека сум заговарал да добие столбови мостов или дека сум барал да се сруши. Читајте тоа што пишува, минимализам по секоја цена се на прагот на стабилност и се скапи решенија, може да се доловат истите изгледи со минимални модификации и апликации дополнителни. Исто како што сум кажал дека архитектите не треба да си врзуваат објектите со катастар зашто не се нивни и они се само еден мал дел од објектот во времето кога се конструирани згради, така ни овакви објекти не се сопственост на инженери. Науката меѓудругото е и мегдан за мерење к*р меѓу достигнувања, но што ќе се остави после тоа како инженерско наследство за градот. И јас како (иден) инженер во друга струка ми е сосема јасно и пожелно да има таков натпревар зашто така се постигнува идење напред, ама на пазарот се пробива она што е оддржливо. Ние сме купиле тоа што никој не сака да го купи, за таков мал распон, некој тогаш сакал да каже еве и ние имаме ваков мост, нешто за што денеска истите тие што реагиравте се лутите зашто тврдите дека некој друго го прави истото. За Гоце Делчев ние во скоро време ќе бидеме приморани да бараме друго статичко решение, не е тоа прашање на вкус дали можело\не можело\требало\не требало, како што е муабет со фасадата на кафеаната на плоштад, тука ќе биде друго.


Edited by lslcrew - 24-Oct-2011 at 13:57
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 24-Oct-2011 at 14:09










НОВА ОГРАДА И ОСВЕТЛУВАЊЕ ЗА МОСТОТ „ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ“

Градот Скопје ја заврши реконструкцијата на заштитната ограда и осветлувањето на мостот „Гоце Делчев“. Денеска /23.10.2011 година/ мостот го посетија градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски и претседателот на Владата на Република Македонија, Никола Груевски.

Старата ограда на мостот беше демонтирана во вкупна должина од 600 метри (4 пати по 150 метри). Новата ограда на мостот „Гоце Делчев“ е изработена од цевкасти профили (Ф 32 – 60 милиметри). Оградата ја составуваат 148 монтажни елементи (модули) со должина од 3,6 метри и височина од 1,2 метри, коишто се поврзани со столпчиња. Столпчињата се високи 135 сантиметри и имаат декоративна алуминиумска облога. Реконструкцијата на заштитната ограда на мостот „Гоце Делчев“ ја изведоа екипите на градежната фирма „Бауер БГ“, а за овој проект Градот Скопје потроши околу 30 милиони денари. На надворешните огради на мостот се монтирани 26 канделабри (по 13 на секоја страна) при што на 20 е поставена по една светилка во форма на топка, а на шест (на краевите и на средината на мостот) се поставени по 5 светилки во облик на фенер. Овие светилки се во жолта боја и служат за декоративно осветлување и за осветлување на тротоарите. На десетте 10-метарски столбови до внатрешните огради на мостот се поставени нови посовремени светилки, на декоративни конзоли. Столбовите се бојадисани со согласност со бојата на оградата и на канделабрите - рече градоначалникот Трајановски на промоцијата на новата ограда и осветлувањето на мостот „Гоце Делчев“.

Тој додаде дека за осветлување на трупот на мостот се заменети постојните и нефункционални неонки и се поставени нови, 152 неонки со жолта боја. За амбиентално осветлување на контурите на мостот поставени се 76 рефлектори POWER LED 3,5 W кои што овозможуваат до израз да дојде светло златната боја на столпчињата од оградата на мостот. За осветлувањето на мостот „Гоце Делчев“ се погрижија екипите на „Електра-комерц“ Скопје, а за реализација на овој дел од проектот Градот Скопје одвои 3,7 милиони денари.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4575&mid=482&tabId&tabindex=0

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 24-Oct-2011 at 14:13
И друга работа што приметив освен она за толпчињата дека се маска, дека кога се правени вакви мостови никој не правел дупли мостови. Тука има четири огради. Ефектот кога преоѓаш како пешак незнам колку може да доаѓа да израз, и да биде приметливо а прва ако не го знаеш тоа.

Edited by lslcrew - 24-Oct-2011 at 14:13
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 24-Oct-2011 at 14:33
Originally posted by lslcrew


За Гоце Делчев ние во скоро време ќе бидеме приморани да бараме друго статичко решение, не е тоа прашање на вкус дали можело\не можело\требало\не требало, како што е муабет со фасадата на кафеаната на плоштад, тука ќе биде друго.


Не, прашање е дали стварно може да се кажуваат вакви работи, и да се остане во сферата на конструкции за мостови - а да не се протне дебатата за кичерај и слично? И не ме изненадува ордата - кога некој протнува теза за постоење на „краен минимализам кој скапо ќе не чини“, редно е неколкумина и да кажат што мислат за тие небулози.

Значи: ќе ставиме столбови под мост на распон, а? И потоа секои две години ќе спуштаме багери за да го чистат речниот нанос.. Па потоа ќе ги рамниме праговите на мостот на секои три години. Па ќе се заклучи дека мостот всушност е ужасно грд со пет реда столбови под него.

И уште и мудро ќе се заклучи дека не се правеле двојни мостови кога се правеле такви огради. Па немало уште многу други работи, па во меѓувреме светот доста се промени. Како за кого..

И да, веројатно некој сакал да каже дека и ние имаме таков мост, и да - способни сме да го одржуваме. Исто како што денес некој сака да каже дека, ете, и ние имаме такви огради..

И за крај: една скапа операција на 20 години е токму тоа што се бара. А не домаќинско крпење на 2.

Ти посакувам што побргу да станеш инженер во другата струка и искрено да се посветиш на неа..

Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 24-Oct-2011 at 14:46
Originally posted by lslcrew

Што дека се совладал распонот, ако треба на 20 години да организираме скапи операции дали ќе издржи. Решенија има низ свет од нискоградба до врвна архитектура, со неколку бомбардирања и векови не пипнати од реконструкција, ова за први 20 години почнува да јаде буџети....

За Гоце Делчев ние во скоро време ќе бидеме приморани да бараме друго статичко решение, не е тоа прашање на вкус дали можело\не можело\требало\не требало, како што е муабет со фасадата на кафеаната на плоштад, тука ќе биде друго.


Прво не ми е јасно цело време - кои сте тоа ВИЕ!?
И на што се темели оваа теорија!? Немам впечаток дека си конструктивец, а ваквата загриженост стварно не знам на што ја темелиш....
Сега кој да верува на ова!? Кои се тие мостови што не бараат одржување? Кажи ги со име...

Мостот „Гоце Делчев“ не бил проектиран за ваква ограда исто како што конструкцијата на твојата куќа не е проектирана да слета хелихоптер на нејзе или да има уште 50 ката и не треба да си инжинер за да го сфатиш тоа. Конструкцијата е проектирана за таква ограда како што одговара на генералниот дизајн, а не за некаква ограда од лиени, полни профили како од пред 200 години...само од тенденциозност може да се сервира ваква небулозна теорија...
Ваква наивна провокација може секој да ја проголта што не знае дека одржување на мостови (и воопшто објекти од инфраструктура) е редовна секојдневна работа. Ете го примерот со Голден Гејт во Сан Франциско - тој е во „реконструкција“ од денот на неговото пуштање во промет и тоа се вика тековно одржување. Мостов како таков, ништо не го правеше да биде премногу скап или некаков проблем за градот. Тоа ти си го измисли фино лепо и во обид да го оправдаш овој циркус од ограда кој нема допирни точки со целиот израз на објектот.

Генералната идеја на новава ограда и нејзината краткогледост и единствена намена е до таму да само гледате како изгледа кога гледаш од оградата кон „новизмисленото барокно-wannabe Скопје“ и до таму, никаде повеќе. Шизофренијата на целиов ансамбл ја надополнуваат оние несреќни лавови на влезовите на мостот кои немаат допирна точка ни со безвезнава ограда (недај боже со самиот мост)и само го дополнуваат впечатокот дека се нема генерален концепт, туку се е резултат на мерење на полови органи меѓу партиски војници, кои во заносот на борбата исфрлија се' oд мал мозок - се' што промашиле од часовите по историја (дека бегале од нив) или не го разбрале. За таква борба овде станува збор, нема никакво инжињерско надмудрување и поместување на граници на истражување и надградување.
Останува само да чекаме некоја нова будалаштина што ќе му се насади на кутриов мост, само за да се „разубави“...

Originally posted by mladen_s


...Ти посакувам што побргу да станеш инженер во другата струка и искрено да се посветиш на неа..
Покрај се' другото...на право место!

Edited by Dave Gahan - 24-Oct-2011 at 14:49
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 24-Oct-2011 at 15:32
Момци ајде ве молам прекинете со лични препукувања   Unhappy

--------------------------------------------------------------------------------


Што се однесува до мостов... ТРАГЕДИЈА!

Малце беше што решија ваков современ мост да го накинџурат со кичерајска бижутерија, па морало да биде и со „најзлатната“. И капак, жолти рефлектори бапнале, пошто „малку“ блештеше златната боја сама по себе... Златен блесок FTW!

На ваков современ и елегантен мост да му се направи ова, тоа е подбивање и со мостот и со градот и со здравиот разум. Всушност мостот го зезна уште Пенов, кога ја извади оригиналната ограда и ја стави онаа затворската, ама ова што сега се направи е буквално вршење нужда врз овој иконичен објект. Ако има некаква утеха, сето ова може релативно едноставно да се демонтира и да се смени кога ќе дојдат некои понормални времиња, ама прашање е дали можеме да си дозволиме така да се расфрламе со финансии на секои неколку години, а за несуштински работи. Всушност реално не можеме да си дозволиме такво расфрлање ниту сега, па сепак го правиме, но тоа е друга тема... Сега за сега нека ни е наздравје „златново“ руво од речиси 600.000 евра!

Настрана изведбата, самата идеја дека на ваков мост треба да му се насадат вакви „украси“, уште на старт беше катастрофична. Оградава и канделабрите му прилегаат на мостов исто колку што везената декорација му прилега на мониторот на сликава:




Edited by Cloverstack - 24-Oct-2011 at 15:36
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 24-Oct-2011 at 15:38
Кловер, има/ме ли негде слика од старата ограда што ја извадил Пенов? Јас тогаш сум бил мал и навистина незнам како изгледа. А баш би сакал да видам за што се работи.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 24-Oct-2011 at 15:41
Originally posted by kitkiritki1

inaku ovie kandilabri od mnogu sigurni izvori, se kopija na edni stari kandilabri od madrid, civ dizajn e star nekolku veka nanazad, vo slucajov ne mu se znae avtorot, pa lesna osnova za kradenje po princip.... e vakvi sakam....... se smeshna i eftina imitacija




-----------------------------------------------------
Кралски дворец, Мадрид

1





2



Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 24-Oct-2011 at 15:43
Топ Баш не бива :S
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.