![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6869707172 159> |
Author | |||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Од кого очекуваш да воведе ред? Зарем тоа не ти изгледа утопистички? |
|||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||||
![]() |
|||||||
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
||||||
Проблемот со Ленинова се решава едноставно ако се има воља. Нема тераси за кафичите и лека полека и самите кафичи ќе си се дислоцираат од тој дел. Или па нека го направат цел тој дел пешчка зона. Вака едноставно на ништо не личи. Сме убутале 100 кафичи во дел кој што не е наменет за тоа.
|
|||||||
![]() |
|||||||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
||||||
Бев 2 месеци(работно) во Загреб, и не можев да ја одбегнам споредбата со Скопје. Двата градови се слични по големина на популација, двата се во рамнина, двата се главни центри во своите држави. но истовремено и многу различни.
Загреб е пример на историско добро урбанистичко планирање на Балканот, да не одием подалеку. Уште Австроунгарија ги направила основните постулати за сега Стариот (Горен) град, а хрватските современости само ја продолжиле традицијата. Каква разлика во однос на нашето стихијно и хаотично урбанистичко размислување. Не можам а да не помислам дека Скопје имаше шанси после земјотресот да го искористи просторот многу подобро и поефикасно. Градот им е мн огу чист, градскиот превоз добро организиран, они не размислуваат за метро задоволни се со трамвајот. Исто така забележав дека доста се користат велосипедите, иако велосипедските патеки ен се на најдобро ниво. Сепак, во Загреб не е срамота директор на успешна форма да дојде на работа на велосипед. Само 800 км на југ, состјбата е поинаква. Смешно ми е кога Загрепчаните ќе се пожалат на гужвите во сообраќајот, дека за нив градскиот превоз е катастрофа. Се разбира не сакаат да се споредуваат со јужните метропли така да беше депласирано да ги тешам со состојбите во Белград и Скопје. |
|||||||
![]() |
|||||||
MGS ![]() Senior Member ![]() Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
![]() ![]() |
||||||
Споредба Загреб-Скопје е навреда за Загреб.
|
|||||||
![]() |
|||||||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
||||||
Od podobrite treba da se uci
|
|||||||
![]() |
|||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||||
Два пати бев во Загреб, деновиве ќе одам повторно, ама да кажете дека Загреб е многу понапред од Скопје е навреда за Скопје, а не за Загреб. Очигледно говорите само за централното градско подрачје, но имав прилика да го прошетам речиси цел Загреб и не би се согласил со вас дека се претерано далеку отидени во било кој поглед. Точно е дека Загреб е посреден град, но не сум нешто претерано воодушевен во поглед на сообраќајот и јавниот превоз. Да се спореди Скопје со Љубљана и да се каже дека разликите се во светлосни години би биле можеби во право, но коа се работи за споредба со Загреб не би се согласил. |
|||||||
![]() |
|||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||||||
Загреб е поурбанизиран град многу посреден, функционира на повисоко ниво од превоз до инфраструктура, велосипедисти култура градска итн... А да не збориме за коњските коли, неурбанизираните маала и бараки кои во Скопје ги има на секој чекор, архитектура планско уредување. Единствена споредба јас гледам во начинот на кој територијално е изграден нешто слично на Скопје, централното подрачје е прилично тесно градот функционира исток-запад и во јужниот дел Нови Загреб токму три краци кои се карактеристични и за Скопје, со одлично изведена обиколница.
|
|||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||
![]() |
|||||||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
||||||
Скопје и Љубљана ама воопшто не може да се споредуваат, не само по развој, туку и по големина, поставеност, околина... Не навлегувам понатаму во архитектура, култура, развој - за тоа сме многу свесни.
|
|||||||
![]() |
|||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||||||
Lugje Skopje turbo napreduva sekade(gradbi, ulici it.) eve primer Vozniot park na JSP (koga kje se kompletira) nitu zagreb nitu ljubljana nemaat da imaat sansi so nasiot avtobuski prevoz. Ne sum bil nikogas vo Zagreb i Ljubljana no mnogu siguren sum deka tamu nema 202 Dvokatni avtobusi i okolu 100 niskopodni avtobusi sto se kompletni novi skoro od fabrika izlezeni.
Istotaka sto se odnesuva so renovacija na trotuari i ulici kako i prosiruvanje na bulevari!Tolku golemi aktivnosti (po centarot na Zagreb) ne pamtam. Mozebi ne e potrebno vo centarot na Zagreb da se renoviraat ulicite no sepak Skopje ima najnov asvalt po centarot! Ako prodolzi Skopje turbo kako do sega togas vo kratok period kje go stigneme Zagreb. Za Ljubljana kje ni treba uste mnogu, istoto vazi i za Beograd, Sofija. |
|||||||
![]() |
|||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||||
Центарот им е за нијанса посреден, не говорам архитектонски, него урбанистички. Бев сместен во населба која е 5 станици со трамвај од главниот плоштад и во самата близина на зградите си имаше изградено фабрики, некаков отпад и сл. Тоа е на нецели 2 км од центарот. Да не зборувам за истиот менталитет, на раскопување на улица и после тоа нејзино асфалтирање и за сметот кој го оставија градежниците и кој после неколку дена никој не го собра. Точно ги иаме Маџир Маало и Крњево, но тие не се дислоцирани благодарејќи на некои минати власти, за разлика од тоа, во Загреб точно е дека нема такви маала, пред се поради историската поставеност на градот како дел од Австро-Унгарија, но и пред се поради активностите на усташките чиновници и сл. (да не забегаме непотребно во политички теми). Но, оклината на Загреб изобилува со не многу урбанизирани јадра, налик на Лисиче и сл. (ова не значи дека Лисиче е неурбанизирано, напротив, но не може да се спореди со некои поурбанизирани населби во Скопје). Не видов дека у Загреб мн точаци возат, особено не нивните "шмизли" кои ги имаат во огромен број и на кои едини превоз им е такси. Не го оправдувам Скопје, за мене и понатаму е огромна касаба, но како локал патриот не би дозволил некој да каже дека Скопје е село во однос на Загреб. Тоа што имаат неколку згради 20+ ката не ги прави поубав град. Коњските запреги се нешто што највеќе ме иритира во Скопје и за што никој нема слух и поради што не би го бранел Скопје, но такво нешто може да се види и во Загреб. Нормално не во толкав број како кај нас, но и тие не се имуни на тоа.
Како е среден делот околу Арена Загреб.
И ај да не избегаме офф-топик, од сообраќајот во Загреб до каде стигнавме. |
|||||||
![]() |
|||||||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
||||||
Ne znam dali e ova seriozno ili zboruvas vo ironija. Nema tuka sto da se stigne, prpousteni se sansite i prilikite. Sega e predocna za Skopje, moze samo da se namali stetata na losoto planiranje vo poslednive 2-3 decenii, rastot na gradot bese haoticen i premnogu brz za da moze da se kontrolira so urbanisticki zafati vo infastrukturata.
Ona so e ovde krucialno po mene e visokata urbanisticka svest na zagrepcani, koja na primer ne ja poseduva eden Split (vo koj ne sum bil, no samite hrvati go posocuvaat kako urban haos - da im veruvame na zbor). IMeno, tie krenaa golemi protesti koga graskite vlasti sakaa na eden od plostadite da gradat trgovski centar. Protestite traea nekolku nedeli. Ne uspeaja, no ostana kako zalog za idnina toa deka sekoj slicen potez ke bide precekan so protest na graganstvoto. Isto taka mi se dopadna nivnata svrtenost kon ekologijata i zastitata na zelenite povrsini vo gradot.Ne sretnav nikogo koj za vikendite na odese nekade na relaksacija. Sto se odnesuva za gradskiot prevoz, navistina bi sakal da imase i Skopje takva mreza na tramvai. Bi gi menuval site dvokatni avtobusi za niv. Za ostanatite sporedbi: so Ljubljana ne ide sporedbata, gradovite se premnogu razlicni, Saraevo, Sofija i Belgrad se na isto nivo so Skopje. |
|||||||
![]() |
|||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
зошто да не се споредува?ако се кажи на пример Загреб е многу убав град,а Скопје е неубав и валкан(на пример зедов),значи неможи да се споредува?ако се споредуваат само убави со убави нешта нема смисла.битно е да се потенцира разликата.иста ваква `забрана` на споредба има за уставен и `бољшој`.зошто да не се споредува?па во емисии за автомобили може да се најде споредбен тест на Мерцедес со 6 врати и Фиќо,како се многу различни.А ако се споредуваат како биле тука некаде со квалитет,лепота или такви работи,е така неможе.Битно е да се направи дистинкција.да не испадне како таа што удрила кола на паркирање бидејќи цел живот имала погрешна представа колку се тоа 30 см(некој така и објаснувал)
Edited by gjoko - 31-Oct-2011 at 22:10 |
|||||||
![]() |
|||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||||
Скопје е хаотична турлитава од буквално се и е тотално непоправлива, барем се додека не се изруши масивно пола град...
поради тој хаос кој владее уште од кога постои градов, за иден развој не можеме нормално да составиме еден проект и се крпиме, наместо да се подновуваме генерална урбанистичка споредба со било кој град во светот е смешна, бидејќи сите градови, па макар и оние најмизерните, имаат некаков концепт и континуитет на развој, точно се насочени кон се што ќе се гради во иднина, додека кај нас градењето на било што е тотално анархистичко... и не би требало да се споредуваат градовите за проблеми кои ги има секој град во светот... единствена разлика е во тоа колку тие проблеми се распространети и развиени не знам зошто би го рамнел Загреб со Скопје, ако знам дека тоа што во Загреб го има во две три маала и е во фаза на истребување, во Скопје нашироко се практикува како секојдневие и нешто нормално, на било кој простор во градот а споредби за менталитет и тоа како ми станаа одбивни и воопшто не ни сакам да влегувам во таква дискусија |
|||||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||||
![]() |
|||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||||
Се надевам дека многу скоро пак ќе одам до Загреб и ќе ви ја претставам реалната слика на градот. Не можете да кажете дека Скопје е гадно само зашто ги има Маџир Маало, Бит Пазар и Крњево. Мене ми сметаат, но тоа што никој не се нашол паметен да ги сруши уште одамна не ви дава за право Скопје да го позиционирате многу пониско отколку Загреб. Тоа што маала како Шутка, Топаана и сл ги нема е затоа што минатите власти сосема сурово ги дислоцирале истите места, па денес тие не се во близина на градот, туку расфрлани сосема подалеку. Кај нас фазите на истребување конечно започнуваат, во мал сегмент, но тоа е затоа што разни НВО-а ќе се појават и кренат галама за се и сешто. И на крајот на краиштата, донесете луѓе од Загреб во Аеродром или Карпош и прашајте ги дали би го менувало своето место на живеење од Нови Загреб за Аеродром или Карпош. Јас познавам такви кои би го менувале своето место на живеење. Не е мое да разубедувам некој дали Загреб е поубав од Скопје, пофункционален и сл, најдобро е секој да отиде на лице место и цел град да го прошета за да може да добие реална слика. Иако за Скопје ќе бидам секогаш полн со критики, сепак не би се осмелил да го ставам многу под Загреб, Белград или Софија. |
|||||||
![]() |
|||||||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
||||||
Не е само до автобусите, дали се нови и светкави, со машни или не. Во Загреб повеќе од 5 минути никогаш не сум чекал автобус преку ден. Во Загреб во шпиц наутро доаѓа трамвај со повеќе коли и собира и по 500 патници од најважните станици. Во Скопје, секое утро, а поготово со двокатниве автобуси, се случува сите патници на станицата да се не можат да се качат во автобусот. А да не почнам во вторник и петок што се случува со навалата на пензионери... Така што, ДА, Загреб има многу подобар градски превоз од Скопје, кој патем, не е бесплатен само за пензонери, туку и за ученици и студенти! |
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Булеварите се стеснуваат оддалечувајќи се од центарот
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1111192011&id=14&prilog=0&setIzdanie=22419 |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Текстов не е ништо особено, често се случува ваков текст од "упатен" новинар. Тезава која е презентирана е дека како се иде нанадвор радијално од центарот на градот булеварите станувале се потесни и преоќале во профили на улици и тоа се презентира со жичка меѓу редови како да е некаква погрешна ситуација. Браво, го лоциравте главниот проблем, ова молам крајно иронично да се свати. Камо среќа да беше таква ситуацијата во Скопје, токму обратната е. Логично е за еден град да ги има изградено сите зацртани булевари во центарот, или така да ги решава од центарот кон надвор. Дури и имаат една друга погрешна теза дека граќаните возат ете така колку за да возат и се предложува решение за "секоја употреба" sui generi, "ајде да ги направите булеварите понадвор од центарот за граѓаните тамо да возат" што е пред се смешно па после тоа погрешно поради низа причини. Единствено паметно и за поздравување е изјавата на г-динот Христовски за булеварот Даме Груев, која не заслужува да биде дел од ваков текст, не дека е толку трагичен нешто текстов, ама не носи ништо корисно.
|
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
ФОТО: Предлог до скопскиот градоначалник Коце Трајановски Македонија | 9. ноември 2011 - 23:58 Наместо пешачка зебра, во Загреб најмладите и се радуваат на оваа вистинска шара од зебра, која сепак обезбедува иста заштита додека ја минувате улицата Share130 Press24 му предлага на скопскиот градоначалник Коце Трајановски стандардните пешачки премини да ги замени со вакви вистински шари од зебра. Бидејќи на нив најмногу им се радуваат најмладите, би било добро да се започне од пред Зоолошката градина, а понатаму вакви пешачки премини да се нацртаат и пред неколку основни училишта и градинки ![]() ![]() ![]() ![]() http://press24.mk/story/makedonija/foto-predlog-do-skopskiot-gradonachalnik-koce-trajanovski |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Да се пофалам дека ја дадов оваа идеја уште пред неколку месеци.
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=214&PID=109134#109134 Edited by lslcrew - 10-Nov-2011 at 01:25 |
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6869707172 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |