|
![]() |
|
Јавен автобуски превоз (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 3334353637 86> |
| Author | ||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#681 Posted: 31-Oct-2011 at 00:42 |
|
|
Интересен чекор за борба (првенствено) против дивите превозници!
http://ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=35687 Едно од најстарите македонски автопревозни претпријатија , охридски “Галеб”, ги изненади сите свои конкуренти во јавниот превоз, ги разочара такси-превозниците, ја победи“логиката”, но , за среќа, најпријатно ги изненади патниците:ГИ НАМАЛИ СВОИТЕ ЦЕНИ ЗА РЕЧИСИ 50 (педесет ) отсто и тоа токму кога медиумите највија нов пораст на цената на горивото!
По подолго размислување и заземање “стратегија на изненадување’, “Галеб” одлучи да ги намали цените на билетите на сите свои приградски релации на кои сообраќа, освен на меѓуградските линии. Цените се најпривлечни досега и колку за илустрација: еден билет од Охрид до Косел чини САМО 20 ДЕНАРИ. Месечниот билет е САМО 600 ДЕНАРИ!
Билет до Пештани е САМО 30 ДЕНАРИ, а месечен билет - САМО 800 ДЕНАРИ! Со вакво "слатко" изненадување се и другите цени на билетите за другите приградски населби! Колку сето има логика по новите поскапувања на горивата - тоа, допрва ќе видиме, но као и да е , потегот на “Галеб” е за пофалба.
Дали тоа градоначалникот на Охрид ја копирал и понудил еко-пораката на скопскиот градоначалник СИТЕ ВО АВТОБУСИТЕ НА ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ....и тоа допрва ќе го откриеме, но како и да е: превозот од денес е џабе...се разбира, ако има каде да патувате!!!! БРАВО ЗА “ГАЛЕБ” ! НАВАЛИ, НАРОДЕ: ВОЗИ МИШКО*!!!! ДИМ ДОН 29.10.2011 00:05 Прочитана е : 1437 пати © 2011 Ohridnews.com Многу добра вест (т.е. поточно е писмо од читател), само на крај ја заташкал со муабетот за градоначалникот и копирање на некаква си идеја.Галеб е ПРИВАТНА фирма,а не е во сопственост на Општина Охрид. Ја најдов и првичната вест за намалувањето на приградските линии и видео од истата. -Целта на оваа кампања е да се елиминираат дивите превозници. Притоа не сакам да го нападнам општинскиот сообраќаен инспектор Митко Талески кој коректно си ја врши работата, но тие постојано изнаоѓаат дупки во законот, а поднесените пријави против нив не добиваат судски епилог.-изјави Димитар Василески од А.Д. „Галеб“. Edited by Тркало - 31-Oct-2011 at 00:48 |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#682 Posted: 31-Oct-2011 at 01:32 |
|
|
Морам да признаам дека „Галеб“ Охрид и немаше така евтини билети за превоз во приградскиот сообраќај, иако наведеното намалување навистина е огромно и ќе одекне кај охридската јавност.
Ова транспортно претпријатие мораше ова да го направи бидејќи автобусите одеа со многу мала пополнетост на патници, освен за линијата долж езерското крајбрежје кон Св.Наум. Инаку страшно е колку приватни превозници се наполнија со пари, а притоа игнорирајќи го законот во последниве неколку години. |
||
![]() |
||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#683 Posted: 31-Oct-2011 at 02:09 |
|
Во право си дека немаа нешто ефтини карти.Мал пример: Потрошувачка на приградски автобуси ~40 литри/100 км, потрошувачка на мини/мидибуси ~20лт./100км, потрошувачка на комбиња 12-15 лт./100км.). Додај дека на новите 'превозници',со ретки исклучоци возниот парк им е 98% (преправени фургон) комбиња и 2% минибуси (+ непријавени вработени) и разликата е очигледна. Во Галеб од 54 возила, возат само 11 комбиња (наскоро ќе се поголем број, поврзано со намалувањето на цените и продолжувањето на увоз со Еуро 2) и на лето уште 3 панорамски возила, се друго е класични автобуси.Од една страна е лошо поради потрошувачката на гориво, ама со овие цени верувам дека ќе ги наполнат возилата и уште поважно ќе го намалат бројот на дивите таксисти, ако веќе не можат инспекторите. |
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#684 Posted: 31-Oct-2011 at 23:43 |
|
![]() Очигледно станува збор за задниот дел на еден од новите нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, бидејќи се забележува десно горе дека го нема чеканот за кршење на стаклото, кај двокатните градски автобуси од кинески Јутонг ги има тие чекани. Оваа фотографија веќе шета низ македонските Интернет портали и форуми како пример за скопската, да не речам македонската, (не)култура. |
||
![]() |
||
BullDoG
Groupie
Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply
#685 Posted: 01-Nov-2011 at 12:39 |
|
|
Кога сме кај културата на нашиот народ.
СЕ Е ЈАСНО!! Edited by BullDoG - 01-Nov-2011 at 12:40 |
||
![]() |
||
sanos_a
Senior Member
Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply
#686 Posted: 01-Nov-2011 at 19:55 |
|
кога сме кај потрошувачката не ти се точно пресметките. приградски ако троши 40 литри/100 км тогаш веднаш продавај го на кило. значи автобус троши најмогу 33 литри без разлика дали е локал или мегуградски, која што потрошувачка зависи од многу фактори од мотор, преку диференцијал, број на патници, истрошеност на гуми, (малку е смешно) дали има ветар и од каде дува итн. ова што го направи галеб сега требаше да го направи уште поодамна, ама и сега ке има голем ефект во справување со дивите превозници. минибусите трошат најмногу 18 литри, а комбињата најмогу 12 литри. панорамски автобуси за во охрид е супер идеја посебно да сообракаат на релација охрид -> св.наум. инспекторите можат да средат се ако сакаат ама изгледа и они имаат корист од дивите превозници ![]() |
||
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#687 Posted: 02-Nov-2011 at 18:29 |
|
|
Има ли некој од Охрид кој ќе каже каков е одгласот на останатите превозници во градот на одлуката „Галеб“ и каква е реакцијата на граѓаните за овој потег на транспортното претпријатие?
|
||
![]() |
||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#688 Posted: 02-Nov-2011 at 18:52 |
|
Реакцијата на патниците сите можиме да ја претпоставиме.Вчера и денеска приметив помал број на диви таксисти за Струга паркирани на редовните места, макар можно е и да е чиста случајност.Претпоставувам до крајот на месецов ќе видиме појаки реакции од другите автобуски(комби)превозници, а можиме и да распрашаме
А еве и од колегата Санос_а кој е вработен во една од поголемите автобуски компании можиме да ги добиеме нивните реакции после намалување на цените на нивните меѓуградски карти.Јас знам дека се позитивни со оглед на ситуациите дека летно време идеа по 3 нивни автобуси на една линија за Охрид, а сега често идат тpосовинци. Мене лично ми е баш ок ако во повисок процент бидат елиминирани дивите таксисти.Едни од понапорните категории луѓе се,а случајно секој ден поминувам покрај нив и не е баш едноставно поминувањето Edited by Тркало - 04-Nov-2011 at 01:35 |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#689 Posted: 02-Nov-2011 at 21:36 |
|
|
Тркало, абдејстувај не на форумов ако имаш нови информации, Санос_а исто така, ова може да се покаже како ефикасно средство за да се употреби на национално ниво... доколку успее се разбира
|
||
![]() |
||
sanos_a
Senior Member
Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply
#690 Posted: 03-Nov-2011 at 19:18 |
|
|
па нормално дека ако имаш прифатлива цена тогаш имаш поголем број на патници. што го спомена галеб примерот со трите автобуси за охрид тоа е затоа што ввоедовме повратни карти. трите автобуси за охрид одеа затоа што:
- лани немаше повратни карти па еден превозник со автобус возеше на диво (без регистрирана линија) - имаше едно комбе со 8 седишта кое исто така одеше за охрид на диво - имаше 5 таксисти кои секој ден одеа за охрид со по 4 патници значи вториот и третиот автобус еве од каде се за охрид во летна сезона. за скопје исто така ја намаливме цената на повратни билети и сега автобусите одат полни до последно седиште, а многу често оди и втор автобус или трет за скопје. порано кога цената беше повисока во нашите автобуси одеа по просечно 15 патници за скопје. епа 15 не е еднакво на 50 патници. порано за скопје одеа точно 24 диви таксисти со коли, а сега само 4. значи само со добра цена дивите таксисти немаат работа. |
||
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#691 Posted: 13-Nov-2011 at 13:19 |
|
Пристигна првиот минибус наменет за јавен пградски превоз13 ноември 2011 13:08 GMTПрвиот од вкупно 16 миниавтобуси кои се наменети за јавниот градски превоз во Скопје пристигна и се наоѓа на хомологација. |
||
![]() |
||
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#692 Posted: 13-Nov-2011 at 13:36 |
|
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member
Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
Quote Reply
#693 Posted: 13-Nov-2011 at 14:03 |
|
|
http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=3494
Првиот од 16 нови миниавтобуси на хомологација - 13.11.2011
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member
Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
Quote Reply
#694 Posted: 13-Nov-2011 at 14:17 |
|
|
||
![]() |
||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#695 Posted: 13-Nov-2011 at 14:55 |
|
Исто и јас.Дури и на изглед не е градски, ова е некое меѓуградско возило.Ам грдо како бившите советски возила со предната врата после првата осовина .А не е ниту нископодно (е сега не знам дали беа условите да се нископодни овие 16 минибуси).Сликите им се напамет ставени на медиумите.
Еве добри примери за нормален изглед на нископодни минибуси. Нископоден минибус Мерцедес Бенз Цито со 17 -22 седишта.Моменталната цена им е ~20.000 евра.
Cacciamali TCC685 на Iveco основа.Италијанците се најнапред отидени во овие градски мини,а ги користат за градски превоз во помалите места или на линии со слаба фрекфенција.
BredaMenariniBus Vivacity нормално исто на Iveco механика.
Edited by Тркало - 13-Nov-2011 at 15:03 |
||
![]() |
||
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#696 Posted: 13-Nov-2011 at 15:23 |
|
Да, но од сите слики само на оваа од Макфакс има минибус од Јутонг. А и не би ме чудело да не добиеме нешто повеќе од обична замена на жолтите комбиња на ЈСП. Edited by <Fresno> - 13-Nov-2011 at 15:24 |
||
![]() |
||
Djole88
Senior Member
Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply
#697 Posted: 13-Nov-2011 at 16:19 |
|
|
Јас од сите вести за ова, само оваа слика мислам дека е веродостојна или можеби само налик на тоа што ќе го добиеме. Само неможеме да знаеме дали е ова вистинскиот минибус или е само некој кој го имаат предходно направено во истава фабрика
![]() Edited by Djole88 - 13-Nov-2011 at 16:20 |
||
![]() |
||
Ma
Groupie
Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#698 Posted: 13-Nov-2011 at 17:36 |
|
|
Premngu inprovizacii vo informaciite
|
||
![]() |
||
Ma
Groupie
Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#699 Posted: 13-Nov-2011 at 17:45 |
|
|
Premnogu ne tocni informacii na posteri / osvrn ministerstvoyo/ koi sulzat za dobra sala!
|
||
![]() |
||
BullDoG
Groupie
Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply
#700 Posted: 13-Nov-2011 at 20:20 |
|
|
Еве ги автобусите
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 3334353637 86> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |