build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6869707172 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1381 Posted: 29-Oct-2011 at 13:35

Од кого очекуваш да воведе ред? Зарем тоа не ти изгледа утопистички?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #1382 Posted: 30-Oct-2011 at 20:04
Проблемот со Ленинова се решава едноставно ако се има воља. Нема тераси за кафичите и лека полека и самите кафичи ќе си се дислоцираат од тој дел. Или па нека го направат цел тој дел пешчка зона. Вака едноставно на ништо не личи. Сме убутале 100 кафичи во дел кој што не е наменет за тоа.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1383 Posted: 30-Oct-2011 at 20:42
Бев 2 месеци(работно) во Загреб, и не можев да ја одбегнам споредбата со Скопје. Двата градови се слични по големина на популација, двата се во рамнина, двата се главни центри во своите држави. но истовремено и многу различни.
Загреб е пример на историско добро урбанистичко планирање на Балканот, да не одием подалеку. Уште Австроунгарија ги направила основните постулати за сега Стариот (Горен) град, а хрватските современости само ја продолжиле традицијата. Каква разлика во однос на нашето стихијно и хаотично урбанистичко размислување. Не можам а да не помислам дека Скопје имаше шанси после земјотресот да го искористи просторот многу подобро и поефикасно.
Градот им е мн огу чист, градскиот превоз добро организиран, они не размислуваат за метро задоволни се со трамвајот. Исто така забележав дека доста се користат велосипедите, иако велосипедските патеки ен се на најдобро ниво. Сепак, во Загреб не е срамота директор на успешна форма да дојде на работа на велосипед. Само 800 км на југ, состјбата е поинаква.
Смешно ми е кога Загрепчаните ќе се пожалат на гужвите во сообраќајот, дека за нив градскиот превоз е катастрофа. Се разбира не сакаат да се споредуваат со јужните метропли така да беше депласирано да ги тешам со состојбите во Белград и Скопје.
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #1384 Posted: 31-Oct-2011 at 17:54
Споредба Загреб-Скопје е навреда за Загреб.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1385 Posted: 31-Oct-2011 at 18:52
Od podobrite treba da se uci
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1386 Posted: 31-Oct-2011 at 19:35

Previous

Два пати бев во Загреб, деновиве ќе одам повторно, ама да кажете дека Загреб е многу понапред од Скопје е навреда за Скопје, а не за Загреб.

Очигледно говорите само за централното градско подрачје, но имав прилика да го прошетам речиси цел Загреб и не би се согласил со вас дека се претерано далеку отидени во било кој поглед. Точно е дека Загреб е посреден град, но не сум нешто претерано воодушевен во поглед на сообраќајот и јавниот превоз. Да се спореди Скопје со Љубљана и да се каже дека разликите се во светлосни години би биле можеби во право, но коа се работи за споредба со Загреб не би се согласил.

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1387 Posted: 31-Oct-2011 at 19:53
Загреб е поурбанизиран град многу посреден, функционира на повисоко ниво од превоз до инфраструктура, велосипедисти култура градска итн... А да не збориме за коњските коли, неурбанизираните маала и бараки кои во Скопје ги има на секој чекор, архитектура планско уредување. Единствена споредба јас гледам во начинот на кој територијално е изграден нешто слично на Скопје, централното подрачје е прилично тесно градот функционира исток-запад и во јужниот дел Нови Загреб токму три краци кои се карактеристични и за Скопје, со одлично изведена обиколница.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #1388 Posted: 31-Oct-2011 at 20:12
Скопје и Љубљана ама воопшто не може да се споредуваат, не само по развој, туку и по големина, поставеност, околина... Не навлегувам понатаму во архитектура, култура, развој - за тоа сме многу свесни.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1389 Posted: 31-Oct-2011 at 20:41
Lugje Skopje turbo napreduva sekade(gradbi, ulici it.) eve primer Vozniot park na JSP (koga kje se kompletira) nitu zagreb nitu ljubljana nemaat da imaat sansi so nasiot avtobuski prevoz. Ne sum bil nikogas vo Zagreb i Ljubljana no mnogu siguren sum deka tamu nema 202 Dvokatni avtobusi i okolu 100 niskopodni avtobusi sto se kompletni novi skoro od fabrika izlezeni.
Istotaka sto se odnesuva so renovacija na trotuari i ulici kako i prosiruvanje na bulevari!Tolku golemi aktivnosti (po centarot na Zagreb) ne pamtam. Mozebi ne e potrebno vo centarot na Zagreb da se renoviraat ulicite no sepak Skopje ima najnov asvalt po centarot!
Ako prodolzi Skopje turbo kako do sega togas vo kratok period kje go stigneme Zagreb.
Za Ljubljana kje ni treba uste mnogu, istoto vazi i za Beograd, Sofija.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1390 Posted: 31-Oct-2011 at 21:12

Originally posted by Supervisor

Загреб е поурбанизиран град многу посреден, функционира на повисоко ниво од превоз до инфраструктура, велосипедисти култура градска итн... А да не збориме за коњските коли, неурбанизираните маала и бараки кои во Скопје ги има на секој чекор, архитектура планско уредување. Единствена споредба јас гледам во начинот на кој територијално е изграден нешто слично на Скопје, централното подрачје е прилично тесно градот функционира исток-запад и во јужниот дел Нови Загреб токму три краци кои се карактеристични и за Скопје, со одлично изведена обиколница.

Центарот им е за нијанса посреден, не говорам архитектонски, него урбанистички. 

Бев сместен во населба која е 5 станици со трамвај од главниот плоштад и во самата близина на зградите си имаше изградено фабрики, некаков отпад и сл. Тоа е на нецели 2 км од центарот. Да не зборувам за истиот менталитет, на раскопување на улица и после тоа нејзино асфалтирање и за сметот кој го оставија градежниците и кој после неколку дена никој не го собра.

Точно ги иаме Маџир Маало и Крњево, но тие не се дислоцирани благодарејќи на некои минати власти, за разлика од тоа, во Загреб точно е дека нема такви маала, пред се поради историската поставеност на градот како дел од Австро-Унгарија, но и пред се поради активностите на усташките чиновници и сл. (да не забегаме непотребно во политички теми). Но, оклината на Загреб изобилува со не многу урбанизирани јадра, налик на Лисиче и сл. (ова не значи дека Лисиче е неурбанизирано, напротив, но не може да се спореди со некои поурбанизирани населби во Скопје).

Не видов дека у Загреб мн точаци возат, особено не нивните "шмизли" кои ги имаат во огромен број и на кои едини превоз им е такси.

Не го оправдувам Скопје, за мене и понатаму е огромна касаба, но како локал патриот не би дозволил некој да каже дека Скопје е село во однос на Загреб. Тоа што имаат неколку згради 20+ ката не ги прави поубав град.

Коњските запреги се нешто што највеќе ме иритира во Скопје и за што никој нема слух и поради што не би го бранел Скопје, но такво нешто може да се види и во Загреб. Нормално не во толкав број како кај нас, но и тие не се имуни на тоа.





А и еве уште еден доказ дека менталитетот ни е сличен.

Како е среден делот околу Арена Загреб.



Да не се разбереме погрешно, Загреб као град е доста пријатен, урбан, одлично место за живеење и го посетувам баш затоа што ме потсеќа на Скопје. 

И ај да не избегаме офф-топик, од сообраќајот во Загреб до каде стигнавме.

Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1391 Posted: 31-Oct-2011 at 21:24
Ne znam dali e ova seriozno ili zboruvas vo ironija. Nema tuka sto da se stigne, prpousteni se sansite i prilikite. Sega e predocna za Skopje, moze samo da se namali stetata na losoto planiranje vo poslednive 2-3 decenii, rastot na gradot bese haoticen i premnogu brz za da moze da se kontrolira so urbanisticki zafati vo infastrukturata.
Ona so e ovde krucialno po mene e visokata urbanisticka svest na zagrepcani, koja na primer ne ja poseduva eden Split (vo koj ne sum bil, no samite hrvati go posocuvaat kako urban haos - da im veruvame na zbor). IMeno, tie krenaa golemi protesti koga graskite vlasti sakaa na eden od plostadite da gradat trgovski centar. Protestite traea nekolku nedeli. Ne uspeaja, no ostana kako zalog za idnina toa deka sekoj slicen potez ke bide precekan so protest na graganstvoto.
Isto taka mi se dopadna nivnata svrtenost kon ekologijata i zastitata na zelenite povrsini vo gradot.Ne sretnav nikogo koj za vikendite na odese nekade na relaksacija.
Sto se odnesuva za gradskiot prevoz, navistina bi sakal da imase i Skopje takva mreza na tramvai. Bi gi menuval site dvokatni avtobusi za niv.

Za ostanatite sporedbi: so Ljubljana ne ide sporedbata, gradovite se premnogu razlicni, Saraevo, Sofija i Belgrad se na isto nivo so Skopje.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1392 Posted: 31-Oct-2011 at 22:09
зошто да не се споредува?ако се кажи на пример Загреб е многу убав град,а Скопје е неубав и валкан(на пример зедов),значи неможи да се споредува?ако се споредуваат само убави со убави нешта нема смисла.битно е да се потенцира разликата.иста ваква `забрана` на споредба има за уставен и `бољшој`.зошто да не се споредува?па во емисии за автомобили може да се најде споредбен тест на Мерцедес со 6 врати и Фиќо,како се многу различни.А ако се споредуваат како биле тука некаде со квалитет,лепота или такви работи,е така неможе.Битно е да се направи дистинкција.да не испадне како таа што удрила кола на паркирање бидејќи цел живот имала погрешна представа колку се тоа 30 см(некој така и објаснувал)

Edited by gjoko - 31-Oct-2011 at 22:10
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1393 Posted: 01-Nov-2011 at 00:02
Скопје е хаотична турлитава од буквално се и е тотално непоправлива, барем се додека не се изруши масивно пола град...
поради тој хаос кој владее уште од кога постои градов, за иден развој не можеме нормално да составиме еден проект и се крпиме, наместо да се подновуваме
генерална урбанистичка споредба со било кој град во светот е смешна, бидејќи сите градови, па макар и оние најмизерните, имаат некаков концепт и континуитет на развој, точно се насочени кон се што ќе се гради во иднина, додека кај нас градењето на било што е тотално анархистичко...
и не би требало да се споредуваат градовите за проблеми кои ги има секој град во светот... единствена разлика е во тоа колку тие проблеми се распространети и развиени
не знам зошто би го рамнел Загреб со Скопје, ако знам дека тоа што во Загреб го има во две три маала и е во фаза на истребување, во Скопје нашироко се практикува како секојдневие и нешто нормално, на било кој простор во градот
а споредби за менталитет и тоа како ми станаа одбивни и воопшто не ни сакам да влегувам во таква дискусија
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1394 Posted: 01-Nov-2011 at 01:44

Се надевам дека многу скоро пак ќе одам до Загреб и ќе ви ја претставам реалната слика на градот. 

Не можете да кажете дека Скопје е гадно само зашто ги има Маџир Маало, Бит Пазар и Крњево. Мене ми сметаат, но тоа што никој не се нашол паметен да ги сруши уште одамна не ви дава за право Скопје да го позиционирате многу пониско отколку Загреб. Тоа што маала како Шутка, Топаана и сл ги нема е затоа што минатите власти сосема сурово ги дислоцирале истите места, па денес тие не се во близина на градот, туку расфрлани сосема подалеку.

Кај нас фазите на истребување конечно започнуваат, во мал сегмент, но тоа е затоа што разни НВО-а ќе се појават и кренат галама за се и сешто. И на крајот на краиштата, донесете луѓе од Загреб во Аеродром или Карпош и прашајте ги дали би го менувало своето место на живеење од Нови Загреб за Аеродром или Карпош. Јас познавам такви кои би го менувале своето место на живеење.

Не е мое да разубедувам некој дали Загреб е поубав од Скопје, пофункционален и сл, најдобро е секој да отиде на лице место и цел град да го прошета за да може да добие реална слика. Иако за Скопје ќе бидам секогаш полн со критики, сепак не би се осмелил да го ставам многу под Загреб, Белград или Софија.


Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #1395 Posted: 01-Nov-2011 at 09:18
Originally posted by my Macedonia

Lugje Skopje turbo napreduva sekade(gradbi, ulici it.) eve primer Vozniot park na JSP (koga kje se kompletira) nitu zagreb nitu ljubljana nemaat da imaat sansi so nasiot avtobuski prevoz. Ne sum bil nikogas vo Zagreb i Ljubljana no mnogu siguren sum deka tamu nema 202 Dvokatni avtobusi i okolu 100 niskopodni avtobusi sto se kompletni novi skoro od fabrika izlezeni.


Не е само до автобусите, дали се нови и светкави, со машни или не. Во Загреб повеќе од 5 минути никогаш не сум чекал автобус преку ден. Во Загреб во шпиц наутро доаѓа трамвај со повеќе коли и собира и по 500 патници од најважните станици.

Во Скопје, секое утро, а поготово со двокатниве автобуси, се случува сите патници на станицата да се не можат да се качат во автобусот. А да не почнам во вторник и петок што се случува со навалата на пензионери...

Така што, ДА, Загреб има многу подобар градски превоз од Скопје, кој патем, не е бесплатен само за пензонери, туку и за ученици и студенти!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1396 Posted: 01-Nov-2011 at 12:12

Булеварите се стеснуваат оддалечувајќи се од центарот


Постојат планови за проширување на булеварите надвор од центарот, но засега само на хартија. Според експертите, сообраќајниците мора да се завршат за градот да има оформена улична мрежа

 
 
%20  

Првомајска ќе добие четири ленти, ама само до поранешната фабрика Стакларница

Со реконструкциите на булеварите Илинден, Митрополит Теодосиј Гологанов, Свети Климент Охридски, тие добија уште една или две ленти, ново средишно зеленило или негово намалување. Митрополит Теодосиј Гологанов е проширен во делот од пред Католичка црква, до раскрсницата со улицата Френклин Рузвелт, а граѓаните го очекуваат проширувањето до студентскиот дом „Гоце Делчев“. Слична е и ситуацијата со булеварот Илинден, кој е проширен до раскрсницата со булеварот 8 Септември, а од тука до улицата Никола Парапунов е во план да се проширува. Градот Скопје интензивно работи на проширување на улиците, но само во централното градско подрачје, иако се најавува нивно продолжување, нема конкретни датуми. Како што се оддалечуваат од центарот, булеварите стануваат сé потесни, а во периферните делови најчесто се обични улици или воопшто ги нема, постојат само на хартија.

- Градот Скопје изработува проектни решенија за понатамошно фазно проширување на булеварот Илинден до улицата Никола Парапунов. Проширувањето ќе се изврши во текот на наредната и во 2013 година, а точната динамика и средствата што ќе се инвестираат во овој проект ќе се знаат по изработката на изведбените решенија - велат од градската управа.

Оттаму додаваат дека при планирањето и реализацијата на булеварските решенија, проекциите се прават врз основа на постојаните сообраќајни потреби и досега се проширувало и во центарот и во периферијата.
Сообраќајниот инженер Јован Христовски посочува дека е неопходно да се довршат почнатите булевари.
- Булеварите мора да се завршат за градот да има оформена улична мрежа на сообраќајници што водат кон центарот. Според мене, мора да се размислува за комплетирање на булеварот Даме Груев, кој треба да има четири ленти, со што конечно ќе се оформи Малиот ринг - објаснува Христовски.

Токму за намалување на метежот градот најавува неколку проекти, кои треба да го растоворат централното градско подрачје. Така на пример, сé поизвесна станува изградбата на новата подземна сообраќајница покрај кејот на реката Вардар од мостот „Гоце Делчев“ до булеварот Кузман Јосифовски-Питу, чија изградба треба да почне во 2013 година. Исто така, во пролетните месеци треба да почне проширување на булеварот Првомајска, на потегот од Стара рампа до влезот на поранешната фабрика Стакларница. Следната година се најавува и проширување на последниот дел од булеварот Свети Климент Охридски, но неизвесна е судбината на неговото продолжение, како и тунелот низ Калето. Ова е само доказ дека плановите на градот и понатаму се концентрирани на зголемување на сообраќајниот проток во срцето на градот. Со напуштање на централното градско подрачје, булеварите се стеснуваат и стануваат улици. Доколку се прошири Митрополит Теодосиј Гологанов до студентскиот дом во продолжение, граѓаните повторно ќе мора да возат по улица со една лента. Досега неколкупати е споменато можното проширување на булеварот Трета македонска бригада, но тој не се споменува во буџетот за следната година.

Градската администрација има изработено проект за булеварот Христијан Тодоровски-Карпош, кој поминува низ Чаир, а треба да се продолжи низ Бутел и да се поврзе со обиколницата. Слични планови има и за улицата Босна и Херцеговина, но и таа ја има истата судбина како Трета македонска бригада, не се предвидени во буџетот на градот за 2012 година.


Недовршени булевари

Теодосиј Гологанов - до фабриката „Треска“, потоа е улица
Првомајска - до Усје, оттаму е улица
Трета македонска бригада - улица во целата должина
Босна и Херцеговина - улица во целата должина
Илинденска - до салата „Борис Трајковски“, потоа е улица до Карпош 4, а оттаму до обиколницата постои само на хартија
Христијан Тодоровски-Карпош - од подвозникот кај Бутел е тесно патче


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1111192011&id=14&prilog=0&setIzdanie=22419
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1397 Posted: 01-Nov-2011 at 12:29
Текстов не е ништо особено, често се случува ваков текст од "упатен" новинар. Тезава која е презентирана е дека како се иде нанадвор радијално од центарот на градот булеварите станувале се потесни и преоќале во профили на улици и тоа се презентира со жичка меѓу редови како да е некаква погрешна ситуација. Браво, го лоциравте главниот проблем, ова молам крајно иронично да се свати. Камо среќа да беше таква ситуацијата во Скопје, токму обратната е. Логично е за еден град да ги има изградено сите зацртани булевари во центарот, или така да ги решава од центарот кон надвор. Дури и имаат една друга погрешна теза дека граќаните возат ете така колку за да возат и се предложува решение за "секоја употреба" sui generi, "ајде да ги направите булеварите понадвор од центарот за граѓаните тамо да возат" што е пред се смешно па после тоа погрешно поради низа причини. Единствено паметно и за поздравување е изјавата на г-динот Христовски за булеварот Даме Груев, која не заслужува да биде дел од ваков текст, не дека е толку трагичен нешто текстов, ама не носи ништо корисно.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1398 Posted: 04-Nov-2011 at 15:20



РЕКОНСТРУИРАН ДЕЛ ОД УЛИЦА РАДИШАНСКА

Градоначалниците на Град Скопје и општина Бутел, Коце Трајановски и Петре Латиновски, денеска /04.11.2011 година, петок/ извршија увид на градежните работи на реновираната улица Радишанска, којашто се реконструираше изминатиов период.

- Саниран е потег од улица Радишанска од 700 метри, по должината на трите влеза во населбата Радишани. Во текот на градежните работи на улицата Радишанска беа санирани претходно направените прекопи од поставената водоводна мрежа, а беа поставени нови рабници и три нови сливници за одведување на атмосферските води. Вкупно е асфалтирана површина од 5 400 квадратни метри, а поставени се и нови тротоари по должината на оваа делница - рече градоначалникот Трајановски.

Градоначалникот на Општина Бутел Латиновски, изрази благодарност до градот Скопје за одличната соработка и големиот број реализирани проекти на територијата на оваа скопска општина, коишто имаат за цел да го подобрат животот на граѓаните.

Град Скопје наредната година ќе го реконструира и преостанатиот дел од оваа улица во насока кон населбата Бутел, во должина од 1000 метри.

На обнова на коловозот на улицата Радишанска работеа екипите на градежната компанија „Хуљуси комерц“, а за реконструкцијата Градот Скопје одвои околу 12,5 милиони денари.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4613&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1399 Posted: 10-Nov-2011 at 00:33

ФОТО: Предлог до скопскиот градоначалник Коце Трајановски
Македонија | 9. ноември 2011 - 23:58
Наместо пешачка зебра, во Загреб најмладите и се радуваат на оваа вистинска шара од зебра, која сепак обезбедува иста заштита додека ја минувате улицата

Share130
Press24 му предлага на скопскиот градоначалник Коце Трајановски стандардните пешачки премини да ги замени со вакви вистински шари од зебра. Бидејќи на нив најмногу им се радуваат најмладите, би било добро да се започне од пред Зоолошката градина, а понатаму вакви пешачки премини да се нацртаат и пред неколку основни училишта и градинки




http://press24.mk/story/makedonija/foto-predlog-do-skopskiot-gradonachalnik-koce-trajanovski
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1400 Posted: 10-Nov-2011 at 01:25
Да се пофалам дека ја дадов оваа идеја уште пред неколку месеци.
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=214&PID=109134#109134


Edited by lslcrew - 10-Nov-2011 at 01:25
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6869707172 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.702 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.