build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 86>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 30-Nov-2011 at 11:11
Толку беше од културното радио во автобусите на ЈСП Скопје. Веќе недела дена откако турбофолкот изврши контрареволуција во сите автобуси.

Suicide


Edited by alexgizh - 30-Nov-2011 at 11:12
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 30-Nov-2011 at 11:42
Значи морам да кажам дека директорот на ЈСП, а индиректно и градоначалникот, се тотално некреативни, неспособни, неамбициозни.... бидејќи не успеаа да го променат однесувањето на возачите и покрај новите автобуси, па и целокупното функционирање на јавниот превоз:

1. Дисплеите покажуваат некои смепни пораки, а не она за што се наменети - следната станица.
2. Возачите си пуштаат радио, последниот пат спортско радио во комбинација со турбофолк. Апсолутно радион несмее да има во автобусите, а посебно не поради возачот, бидејќи се загрозува безбедноста!
3. На горниот кат стојат луѓе, а возачот не го користи микрофонот за да ги повика да се симнат, а и обратно кога доле и гужва а горе е празно треба да ги повика да се качат на горниот кат.
4. Електронските билети станаа научна фантастика, како да воведуваат нано технологија, а не поставување на 300 апарати од по 50 евра и 20-30 апарати низ градот од 200 евра за купување на билетите и потпишување на договори со дистрибуте во малопродажбата (функционира како дополнување на кредит за мобилен, значи со ПОС терминали кои чинат не повеќе од 20 евра). Не викам дека приватниот партнер е полоша работа, но 1 година за спроведување на ваков проект е смешно.
5. Поставувањето на автобуските станици. Па во град каде што агенциите за надворешно рекламирање се потепаа за локација за билборд, чија изградба чини речиси колку автобуска станица, тие неможат да привлечат инвеститори. 2-3 години го влечкаат овој тендер.
6. Неможеа да се потрудат и да пресметаат на која станица во колку часот пристигнува авотбусот и да напишат на вебсајтот и да постават по едно картонче на станиците, барем за тоа не треба екоја технологија. Или барем да напишеа во кој дел од денот на колку време доаѓа автобус.
7. И ова е највашноооо. Како може уште да пушат цигари возачите??? Десет пати суим видел возач во новите автобуси со цигара!!!!

Пробемот е што незнаат да направат нешто "совршено" туку се задоволуваат со површно заврпени работи. Исти е и случајот со велосипедите за изнајмување. Сите европски градови воведоа системи за автоматско изнајмување, а нашиве поставуја по една настрешница од 50 евра и 2ца механичари да поправаат велосиеди на сред плоштад.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 30-Nov-2011 at 20:45
Originally posted by nylon

4. Електронските билети станаа научна фантастика, како да воведуваат нано технологија... 1 година за спроведување на ваков проект е смешно.

За ова тендерот го доби „ЕМ тест“ од Словачка во август. Електронската наплата треба целосно да профункционира во 450 автобуси до јуни 2012. Ќе бидат поставени и 40 автомати за издавање и дополнување на билети.
5. Поставувањето на автобуските станици. Па во град каде што агенциите за надворешно рекламирање се потепаа за локација за билборд, чија изградба чини речиси колку автобуска станица, тие неможат да привлечат инвеститори. 2-3 години го влечкаат овој тендер.

За ова тендерот го доби „Ремеди адвертајзинг“ од Грција во септември. Треба да бидат поставени 275 автобуски постојки до јули 2012.
1. Дисплеите покажуваат некои смепни пораки, а не она за што се наменети - следната станица.

За ова да профункционира треба да постои систем за автоматска сателитска локација на возилата. Системот, покрај електронската наплата, треба да го имплементира „ЕМ тест“ до јуни 2012. Сепак прашање е дали дисплеите во автобусите на ЈСП можат да бидат поврзани со GPS уредите кои автоматски би ги менувале имињата на станиците. Бидејќи се нови, најверојатно ќе можат.

Останатите забелешки ти се на место.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 30-Nov-2011 at 20:51
Дали ќе може да се поврзат зависи дали и каков влезем интерфејс за поврзување имаат дисплеите и дали таков излезен интерфејс ќе имаат апаратите што ќе се поврзуваат во автобусите. Кај нас по обичај некомпатибилни делови се купуваат, па ако имаме среќа ќе се погодат да се исти.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 30-Nov-2011 at 21:07
Сигурно не мислеле на компатибилноста на сисплеите при набавката на автобусит.

8. Не можеа при набавката на втобусите да се потрудат и бојат на дисплеите да биде иста. Кинеските се со црвени дисплеи, а украинските со портокалови. За такви работи не треба пари, кои ште се најчестото оправдување. Треба ентузијазам и креативност, што партиските кадри го немаат.
9. Црвената нијанса на украинските и кинеските не е иста.
10. Немаат решение како да го изедначат траспортот во Скопје и да има Скопски јавен транспорт, а не приватни, државни, јсп... Патникот не треба да прави никаква разлика дали автобусот е од ЈСП или Слобода Превоз... Уште поголем јаз ќе направат со електронските билети, бидејќи ќе ги користи само ЈСП.

Edited by nylon - 30-Nov-2011 at 21:09
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 30-Nov-2011 at 21:56
И порано имам кажано дека директорот на ЈСП нема капацитет да го менаџира претпријатието. И покрај сите донации во ЈСП очигледно тешко одат работите напред. Јас како што успеав да видам освен недисциплинирани шофери и нечисти автобуси, нема никакви новитети, ниту има поместување во начинот на купување тикети, ниту пак станиците се средени или барем солидно обележани со информативни панели, кои не чинат многу но треба да има некој да ја организира цела работа. Забележав и многу станици на кои буквално не стои никаков знак дека на тоа место застанува автобус, така да ако не сте од Скопје негледам начин како може да се снајдете со јавниот сообраќај. Значи зборувам за работи кои не се некоја голема инвестиција но преку кои многу добро се гледа способноста на оној кој треба да ги организира овие работи.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 30-Nov-2011 at 23:11
Понекогаш ми доаѓа сам да изработам плакати со автобуски мапи на Скопје. Само немам средства да го финансирам тоа. Можеби ќе се свестат и ќе им дојде памет? И да не, сепак нешто ќе стои. А се' додека стои ќе бидат посочени да им биде срам што некој аматер им ја врши работата што тие како професионалци неможат веќе со години.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 01-Dec-2011 at 02:09
Originally posted by nylon



8. Не можеа при набавката на втобусите да се потрудат и бојат на дисплеите да биде иста. Кинеските се со црвени дисплеи, а украинските со портокалови. За такви работи не треба пари, кои ште се најчестото оправдување. Треба ентузијазам и креативност, што партиските кадри го немаат.


Прототипот имаше онакви стандардизирани портокалови дисплеи. Потоа на некој мудрец му текна да го направи црвено. Нели сме уникатни во универзумот.

Edited by гитардемон - 01-Dec-2011 at 02:10
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 06-Dec-2011 at 16:15
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/displeite-na-jsp-delumno-funkcioniraat
 

Дисплеите на ЈСП делумно функционираат

 
Наместо да ги информираат патниците кога ќе пристигне автобусот, покажуваат време и температура.

 
А оваа вест се однесува само на информационите дисплеи поставени на автобуските станици низ централното градско подрачје во Скопје, а не се однесува и на информационите дисплеи во новите градски автобуси, кои исто така не си ја вршат својата функција за која се наменети.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 07-Dec-2011 at 22:09

„Слобода превоз“ нема да го поскапи билетот

Приватниот превозник „Слобода превоз“ нема да ја зголеми цената на автобуските билети во догледно време, информираше Ленин Јовановски, директор на ова претпријатие. Тој појасни дека ова е привремена мерка, односно дека не значи дека цената нема да се коригира во наредниот период ако се случат дополнителни поскапувања на нафтените деривати. Јовановски информираше дека нивната пресметка покажала дека вака им е поисплатливо, за да привлечат што поголем број патници, откако ЈСП пред неколку недели ја покачи цената на сите свои билети во просек од 12 до 17 отсто. 

Второто приватно автобуско претпријатие „Мак експрес“ с` уште нема одлучено дали ќе се одлучи за повисока цена. Оттаму информираа дека тоа ќе го сторат деновиве. (А.П.)

http://dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=28F6CE192E2C874CB1ACEBDCD8619E5F
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 08-Dec-2011 at 19:42
Еве доказ дека старите Икаруси и Саноси ЈСП ги даде по општините (читај, се ослободи).Поновите Саноси ќе повозат сигурно уште 5-6 години.Сликано меѓу Штип и Кочани.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 09-Dec-2011 at 00:25


Колку дарежливи се ЈСП Скопје кон македонските градови, им подаруваат подвижни топилници.

Не топат тешки метали како велешката топилница МХК Злетово, но исфрлуваат доволно издувни гасови за секакви заболувања, ние во Скопје си ги имаме Државна болница, Кардиохирургија Филип Втори, Систина и други клиники и поликлиники, па затоа полесно се снаоѓаме додека не загадуваат старите канти, но Бог нека им е на помош на жителите на местата во кои ќе возат овие стари канти, особено на хронично болните.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 09-Dec-2011 at 16:37

Нема веќе гага возење за пензионерите


Град Скопје конечно реши да ги слушне поплаките на граѓаните за неверојатните гужви што се репризираат секој вторник и петок. Средношколци, студенти, вработени, сите се жалеа од пензионерите и нивната потреба за слободно столче во автобусите на ЈСП. Тие, навидум стари и болни, сакаат да седнат, а учениците уморни и поспани одбиваат  да станат, и така до бескрај.

Град Скопје донесе нов предлог, да се воведе годишен возен билет за сите возрасни лица, за мажи над 64 години и жени над 62 години, кој ќе чини 1200 денари, а ќе може да се користи секој ден во неделата за сите градски и селски линии. Тие билетот ќе можат да го плаќаат на две рати, по 600 денари во текот на годината.

Од вработените во ЈСП дознаваме дека ова може да биде навистина добро решение за поплаките кои секојдвено ги добиваат, а и автобусите нема толку да доцнат бидејќи ќе се намалат гужвите.

Секако ова е само предлог на Град Скопје, треба да почекаме истиот да биде изгласан и да стапи во сила.

Но, не сите пензионерите се согласуваат со овој прелог .

За 70-годишниот Драгослав Митревски ова е добра идеја и вели: “Секој ден да имаме право, за да нема гужви“. Дој додава и дека не е ни скапа цената на годишниот билет, а и дека лекарите не закажуваат прегледи само во вторник и петок.

За пензионерката Снежана Лазаревска, ова е непочитување кон пензионерите и додава: “Конечно ни дадоа нешто без пари и тоа ни го земаа“. Според неа, ако сакаат да ги намалат гужвите, пензионерите секој ден треба да се возат бесплатно.

Ни останува само да посакаме што побрзо да се реши овој проблем, бидејќи некогаш метежот е навистина неподнослив


http://www.bezpardon.mk/nema-vek-e-gaga-vozen-e-za-penzionerite/


Само се надевам дека што е можно побрзо ќе стапи ова на сила



Edited by Djole88 - 09-Dec-2011 at 16:38
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 09-Dec-2011 at 20:30

Град Скопје конечно реши да ги слушне поплаките на граѓаните за неверојатните гужви што се репризираат секој вторник и петок. Средношколци, студенти, вработени, сите се жалеа од пензионерите и нивната потреба за слободно столче во автобусите на ЈСП. Тие, навидум стари и болни, сакаат да седнат, а учениците уморни и поспани одбиваат  да станат, и така до бескрај.

Тотален колапс на секакви морални и етички стандарди. Bash

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 09-Dec-2011 at 21:25
Абе што сакаат нека пишуваат новинарите, факт е дека оваа глупост им сметаше на сите освен на пензионерите. Ако веќе запнале толку за тоа гласачко тело, нека им направат некои карти по смешна цена(како гореспоменатата) и нека бркаат работа. Не може град кој е пред сообраќаен колапс да трпи вакви квази идеи
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 10-Dec-2011 at 14:52
Ova navistina nervira. Zosto samo penzionerite da bidat privilegirani? Kade se tuka nevrabotenite, lica so precki vo razvojot itn. Za cenata i da ne zboruvam, 1200 denari godisno!? Ova mi zvuci kako vic na godinata.

Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 11-Dec-2011 at 17:54
Пензионерите се најголемо гласачко тело во нашава држава за жал. Незнам за проценти, ама сум сигурен во ова што го зборам. Мислам дека треба и студентите да бидат привилегирани за поевтини цени на билети, зошто токму ние студентите сме најзагрозена група од финансиски аспект. Не заработуваме(барем најголем број од студентите, секоја чест за тие што заработуваат), а трошоците за студентски живот се огромни(особено за тие од други градови). За разлика од студентите, пензионерите имаат пензија, која колку и да е бедна, е повеќе од 0ден прилив на 90% од студентите
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 11-Dec-2011 at 19:13
Originally posted by Djole88

Пензионерите се најголемо гласачко тело во нашава држава за жал. Незнам за проценти, ама сум сигурен во ова што го зборам. Мислам дека треба и студентите да бидат привилегирани за поевтини цени на билети, зошто токму ние студентите сме најзагрозена група од финансиски аспект. Не заработуваме(барем најголем број од студентите, секоја чест за тие што заработуваат), а трошоците за студентски живот се огромни(особено за тие од други градови). За разлика од студентите, пензионерите имаат пензија, која колку и да е бедна, е повеќе од 0ден прилив на 90% од студентите



~ 273.000 пензионери
~ 50.000 запишани студенти на годишно ниво, значи ~ 200.000 студенти отприлика во една година.
Студентите еднаш во 4 години можат максимум 2 пати да излезат на избори, а поголемиот број од пензионерите сигурно 2 пати, па и 3.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 12-Dec-2011 at 12:32
Имам една сочна вест. Од прва рака, значи на другар ми татко му работи во ЈСП и му кажал на другар ми дека двокатни веќе нема да се испорачуваат пошо нашиве увиделе дека се грешка. Сега ќе барале начин да се поништи тој тендер и да се отвори нов за едноподни автобуси, само проблем ќе било да се најде причина за да се раскине договорот. Во моментов со тоа биле ангажирани во ЈСП. Опциите биле да се договорат да земат едноподни од Јутонг а втората опција е да земат уште едноподни и зглобни од ЛАЗ-Украина. Па ќе видиме што ќе биде во наредниов период
ಠ_ಠ
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 12-Dec-2011 at 12:38
Ако е вистина ќе частам! Cheers
Не  заради изгледот (кој патем е смешен), туку заради функционалноста, капацитетот и отпушување на Скопје. Се надевам дека ќе им дојде памет и ќе нарачаат барем 100 зглобни автобуси.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.779 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.