|   |  |   | 
| Електрични локомотиви |   | 
| Post Reply   | Page <1 56789 15> | 
| Author | ||
| Vladimir P   Senior Member     Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |  Quote  Reply
   
   #121 Posted: 02-Dec-2011 at 21:59 | |
| 
   Zoki,
 Тешко да се овие Еas   | ||
| 
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 https://www.facebook.com/767277056651521/ | ||
|  | ||
| zookisk   Senior Member     Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |  Quote  Reply
   
   #122 Posted: 03-Dec-2011 at 00:21 | |
| 
   Eas бугарски се овие Владимир дефинитивно....почетни бројки 31 52 540...кај нас доаѓаат редовно...
    | ||
|  | ||
| lslcrew   Senior Member     Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |  Quote  Reply
   
   #123 Posted: 03-Dec-2011 at 00:28 | |
| 
   Колку може максимално еден вагон да биде впрегнат измеѓу, мислам колку тона може да влече позади што ќе се пренесува преку него?
    | ||
|  | ||
| Vladimir P   Senior Member     Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |  Quote  Reply
   
   #124 Posted: 03-Dec-2011 at 00:50 | |
|   Зависи од типот на ваганот, отприлике од типот Eas ~50-60 тони носивост, а ако мислиш колку вагони можат да се закачат, тоа зависи од должината на влезно-излезните места т.е. колосеците на станиците. Иначе максималнато дозволено оптоварување на електричната локомотива МЖ 462 до 2185 тона | ||
| 
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 https://www.facebook.com/767277056651521/ | ||
|  | ||
| lslcrew   Senior Member     Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |  Quote  Reply
   
   #125 Posted: 03-Dec-2011 at 00:52 | |
| 
   А од радиусите на пругата зависи некако за да нема превртување? Еднаш мислам дека овој муабет го имавме, ама сега не се сеќавам каде е, да не го барам? А бројката преведено во вагони колку тоа значи, од најчесто користените типови. Зашто низ Америка знаат да се појават некои кобасици. Кај нас колку била најдолгата ако имаш таков податок? | ||
|  | ||
| Vladimir P   Senior Member     Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |  Quote  Reply
   
   #126 Posted: 03-Dec-2011 at 01:17 | |
| 
   Ајде вака по сликовито. 
 Колосекот во Гевгелија е отприлике 600 м, вагонот Eas е дог 14 м, значи дека нашата максимална „кобсица“ може да биде помалку од 40 вагона + лок. Има и друг проблем бидејќи имаме еднонасочна пруга, сите места за разминување би морале да бидат со таја должина. Од ова испаѓа проблем е инфаструктурата а не локомотивите и вагоните. Иначе не е проблем за должина на „кобасицата“, спомна Зоки дека на крај са додава уште една лок и можеме да влечеме „амерички“, ако оние предходни услови се исполнети. | ||
| 
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 https://www.facebook.com/767277056651521/ | ||
|  | ||
| MIKI1   Senior Member   Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |  Quote  Reply
   
   #127 Posted: 03-Dec-2011 at 13:15 | |
| 
   Според германските нормативи „по Нојферт„ од ‘90-ти години, должината на еден воз е ограничена со бројот од оските од возот и тоа: - за патнички возови, до 60 оски по воз (за сите делови од возот) - за теретни возови, до 150 оски по воз. Во меѓувреме, можна е промена или корекција на погоре наведеното. | ||
|  | ||
| Vladimir P   Senior Member     Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |  Quote  Reply
   
   #128 Posted: 03-Dec-2011 at 15:22 | |
|   Јасно има уште многу норми, закони, можности, ... А твојот пример е таа математика - за теретни возови, до 150 оски по воз. ---> 36 вагони + локомотива Но еве уште еден промер На коридор X максимум бруто товар максимум е 1400 t, а должина на композицијата 520 m, 80 km/h Но сигурно тоа не важи на пример на пругата кон Кочани каде долниот стој - пругата неможе да го поднесе тој притисок (затоа тамо не иде лок 661 која е со тежина 112 t) | ||
| 
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 https://www.facebook.com/767277056651521/ | ||
|  | ||
| MIKI1   Senior Member   Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |  Quote  Reply
   
   #129 Posted: 05-Dec-2011 at 12:19 | |
| 
   Колкава е носивоста од пругата кон Кочани и кое е објаснувањето за нејзината градба со помала носивост?
    | ||
|  | ||
| Тркало   Senior Member   Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |  Quote  Reply
   
   #130 Posted: 05-Dec-2011 at 14:28 | |
| 
 И мене ме заинтересира, оти знам пред неколку години имаше слики од 661-4ХХ во Кочани...не вервам да била празна...најверојатно слабиот сообраќај и неодржување на пругата ?   | ||
|  | ||
| Тркало   Senior Member   Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |  Quote  Reply
   
   #131 Posted: 05-Dec-2011 at 14:34 | |
| 
 Ja најдов 661-408 на 22.7.2008 во Кочани со товарен воз.   Извор:http://balkan.fabian-vendrig.eu/ | ||
|  | ||
| MIKI1   Senior Member   Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |  Quote  Reply
   
   #132 Posted: 05-Dec-2011 at 15:19 | |
| 
   Штом пругата кон Кочани држи „кенединка„, тогаш нема проблем, не? Во Македонија, најголемите должини од возови, кои до сега ги имам видено, се следните: - за патнички воз: 11 вагони+локомотива (4 оскена електрика) - за теретен воз: 24 вагони+локомотива (6 оскена дизелка). Ова го велам по мое сеќавање, може да има и други комбинации. | ||
|  | ||
| Vladimir P   Senior Member     Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |  Quote  Reply
   
   #133 Posted: 05-Dec-2011 at 17:14 | |
| 
   Одговорот е во нишката Дизел локомотиви.
 http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=561&PID=118196&SID=7ed91b2dz3af7e3eeb1d9f68dc833z6b#118196 | ||
| 
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 https://www.facebook.com/767277056651521/ | ||
|  | ||
| tomo441   Newbiе     Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |  Quote  Reply
   
   #134 Posted: 05-Dec-2011 at 20:39 | |
| 
 Goren-dolen stroj na pruga...? | ||
|  | ||
| Vladimir P   Senior Member     Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |  Quote  Reply
   
   #135 Posted: 05-Dec-2011 at 21:21 | |
|   Моја грешка - горен строј - шини, прагови, спојни прибор, ... | ||
| 
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 https://www.facebook.com/767277056651521/ | ||
|  | ||
| tomo441   Newbiе     Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |  Quote  Reply
   
   #136 Posted: 05-Dec-2011 at 23:22 | |
| 
 HAAAAAA.... Brgu se popravi...pozz | ||
|  | ||
| Vladimir P   Senior Member     Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |  Quote  Reply
   
   #137 Posted: 06-Dec-2011 at 05:18 | |
| 
   Томо, помагај бе брат, ме остави мене сам за сите одговори.     | ||
| 
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 https://www.facebook.com/767277056651521/ | ||
|  | ||
| Cloverstack   Admin Group     Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |  Quote  Reply
   
   #138 Posted: 07-Dec-2011 at 00:35 | |
| 
   @ Тркало Прекрасна фотографија си нашол  
 Еве да „појачаме“ малку  Првата композиција е со 31 вагон, втората со 26. Обете се снимени на станицата Драчево и се влечени од електрични локомотиви класа 441 и 442 (колку да се рече дека сме онтопик со дискусијава...  1 2 Edited by Cloverstack - 07-Dec-2011 at 00:39 | ||
|  | ||
| Cloverstack   Admin Group     Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |  Quote  Reply
   
   #139 Posted: 18-Feb-2012 at 23:18 | |
| 
   Еве една убава фотка направена во далечната 1989 година   Патем, дали оваа 441-510 тогаш била на ЖТП Скопје и ако да, која е нејзината понатамошна судбина? До кога била во функција и во каква состојба е сега, ако е сеуште жива?   | ||
|  | ||
| OCB   Senior Member     Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |  Quote  Reply
   
   #140 Posted: 19-Feb-2012 at 17:56 | |
| 
   Им припаѓа на Српски желзеници. Делумно рекаросирана па целосно ремонтирана:
 2007   http://www.railfaneurope.net/pix/rs/electric/441/orange/501-718/441-510_Resnik.jpg 2011   http://jstrains.sk/albums/userpics/10033/441_510-441_075_Bratislava-RD-vychodne_04032011.JPG | ||
|  | ||
| Post Reply   | Page <1 56789 15> | 
| Forum Jump | Forum Permissions  You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |