build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 86>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 12-Dec-2011 at 13:14
Мајсторе, застани да купам леб

     
Додека стигнете до саканата дестинација ќе ви се роди чувство како да ја читате „Тегобност“ на Жан Пол Сартр

     
Приградските автобуси ем преполни ем ретки

На пат до Матка
Ако случајно ви текне да ловите пеперутки на Матка, веднаш откажете се од идејата, освен ако немате дебели нерви и неподносливо голема желба за авантура. Ова не важи за оние што, за жал, живеат таму, зашто тие, се разбира, и немаат некој избор. Додека стигнете до саканата локација ќе ви се роди чувство како да ја читате „Тегобност“ на Жан Пол Сартр. Мачнина. Најпрвин тешко дека ќе се снајдете да фатите автобус до таму зашто автобусот не вози низ град, туку почетната, односно последната станица се наоѓа во Ѓорче Петров. А дотаму ќе стигнете само со автобусите со број „2“, „5“ и „12“. Откако ќе се симнете, сигурно ќе се изначекате. И не дај боже да сте женско. Дури чекате, на секоја минута ќе ви подзастанува по некој автомобил со тетовски регистарски таблички, со затемнети стакла, и ќе ви нуди превоз. Ако не се истрауматизирате премногу и посакате да се вратите дома, следен чекор е жолто комбе број „60“. И ете го, триумфално настапува на автобуската станица со својот пребучен мотор. Внатре, пак, откако ќе извадите билет, кој чини скромни 40 денари, можете да се сопнете на вреќа брашно, легната во должина на целиот под. Некој патник си ја купил и си ја носи дома. И ќе немате избор, освен да ја прескокнувате, притоа правејќи јога-зафати. На следната станица, пак, ќе се изнакачат толку многу патници, што вие ќе се збутате до крај и ќе дишете длабоко за да земете колку-толку воздух. И невозможно е да не забележите, дека освен вас, никој друг не вади карта. Возачот си молчи. Си има човекот трауми.
Контрола, еднаш во месецот, ако се посреќи и двапати. И забавата почнува... или не разбирате што зборуваат, или слушате муабет од типот - што бе, вистина на Петре ќерка му останала трудна... - да бе, сирот човек, што ќе прави, слушам зетот веќе бил женет... Или, пак, Рајна најубаво млеко од коза продава. Такво нема во продавница да најдеш... А може и - мајсторе, дај застани кај продавничкава леб да си купам, заборавив од град. Ако не ви е симпатичен муабетот, лесно одлучувате да си ставате слушалки и го пуштате Леонард Коен или Аструд Жилберто за да си глумите култура сам со себе. Арно ама, за нецела минута ќе чуете „Зар ти није жао Зоко што ме твоји не воле, што причају против мене, о другог ти говоре&хеллип;“, пуштена гласно од нечиј мобилен телефон. И расположението се грева до најгорна граница, како да си во некоја југословенска кафеана. Само без кршење чаши. И ги вадиш слушалките оти џабе се мачиш да ја слушаш „Сузан“, кога „Зоко“ успешно ти се провира во ушните тапанчиња. Не можеш да не се запрашаш како е можно нивните мобилни телефони секогаш да бидат погласни од твојот. И зошто никогаш не користат слушалки. И така, си патуваш, си патуваш, си патуваш, и наместо да стигнеш за десетина минути, колку што е потребно во нормални услови, до саканата локација се стигнува за половина час, ако не и повеќе, во зависност од тоа со која брзина вози шоферот.

И трасата е интересна - првин ќе ве одведе во Горна Матка. Кривини колку сакаш, цврсто го стегаш држачот зашто имаш чувство дека ќе излеташ од прозорец или од врата. Таму, пак, вистинска селска идила. Како Марк Шагал од таму да ја добивал инспирацијата за своите дела. Крави по патот, чешма на сретсело, мирис на сено.... и на некој чуден начин ќе бидете задоволени. Ви се топли душата и за момент заборавате на она што ви се случило претходно. И ќе си почекате во комбето пет-десет минути, и на пат кон Долна Матка. Броите станици и сфаќате дека треба да се симнете. А комбето преполно. Кај преполно, па и жив мрак. Викате - мајсторе, дај бе пушти светло, ништо не гледам, ќе се сопнам. Тој, пак, - нема, расипано е.

И го вадите својот мобилен телефон и сами си го осветлувате патот. И потоа, го добивате она што сте го посакувале - дишете воздух и го пуштате мозокот на пасење. Барем до оној момент додека не ви текне дека со истото жолто комбе треба да се враќате назад.

     
Автор: Биљана Стојановска

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=121211912409&id=14&prilog=0&setIzdanie=22453



Српски турбофолк грми во двокатните автобуси
Објавено: пред 22 минути | Прочитано: 170 | Печати |
Сподели со твоите пријатели!
7

Споделете ја веста со Вашите пријатели

Со турбофолк музика секојдневно ечат звучниците на дел од новите двокатни автобуси. Наместо, како што беше ветено, граѓаните да го почнат работниот ден со помирни звуци, кои ќе ги наполнат со позитивна енергија и ќе ги релаксираат додека патуваат до работа, тие секој ден се „гушат“ во музиката на турбофолкерите. А беше најавено дека ќе се слушаат звуците на диџеј Ицко и Ерик Фокс од Антена 5 или поп, рок, класична, електронска и диско музика.
По жалбите на патниците, Јавното сообраќајно претпријатие пред два месеца донесе одлука во новите автобуси да се забрани турбофолк музиката. Дел од шоферите го почитуваат ваквиот „закон“, дел од нив не. Од ЈСП велат дека следуваат казни за секој возач кој не ги почитува правилата.
- Ваквата одлука да не се слуша турбофолк музика важи само за новите двокатни автобуси и мора да се почитува. Овие правила сѐ уште не важат за другите автобуси. Откако граѓаните почнаа сѐ почесто да се жалат, ние решивме да им излеземе во пресрет и да овозможиме нормална музика за слушање. Затоа, ваквите правила мора строго да се почитуваат. Во двокатните автобуси има редовни контроли кои проверуваат дали се слуша турбофолк или не. Ако контролата фати дека се слуша ваква музика има казни, кои изнесуваат 10 отсто од платата на шоферот – истакна Мишо Николов, директор на ЈСП. Според најавите, наутро на патниците требаше да им се пушта класична музика, бидејќи во тој период од денот се возат повозрасни граѓани. Во попладневните часови, скопјани требаше да се возат со подинамична музика, актуелни хитови од светската музичка сцена, а во вечерните часови, бидејќи се возат помлади, требаше да се слуша електронска музика и авторски хитови на диџеи.

http://www.time.mk/read/7a471815bc/1c9c5d7947/index.html
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 12-Dec-2011 at 13:45
Originally posted by Macedonicus

Имам една сочна вест. Од прва рака, значи на другар ми татко му работи во ЈСП и му кажал на другар ми дека двокатни веќе нема да се испорачуваат пошо нашиве увиделе дека се грешка. Сега ќе барале начин да се поништи тој тендер и да се отвори нов за едноподни автобуси, само проблем ќе било да се најде причина за да се раскине договорот. Во моментов со тоа биле ангажирани во ЈСП. Опциите биле да се договорат да земат едноподни од Јутонг а втората опција е да земат уште едноподни и зглобни од ЛАЗ-Украина. Па ќе видиме што ќе биде во наредниов период

 
Не знам дали да се радувам или да се загрижувам за ваквиот неофицијален и непотврден потег од страна на државата, а не од страна на ЈСП Скопје бидејќи, да се потсетиме, Владата на Република Македонија е купувачот на новите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, а не градот Скопје или ЈСП Скопје.
 
Со украински ЛАЗ, актуелната власт има, за нејзе, непријатно искуство, бидејќи ЛАЗ бараше навремено државата да си ги подмири долговите и обврските кон него, поради што единечните нископодни градски автобуси доцнеа, односно не беа испорачувани навремено.
 
Така да, тешко дека државата ќе го одбере украински ЛАЗ за набавка на нови единечни нископодни и на нови двојни нископодни градски автобуси.
 
Од друга страна, не е јавна тајна дека зделката која државата ја направи со кинески Јутонг за набавката на двокатните градски автобуси уште од самиот почеток е сомнителна и се поврзуваат финансиските интереси на најразни политичари и финансиери на политички партии со истата таа зделка.
 
А да не ја забораваме изненадувачката донација од Јутонг со нови училишни автобуси, на сметка на ужасите кои секојдневно ги трпат кинеските ученици, што предизвика протести во Кина.
 
Но најважно од се, не смееме да заборавиме дека и самите Кинези кои протестираа тврдат дека новите училишни автобуси од Јутонг се небезбедни, поради што имаме причина зошто да бидеме загрижени за скопските ученици, особено ако сме во било каква семејна врска со некој/некои од нив (родител/старател, баба, дедо, брат, сестра, братучед/ка итн.).
 
Но едно е сигурно:
 
Државата не смее да го раскине договорот за набавка на двокатни градски автобуси со кинески Јутонг, бидејќи повеќе ќе изгуби отколку што ќе добие доколку го раскине истиот, Јутонг ќе може да ја даде Република Македонија на суд, каде што најсигурно ќе издејствува пресуда во своја корист, поради што ем ќе останеме без преостанатите двокатни градски автобуси, ем повеќе пари ќе мораме да дадеме за да го обештетиме Јутонг бидејќи сме го раскинале договорот.
 
Доколку е вистина тоа дека државата одлучила да ја откаже нарачката на преостанатите двокатни градски автобуси, тогаш алтернативата би била да се смени нарачката, односно, преостанатите нови градски автобуси да не бидат двокатни, или може да бидат двокатни, но во посовремен стил и пофункционални, или да бидат единечни нископодни и двојни нископодни градски автобуси.
 
Но ако се во право Кинезите кои протестираа поради изненадувачката донација од кинески Јутонг со новите училишни автобуси за кои тврдат дека се небезбедни, тогаш ќе имаме уште поголема причина зошто да се грижиме за безбедноста во јавниот автобуски превоз доколку се откажеме од преостанатите двокатни градски автобуси од Јутонг и побараме наместо двокатни градски автобуси, Јутонг да ни испорача нови единечни нископодни и двојни нископодни градски автобуси директно од производна линија, кои ги произведува на големо и чија што безбедност исто така е под знак прашалник.


Edited by Dexter26 - 12-Dec-2011 at 13:53
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 12-Dec-2011 at 13:59
Се надевам информацијава е точна! Секој ден ги користам автобусиве, и искрено пресреќен сум кога ќе видам дека доаѓа стар, прљав и студен зглобен автобус, а не двокатен Јутонг. Двокатните се толку непрактични, тесни, со мал капацитет, бавни, тоа е чудо едно.

Ќе частам ако се смени договорот во зглобни Јутонзи Cheers
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 12-Dec-2011 at 14:41
И јас повеќе би сакал нископодни, вака изгледаат зглобните нископодни на Јутонг:


ентериерот:



Во секој случај добивката ни е поголема доколку се донесат вакви автобуси. Останува да видиме што ќе се договорат нашиве.
ಠ_ಠ
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 12-Dec-2011 at 14:44
Леле какво ѓубре. Од ова ЛАЗ е светлосни години понапред! Искрено се надевам дека нема оваа кинеска пластика за на отпад да вози следните децении во Скопје, дека ќе им дојде памет и ќе нарачаат европски автобуси. Има доста добри чешки добри а ефтини производители (нпр. Тедом, Шкода-Соларис). 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 12-Dec-2011 at 15:17
^^
Автобусот на сликата повеќе ми изгледа како средноподен, поради тоа што кај вратата има скаличка (можеби грешам). Капацитетот е лош само 46 места за седење ...
еве спецификации
Specification
Dimensions(mm)        18000*2550*3150
Passenger Capacity     0-0
G.V.W.(kg)             28000
Fuel Consumption(L/100km)     50
Luggage Compartment(m3)     
Max. Speed(km/h)             80

Чисто се сомневам дека ќе се набавува нешто од европа ... особено што кинезиве повторно ќе не наградат нас(со некое автобувче гратис), па и владата.

Во моментов стратегија на Кина е да влезе во овој сегмент на европскиот пазар - макар и со минимална заработка - можеме да купуваме од кај нив но треба да сме многу внимателни ...
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 12-Dec-2011 at 16:38
Originally posted by Macedonicus

Имам една сочна вест. Од прва рака, значи на другар ми татко му работи во ЈСП и му кажал на другар ми дека двокатни веќе нема да се испорачуваат пошо нашиве увиделе дека се грешка. Сега ќе барале начин да се поништи тој тендер и да се отвори нов за едноподни автобуси, само проблем ќе било да се најде причина за да се раскине договорот. Во моментов со тоа биле ангажирани во ЈСП. Опциите биле да се договорат да земат едноподни од Јутонг а втората опција е да земат уште едноподни и зглобни од ЛАЗ-Украина. Па ќе видиме што ќе биде во наредниов период
O, како ли дојдоа до тој заклучок? Симнувам капа и длабоко се поклонувам пред тој величествен ум!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 12-Dec-2011 at 16:59
Ако е точно тогаш е логичен потег после евидентната неефикасноста на овтобусите и укинување на бесплатното за пензионери, поскапувањето се само симптоми на оваа појава која тука на форум многу членови многу оддамна ја предочиа. Јас и порано имав напишано еве и сега ќе повторам, најлесен начин без никакви тензии да се реши ова е анкес на договорт со Јутонг и да се испорача друг модел за сумата за автобуси кои сеуште не се почнати со изработка. За поздарвување, ако е точно.


Edited by pbanks - 12-Dec-2011 at 19:00
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 12-Dec-2011 at 17:07
А некој ќе одговара ли за лошата набавка? Во нормални земји се превзема одговорност за тоа, за штетата, за пробиени рокови. Само кај нас може вака.

Иако, колку сум наптен од двокатниве, ќе проголтам и само така да помине се, само бројката од 60 двокатни да не се зголемува.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 12-Dec-2011 at 17:22
Возрасен човек си ги признава грешките и пред себе и јавно, за да може да ги корегира. Инфантилен го фаќа инат. До сега имаме непроверена информација за признаена грешка пред себе, а кај и да е ќе треба и јавно да ја признаат, а потоа ќе има корекција. А пример за инфантилност нема да дадам, за да не бидам протолкуван политички и да не спомнувам работи кои тука се офтопик. Чекор сме направиле изгледа во одговорноста, фали уште друг пат да има сериозна пресметка што се потребите и како да се обезбеи ефикасно решение. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 13-Dec-2011 at 02:23
Originally posted by Macedonicus

Имам една сочна вест. Од прва рака, значи на другар ми татко му работи во ЈСП и му кажал на другар ми дека двокатни веќе нема да се испорачуваат пошо нашиве увиделе дека се грешка. Сега ќе барале начин да се поништи тој тендер и да се отвори нов за едноподни автобуси, само проблем ќе било да се најде причина за да се раскине договорот. Во моментов со тоа биле ангажирани во ЈСП. Опциите биле да се договорат да земат едноподни од Јутонг а втората опција е да земат уште едноподни и зглобни од ЛАЗ-Украина. Па ќе видиме што ќе биде во наредниов период
Кој е најголемиот проблем што им боде очи во ЈСП? Претпоставувам малиот капацитет и големата потрошувачка по превезен патник се две незаобиколни работи кои сигурно се во врвот, но би било убаво ако можеш да дознаеш какво мислење преовладува во ЈСП на оваа тема, без разлика дали ќе се обистини ова што си го слушнал.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 13-Dec-2011 at 02:42
и јас сум да се сноси одговорност,нормално ако е веста точна.некој го предложил ова решение,а тие си знаат кој е тоа.за кинезите најлесно би било,за пари тие све ќе направат, флексибилни се,и затоа имаат успех во низнисите
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 13-Dec-2011 at 09:49
Originally posted by lslcrew

Возрасен човек си ги признава грешките и пред себе и јавно, за да може да ги корегира. 


Возрасен човек си ги признава грешките и после ја плаќа цената за истите.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 13-Dec-2011 at 19:00
Да не сакаш некој од свој џеб да купи автобуси, демек тоа ли е цената? Добро, очигледно си ја барате бељата да се продолжи со нарачкава! Македонија ниту е такво општество, прашање е и дали такво постои. Морам да звучам политички, но ова мора да се каже, храброста да се признае грешката и да е оправи е многу поголема доблест од истурање пари те за ескалатори, те за што не во една финансиска дупка Влајко.

Севкупен интерес на гардот, како што сите тука го имаме констатирано е, да се смени нарачката и Скопје да добие двојни хармоника автобуси кои се најефикасни според параметарот портошувачка/на час/ на превезен патник и сметам дека сите треба да дејствуваме во тој правец, односно не е ниту простор ниту време да се боксуваат фразеолошки битки кој појака финта ќе каже и некакви декларативни цитати за одговорност.

Форумов е читан и биди сигурен дека целава дискусија се зема како првична реакција, а можам и слободно да се сомневам дека може да има елементи на намерно опипување терен. Тие што треба да одлучат има една друга работа која им е многу побитна од автобусите, а тоа е јавниот впечаток и мислењето за нив, и се многу повеќе спремни јавно со задни сили да ги бранат двокатните, отколку после некакви душегрижнички реакции за одговорност, да потпишат анекс на договорот. Во ситуација кога никој за ништо не понел одговорност за се досега што се исподесило, заслужуваат кредит на јавното мислење да се оправи работата со набавката, ако не сакате повелете!
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 13-Dec-2011 at 22:14
Originally posted by lslcrew

Морам да звучам политички, но ова мора да се каже, храброста да се признае грешката и да е оправи е многу поголема доблест од истурање пари те за ескалатори, те за што не во една финансиска дупка Влајко.

Мувата од капата ја ишкаш?? Мешаш политика апсолутно непотребно. Без разлика кој донел одлука, дали министер од политичка партија, дали директор од ЈСП, дали експерт кој правел студија (камо среќа!), одговорност треба да се понесе. Поготово што беше кажано многу пати зошто не треба двокатни, и по медиуми, и на форумов, и тнедерот ако не се лажам 2-3 пати се правеше - значи имаше време да се реагира!

Ама некој одел со глава во ѕид.

Originally posted by lslcrew

Форумов е читан и биди сигурен дека целава дискусија се зема како првична реакција, а можам и слободно да се сомневам дека може да има елементи на намерно опипување терен.

Ова да не ти е информација од Центарот за комуникација?? Crazy

Originally posted by lslcrew

Тие што треба да одлучат има една друга работа која им е многу побитна од автобусите, а тоа е јавниот впечаток и мислењето за нив, и се многу повеќе спремни јавно со задни сили да ги бранат двокатните, отколку после некакви душегрижнички реакции за одговорност, да потпишат анекс на договорот. Во ситуација кога никој за ништо не понел одговорност за се досега што се исподесило, заслужуваат кредит на јавното мислење да се оправи работата со набавката, ако не сакате повелете!


Да де, ќутете сега сите, да не се налутат големите и за инат да не ја сменат одлуката. Пссс, тишина. Ведната глава меч не ја сече. Applause
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 14-Dec-2011 at 00:14
Информацијава не ми се верува дека е точна, иако добро би било да е. А кога веќе зборите за одговорност, веројатно знаете дека за кривична не може да стане збор бидејќи купувањето двокатни автобуси не е забрането во Македонија. Така да претпоставувам дека барате политичка одговорност, а мешање политика на форумов освен што е досадно за читање, мене и ме иритира.

Друга работа е што и да е вистинита информацијава, набавката на овие 66 автобуси може да ја оправдаат со подобрување на имиџот на градов, туристичка атракција итн., што и држи вода, но не го подобрува јавниот превоз. Затоа и навивам да се смени набавката, а за одговорноста си има избори.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 14-Dec-2011 at 00:23


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 14-Dec-2011 at 00:27
Fresno прилично добро го кажа.

Томи треба на широко да се зборува за проблемот и тоа нашироко во насока да се оствари промена на набавката, а тоа последната реченица е многу погршено извртена. Мешањето на политика во дискусијава настана во истиот момент кога почна дискусија за политичка одговорност, а не за темата која е автобуси. Македонија нема да стане Британија преку ноќ, туку чекор по чекор, а ако првите чекори на поле на одговорност не ги сакаме и дочекуваме на одобрување нема да ги има ни вторите ни натамошните.

Кога ќе дојдат, ако дојдат, еднокатните ќе го препокријат во голем дел, можеби не целосно, загубата која е од досегашните двокатни и на макро ниво јсп нема да биде претпријатие со загуба. И има една друга работа што годишно претпријатието зема 2 милиони субвенција од гардскиот буџет, а приватниците работат со постар возен парк и поевтина цена што нема никакво логично објаснување, освен ако се земат пензионерите, средношколците и месечните карти, ама сепак ни од далеку нема простор за оправдување.


Edited by lslcrew - 14-Dec-2011 at 00:32
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 14-Dec-2011 at 13:36
Не сме Британија, ама се сложуваме дека да сме, ќе имаше одговорност, така?

Тоа сакав да го чујам Thumbs%20Up
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 14-Dec-2011 at 14:20
Originally posted by tomi_z

Не сме Британија, ама се сложуваме дека да сме, ќе имаше одговорност, така?

Тоа сакав да го чујам Thumbs%20Up

Таман работа да немаше....ама да сме Британија!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.