build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 10

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 9>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 29-Jul-2011 at 06:14
Тендер за поправка на Коридорот 10

Државната компанија „Македонски железници – Инфраструктура“ отвори тендер за обновување на пругите на секции што се дел од Коридорот 10, објави Европската банка за обнова и развој (ЕБОР). Железничката компанија ќе искористи дел од кредитот на ЕБОР за финансирање на овој проект, пишува банката во објавата на поканата за учество на тендерот, која е публикувана на нејзината веб-страница. Работите за обновување на пругите ќе се вршат на делници со вкупна должина од над 24 километри или поточно на делниците Табановце - Карпош (5,7 километри), Карпош - Куманово (5,9 километри) и Миравци - Смоквица (12,5 километри). Краен рок за поднесување понуди е 26 септември.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=66B55C114A97B74DA913951547FB924B
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3664
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 03-Aug-2011 at 18:31

http://edessa.topo.auth.gr/x/Rail_Maps_GIS.html

(истите) http://www.invest-in-serbia.com/databits/corridor_x/Corridor_X_maps_rail.htm

http://www.kx-plus.com/en/Downloads/index.jsp

http://edessa.topo.auth.gr/X/New/2010_Documents/2010_07_05_WCTR10.pdf

Rail Border Stations – Situation in 2007-08

Border Station

Main Problems

Planned Measures

Need for further improvement


 

 

Presevo (passengers)

and

Ristovac (freight)

Inspection services are at the road border station, Unsatisfactory passenger service level

Macedonian border railway line modernisation

Increase of the level of service offered, proportionally to passengers needs


Tabanovce

Lack of engines, Lack of railway tracks, Long lasting administrative procedures of customs and railways, Lack of expertise of staff, Absence of centralised computer system within Railways, Lack of lighting, Lack of walkways between railway tracks

No

Asphalt pavement of the access road, Construction of objects and facilities for all services, Improvement of all infrastructure, Staffing of veterinary control, Creation of conditions for introducing integrated control with border services from Serbia


Gevgelija

Lack of engines, Lack of railway tracks, Missing computer link among all customs outposts, Old computer and IT equipment, Insufficient number of staff, causing lack of quality of procedures

Yes, but due to railways privatization process are delayed

Establishment of IT communication links among all customs outposts, Improve IT and hardware equipment and existing software, Staffing of station to achieve full operational capacity

Medzitlija

Not in use

 

 

 


Idomeni

Cement of corridors between railway lines, Lighting of lines, Maintenance of buildings, Insufficient number of customs staff and Railways staff, Not sufficient external inspection of wagons, Incorrect loading documents

Yes. INTERREG III for maintenance and upgrade of buildings. Customs included in project for the upgrade of electronic services

Staff training on PC usage

Supply of cameras, tracing means CIM (COTIF) (1/7/2006) could be submitted and checked electronically

Mesonissio

Not in use

 

 



Edited by Max - 03-Aug-2011 at 19:46
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3664
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 05-Aug-2011 at 23:29
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3664
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 06-Aug-2011 at 16:25

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1040&PID=75244#75244

компанијата не е особена предност и од рентање ќе бидеме во ќар, освен ако не им го препуштиме тоа на кинезите... ако се модернизира  пругата а воедно се скастрат  и царинските постапки, и те како ќе имаме ќар од  каргото по К-10, тука фактор плус е и најавената приватизација на солунското пристаниште, што дополнително ќе влијае на онаа статистика за 700(к-10) vs 7000(к-4)

Now only 2% of freight between Turkey and western Europe is carried by rail. Some 22% goes by road and 75% by ship http://www.economist.com/node/17046693

Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3664
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 07-Aug-2011 at 17:21

 

Originally posted by Vladimir P

За брзини над 120 км/час најголем фактор е правецот т.е. благи кривини, или соодветен терен. А тоа во клисурата е нерентабилно или неизводливо земи го како сакаш.
може и тоа [1][2] но ако се изместува к-10 нема потреба, евентуално за к-8...  

покрај хрватска и србија, вардарска долина отвара можност и ние да добиеме брза железница, прашање е само дали грција ќе може дополнително да инвестира во к-10 доколку не ја приватизира железницата како би се комплетирал коридорот... еу-проекција е 160км/ч до 2020, прашање е колку ќе биде истата надмината и која носивост би ја имале тие пруги по к-10 

EU-HSL 2010 http://www.uic.org/IMG/jpg/europe.jpg 

EU-HSL 2020 http://www.airport-on-rails.org/galeria/hs_net_2020en.jpg

EU-HSL 2025 http://www.uic.org/IMG/jpg/europe_2025.jpg  

Up today, no accident with injured passenger at more than 200 km/h [1] ова веќе им е застаренo      


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 07-Aug-2011 at 19:06
Originally posted by Max

Originally posted by Vladimir P

За брзини над 120 км/час најголем фактор е правецот т.е. благи кривини, или соодветен терен. А тоа во клисурата е нерентабилно или неизводливо земи го како сакаш.
може и тоа [1][2] но ако се изместува к-10 нема потреба, евентуално за к-8...  

Сите коридидори се претежно за брз транспорт на карго а примерите што ги даваш се патнички нагибни возови, такви карго нема
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 19-Sep-2011 at 15:32

Пругите напролет на ремонт

Сања Наумовска


Иако во почетокот на годината беше најавено дека градежните работи за подновување на истрошените пруги ќе стартува во септември, сепак, моментно се' уште не е завршен тендерот за избор на изведувач.

Стартот на реконструкцијата на три делници од железничкиот Коридор 10 ќе започне напролет. Ова е второ одложување на проектот вреден 17,6 милиони евра, кој ќе се финансира со кредит од Европската банка за обнова и развој. Како што информира Министерството за транспорт и врски, јавниот повик за избор на градежна фирма, која ќе го изведува ремонтот на делниците Табановце – Куманово и Миравци – Смоквица, е објавен во јули, а крајниот рок за доставување на понудите е 26 септември. По периодот за евалуација и процена на понудите, се очекува договорот со најповолниот понудувач да биде склучен дури во декември.

„Предвидено е од март да започнат градежните работи на двете делници со вкупна должина од 26 километри што треба да завршат до март 2013 година“, информираат од Транспорт.

Во Македонија од Коридорот 10, кој започнува во Салцбург и завршува во Солун, поминуваат 213 километри. Со финансиската поддршка од ЕБОР, ќе бидат обновени вкупно 54 километри истрошена железничка инфраструктура. На пругите целосно ќе бидат заменети дрвените прагови стари над четири децении со нови бетонски делови. Ќе се обновуваат и шините, особено најоштетените делови на свијоците. Во реконструкцијата на пругите ќе биде опфатен и толчникот, од кој ќе се отстранат нечистите делови и ќе се заменат со нови.

Пругата по должина на Коридорот 10 има добри перформанси и со дополнителните вложувања ќе може да се постигне максималната брзина на движење на возовите од 120 километри на час. Моментно возовите по македонските пруги патуваат со максимална брзина од 50 до 60 километри, а само да одредени делници до 100 километри на час.

Француската фирма „Систра“ е избрана на повикот за консултант во проектот што ќе треба да ја подготви документацијата за тендерите и да врши надзор над градежните работи.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=EB7DC64A5B82444CA77F554C577DBBCE
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 19-Sep-2011 at 17:04
Остаревме дури да се 'ремонтира' коридорот 10, а камоли да се изгради 1 метро нова пруга Unhappy
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 26-Sep-2011 at 17:53

ЕБРД именува супервизор за надградбата на Коридорот 10


http://plusinfo.cfd.mk/large_pics/2011/09/26/Koridor-10-300x.jpg

Европската банка за обнова и развој (ЕБРД) ја назначи италијанската компанија за консалтинг од областа на инжинерингот „Италфер С.п.А.“  за супервизија на 36-месечната програма за наградба на 150 километри од Коридорот 10 во Македонија и Србија.


„Италфер С.п.А.“ е консултантска компанија основана од „Италијанските железници“ во 1984 година во Рим. Компанијата работи на полето на традиционалните и брзите железници, како и на градскиот железнички транстпорт (метроа), нудејќи целосен опфат на услуги од транспортни развојни планови, визибилити студии и детален дизајн, како и подготовка на тендерски документации, услуги од областа на набавката, управување со проекти, тестирање, инспекции, техничка помош, проектно финансирање и слично.


Има работено на редица проекти на територијата на бивша Југославија, Источна Европа и Централна Азија.

http://daily.mk/cluster3/fc26e3d7f01c73794b09ee3a7edbf31b/917711

Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 759
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 27-Sep-2011 at 00:14
Znaci li ova deka posle tie 36 meseci ce imame sansi da vidime
nekoja od modernite evropski lokomotivi kako vlece i kaj nas?
 
Toa bi bilo ubava gledka!
Thumbs%20Up
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 27-Sep-2011 at 11:40
Originally posted by mon



Znaci li ova deka posle tie 36 meseci ce imame sansi da vidime
nekoja od modernite evropski lokomotivi kako vlece i kaj nas?
 
Toa bi bilo ubava gledka!
Thumbs%20Up



Друже оваа вест значи дека ќе нема можност некој да си присвои дел од доделените финансиски средства, да врши коруптивни дејанија или пак фушерајски да ја обнови пругата за да не ни се случи по 2-3 месеци да имаме ограничување на брзината на возовите.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 759
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 28-Sep-2011 at 01:34

Ne se razbravme Bojan; mojata poenta bese dali posle obnovuvanjeto na tie

"150 kilometri od Koridorot 10 vo Makedonija i Srbija" ce ima sansi nekoja od evropskite
lokomotivi da protutni so nekoja kompozicija i niz Makedonija, kako sto toa go napravi Simensovata ES 64 F4-032 niz Srbija.
 
Eventualnite "prisvojuvanja na dodelenite finanasii, koruptivni dejanija ili fuseraji" ne bi gi spomnuval tuka,
mi ja rasipuvaat fantazijata na eventualna kompozicija kako na onaa od videoto od Belgrad,
samo ovoj pat vo Skopje.
Wink
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 06-Oct-2011 at 15:59

Ќе стане ли Коридорот 10 вистинска конкуренција за Коридорот 4?

Ќе%20стане%20ли%20Коридорот%2010%20вистинска%20конкуренција%20за%20Коридорот%204?
Мартин Пушевски
Ќе успее ли идејата Коридорот 10 да стане здрава конкуренција на Коридорот 4? Доколку поранешните ЈУ – републики во скоро време не постигнат договор околу побрзиот транспорт на стоки, ова тешко може да се случи. Коридорот 4 поминува низ земји од Европската Унија, каде што не постојат царински формалности и пречки за побрз превоз на стока. Почнува од Германија. Минува низ Чешка, Унгарија, Романија, Бугарија, па се до Турција. Преку Коридорот 10 се уште постојат разни формалности што го отежнуваат транспортот, па токму затоа многу компании и  избегнуваат да го користат.

„Функционирањето на Карго 10, односно на здружението кое сакаме да фунцкионира на коридорот 10, во кое Македонски железници – транспорт пристапи на определен начин, почнува да функционира. Се работи за голем зафат. Целта е да се намалат формалностите, непотребните задржувања,  да се зголеми комерцијалната брзина на транспортот на стоки по коридорот 10, а со тоа да се направи и една конкуренција на коридорот 4”, изјави Кире Диманоски, македонски железници - транспорт

Функционирањето на Коридорот 10 е од интерес и за Словенците. Тие се надеваат дека наскоро ќе влезат на пазарот во Македонија, бидејќи ги отстраниле неправилностите во врска со сертификат за сигурност. Конкуренцијата во железничкиот сообраќај е добредојдена, ќе го подигне квалитетот на услугите – велат од Македонски железници – транспорт.

„Целта на алијансата „Карго 10”е да се скратат процедурите на границите меѓу екс-ју земјите, царинските и инспекциските процедури, се со цел да се забрза превозот преку овие граници со што ќе му бидеме поголема конкуренција на коридорот 4”, Марио Матиќ, претставник на Словенечки железници

Но, уште една олеснителна околност за компаниите е и новиот карго-терминал на аеродромот „Александар Велики”.

„Поради старите и ограничени услови за складирање на стока, порано не бевме во можност се да прифатиме, меѓутоа сега, со новата карго-терминална зграда се отвораат вистинските можности и се очекува во блиска иднина сите компании што ги користеле околните аеродроми да дојдат на нашиот. Спремаме и нова ценовна политика, со што ќе бидеме и многу поконкурентни”, изјави Орхан Сабит, постар надзорник на карго-терминалот

Новиот карго –терминал ќе ги опслужува сите типови авиони и ќе биде отворен за секаква стока, со што значитечно се подобрува конекцијата за транзитот.

http://daily.mk/cluster3/282a37ce5d808a19f6aa9fa5b0c0a278/933590
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 30-Dec-2011 at 00:53

Упознат е некој со ова?

  1. Ремонт на пругата Неготино – Дуброво..................................2.000.000 Е

За реализација на овој проект финансиските средства беа обезбедени од буџетот на Р. Македонија .Изработен е ремонт на железничка линија во должина од 6,2 километри, при што беа заменети дотраените дрвени прагови со бетонски и дел од шините.Со тоа се овозможи да на овој дел од пругата возовите се движат со брзина за која е проектирана пругата од 120 км/час .

и патем слики да видиме.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 30-Dec-2011 at 18:15
Originally posted by N23

Упознат е некој со ова?


Ремонт на пругата Неготино –
     Дуброво..................................2.000.000 Е</span>



За реализација на овој проект финансиските
средства беа обезбедени од буџетот на Р. Македонија .Изработен е ремонт на
железничка линија во должина од 6,2 километри, при што беа заменети дотраените
дрвени прагови со бетонски и дел од шините.Со тоа се овозможи да на овој дел од
пругата возовите се движат со брзина за која е проектирана пругата од 120
км/час .

и патем слики да видиме.



Да, да, во текот на секоја година се реализираат вакви помали зафати, но се работи за многу мали делници. Не сакам да зборувам на памет, но на пример, ние менуваме само 6-7 километри секоја година а тоа е многу мал сегмент во однос на староста на нашите пруги. Наредната година треба да се опфати поголем ремонт долж Коридорот 10, но сепак она што треба да се промени од железничка инфраструктура е далеку поголемо.

Edited by Cloverstack - 30-Dec-2011 at 19:48
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 30-Dec-2011 at 19:59

Previous

Сосема си во право дека треба далеку повеќе да реновираме. Но ме изненади што сепак се реновирале и 6 км оваа година, што секако не е за пофалба, но ми дава надеж дека штом се реновирале оваа година 6, догодина 50, би можеле да се надеваме дека за 10-тина години ќе иаме ако ништо друго барем реновирана постоечка железничка мрежа, барем коридор 10 и кракот 10д.

Back to Top
krkilipa View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote krkilipa Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 31-Dec-2011 at 07:25
Последен ремонт на Коридор 10 извршен е пред 2 години баш на таа делница. Единствената македонска компанија која врши ремонт на пруги е пред распаѓање. Пруга со 120 км/ч во Македонија нема во последните 20-25 години. Инаку гледано од балканска перспектива, македонските пруги се во добра кондиција и слободно би ги оценил со 3 во скала од 1-5.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 31-Dec-2011 at 12:39
Originally posted by krkilipa

Последен ремонт на Коридор 10 извршен е пред 2 години баш на таа делница. Единствената македонска компанија која врши ремонт на пруги е пред распаѓање. Пруга со 120 км/ч во Македонија нема во последните 20-25 години. Инаку гледано од балканска перспектива, македонските пруги се во добра кондиција и слободно би ги оценил со 3 во скала од 1-5.


Хм, дали тоа значи дека извршениот ремонт од пред 2 години не е квалитетно направен? Реконструкција на една иста делница по два пати во толку краток период е навистина лудост, покрај големата дотраена инфраструктура.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 10-Apr-2012 at 20:22

Потпишан договор за ревитализација на пруги од Коридорот 10

Јавното претпријатие Македонски железници - Инфраструктура и германскиот конзорциум „Wiebe & Alpine“ денеска во Скопје потпишаа договор за реализација на проектот „Ремонт на пругите Табановце - Карпош - Куманово“ и „Миравци - Смоквица“.

Проектот, кој предвидува целосен ремонт на две делници од Коридорот 10 со вкупна должина од 25 километри, ќе се реализира со финансиски средства во износ од 6,986 милиони евра, обезбедени од Владата на Република Македонија преку кредит од Европската банка за обнова и развој.

- Се предвидува целосен ремонт на долниот и на горниот слој и на сите други елементи на двете делници, рече генералниот директор на МЖ Инфраструктура Ирфан Асани на денешната прес-конференција.

Тој посочи дека со средствата од кредитот од ЕБОР во вкупен износ од 17,6 милиони евра се предвидува и ревитализација на делницата Ногаевци - Неготино во должина од 30 километри со што целосно ќе се заокружи Коридорот 10.

- По реконструкцијата на овие делници пругата по целиот Коридор 10 ќе може да се користи со проектираната брзина од 120 километри на час, посочи Асани.

Во врска со Коридорот 8 истакна дека ќе следува потпишување договор со фирмата која ќе треба да ги преработи основниот и изведбениот проект за делот Куманово - Бељаковце.

- Веќе имаме одобрени пари од ЕБОР преку Вест Балкан инструментот за делот од Бељаковце преку Крива Паланка до Деве Баир, а има и одлука со ИПА фондовите за делот од Кичево до Лин во Албанија. Таму наскоро ќе почне процедура за избор  на консултант кој ќе го прави и главниот и изведбениот проект, појасни Асани.

Германскиот конзорциум „Wiebe & Alpine“, кој беше избран на јавен тендер, е должен во рок од 60 дена по потпишувањето на договорот да изврши пренесување на опремата до градилиштето, да изврши набавка на потребните материјали и да го формира градилиштето во станицата Куманово.

Со ремонт на пругата ќе се започне од делницата Табановце-Карпош во мај годинава, а рокот за изведба е една година.

Последниот ремонт на делниците Табановце - Карпош - Куманово“ и „Миравци - Смоквица“ е направен во 1970 година.

Со новиот ремнот се предвидува замена на 30 сантиметри од лошиот земјан материјал, поставување геотекстил и геомрежа, вградување нов квалитетен камен материјал, комплетна земна на дотраените дрвени прагови со армирано-бетонски и замена на шините и изолираните лепени состави со нови. Ќе се обноват и пероните и стојалиштата и 11 патни премини во исто ниво на двете делници.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 07-Jun-2012 at 00:58
Започнува реконструкцијата на железничкиот Коридор 10, експертите предупредуваат да не биде површна



Според директорот на Македонски железници – Инфраструктура, Ирфан Асани, германскиот конзорциум „Вибе и Алпине“ (Wiebe & Alpine) денеска треба да го започне ремонтот на железничкиот Коридор 10 на делниците Табановце – Куманово и Миравци – Смоквица, во вкупна должина од 24,1 километри. Со првата фаза од реконструкцијата на пругата од Табановце до Гевгелија ќе се променат 30 сантиметри од лошиот земјен материјал на овие делници, на долниот строј од пругата ќе се постави геотекстил и геомрежа, ќе се вгради нов камен материјал, а планирана е и целосна замена на дрвените прагови со нови армирано – бетонски. По завршување на обновата на железничката пруга брзината на возовите ќе се зголеми од сегашните 40 на 120 километри на час. Во согласност со договорот, градежните активности е предвидено да завршат во период од една година по неговото потпишување, а инвестицијата во овие две делници ќе изнесува околу 7 милиони евра.

 

 

 

 

Наспроти оптимизмот од раководните структури на железницата, дел од експертите имаат извесна доза на сомнеж за резултатите што ќе ги донесе претстојниот ремонт на инфраструктурата. Во априлскиот број на списанието „Пресинг“, во издание на Комората на овластени архитекти и овластени инженери на Македонија, градежниот инженер Филип Ивановски се осврнува на загрижувачката положба во која се наоѓаат пругите во земјава. Задржувајќи се на добиениот заем од Европската банка за обнова и развој (ЕБРД), тој напоменува дека одобрените средства не треба да се потрошат на безначајно редење на бетонски прагови во должина од 63 километри. „Луѓето од техниката треба да знаат дека ќе бидат одговорни за залудно потрошените средства. Со сумата од 17,6 милиони евра може да се изврши посериозна реконструкција на одвај 15 – 20 километри пруга“, заклучува инженерот Ивановски.

Од МЖ – Инфраструктура пристигнува и информацијата дека во наредните недели треба да се објави и тендерот за избор на компанија што ќе го изведе ремонтот на делниците Ногаевци – Градско, Градско – Кукуричани и Кукуричани – Криволак – Неготино, со вкупна должина од 30,9 километри. Градежните работи на овие сегменти до железничкиот Коридор 10 ќе започнат во текот на идната година и ќе завршат во првата половина од 2014 година. ЕБРД преку кредит ги обезбеди финансиските средства за овој проект, а значајно е да се напомене дека истовремено финансиски средства се обезбедени и за реконструкција на 112 километри пруги од овој паневропски коридор на територијата на Србија, со што во наредниот период би требало да се укинат ограничувањата на брзините и да се обезбеди побрз превоз на патници и стоки.




#
Објавено на 06.06.2012 во категорија Вести.

Тагови: Алпине, Вибе, Градско, Железница, Инфраструктура, Комора на овластени архитекти и овластени инженери, Коридор 10, Кредити, Криволак, Кукуричани, Куманово, Миравци, Неготино, Ногаевци, Смоквица, Табановце, Тендери и лицитации

http://www.build.mk/?p=15705
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.