![]() |
![]() |
![]() |
Железнички станици |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 41> |
Author | |
build.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Баш ме интересира дали дизајнот ќе биде во неокласицистички стил, или ќе одлучиме нешто посовремено да ни предложат Холанѓаните.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Променет е натписот на станицава, односно материјалот од кој е изработен. Ова наликува на најлон за шаторско крило. |
|
![]() |
|
nouseforname ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Dec-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
dobroo use nekoj bilbord da stavea!!!!!!
|
|
![]() |
|
gerard ![]() Newbiе ![]() Joined: 19-Aug-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
современа била станицата пред 40 години. современа е слаб збор. била супер ултра модерна, чудо на балканот. погледни денес. штала. тоа е судбината на модерните и урбани проекти. тоа е судбината на ГТЦ тоа е судбината на универзалната сала. современите објекти од времето на татко ми. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
WNBARCH ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
супер ултра модерно не баш. со една чекална,еден ескалатор и два телевизора тешко.поготово зошто е застанато уште на почеток од целиот проект и не е ни довршена станицата никогаш.
|
|
![]() |
|
Suprise ![]() Groupie ![]() Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Три чекални од кои една за странци, нешто као вип, 4 телевизора, два ескалатора.. нејсе, мислам дека одамна требаше да почне да се реновира и тоа здраво, ама ајде ќе почекаме уште малце.. мислам дека заштитен знак на новава железничка ке биде ескалаторот. Неможам да ја сфатам потребата од скали воопшто и сметам дека сите сегашни скали треба да се заменат со ескалатори. Не ми се допаѓа тоа што малце делува бункерски долниот дел, а доколку би имало прозори од страните да се гледа градот, сообраќајот, булеварите би било поинтересно. Ова може малце барем на горниот дел да го корегираат. И да се трудат што повеќе да има дневна светлина,стакло па макар и куполи. Не ми се допаѓа и што во очај се издадоа деловни простори, што при адаптирањето секој индивидуално си го средуваше и се изгуби целината. Не би да идам подлабоко, до шалтери, инфопулт, монитори, чекални, тоалети и сл. пошто би немало крај, премногу е запоставено. Дали би било премногу ако наместо сегашниот таканаречен кров се изгради нов над кој всушност би имало парк со езерца, трева, клупи и дрва. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Имам прашање. А дали по првичниот проект се предвидувало и влезови симетрични на денешните два, односно на страната на Колосеум? |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Не треба да се суди модерноста (таков поим и воопшто не постои), туку функционалноста на еден ваков инфраструктурен објект. Прво да нагласам дека е многу тешко да се зборува за полна функционалност на еден објек кој ни приближно целосно не е изграден. Како да зборуваме за кола која нема кров, врати и опрема. Железничката станица треба да се гледа во целост а не на парче. Така таа вклучува километри бетонски столбови, кои не само што го денивелираат железничкиот сообраќај низ тој дел на градот (проблем кој допрва треба да го решаваат многу европски градови и чие решение чини баснословно и вклучува долгогодишно затворање на централни булевари), туку и отвараар простор за развој и изградба на содржини под нив-паркинзи, главна пошта со поштенски логистички центар-меѓуградска и приградска автобуска станица итн. Сите овие исклучително важни објекти се многу полесни и поефтини за изведба под столбовите, отколку да градевме целосно нови објекти. Фактот дека тие се собрани на толку мал простор, формирајќи вистински транспортен центар со неколку вида на транспорт ич не е за занемарување. Што се однесува до самата железничка станица, исто така не можеме да го оценуваме решението кое било зацртано во планот. Наша кривица е што железничката не е доградена (колосеци, кров, ескалатори, пристап за автомобили за авто-воз итн.), а уште поголема кривица што сме ја запуштиле до степен на очај. Од најубавиот објект во смисла на железничка станица од градовите на Балканот пред 30 години, ние ја дотеравме до најнеодржуваниот и мизерен. Единствено што ми фали кај нашата железничка станица е голем централен простор на приземјето, каде би се сместиле различни продавници, кафеани и пунктови на железницата. Вакави има во сите поголеми железнички станици каде сум бил (освен Загреб и Љубљана кои имаат многу постари објекти). Како пример ја давам Прага хлавни надражи (Praha hl.n.): ![]() ![]() Друга приказна е колку сето ова чинело и ќе чини (да се догради и одржува) и дали не би било пофункционално за истите пари да се изградат подземни тунели низ центарот, кои би ја опслужувале старата ж.с. (која секако би била реконструирана, проширена и модернизирана). |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
Па се вртеше некаде на форумов приказ на планираното решение на големиот станичен хол. Ќе се обидам да го пронајдам, но накратко концептот се состоеше во поставување на шалтерите за автбусата станица спроти оние на железничката. Тоа што по 20-тина години по линија на помал отпор се изведе новата меѓуградска автобуска станица како што ја имаме денес доведе до ситуација тоа решение неповратно да се изгуби.. Ама кога се во прашање јавните простори и структури во Скопје - ништо ново.
А во врска со идејата за Ст.ЖС - ја поддржувам, само што тоа веројатно би се извело на ниво на градски транспорт, евентуално регионални возови.. Ќе се обидам да најдам начин и време да го постирам мојот проект на таа тема ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Со нетрпение го очекувам (да ти извршам малку притисок) ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
често се заборава дека железничката во Скопје била брутално модифицирана забегувајќи од оригиналниот проект...
мислам дека веќе имаме една слика на оваа тема од оригиналниот проект практично, според него, холот на железничката станица требало да го зафаќа и денешниот простор на автобуската станица, што значи дека е скратена на пола станицата просторно а автобуската станица и поштата најверојатно би требало заедно да се наоѓаат на другата страна од булеварот, каде што се и окната за карго лифтовите не знам колку е возможно поради потребата од големи средства и време, ама јас би направил целосна реорганизација на просторот за станицава да заживее онака како што било планирано, не е проблем само запуштеноста на станицата, туку ццелосната нејзина импровизација како комплексен центар и начинот на кој функционира денес |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
![]() за ориентација има стрелка кон север |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Еве уште по нешто (мада ми се чини дека се различни варијанти): ![]() А еве го и планираниот екстериер: ![]() |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Значи колку што разбрав, делот кај ОТО мебел и Колосеум бил првично наменет за обработка и дистрибуција на багажот до/од патниците од/до возовите. Многу културно. Нешто како и на аеродромите. А претпоставувам дека и лифтовите биле за тоа наменети. Има смисла. Но најверојатно тоа не се случило како што било предвидено, па денес наместо да се користи таа услуга, патниците сами си го качуваат/симнуваат/носат багажот по скали. А овој простор наместо како простор за процесирање на багаж е претворен во дискотека и салон за мебел. Кога сме кај тоа. Дали Железничката Станица Скопје го изнајмува тој простор на овие субјекти, или пак им го продала? |
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
![]() Па не бил рекол дека е баш така. Порано се патувало на многу поинаков начин од сега - луѓето се преселувале со воз - па деловите на железничките станици за процесирање на крупен багаж се помалку остаток од минатото (нормални парчиња багаж се носат од страна на самите патници или некаква придружба). Добро е ако станицата може да ја пружи таа услуга, но како и други делови од овој објект и тој е предимензиониран - барем според мене.. Што се однесува до дискотеката, тоа е пренаменета голема сала за синдикални и слични конференции - исто така остаток од друго време.. Тоа што ми се допаѓа е како Транспортниот центар прима различни содржини и се менува според барањата. Не треба да мислиме дека проектот мора да се изведе баш како што бил предвиден, бидејќи многу работи се промениле во меѓувреме. Единствено не треба да се затвараат одередени можности, што според мене и се случи со несоодветното поставување на автобуската (и тоа само за патниците што чекаат воз да не ги користеле чекалните на автобуската). Инаку, мислам дека Железницата ги издава тие и други простории. Колку таквите договори се поволни и дали земаат во предвид дека тој простор во меѓувреме стана поатрактивен, не би можел да кажам (а вообичаено не се, што заради лошо работење, што заради корупција). Но сепак, загубите во работата на МЖ не можат да се покријат со кирија од дискотека.. Edited by mladen_s - 05-Jan-2012 at 18:37 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Околу кириите за користење на просторот во Скопската железничка станица имаше големи заврзлами во минатото, не знам сега колку е средена состојбата. Сепак, сметам дека не доликува злоупотребата што ја вршат некои субјекти кои го користат работното време на станицата за создавање на екстра профити, иако не работат во склоп на Македонски железници. Од друга страна, мислам дека треба да се размислува на поголем број комерцијални објекти на второто или третото ниво на станицата. |
|
![]() |
|
SJCF ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 10-Nov-2009 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Знае некој колку години се градел транспортен центар?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |