|
![]() |
|
Од регионот |
|
Post Reply
|
Page <1 45678 20> |
| Author | |
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#101 Posted: 16-Jan-2012 at 13:41 |
|
Решив да направам еден осврт врз развојот на воздушниот сообраќај во
Бугарија.Истиот последниве неколку години бележи константен бурен развој
и поракј светската криза која во голема степен се одрази врз развојот
на аеродромот на Софија, но не и на останатите градови.
Би започнал со аеродромот во Софија. Тој е главниот аеродром на државата, кој располага со 2 терминала (Т1 за нискотарифни и Т2 за стандардни авиокомпании). Во тек е изградба на нова контролна кула, која треба да биде готова годинава. Изградбата на кулата висока 56 метри започна во септеври 2011 година и треба да се заврши во 2012 година. Чини 7.5 милиони евра. Изградбата на новата контролна кула, јануари 2012 година: ![]() ![]() ![]() ![]() Сликите се превземени од различни членови на бугарската секција на ССЦ. Според првичните податоци, аеродромот во Софија останува важен регионален играч и во 2011 година, бидејќи е четвртиот најоптоварен аеродром во поширокиот балкански регион (зад Истанбул, Атина и Букурешт). Во 2011 година преку овој аеродром прошле околу 3.500 000 патници, што е раст од околу 6% спрема претходната година. Аеродромот во Бургас е вториот најважен аеродром во Бугарија, кој сериозно и се приближува на Софија, пред се заради огромниот туристички капацитет кој се наоѓа во регионот на Бургас. Аеродромите на Варна и Бургас беа оддадени на концесија, при што концесионерот има обврска да вложи 403 милиони евра во нивниот развој. во Бургас минатата година беа завршени новите административни згради, нов карго терминал како и проширување на апроните за авиони за 4 нови. Во тек е изградба на нова зграда за противпожарната заштита, како и расчистување на теренот за изградба на новата терминална зграда, која треба да започне да се гради годинава и биде завршена пред почетокот на летната сезона 2013. Според официалните статистики Бургас оваа година бележи рекорден раст во целиот регион, од над 19% во превоз на патници. Бројата на патниците во 2011 година изнесува 2,253,320, а каргото бележи пораст од +6.0%, до 5 991 тони. Аеродромот на Варна е третиот по важност аеродром во Бугарија. Сообраќајот го генерираат главно туристичките капацитети по северното крајбрежје на Црно море, како и самиот град кој е трет по големина. Моментално аеродромот е затворен за реконструкција на пистата, проект вреден 20 милиони евра, која треба да се заврши д 20 фебруари и аеродромот да се врати во функција. Затоа аеродромот во Варна годинава бележи минимален пад во превозот на патници. Инаку новата терминална здрада треба да започне да се гради во 2012 година (паралелно со новиот терминал во Бургас) и треба да се заврши до почетокот на летната сезона 2013 година. Вкупната вредност на проектот е 70 милиони евра. Статистиката покажува дека во 2011 година, аеродромот имал 1,181,832 патници, што е околу 3.7% помалку од претходната година. Четвртиот аеродром на Бугарија се наоѓа во вториот по големина град во земјата-Пловдив. Сообраќајот се генерира од самиот град и градови во регионот, како и од близината на големиот зимски туристички центар во негова близина-Пампорово, кон кого зимно време летаат многу чартерни компании. Бумот на аеродромот дојде по отворањето на новата терминална зграда и привлекувањето на РајанЕр, кој извршува три редовни линии (Милано, Франкфурт и Лондон). Оваа година би требало да има околу 100 000 патници, што би значело огромен раст спрема 2010 година, кога низ аеродромот прошле околу 25 000 патници. Инаку во последните децении аеродромот на Пловдив беше користен за отклонување на летови од Софија во случај на магла. Апсолутен рекорд на аеродромов е постигнат во 2007 година кога имал околу 105 000 патници. Петиот и последен аеродром кој функционира во Бугарија е оној во Горна Орјаховица/Велико Трново, кој не функционира како редовен патнички, туку како карго и чартерен аеродром, иако има статус на интернационален аеродром и ја поседува сета потребна инфраструктура. Низ овој аеродром прошле околу 1000 патници годишно во последните неколку години, иако на времето имал директни летови до сите 7 останати аеродроми во Бугарија. Значи како што напоменав, Бугарија има 5 интернационални аеродроми кои функционираат, како и 3 интернационални аеродроми кои се надвор од функција. Тоа се аеродромите на Русе, Стара Загора и Трговиште, за кои владата подготвува план за концесија. Како основен бенефитор од ова се смета дека би бил аеродромот на Русе, како и фактот дека се наоѓа на само 70 километри од Букурешт и има претенции да стане нискотарифниот аеродром на овој велеград. За крај вкупниот број напатници во Бугарија за 2011 година: Софија 3.500 000 Бургас 2.250 000 Варна 1.180 000 Пловдив 100 000 ---------------------- Вкупно: 7 000 000 патници, што е малку под вкупната популација на земјата, додека раздвижувањата и сериозните инвестиции во повеќе насоки влеваат надеж за натамошен развој и раст.
|
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
VirginAtlantic
Senior Member
Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
Quote Reply
#102 Posted: 19-Jan-2012 at 14:29 |
|
Аеродром Софија заврши 2011 година со рекордни 3 474 993 патници кои поминале низ двата терминала од јануари до декември, што претставува зголемување од 5,4% во однос на 2010 година.
Терминал 1 - 945 063 патници Терминал 2 - 2 528 025 патници. Со вкупен број од 200 085 патници, највисок просечен годишен раст забележуваат внатрешни линии - 16%. Овој показател достигна неверојатно зголемување од 53% во август во однос на истиот месец од 2010 година Во последното тримесечје на 2011 година трендот е негативен поради привремениот прекин на директните летови до Аеродром Варна, затворен за поправка. Во редовни меѓународни линии во 2011 година се регистрирани со 6% повеќе патници во однос на претходната календарска година. Годишната анализа покажува дека како предложениот седалков капацитет, така и затоварването на авионите (просек 70%) продолжуваат да се зголемуваат, што е од суштинско значење за ефикасно користење на аеродромот. Водечкиот за Аеродром Софија превозник - авиокомпанија Бугарија Ер постигна раст од 4% за целата 2011 година Со високи стапки на развој меѓу другите авиокомпании се издвојува Wizz Air (18%), Lufthansa (16%) и Austrian Airlines (7%), Turkish Airlines (16%), Air France (8%). Импресивно зголемување на превоз по линиите до Софија стигнале авиокомпанија NIKI (47%), AeroSvit (78%), Air Malta (80%). Во 2011 година редовните летови за распоред вклучуваат 50 дестинации, во кои работат 26 авиокомпании, меѓу кои 6 нискотарифни. Товарни летови во текот на годината се извршувале 4 авиокомпании кои работат за светските интегратори DHL, TNT и UPS. Вкупно за целата 2011 година на Аеродром Софија се полетали и слетали 47 153 авиона во однос на 47 061 за 2010 година (+0,2%). Sofia Airport /користен е Google Translate/ |
|
![]() |
|
Suprise
Groupie
Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#103 Posted: 20-Jan-2012 at 16:20 |
|
Аеродромов во истанбул се чини огромен спрема скопскиот а и полн е азијати.. за пар саати сум во дубаи па ќе гледам да направам пар фотки од таму и да ги закачам.. да се занимавам додека чекам..
на нет изгледаше лудо.. па сеа ќе видиме..
|
|
|
Neocomunist Federative Republic
|
|
![]() |
|
Suprise
Groupie
Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#104 Posted: 20-Jan-2012 at 16:20 |
|
Инаку интернетов го наплаќаат 10 евра за пар саати месечна такса е тоа кај нас )
Edited by Cloverstack - 20-Jan-2012 at 23:24 |
|
![]() |
|
Suprise
Groupie
Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#105 Posted: 23-Jan-2012 at 13:20 |
|
Океј.. конечно најдов време да прикачам фотки.. ги фатив на брзање и е само дел од Аеродромот, има уште инетресни делчиња, ќе гледа да ги сликнам на враќање.. Иначе Аеродромот е огромен и не се доодува, крајот не му се гледа..
|
|
|
Neocomunist Federative Republic
|
|
![]() |
|
Suprise
Groupie
Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#106 Posted: 23-Jan-2012 at 13:22 |
|
Прејер рум има на секој чекор посебно за М и за Ж
|
|
|
Neocomunist Federative Republic
|
|
![]() |
|
Suprise
Groupie
Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#107 Posted: 23-Jan-2012 at 13:24 |
не ми се по некој ред фоткиве да не ве бунат
|
|
|
Neocomunist Federative Republic
|
|
![]() |
|
Suprise
Groupie
Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#108 Posted: 23-Jan-2012 at 13:27 |
|
|
|
Neocomunist Federative Republic
|
|
![]() |
|
Suprise
Groupie
Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#109 Posted: 23-Jan-2012 at 13:28 |
Се надевам ви се допадна скромнава сесија.. |
|
|
Neocomunist Federative Republic
|
|
![]() |
|
oTeget
Newbiе
Joined: 09-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#110 Posted: 24-Jan-2012 at 01:46 |
|
Убаво доловено
Мене не ми се допаѓа овој блискоисточен изглед, ама мора да признаам дека аеродромот е тип-топ. Но зошто и арапски јазик во Истанбул? |
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#111 Posted: 24-Jan-2012 at 03:12 |
Дубаи е. |
|
![]() |
|
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#112 Posted: 24-Jan-2012 at 06:24 |
|
Аеродромот во Дубаи е едноставно долгнавест и навистина е убава и долга прошетка ако тргне човек од едниот кон другиот крај. И официјално тоа се два споени терминали, а интереснотот е тоа што се гради уште еден терминал исто долгнавест и во иста оска со претходните два.
|
|
![]() |
|
gorazd
Senior Member
Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply
#113 Posted: 25-Jan-2012 at 12:53 |
|
Ova vo tvoite slike e stariot terminal na Emirates, kade sega uglavnom se sluzat ostanatite linii , Emirates si ima svoj Terminal (Terminal 3)
sve matni nesto fotkite kolega, tolku li si treperel od vozbuda i mene licno ne mi se dopagja taa nivna pompeznost i kiceraj, ali zatoa na aerodromot se desava eden neverojaten clash na kulturi, amazing! |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#114 Posted: 07-Feb-2012 at 11:23 |
|
Bulgaria Air купува 9 нови Embraer авиони. Првите четири стигнуваат годинава, останатите до крајот на 2014
В началото на март се очаква първата доставка на чисто нивите самолети Embraer.Самолета вече е направен и минава тестови полети.Тази година трябва да пристигнат общо 4 такива самолета а през 2014 година бройката трябва да стане 9.Самолета ще бъде със 108 места 8 от които бизнес класа. ![]() Bulgaria Air to Purchase 9 Embraer Jets by End of 2014 February 3, 2012 ![]() File photo of an Embraer 190 E-Jets aircraft Bulgaria's Bulgaria Air airline carrier will acquire 9 state-of-the-art Brazilian Embraer jets by the end of 2014, it was announced on Friday. The new planes will allow Bulgaria Air to increase its weakly frequency of flights to some European destinations and re-launch its flights to Prague, the company's CEO Yanko Georgiev has said, according to the Standart daily. The first E-190 aircraft is expected to arrive in Bulgaria in March, while three more will arrive by the end of 2012. The planes are for 108 passengers, including 8 seats in business class and will fly to most of the airline's travel destinations. In June 2011, Bulgaria's Bulgaria Air airline was officially included in Embraer's portfolio of E-Jets costumers. Currently, the airliner operates 22 aircrafts to a total of 28 travel destinations. Source: http://novinite.com/view_news.php?id=136327 |
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
kenzo_fan
Senior Member
Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply
#115 Posted: 23-Feb-2012 at 20:37 |
![]() |
|
ink
Senior Member
Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply
#116 Posted: 09-Mar-2012 at 01:11 |
Еве го и првиот от хангарите на Ембраер. ![]() И малце от тестовите на идниот LZ-SOF. ![]() Андреj,дали знаеш нешто повеке за авиолиниjaта Софиja-Скопje, дали продолжува да функционира. Прашам заштото на веб страницата на Бугариа ер се уште седи Скопje како дистинациja, но маj не се изполнуват полети... да не е сезонска линиja? Edited by ink - 09-Mar-2012 at 01:14 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#117 Posted: 16-Mar-2012 at 04:23 |
|
Загребскиот аеродром Плесо веројатно ќе биде доделен под концесија на француски конзорциум. Порано имав наидено на информација дека концесионерот ќе биде задолжен да го гради новиот терминал според веќе направен проект (кој е навистина фантастичен), па ако е тоа точно, Загреб ќе добие терминал од соништата! ![]()
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#118 Posted: 16-Mar-2012 at 10:55 |
|
Е вакви објекти драги мои се градат во XXI-ви век...
|
|
![]() |
|
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#119 Posted: 16-Mar-2012 at 11:22 |
|
супер е, само некако да не се малце споменативе средства за ваков терминал?!?!
|
|
![]() |
|
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#120 Posted: 16-Mar-2012 at 12:11 |
е малку се ама ќе го научат тој факт попат. |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 45678 20> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |