build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 16-Jan-2012 at 13:41
Решив да направам еден осврт врз развојот на воздушниот сообраќај во Бугарија.Истиот последниве неколку години бележи константен бурен развој и поракј светската криза која во голема степен се одрази врз развојот на аеродромот на Софија, но не и на останатите градови.

Би започнал со аеродромот во Софија. Тој е главниот аеродром на државата, кој располага со 2 терминала (Т1 за нискотарифни и Т2 за стандардни авиокомпании). Во тек е изградба на нова контролна кула, која треба да биде готова годинава. Изградбата на кулата висока 56 метри започна во септеври 2011 година и треба да се заврши во 2012 година. Чини 7.5 милиони евра.

Изградбата на новата контролна кула, јануари 2012 година:









Сликите се превземени од различни членови на бугарската секција на ССЦ.

Според првичните податоци, аеродромот во Софија останува важен регионален играч и во 2011 година, бидејќи е четвртиот најоптоварен аеродром во поширокиот балкански регион (зад Истанбул, Атина и Букурешт). Во 2011 година преку овој аеродром прошле околу 3.500 000 патници, што е раст од околу 6% спрема претходната година.

Аеродромот во Бургас е вториот најважен аеродром во Бугарија, кој сериозно и се приближува на Софија, пред се заради огромниот туристички капацитет кој се наоѓа во регионот на Бургас. Аеродромите на Варна и Бургас беа оддадени на концесија, при што концесионерот има обврска да вложи 403 милиони евра во нивниот развој. во Бургас минатата година беа завршени новите административни згради, нов карго терминал како и проширување на апроните за авиони за 4 нови. Во тек е изградба на нова зграда за противпожарната заштита, како и расчистување на теренот за изградба на новата терминална зграда, која треба да започне да се гради годинава и биде завршена пред почетокот на летната сезона 2013.

Според официалните статистики Бургас оваа година бележи рекорден раст во целиот регион, од над 19% во превоз на патници. Бројата на патниците во 2011 година изнесува 2,253,320, а каргото бележи пораст од +6.0%, до 5 991 тони.


Аеродромот на Варна е третиот по важност аеродром во Бугарија. Сообраќајот го генерираат главно туристичките капацитети по северното крајбрежје на Црно море, како и самиот град кој е трет по големина. Моментално аеродромот е затворен за реконструкција на пистата, проект вреден 20 милиони евра, која треба да се заврши д 20 фебруари и аеродромот да се врати во функција. Затоа аеродромот во Варна годинава бележи минимален пад во превозот на патници. Инаку новата терминална здрада треба да започне да се гради во 2012 година (паралелно со новиот терминал во Бургас) и треба да се заврши до почетокот на летната сезона 2013 година. Вкупната вредност на проектот е 70 милиони евра.

Статистиката покажува дека во 2011 година, аеродромот имал 1,181,832 патници, што е околу 3.7% помалку од претходната година.

Четвртиот аеродром на Бугарија се наоѓа во вториот по големина град во земјата-Пловдив. Сообраќајот се генерира од самиот град и градови во регионот, како и од близината на големиот  зимски туристички центар во негова близина-Пампорово, кон кого зимно време летаат многу чартерни компании. Бумот на аеродромот дојде по отворањето на новата терминална зграда и привлекувањето на РајанЕр, кој извршува три редовни линии (Милано, Франкфурт и Лондон). Оваа година би требало да има околу 100 000 патници, што би значело огромен раст спрема 2010 година, кога низ аеродромот прошле околу 25 000 патници. Инаку во последните децении аеродромот на Пловдив беше користен за отклонување на летови од Софија во случај на магла. Апсолутен рекорд на аеродромов е постигнат во 2007 година кога имал околу 105 000 патници.

Петиот и последен аеродром кој функционира во Бугарија е оној во Горна Орјаховица/Велико Трново, кој не функционира како редовен патнички, туку како карго и чартерен аеродром, иако има статус на интернационален аеродром и ја поседува сета потребна инфраструктура. Низ овој аеродром прошле околу 1000 патници годишно во последните неколку години, иако на времето имал директни летови до сите 7 останати аеродроми во Бугарија.

Значи како што напоменав, Бугарија има 5 интернационални аеродроми кои функционираат, како и 3 интернационални аеродроми кои се надвор од функција. Тоа се аеродромите на Русе, Стара Загора и Трговиште, за кои владата подготвува план за концесија. Како основен бенефитор од ова се смета дека би бил аеродромот на Русе, како и фактот дека се наоѓа на само 70 километри од Букурешт и има претенции да стане нискотарифниот аеродром на овој велеград.

За крај вкупниот број напатници во Бугарија за 2011 година:

Софија 3.500 000
Бургас  2.250 000
Варна  1.180 000
Пловдив 100 000
----------------------
Вкупно:  7 000 000 патници
, што е малку под вкупната популација на земјата, додека раздвижувањата и сериозните инвестиции во повеќе насоки влеваат надеж за натамошен развој и раст.
Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 19-Jan-2012 at 14:29
Аеродром Софија заврши 2011 година со рекордни 3 474 993 патници кои поминале низ двата терминала од јануари до декември, што претставува зголемување од 5,4% во однос на 2010 година.
Терминал 1 - 945 063 патници
Терминал 2 - 2 528 025 патници.

Со вкупен број од 200 085 патници, највисок просечен годишен раст забележуваат внатрешни линии - 16%. Овој показател достигна неверојатно зголемување од 53% во август во однос на истиот месец од 2010 година Во последното тримесечје на 2011 година трендот е негативен поради привремениот прекин на директните летови до Аеродром Варна, затворен за поправка.

Во редовни меѓународни линии во 2011 година се регистрирани со 6% повеќе  патници во однос на претходната календарска година.

Годишната анализа покажува дека како предложениот седалков капацитет, така и затоварването на авионите (просек 70%) продолжуваат да се зголемуваат, што е од суштинско значење за ефикасно користење на аеродромот.

Водечкиот за Аеродром Софија превозник - авиокомпанија Бугарија Ер постигна раст од 4% за целата 2011 година Со високи стапки на развој меѓу другите авиокомпании се издвојува Wizz Air (18%), Lufthansa (16%) и Austrian Airlines (7%), Turkish Airlines (16%), Air France (8%). Импресивно зголемување на превоз по линиите до Софија стигнале авиокомпанија NIKI (47%), AeroSvit (78%), Air Malta (80%).

Во 2011 година редовните летови за распоред вклучуваат 50 дестинации, во кои работат 26 авиокомпании, меѓу кои 6 нискотарифни. Товарни летови во текот на годината се извршувале 4 авиокомпании кои работат за светските интегратори DHL, TNT и UPS.

Вкупно за целата 2011 година на Аеродром Софија се полетали и слетали 47 153 авиона во однос на 47 061 за 2010 година (+0,2%).

Sofia Airport
/користен е Google Translate/


Back to Top
Suprise View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Suprise Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 20-Jan-2012 at 16:20
Аеродромов во истанбул се чини огромен спрема скопскиот а и полн е азијати.. за пар саати сум во дубаи па ќе гледам да направам пар фотки од таму и да ги закачам.. да се занимавам додека чекам.. на нет изгледаше лудо.. па сеа ќе видиме..
Neocomunist Federative Republic
Back to Top
Suprise View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Suprise Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 20-Jan-2012 at 16:20


Инаку интернетов го наплаќаат 10 евра за пар саати месечна такса е тоа кај нас )

Edited by Cloverstack - 20-Jan-2012 at 23:24
Back to Top
Suprise View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Suprise Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 23-Jan-2012 at 13:20
Океј.. конечно најдов време да прикачам фотки.. ги фатив на брзање и е само дел од Аеродромот, има уште инетресни делчиња, ќе гледа да ги сликнам на враќање.. Иначе Аеродромот е огромен и не се доодува, крајот не му се гледа..







Neocomunist Federative Republic
Back to Top
Suprise View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Suprise Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 23-Jan-2012 at 13:22
Прејер рум има на секој чекор посебно за М и за Ж









Neocomunist Federative Republic
Back to Top
Suprise View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Suprise Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 23-Jan-2012 at 13:24




не ми се по некој ред фоткиве да не ве бунат





Neocomunist Federative Republic
Back to Top
Suprise View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Suprise Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 23-Jan-2012 at 13:27






Neocomunist Federative Republic
Back to Top
Suprise View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Suprise Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 23-Jan-2012 at 13:28








Се надевам ви се допадна скромнава сесија..
Neocomunist Federative Republic
Back to Top
oTeget View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote oTeget Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 24-Jan-2012 at 01:46
Убаво доловено

Мене не ми се допаѓа овој блискоисточен изглед, ама мора да признаам дека аеродромот е тип-топ. Но зошто и арапски јазик во Истанбул?


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 24-Jan-2012 at 03:12


Дубаи е.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 24-Jan-2012 at 06:24
Аеродромот во Дубаи е едноставно долгнавест и навистина е убава и долга прошетка ако тргне човек од едниот кон другиот крај. И официјално тоа се два споени терминали, а интереснотот е тоа што се гради уште еден терминал исто долгнавест и во иста оска со претходните два.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 25-Jan-2012 at 12:53
Ova vo tvoite slike e stariot terminal na Emirates,  kade sega uglavnom se sluzat ostanatite linii , Emirates si ima svoj Terminal (Terminal 3)

sve matni nesto fotkite kolega, tolku li  si treperel od vozbuda

i mene licno ne mi se dopagja taa nivna pompeznost i kiceraj, ali zatoa na aerodromot se desava eden neverojaten clash na kulturi, amazing!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 07-Feb-2012 at 11:23
Bulgaria Air купува 9 нови Embraer авиони. Првите четири стигнуваат годинава, останатите до крајот на 2014


В началото на март се очаква първата доставка на чисто нивите самолети Embraer.Самолета вече е направен и минава тестови полети.Тази година трябва да пристигнат общо 4 такива самолета а през 2014 година бройката трябва да стане 9.Самолета ще бъде със 108 места 8 от които бизнес класа.



Bulgaria Air to Purchase 9 Embraer Jets by End of 2014

February 3, 2012



File photo of an Embraer 190 E-Jets aircraft


Bulgaria's Bulgaria Air airline carrier will acquire 9 state-of-the-art Brazilian Embraer jets by the end of 2014, it was announced on Friday.

The new planes will allow Bulgaria Air to increase its weakly frequency of flights to some European destinations and re-launch its flights to Prague, the company's CEO Yanko Georgiev has said, according to the Standart daily.

The first E-190 aircraft is expected to arrive in Bulgaria in March, while three more will arrive by the end of 2012.

The planes are for 108 passengers, including 8 seats in business class and will fly to most of the airline's travel destinations.

In June 2011, Bulgaria's Bulgaria Air airline was officially included in Embraer's portfolio of E-Jets costumers.
Currently, the airliner operates 22 aircrafts to a total of 28 travel destinations.

Source:
http://novinite.com/view_news.php?id=136327
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 23-Feb-2012 at 20:37
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 09-Mar-2012 at 01:11
Originally posted by Andrej_LJ

Bulgaria Air купува 9 нови Embraer авиони. Првите четири стигнуваат годинава, останатите до крајот на 2014


В началото на март се очаква първата доставка на чисто нивите самолети Embraer.Самолета вече е направен и минава тестови полети.Тази година трябва да пристигнат общо 4 такива самолета а през 2014 година бройката трябва да стане 9.Самолета ще бъде със 108 места 8 от които бизнес класа.



Bulgaria Air to Purchase 9 Embraer Jets by End of 2014

February 3, 2012



File photo of an Embraer 190 E-Jets aircraft


Bulgaria's Bulgaria Air airline carrier will acquire 9 state-of-the-art Brazilian Embraer jets by the end of 2014, it was announced on Friday.

The new planes will allow Bulgaria Air to increase its weakly frequency of flights to some European destinations and re-launch its flights to Prague, the company's CEO Yanko Georgiev has said, according to the Standart daily.

The first E-190 aircraft is expected to arrive in Bulgaria in March, while three more will arrive by the end of 2012.

The planes are for 108 passengers, including 8 seats in business class and will fly to most of the airline's travel destinations.

In June 2011, Bulgaria's Bulgaria Air airline was officially included in Embraer's portfolio of E-Jets costumers.
Currently, the airliner operates 22 aircrafts to a total of 28 travel destinations.

Source:
http://novinite.com/view_news.php?id=136327

Еве го и првиот от хангарите на Ембраер.

И малце от тестовите на идниот LZ-SOF.


Андреj,дали знаеш нешто повеке за авиолиниjaта Софиja-Скопje, дали продолжува да функционира. Прашам заштото на веб страницата на Бугариа ер се уште седи Скопje како дистинациja, но маj не се изполнуват полети... да не е сезонска линиja?


Edited by ink - 09-Mar-2012 at 01:14
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 16-Mar-2012 at 04:23

Загребскиот аеродром Плесо веројатно ќе биде доделен под концесија на француски конзорциум. Порано имав наидено на информација дека концесионерот ќе биде задолжен да го гради новиот терминал според веќе направен проект (кој е навистина фантастичен), па ако е тоа точно, Загреб ќе добие терминал од соништата!










Autor: Darko Pajić
Objavljeno: 22. veljače 2012. u 17:24

VLADA PRIHVATILA JEDINU PONUDU

Francuzima koncesija za Zračnu luku Zagreb





Hrvatska Vlada povjerit će koncesiju u trajanju od 30 godina za izgradnju novog putničkog terminala, te upravljanje i korištenje Zračne luke Zagreb konzorciju francuskih tvrtki ZAIC (Zagreb Airport International Company), koji čine Bouygues Batiment International i Aeroports de Paris Management. Ova odluka dogovorena je na sjednici Vladinog Povjerenstva za ocjenu provedenog postupka davanja koncesije za Zračnu luku Zagreb na čijem je čelu prvi potpredsjednik Vlade Radimir Čačić, a članovi su ministri Zlatko Komadina, Slavko Linić, Ante Kotromanović, Mirela Holy, Ivan Vrdoljak i Orsat Miljenić.

Zadatak Povjerenstva bio je da do 28. veljače odgovori hoće li jedina valjana ponuda za aerodrom Pleso biti prihvaćena ili će se krenuti iznova u natječaj za dodjelu koncesije. Kako doznajemo iz pouzdanih izvora, već je u proceduri priprema odluke o prihvaćanju ponude, koja će zatim biti proslijeđena Vladi.      

Ocijenjeno je da francuska ponuda zadovoljava sve kriterije, prije svega u visini ulaganja od 190 milijuna eura koliko je procijenjena vrijednost prve faze projekta novog putničkog terminala. ZAIC je ponudio fiksnu  koncesijsku naknadu od ukupno 87,2 milijuna eura ulaganja u razdoblju od 30 godina s tim da bi u prvoj godini koncesija iznosila 3,59 milijuna eura, a s rastom putničkog prometa penjala bi se na 5,1 milijun u petoj godini, 8,2 milijuna u 15. godini korištenja koncesije, 9,6 milijuna eura u 2020. godini. Prema projekciji ZAIC-a, zagrebačka zračna luka u 22. bi godini korištenja koncesije opsluživala 8,2 milijuna putnika, a za što bi bila plaćena koncesija od 10,2 milijuna eura. Osim navedenog dio ponude je i udio u bruto prihodima od rada na Plesu u narednih 30 godina. 

U narednih godinu dana trebao bi biti završen projekt te ishodovana građevinska dozvola, nakon čega bi mogla započeti prva faza izgradnje novog putničkog terminala s kapacitetom od čak 5 milijuna putnika, čija bi izgradnja mogla biti dovršena do kraja 2015. godine. Taj kapacitet veći je od uvjetovanog na natječaju (3,5 milijuna putnika), pa bi investicija u putnički terminal također bila veća i iznosila bi oko 230 milijuna eura.


http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Francuzima-koncesija-za-Zracnu-luku-Zagreb
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 16-Mar-2012 at 10:55
Е вакви објекти драги мои се градат во XXI-ви век...
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 16-Mar-2012 at 11:22
супер е, само некако да не се малце споменативе средства за ваков терминал?!?!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 16-Mar-2012 at 12:11
Originally posted by vladegf

супер е, само некако да не се малце споменативе средства за ваков терминал?!?!


е малку се ама ќе го научат тој факт попат.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.336 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.