build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7576777879 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1521 Posted: 24-Feb-2012 at 21:06
^ ако минат шлепери тогаш и они можат да поминат
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1522 Posted: 25-Feb-2012 at 01:15
Originally posted by FoSsiL

 

Имам прашање... Дали Јутонзиве можат да се протнат под железничката ескада кај Лисиче кој минува над булевар Србија?


100% - 4,3м е висината на тој надвозник, ако сте забележале нивото на булеварот е намерно снижено во тој дел со цел да се обезбеди максимална висина.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1523 Posted: 25-Feb-2012 at 01:43
A колку беа високи Јутонзиве?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1524 Posted: 25-Feb-2012 at 02:04


4,2 метри

Оваа вредност е помала од грото други модели двокатни автобуси за јавен превоз, па затоа и плафоните се нешто пониски. Но тоа се случува кога по секоја цена мора да се купат двокатни автобуси, и тоа не само неколку примероци кои би се движеле по неколку погодни линии, туку над 200 примероци кои просто морало да се движат на сите линии.


Edited by Cloverstack - 25-Feb-2012 at 02:05
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1525 Posted: 25-Feb-2012 at 02:13
Ама многу малку луфта има. Мислиш ќе можат тука да поминат?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1526 Posted: 25-Feb-2012 at 02:52
Епа ако они се високи 4,2 а таму има простор од 4,3 тогаш зошто не би можеле да поминат???
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1527 Posted: 25-Feb-2012 at 05:42
освен тоа сигурно губат едно 5 сантиметри кога се полни со патници
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1528 Posted: 29-Feb-2012 at 00:09

ПРАТКАТА ОД ШАНГАЈ ДОЈДЕ ПОРАНО ОД ПРЕДВИДЕНОТО

Новата тура двокатни автобуси пристигна во Скопје!

Согласно склучените договори се очекува до 2013 година да бидат испорачани последните 64 двокатни автобуси од затворен тип и 16 двокатни панорамски автобуси и со тоа набавката ќе заврши

Новата тура од 68 двокатни автобуси во ретро-стил од кинескиот производител Јутонг веќе е пристигната во главниот град. Од Министерството за транспорт и врски информираа дека пратката на нови автобуси што беше испорачана од пристаништето во Шангај во јануари преку грчкото пристаниште Пиреја во Македонија пристигнале пред три дена што е порано од првичната најава тие да дојдат во март. Автобусите во моментов се наоѓаат во царинскиот склад на фирмата Макошпед, а министерството преку јавен повик бара услуги за избор на шпедитерска фирма којашто ќе ги заврши царинските постапки. Бидејќи ваков тип на автобуси веќе се увезени во земјава, новата пратка нема да подлежи на хомологација и откако ќе завршат останатите царински постапки автобусите веднаш ќе бидат пуштени во употреба.
- Досега е реализирана набавката на 80 едноподни соло автобуси и дел од набавката на двокатните автобуси, односно пристигнати се вкупно 136 двокатни автобуси од затворен тип и еден двокатен од отворен тип. Исто така, пристигнати се 16 минибуси кои во моментов се на хомологација.Од пристигнатите автобуси во сообраќај се пуштени: 68 двокатни автобуси од затворен тип, 1 двокатен автобус од отворен тип и 80 едноподни соло автобуси - информираа од Министерството за транспорт и врски.
Согласно склучените договори се очекува до 2013 година да бидат испорачани уште 64 двокатни автобуси од затворен тип и 16 двокатни автобуси од отворен тип. Наскоро на скопските улици ќе се најдат и мини автобусите кои ќе ги заменат сегашните автобуси кои сообраќаат на приградските улици како што се линиите до Матка, Прешево, Брњарци, каде што бројот на патници е со помал интензитет, а кои беа увезени на почетокот на годината.
Новопроизведените двокатни автобуси се дизајнирани во ретро-стил како автобусите што се користеле за градски сообраќај во педесеттите и шеесеттите години од минатиот век во Скопје и ќе бидат препознатливи само за главниот град, бидејќи нема да се возат на друга локација и не се во сериско производство.
Автобусите се направени според сите потребни стандарди, односно имаат емисија на издувни гасови еуро 4, дигитален тахограф, автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички и целосно се климатизирани.
Набавката на двокатни затворени и отворени автобуси, нископодни и мини автобуси претставуваат дел од проектот за обновување на возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП) за да се обезбеди удобен и модернизиран градски сообраќај. Владата од кинеската фабрика Јутонг порача изработка на 200 двокатни затворени автобуси, 17 панорамски, 80 едноподни и 16 мини автобуси. Новиот возен парк на ЈСП најмногу ги израдува граѓаните кои претходно беа принудени да се возат со автобуси стари повеќе децении, кои беа надвор од сите стандарди.

Сања МОМИРОВСКА

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=744B4C6039A64A4BB79B3F1EBBD3A6BF
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1529 Posted: 29-Feb-2012 at 00:10
" Glad"- pominuvaat, od sabajle na perenje se sobiraat.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #1530 Posted: 29-Feb-2012 at 04:20
Originally posted by gjoko


ПРАТКАТА ОД ШАНГАЈ ДОЈДЕ ПОРАНО ОД ПРЕДВИДЕНОТО

Новата тура двокатни автобуси пристигна во Скопје!

Согласно склучените договори се очекува до 2013 година да бидат испорачани последните 64 двокатни автобуси од затворен тип и 16 двокатни панорамски автобуси и со тоа набавката ќе заврши

Новата тура од 68 двокатни автобуси во ретро-стил од кинескиот производител Јутонг веќе е пристигната во главниот град. Од Министерството за транспорт и врски информираа дека пратката на нови автобуси што беше испорачана од пристаништето во Шангај во јануари преку грчкото пристаниште Пиреја во Македонија пристигнале пред три дена што е порано од првичната најава тие да дојдат во март. Автобусите во моментов се наоѓаат во царинскиот склад на фирмата Макошпед, а министерството преку јавен повик бара услуги за избор на шпедитерска фирма којашто ќе ги заврши царинските постапки. Бидејќи ваков тип на автобуси веќе се увезени во земјава, новата пратка нема да подлежи на хомологација и откако ќе завршат останатите царински постапки автобусите веднаш ќе бидат пуштени во употреба.
- Досега е реализирана набавката на 80 едноподни соло автобуси и дел од набавката на двокатните автобуси, односно пристигнати се вкупно 136 двокатни автобуси од затворен тип и еден двокатен од отворен тип. Исто така, пристигнати се 16 минибуси кои во моментов се на хомологација.Од пристигнатите автобуси во сообраќај се пуштени: 68 двокатни автобуси од затворен тип, 1 двокатен автобус од отворен тип и 80 едноподни соло автобуси - информираа од Министерството за транспорт и врски.
Согласно склучените договори се очекува до 2013 година да бидат испорачани уште 64 двокатни автобуси од затворен тип и 16 двокатни автобуси од отворен тип. Наскоро на скопските улици ќе се најдат и мини автобусите кои ќе ги заменат сегашните автобуси кои сообраќаат на приградските улици како што се линиите до Матка, Прешево, Брњарци, каде што бројот на патници е со помал интензитет, а кои беа увезени на почетокот на годината.
Новопроизведените двокатни автобуси се дизајнирани во ретро-стил како автобусите што се користеле за градски сообраќај во педесеттите и шеесеттите години од минатиот век во Скопје и ќе бидат препознатливи само за главниот град, бидејќи нема да се возат на друга локација и не се во сериско производство.
Автобусите се направени според сите потребни стандарди, односно имаат емисија на издувни гасови еуро 4, дигитален тахограф, автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички и целосно се климатизирани.
Набавката на двокатни затворени и отворени автобуси, нископодни и мини автобуси претставуваат дел од проектот за обновување на возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП) за да се обезбеди удобен и модернизиран градски сообраќај. Владата од кинеската фабрика Јутонг порача изработка на 200 двокатни затворени автобуси, 17 панорамски, 80 едноподни и 16 мини автобуси. Новиот возен парк на ЈСП најмногу ги израдува граѓаните кои претходно беа принудени да се возат со автобуси стари повеќе децении, кои беа надвор од сите стандарди.

Сања МОМИРОВСКА

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=744B4C6039A64A4BB79B3F1EBBD3A6BF



Е ова е за поздравувањеApplause Конечно нешто во државава да видиме предвреме зошто нели научени сме си ние да чекаме долго, долго, со пробивање рокови итн.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1531 Posted: 29-Feb-2012 at 18:07
од сите можни работи во државава, ова најмалку сакам да го гледам како доаѓа пред време Roll%20eyes
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1532 Posted: 01-Mar-2012 at 11:12
Има ли некаква најава дали со влегувањето на новите двокатни автобуси ќе се исфрлаат од употреба стари автобуси и кои ќе бидат тие? Дали ќе ги исфрлиме зглобните автобуси или сите единечни стари автобуси или ќе се врши комбинирана промена? Со пристигнувањето на новите 68 парчиња, бројот на нови автобуси ќе се искачи над 200, што е приближната бројка на транспортни средства на ЈСП што сообраќа дневно по скопските улици.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #1533 Posted: 01-Mar-2012 at 14:14
Дали кај надвозникот кај булевар Македонија што се сече со Кочо Рацин можат да поминуваат двокатни? Мислам дека тоа е причината што сеуште не пуштиле двокатни 9ки.
ಠ_ಠ
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1534 Posted: 01-Mar-2012 at 15:29
Originally posted by Macedonicus

Дали кај надвозникот кај булевар Македонија што се сече со Кочо Рацин можат да поминуваат двокатни? Мислам дека тоа е причината што сеуште не пуштиле двокатни 9ки.
може да поминуваат, не знам за други линии, ама јас се имам неколку пати возено со двокатна 2-ка која врти на таа клучка

едит: дури сега приметив дека сум ги помешал Булевар Македонија со булевар Александар Македонски Doh


Edited by zabegan - 01-Mar-2012 at 18:19
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #1535 Posted: 01-Mar-2012 at 16:02
Originally posted by Macedonicus

Дали кај надвозникот кај булевар Македонија што се сече со Кочо Рацин можат да поминуваат двокатни? Мислам дека тоа е причината што сеуште не пуштиле двокатни 9ки.


Не
Нема двокатни 24-ки ,16-ки и 9-ки заради тоа
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #1536 Posted: 01-Mar-2012 at 16:13
Originally posted by Cresevo

НеНема двокатни 24-ки ,16-ки и 9-ки заради тоа

Тогаш најверојатно по пристигнувањето на сите двокатни, повеќето нископодни од Лаз би ги распоредиле на линиите 9, 24 и 16 што е подобро според мене. Украинските ми се пофини на изглед
ಠ_ಠ
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1537 Posted: 01-Mar-2012 at 21:02
Новодојденциве ќе имаа од новите регистарски таблички... (?)
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1538 Posted: 01-Mar-2012 at 21:36
Додека чекавме со пријатели ручек во ресторан Галеб (спроти хотел Континентал на булевар Александар Македонски), забележав дека ги возат новопристигнатите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, празни и без регистарски таблички, а некои од возачите ми делуваа помлади од 30 години, дали пробно ги возеа или на регистрација, не знам, но помнам дека видов барем 3 такви автобуси, по еден на секои 5 минути поминуваше од Автокоманда накај Континентал, празни, возачите сами ги возеа, без никаква придружба.

Edited by Dexter26 - 01-Mar-2012 at 21:37
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1539 Posted: 02-Mar-2012 at 11:54
Originally posted by Dexter26


Додека чекавме со пријатели ручек во ресторан Галеб (спроти хотел Континентал на булевар Александар Македонски), забележав дека ги возат новопристигнатите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, празни и без регистарски таблички, а некои од возачите ми делуваа помлади од 30 години, дали пробно ги возеа или на регистрација, не знам, но помнам дека видов барем 3 такви автобуси, по еден на секои 5 минути поминуваше од Автокоманда накај Континентал, празни, возачите сами ги возеа, без никаква придружба.




Истото се случуваше и кога пристигна првата пратка од Јутонг. Претпоставувам дека ќе мора да поминат мал тест - период пред да се пуштат во сообраќај, иако искрено не ги разбирам професионалните правила во таа област.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1540 Posted: 02-Mar-2012 at 14:13
Bez registarski tablicki??? Nekoj uporno gi krsi zakonite i nikomu nisto, ne samo sto nadleznite institucii ne reagiraat, tuku toa i kaj novinarite i graganite pominuva nezabelezitelno t.e. kako normalna pojava!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7576777879 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.449 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.