|
![]() |
|
Аеродроми |
|
Post Reply
|
Page <1 8384858687 124> |
| Author | ||
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#1681 Posted: 24-Feb-2012 at 10:51 |
|
|
искрено старата клучка за ареодромот навистина беше некако неприкалдна. Тесна една лента која има неверојатно мал радиус на кривина во која треба да влезеш залетан од автопат, се надевам дека новава клучка е многу поширка и побезбедна од старата. Убаво сега за неколку недели кога ќе почне да зазеленува да видиме слики од воздух.
|
||
![]() |
||
Djole88
Senior Member
Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply
#1682 Posted: 25-Feb-2012 at 23:32 |
|
|
А кога е планирано да се пушти?
|
||
![]() |
||
Spiridon
Groupie
Joined: 03-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 70 |
Quote Reply
#1683 Posted: 03-Mar-2012 at 09:24 |
|
Hangarot prokisna posle godina dena .A i objasnuvanjeto deka toa bilo "normalno" zatoa sto e nov terminalot e za nagrada.Ako im e normalno da prokisnuva posle godina dena,sto ke bide za niv normalno posle 10 godini?A ovaa godina nemase nikakvi seriozni vrnezi.Ni dozd,ni sneg.Sto ke se sluci ako ovaa prolet(ili esen) resi da bide dozdliva moze samo da nagagjame.
PS Bar da stavea wi-fi internet.Nego i toa im e preskapo.Rezil. |
||
![]() |
||
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#1684 Posted: 05-Mar-2012 at 17:17 |
|
|
Деновиве се поставени неколку вакви табли низ центарот на Скопје. Ова е сликано у близина на МРТВ.
|
||
![]() |
||
Djole88
Senior Member
Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply
#1685 Posted: 07-Mar-2012 at 01:05 |
|
Не оправдувам што прокисна, ама мала грешка си за врнежите. Годинешните врнежи на снег се едни од најинтензивните во последниве 10-15 год |
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#1686 Posted: 08-Mar-2012 at 02:38 |
|
|
Сакам да споделам со вас малку слики од новиот терминал на Аеродромот Скопје и да го прикажам огромниот фушерај кој е применет при изградбата на зградава. За жал од брзање, не успеав да сликам ни 50% од пропустите допуштени при изграбата на овој *најмодерен и најголем терминал на Балканот, а можеби и пошироко*:
Прво, низ целиот терминал, кој е навистина голем за потребите на Скопје, цари атмосфера на апсолутна празнотија и замреност. Терминалот не беше ниту 10% толку оптоварен како што сме навикнати да ги гледаме околните регионални аеродроми: ![]() ![]() Веќе сме горе, во отцепената зона за заминувања: ![]() Она што апсолутно најмногу ми пречи, тоа е невидено ефтината изведба на таванот на целиот терминал. Може без никаков проблем да се види самата ламарина која служи за кров на самата зграда (и која покрај се прокиснува), што на терминалот му придава вид на ефтин хангар за логистика. Можеле за многу ефтини пари да стават некакви тела, кои би го затскриле самиот кров, би ги покриле сите инсталации и би придале многу посветол вид на терминалот. Истото можам да го кажам и за подот кој е премногу темен. Тука можните решенија се неколку: да се постави таписон, кој придава могу погостоприемен и луксузен вид на терминалот, или да се оди со светли јасни плочки кои даваат вид на чистота и јасност, или да се оди со темни плочки, кои одбиваат/рефлектираат светлина. Вака самиот под ми изгледа многу нечисто. Седиштата на горните гејтови (на оние со цевките обележани со кодови 2аа) се генерално ОК, иако секој средно прошетан човек знае дека стандард за ваквите седишта низ светот е на краевите на клупите да има по едно поголемо седиште, кое е во форма на фотеља и служи за поголем комфор и релаксација на патниците. Можеби ќе речете дека премногу замерки наоѓам, но затоа постои цела наука и струка која до последен детал се грижи за сиве овие нешта, спо цел впечатокот и доживувањето да се максимално пријатни. Очигледно турциве не се стигнати на тоа развојно ниво. ![]() ![]() ![]() Одлично место за ваква саксија тип раззеленување во социалистичка канцеларија на јавната администрација - директно пред таблата со ознаки: ![]() |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#1687 Posted: 08-Mar-2012 at 02:48 |
|
|
Полека се спуштаме кон излезите кои се на приземјето (обележани со ознаките 1аа), каде се опслужуваат помали авиони кои неможат технички да се закачат нацевките. Тука пак доаѓаме до поголемото разочарување, фушерај и ефтинија:
![]() Како што може да се забележи, во овој дел се наоѓаат 3 излези (103, 104 и 105), но кога ќе слеземе доле излегува дека гејтот 105 воопшто не постои, осносно не е монитрана потребната опрема за опслужување на патниците (пулт зад кои по стандард стојат по двајца вработени и ги проверуваат и ги пропуштаат патниците кон авионот секој од својата страна на пултот). Е, тука на турците не им стигнало дали време, дали финансии да го изградат гејтот 105 (иако 103 и 104 постојат), па така местото од каде извираат кабли и инсталации од подот се покриени со црвена кутија, а вратат стои засекогаш затворена. Јасно се гледа дека табелата на излезот 105 е поставена, но токму тука се гледа дека таа е крива: ![]() ![]() На горните две слики прекрасно се забележува турската посветеност на деталите: со голо око се видливи сите инсталации, меѓу кои и огромните цевки за вентилација, седиштата за одмор на патниците се поефтини и понеудобни од оние прикажани на горниот спрат (небаре се работи за Титаник и втора класа на патници кои плаќаат помалку и со тоа го оправдуваат ова мизерно ниво на терминалот на приземјето). Самите клупи се навистина кратки (по 3 седишта на клупа) и бидејќи се многу на број делуваат како да се расфрлани, на ретко и неуредно поставени. Јасно се гледа и колку квалитетно, иновативно и интересно е решено осветлувањето - како на производствена хала или шивачки цех. Излегуваме надвор, каде што не беа видни било какви особености, освет фактот што на целиот аеродром имаше само 2 авиона, меѓу кои и оној на Адриа: ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 08-Mar-2012 at 02:51 |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#1688 Posted: 08-Mar-2012 at 02:54 |
|
|
Објектите на контролната кула:
![]() Стариот мизерно мал терминал, кој наместо да се претвори во хаб за нискотарифните авиокомпании, по обсежна реконструкција, сега е оставен да пустее и пропаѓа со времето: ![]() ![]() ![]() ![]() Знае ли некој што е ова мало плаво хангарче? Се разбира тука се и авионите, односно остатоците од неуспешните обиди да се воспостави македноска авио компанија (иако беа успешни во перење на пари се разбира): ![]() ![]() ![]() |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#1689 Posted: 08-Mar-2012 at 09:10 |
|
|
Синото ако не се лажам треба да е карго терминалот.
|
||
![]() |
||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#1690 Posted: 10-Mar-2012 at 01:09 |
|
Баш ме заинтересира пред некој ден одма после постов чив е авионов паркиран до Боинзите на Скајвингс и Контики.Па денес прочитав за намерата за 'нови линии на Контики Скај'.Можда е нешто планирано за нив, многу линии се за само еден авион.Иако ми се премногу сомнителни. |
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1691 Posted: 17-Apr-2012 at 00:35 |
|
|
Еве и двете мапи на терминалот. Најпрвин достапна беше едната, сега се и двете... Но мапата на целиот аеродром, сеуште е старата... Приземјето
Првиот кат
|
||
![]() |
||
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#1692 Posted: 17-Apr-2012 at 18:34 |
|
|
Инаку автобускиот превоз слабо се користи но се надевам ќе опстои.
|
||
![]() |
||
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#1693 Posted: 21-Apr-2012 at 10:01 |
|
|
Нова клучка за пристап до скопскиот аеродром
Промоција на новата клучка за пристап до aеродромот `Александар Велики`.
`ТАВ Македонија` денеска ќе ја промовира клучката која е дел од
проекото за кој се заложи компанијата при преземањето на аеродромот во
март 2010 година. Компанијата со Скопскиот аеродром ќе управува до март
2030 година , а вложи 100 милиони евра за модернизација и освременување
на скопскиот аеродром `Александар Велики`.
Edited by vladegf - 21-Apr-2012 at 10:02 |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member
Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
Quote Reply
#1694 Posted: 21-Apr-2012 at 15:37 |
|
|
Свечено пуштена во употреба клучката што го поврзува скопскиот аеродром „Александар Велики“ со автопатот „Александар Македонски“. Клучката значи модерен, побрз и поедноставен пристап до терминалите, а треба да овозможи и поголем број на патници. |
||
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
buco55
Newbiе
Joined: 20-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 12 |
Quote Reply
#1695 Posted: 21-Apr-2012 at 16:17 |
|
А што се случи со физибилити студијата како и изградбата на карго аеродромот во Штип? |
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1696 Posted: 21-Apr-2012 at 16:25 |
|
Прво проучување на ветровите во штипскиот регион во наредните 10 години, па дури потоа ќе следува заклучокот дали таму воопшто може да се гради карго аеродром. Можеби грешам, можеби проучувањето на ветровите во штипскиот регион ќе трае во наредните 9 или 8 години, доколку започнале со истото тоа проучување во 2011 или во 2010. |
||
![]() |
||
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply
#1697 Posted: 21-Apr-2012 at 19:08 |
|
|
Andrej LJ може едно прашање мада навидум е банално, во погорните слики што ги имаш постирано, па ме интересира како е внатре во терминалната зграда се загревува има греење, и дали знаеш или дали знаете и другите како се врши загревањето ,пошто некако сликиве ми даваат чуден одраст ми личи внатре како да сум во хангар за воени авиони ?
|
||
![]() |
||
build.mk
Senior Member
Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply
#1698 Posted: 21-Apr-2012 at 23:35 |
|
http://www.build.mk/?p=14453 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#1699 Posted: 22-Apr-2012 at 01:01 |
|
|
Кога е сликана репортажата околу веста? Затоа што на едната слика јасно се гледа дека излезот е затворен со некакви ламарини? Сега кога ја отворија клучкава белким од сите страни е отворена и проодна или...?
Инаку супер изгледа, дури и знаците им се коректни, да се чуди човек! Edited by Andrej_LJ - 22-Apr-2012 at 01:01 |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#1700 Posted: 22-Apr-2012 at 01:14 |
|
|
andrej mislam deka ne e slikana denes u nedela pominav tamu i stoeshe taka valjda slikite ne se od deneska
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 8384858687 124> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |