|
![]() |
|
Булевар Македонија |
|
Post Reply
|
Page <1 23456 13> |
| Author | ||
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#61 Posted: 12-Mar-2012 at 23:06 |
|
Мислам дека ако се изгради ова ќе биде полн погодок. Па привтен инвеститор да изгради проект од 60 милиони и да го предаде на градот не е мала работа. Плус, во Капитал прочитав дека ќе има по три ленти во насока и 12 метри траса за ЛРТ со подземна станица на средина на објектот. Мора да признаеме дека ваков амбициозен проект во Скопје не е виден од изградбата на Нова железничка станица. Исто така верувам дека Лимак има доволна финансиска моќ за да го резлизира овој проект. Исто така не гледам проблем што другите делови не се градат истовремено. Па трасата е предвидена, односно не се менува, што значи дека другите делови без проблем би се интегрирале во овој дел. За крижните текови, мислам дека оваа сообраќајница нема да излегува на нив и ќе продолжува подземно под нив. Ваков заклучок донесов по изјавата на Коце, каде шти вика дека градот во следнит период ќе ги изработи проектите за дригите подземни делови и врската со Гологанов. Edited by nylon - 12-Mar-2012 at 23:09 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#62 Posted: 12-Mar-2012 at 23:29 |
|
Во некаква ужасна заблуда си! 800 метри тунел и тоа само на 6 метри под земја кој ќе се работи со површински коп неможеш да ме убедиш дека чини 60 милиони евра, а веројатно најмалку 10 пати помалку! Наместо да изградат подземна гаража ќе изградат тунел, толку едноставно е. Ионака се копаат темелите на зградата, па наместо подземните нива ќе има тунел. Се разбира многу позитивно е што оставија простор и за ЛРТ траса, но треба да се остави простор и за станица, не после да се чудиме што не снашло. Плус ќе беше супер ако овој трговски комплекс имаше директна топла врска со идната ЛРТ мрежа на Скопје.Ова воопшто не е никаков амбициозен проект, туку најобично површинско копкање на краток и плиток тунел! Да не се залажуваме, амбициозен проект ќе бидат тунелите под Плоштадот или Калето, кои че се долги неколкукратно повеќе и ќе треба да се копаат подземно, на многу поголема длабочина. Јас пак апсолутно гледам проблем што се гради вака на парче, само 800 метри. Ти дадов аналоген пример: кој град почнува да ја гради својата метро мрежа која има само 2 станици оддалечени 800 метра? Што решава ова? И јасно ми е дека кружните текови се само за локаниот сообраќај не за транзитниот, но ми се чини (иако не сум сигурен) дека во ГУПот баш на вкрстувањата со Водњанска си има класична бесконфликтна клучка. |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#63 Posted: 13-Mar-2012 at 04:26 |
|
|
Не е дека нема никаква логика, од она што можам како имплицитен план да го видам е дека сакаат краци од теодосиј гологанов да понираат пред предвидениот голем кружен тек пред Дом на Печат, да се искористи подземниот дел на јужен булевар позади стара железничка за да се продолжи до кај подвожњакот, каде тоа што е сега подвожак би станало надвожњак, каде што јужен булевар ќе изелзе на површина (кај дуќанчињата кај рампа кои ќе треба да бидат срушаени) и додека не се изгради предвидената траса која продолува кон пругата и после иде паралелно со пругата, сега што се проширува првомајска ќе го прифаќа сообраќајот. Не ме разбирај погрешно и јас сум против половични или делимични решенија, ама подобро е да почнеш нешто што дефинитивно треба да постои отколку воопшто да не го започнуваш. Гледај на овој дел како семе кое треба да ги пушти корењата.
|
||
![]() |
||
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#64 Posted: 13-Mar-2012 at 15:12 |
|
|
Градот нема средства за реконструкција на улиците и нивно претворање во булевати (знаеме на кои мислам), а камоли да го гради "јужен булевар". Ќе имаме затворена клучна улица 6 години и на тоа и ќе остане, на 800 метри кои нема да вредат за застојот кој ќе го направат!
Факт, не градат трговски заради подземната улица, градат подземна заради објектите над неа! Ова е битна разлика. А дури и да има градот пари за изградба на градските булевари прашање е, дали ќе дочекаме изградба на 3 битни премостувања на Вардар? Тие ќе ја решат гужвата. Зборам за кај на Илинденска, кај Влада и МЗТ. Овие 3 точки го хендикепираат градот. Е тек после може да збориме за Јужен. Моје мислење - доколку се реализира се ќе остане на 800 метри кои вака ги возам за 50, а така за 48 секунди. |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#65 Posted: 13-Mar-2012 at 15:40 |
|
|
Последната дискусија ја префрлив овде од нишката за комплексот на Лимак, сепак тоа е нишка за зградата, а договорот потпишан вчера се однесува конкретно на Јужниот булевар.
Во право си дека сам по себе овој мал сегмент од јужниот булевар нема да има некакви битни позитивни ефекти од сообраќаен аспект, а може да зборуваме и за одредени компликации кои ќе ги предизвика (поврзувањето со остатокот од сообраќајната мрежа, кое во во вакви околности ќе биде некаква несмасна а веројатно скапа импровизација). Но сепак сум внимателен оптимист околу севкупните ефекти од овој развој на настаните и не гледам причина зошто би навивале проектов да пропадне. Би се сложил со mirakuliks дека во случајов можеме на овој краток сегмент да гледаме како на семе кое треба да ги пушти корењата. Едноставно, во време кога некои се залагаат за бришење на Јужниот булевар од урбанистичките планови, ова е силна порака во спротивен правец. Уште повеќе, ова ќе биде добар подстрек за изградба на нови делници, како и подстрек за изградба на шинскиот коридор долж трасата на булеварот. Необјасниво е и голема штета е што во ист период, без никаква координација се турка проектот за проширување на Митрополит Теодосиј Гологанов. Наместо финансиите и енергијата да се насочат пред се кон улицата Народен Фронт за да можат да се воспостават колекторските улици на Јужниот булевар, кои во оваа фаза сосема адекватно би се справиле со моменталниот сообраќај на добар дел од зацртаната траса на „јужен“, крајно ступидно и избрзано се протурка проектот за Гологанов. Солидна количина пари, енергијата и време се потрошени на проширување на Гологанов, а сега ќе треба да се прави и некаква тешка импровизација за негово поврзување со Јужниот булевар. Доколку „јужен“ се поврзуваше со еднонасочен Гологанов и со еднонасочен Народен Фронт, тоа ќе можеше да биде елегантно решено, а и идентично според долгорочната визија, за да не мора после да рушиме и повторно да градиме. А вака јасно е дека ќе мора да биде некоја привремена неефикасна крпеница. Нема дилема дека властите немаат ниту визија ниту одговорност и дека се изгубени во просторот ко муви без глави. Сепак барем овој пат за среќа не ми изгледа дека ќе направат трајна штета со овој изолиран сегмент на Јужниот булевар. Факт е дека не требаше вака да се турка проектот, дека требаше да биде многу подобро осмислено и координирано. Но сепак велам, барем е чекор во позитивен правец и барем нема да биде направена непоправлива штета поради направените пропусти, како што премногу често е случај. Се надевам дека она што го прочитан nylon е вистина (за за ширината на шинскиот коридор и за подземната станица). Тоа би било една многу светла точка (иако изолирана) во инфраструктурниот мрак во кој се наоѓаме. И за нив важи истото - сами по себе не би имале никакво значење, но мислам дека би имале одредена индукциона моќ за попаметно делување во иднина. За крај, мора повторно да се нагласи дека Јужен булевар без Крушевска република би изгубил најголем дел од смислата, па се надевам дека властите ќе си стават прст на глава и околу Крушевска република и дека еднаш засекогаш ќе им биде цврсто застанато на пат на игрите за нејзино бришење.
|
||
![]() |
||
FCB
Newbie
Joined: 26-Jul-2011 Location: USA Online Status: Offline Posts: 29 |
Quote Reply
#66 Posted: 13-Mar-2012 at 16:35 |
|
![]() |
||
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#67 Posted: 13-Mar-2012 at 17:49 |
|
|
Па тоа е воглавно како повеќето урбани автопати изгледаат. во основа треба и да бидат вкопани ради намалување на буката од возилата. Ради тоа и деловите од градскиот автопат во берлин поминува во делови каде што е преблиску до станбените објекти е вкопан со странични улици кои имаат колекторска функција од страните.
http://static.panoramio.com/photos/original/7822267.jpg Edited by mirakuliks - 13-Mar-2012 at 17:50 |
||
![]() |
||
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#68 Posted: 13-Mar-2012 at 22:54 |
|
Еве го линкот од Капитал: http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/80516/juzhen_bulevar_kje_pochnuva_i_kje_zavrshuva_so_kruzhen_tek.aspx?iId=2611 |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#69 Posted: 13-Mar-2012 at 23:49 |
|
|
Јужен булевар е гробарот на плановите за изградба на градска железница во Скопје, јас само тоа можам да го кажам. Би се вложиле огромни пари во неефикасниов проект кој засекогаш ќе ги уништи шансите за Скопје да добие градска железница, идентично како што и ја уништи некогашната пруга кон Ѓорче. Јас не гледам никакви придобивки од неговото градење, особено не на делот во општина Кисела Вода.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#70 Posted: 13-Mar-2012 at 23:54 |
|
|
Со таа разлика што Јужен бул. не ја исклучува градската железница, односно шински коридор кој би можел да се користи за неколку намени. Ова особено важи за делот студентски домови Гоце Делчев - Стара железничка ст. - Нова железничка ст. Погледни го линков:
http://www.google.com/search?q=attiki+odos&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=h9BfT9_rGdD2sgaTh827CQ&biw=1280&bih=586&sei=idBfT53NPIv5sgaO34C8CQ |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
mladen_s
Senior Member
Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply
#71 Posted: 14-Mar-2012 at 00:24 |
|
И сето тоа би било можно, но доколку во следниве години „Лимак“ побара од Градот стандарди, регулативи или можеби готов проект за каков било јавен превоз (трамвај, ЛРТ, метро, железница), а со цел да го изведат нивниот дел - што тогаш? Како што сега стојат работите, „Лимак“ ќе испроектира нешто, а според тоа ќе се гради се' друго. И не можам да кажам дека се виновни за тоа.. Ме интересира што стои во договорот што го потпишаа со Градот? |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#72 Posted: 14-Mar-2012 at 01:13 |
|
Како поточно Јужен булевар би пречел во развојот на градска железница? |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#73 Posted: 14-Mar-2012 at 10:45 |
|
|
Најновата пречка е самиот објект што ќе го гради „Лимак“, но не само тој објект, со сите тие планирани зданија позади Рамстор ќе се затвори подземниот или надземниот коридор што би можел Ѓорче Петров да го поврзе со Кисела Вода во функција на заокружување на железничкиот прстен. Така што, оваа подземна сообраќајница од 800 метри ќе значи крај за ваквиот проект.
Второ, сегментот од Јужен булевар во Кисела Вода ќе поминува веднаш до постоечката пруга, со што повторно би се нарушило функционирањето на градската железница. Ако евентуално некогаш би се градела, тогаш би морало да се направи барем едно стојалиште во близина на населбата Кисела Вода или 11 октомври. Но и тоа не ми е поентата, ќе треба да се прави втор колосек или барем неколку раскрсници со кои би можело да се разминуваат возовите. Ако би се спровела градска железница во Скопје, тогаш токму на овој сегмент би имало најмногу возови, меѓуградски и градски. За вакво нешто треба простор, а мислам дека Јужен булевар со неговата изградба би го одзел. |
||
![]() |
||
FCB
Newbie
Joined: 26-Jul-2011 Location: USA Online Status: Offline Posts: 29 |
Quote Reply
#74 Posted: 14-Mar-2012 at 16:24 |
|
|
Не сум многу оптимист дека Јужен булевар ке го прават во скоро време. Причина за тоа е дека го направија кружниот тек на Гологанов, кој според мене ке треба да се предизајнира ако се гради Јужен булевар. Исто така ја проширија улицата, а сега исто ке направат и со Првомајска. Можеби планот им е да ги поврзат овие два булевара со тунелот како замена за Јужен. Да се надеваме дека не сум во право.
|
||
![]() |
||
mladen_s
Senior Member
Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply
#75 Posted: 14-Mar-2012 at 16:44 |
|
Малку е надвор од темава прашањево: зошто не би можело тоа се изведе кон самото депо? Според мене доволни се три колосека - надворешните два за приградска железница - ЛРТ, а средниот за долги возови кои би се разминувале како и сега. Можеби не е идеално решение, но сосем доволно за наши услови, бидејќи дозволува и до 6 композиции на час (но не знам колку им треба за да се разминат во случајов).
Доколку тоа е „конечното решение“ тогаш да се надеваме дека не си во право. Но како привремено решение би било донекаде и прифатливо. Спорно е тоа што се продаде толку долга парцела чија источна граница е преблиску до подвозникот за Црниче. Имено, доколку се оставеше простор во јавна сопственост, постојниот булевар Македонија би можел да се спушти во „Лимак-тунелот“. Вака, за да може истиот да се користи, ќе мора темелно да се разруши подвозникот и да се промени цела околина, што ќе чини многу и ќе биде целосно на јавен трошок (бидејќи делот под парцелата е всушност наједноставниот). Би сакал да верувам дека во тие 6 години Градот ќе го направи сето тоа, па можеби и целиот Јужен булевар, ама некако сум сомничав.
Доколку парцелата што се продаде на Лимак беше малку пократка од двете страни, мислам дека ќе се оставеше многу повеќе простор за различни решенија. Секако, проблем е и катната гаража спроти Макпетрол, но да не навлегувам во историјатот на локацијата.. Edited by mladen_s - 14-Mar-2012 at 16:44 |
||
![]() |
||
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#76 Posted: 15-Mar-2012 at 10:26 |
|
Погледни во Планот за Јужен булевар во овој дел од градот и ќе видиш дека тоа е и планот, како што спомнав и претходно јужшен булевар ќе биде подземја и технички во овој дел подвозник а сегашната врска која е во вид на подвозник нема да понира како што е сега. Што во основа е и подобро решение од сегашното каде врската со црниче релативно стрмно понира па се искачува стрмно само за да се пројде под јужен од црниче накај Мито Хаџивасилев Јасмин. |
||
![]() |
||
mladen_s
Senior Member
Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply
#77 Posted: 15-Mar-2012 at 17:25 |
|
Јасно ми е како е тоа во планот - зборувам за привремено решение. „Лимак“ го има наједноставниот дел - сложените активности остануваат на јавен трошок.. Ако Градот во одреден момент не почне со таа огромна трансформација на цела околина на подвозникот па потоа и Стара Рампа, по 6 години ќе имаме ситуација каде тунелот ќе завршува слепо.. Освен ако не променат уште нешто и го поврзат на кружните текови горе = fail.. Edited by mladen_s - 15-Mar-2012 at 17:26 |
||
![]() |
||
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#78 Posted: 16-Mar-2012 at 12:09 |
|
Времето ќе покаже со каква динмика е се остварува целото сообраќајно решение од дадениот моментален дуп. |
||
![]() |
||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#79 Posted: 17-Mar-2012 at 12:24 |
|
|
Ние сме особено познати по динамиката на градење автопати и пруги.
|
||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#80 Posted: 20-Mar-2012 at 01:34 |
|
Оформување на железнички прстен (за тешка железница) внатре во самиот град, не знам дали и колку би било потребно или целисходно, особено во контекст на планираниот ЛРТ шински коридор.
Мислам дека непотребно стравуваш. 6 сообраќајни ленти со широчина од 3,75 метри (според најдарежливи стандарди) се вкупно 22,5 метри. Тоа остава доволно дополнителен простор и за повеќеколосечна пруга и за станици. Единствен голем проблем на трасата во Кисела Вода е оваа зграда: 41°58'55.42"N 21°26'40.59"E Таа зграда секако би се рушела за изградба на јужен булевар, така да не ја тангира нашава дискусија... После нејзе најблизок голем објект до трасата е оваа зграда: 41°58'52.34"N 21°26'45.60"E Но растојанието од нејзе до сегашната магистрална пруга изнесува цели 50 метри, а растојанието до првиот колосек од железничкото депо Лисиче изнесува цели 66 метри. Во овие 66 метри без проблем би можел да се смести и јужен булевар и 4 колосеци пруга, па и станица ако се процени дека токму на таа локација би била најцелисходна (а се сомневам дека тоа е оптималната локација за станица за градска железница). Јас мислам дека реализацијата на јужниот булевар не е пречка, туку напротив, од повеќе аспекти би делувала стимулативно за развој на софистициран шински сообраќај долж неговата траса. ![]() |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 23456 13> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |