build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7778798081 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1561 Posted: 13-Mar-2012 at 00:36
Originally posted by vardar

 

ЧЕТИРИ ФИРМИ ВО ТРКА ЗА НАБАВКА НА 302 АВТОБУСИ


Отворени понудите за даблдекерите


Една домашна, две кинески и една чешка компанија се јавија на меѓународниот конкурс за набавка на 302 нови двокатни автобуси што го објави Министерството за транспорт и врски. Понудите се отвораа вчера зад затворени врати, а Комисијата за спроведување на јавната набавка ќе изврши преглед на комплетноста и валидноста на доставената документација како и евалуација на пристигнатите понуди, по што ќе биде избран најповолниот понудувач, информираат одговорните од Транспорт.

Според условите од конкурсот, најмногу поени, 50 носи понудената цена, 30 бода носат техничките карактеристики и дизајнот, 15 гарнцијата, а 5 бода се оставени на рокот на испорака.

Двокатните автобуси треба да исполнуваат високи еколошки стандарди и да придонесат за зачувување на животната средина, да имаат мотори според последна технологија, а каросеријата да има ретро-стил налик на некогашните "даблдекери" кои се некогаш возеле во македонската метропола. Идејата е да се врати страта традиција и да се овозможат современи услови за превоз во градескиот сообраќај.

Од Министерството за транспорт и врски, велат дека 302-та автобуси нема да бидат купени одеднаш, дека во буџетот за годинава се предвидени финансии за да се набават првите 102, а во текот на 2010 и 2011 година ќе пристигнат и останатите 200 двокатни автобуси.
Единствениот домашен понудувач беше фирмата Санос. Директорот Славе Распашковски излезе задоволен од отворањето на понудите и како што рече очекува тендерот да го добие токму македонската фирма бидејќи имале понудено најдолг гарентен рок, висококвалитетен мотор и цени проближни на кинеските.

Иам питање и за автобусов. Налетав на двата поста сосема случајно барајќи друго нешто на google, па ме зачуди од каде двокатен сликан у Скопје, или ова се некои шетачи низ Европа па наминале и кај нас? 

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1562 Posted: 13-Mar-2012 at 00:53
@N23
 
За двојниот нископоден градски автобус од Мерцедес-Бенз, помнам дека истиот сообраќаше низ скопските улици, не помнам дали на повеќе линии или само на една линија, помнам дека сообраќаше на линија 2, стануваше збор за бесплатно пробно возење организирано од страна на увозникот на автобуси на Мерцедес-Бенз во Македонија, претпоставувам Мак Ауто Стар, а автобусот претпоставувам дека го купил некој во странство.
 
А за двокатниот градски автобус претпоставувам дека станува збор за шетачи низ Европа кои наминале и кај нас.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1563 Posted: 13-Mar-2012 at 01:29
Али во продолжетокот на еден од текстовите стоеше као наводно после тоа ќе се даде кај приватните, али изгледа и кај тие бил на пробно возење.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1564 Posted: 13-Mar-2012 at 03:17
Previous
 
Јас не го гледам ни кај ЈСП Скопје, ни кај приватните превозници во Скопје.
 
Или завршил продаден во странство, или завршил продаден кај некој приватен превозник надвор од Скопје, иако не верувам баш дека некој приватен превозник надвор од Скопје би бил подготвен и заинтересиран да инвестира во тазе нов и современ двоен нископоден градски автобус произведен од ни помалку ни повеќе - светски познат бренд како Мерцедес-Бенз.


Edited by Dexter26 - 13-Mar-2012 at 03:18
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1565 Posted: 13-Mar-2012 at 04:37
Originally posted by Dexter26


Previous  Јас не го гледам ни кај ЈСП Скопје, ни кај приватните превозници во Скопје.  Или завршил продаден во странство, или завршил продаден кај некој приватен превозник надвор од Скопје, иаконе верувам баш дека некој приватен превозник надвор од Скопје би бил подготвен и заинтересиран да инвестира во тазе нов и современ двоен нископоден градски автобус произведен од ни помалку ни повеќе - светски познат бренд како Мерцедес-Бенз.


Верувај дека постојат Проблем им е на повеќето почетната цена и (наводно) малку поголемата потрошувачка на MB Citaro O530 (мислам дека беше баш тој модел низ Скопје).
Ама од друга страна, исклучително доверливо возило, малку расипувања од техничка смисла, комфор, без фушерајски работи како кај ЛАЗ на пример и слично.Плус, навиката на македонските механичари за работа со Санос и МБ, кои се со голем процент слични делови и технички решенија, поради долгогодишната соработка.Штета, поголем дел ако веќе се одлучат за ново возило, би купиле поефтино возило, а таквите (не сите) брзо ќе покажат зошто е ниската цена .

Edited by Тркало - 13-Mar-2012 at 04:39
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1566 Posted: 13-Mar-2012 at 16:03
Од новиве автобуси ни трага ни глас - дали инцидентите се причината па ЈСП се плаши да ги пушти во сообраќај или се работи за некаков друг проблем??
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1567 Posted: 13-Mar-2012 at 16:53
Previous
 
Лесно се препознаваат новите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, имаат нови регистарски таблички со четирицифрен број на регистрација и со плавата вертикална лента на левиот крај на табличките на која ја има ознаката МК.
 
Инаку, токму контролорите на ЈСП Скопје ги заплашуваат патниците чиишто билети не биле поништени бидејќи автоматот не работел, а возачот бил зафатен со возење, поради што не можел рачно да ги поништи билетите, со казни, а им се закануваат дека ќе ги употребат снимките од камерите во автобусите како доказ на суд за прекршоци доколку патниците не платат 200 ден. за казнен билет на лице место или 1000 ден. прекршочна казна на трансакциска сметка.
 
А бидејќи камерите во двокатните градски автобуси од кинески Јутонг се видливи со голо око, следува заклучокот дека доколку има било какви инциденти внатре во автобусите, благодарејќи на камерите, ЈСП Скопје ќе може брзо и лесно да ги идентификува сторителите, па токму затоа доста чудно делува тоа што сеуште не ги пуштиле во сообраќај новите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг.
 
Ако безбедноста внатре во самите автобуси е под знак прашалник, тука се камерите за да се идентификуваат сторителите, па ЈСП Скопје ќе може да бара оштета на суд од истите.
 
Но ЈСП Скопје го менува влакното, но не и карактерот, тука се неговите контролори за да ги заплашуваат патниците чиишто билети не биле поништени поради расипаните автомати, но никаде ги нема кога е во прашање безбедноста на патниците во возилата.


Edited by Dexter26 - 13-Mar-2012 at 16:55
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1568 Posted: 20-Mar-2012 at 16:36
Некои од чеканите во двокатните автобуси почнаа да "добиваат нозе" и да бегаат.
 

Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1569 Posted: 20-Mar-2012 at 19:52
Инаку како што забележав од денес во употреба се пуштени дел од новопристигнатите двокатни автобуси. Начув нешто дека заменувале дел од нископодните ЛАЗ - претпоставувам се работи за спроведување на контрола и сервис кај овие автобуси?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1570 Posted: 20-Mar-2012 at 22:29
Да, да, новите двокатни автобуси што пристигнаа веќе се во сообраќај, и јас забележав денес такви по скопските улици. Инаку бројот на старите Санос и Икарус автобуси веќе е речиси незначителен.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #1571 Posted: 21-Mar-2012 at 19:16
Originally posted by BOJAN

Да, да, новите двокатни автобуси што пристигнаа веќе се во сообраќај, и јас забележав денес такви по скопските улици. Инаку бројот на старите Санос и Икарус автобуси веќе е речиси незначителен.


За жал, далеку од незначителен е бројот на старите автобуси што сеуште возат низ улиците на Скопје.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1572 Posted: 22-Mar-2012 at 16:11
Да да има уште доста, особено на линиите 2, 5 и 57, најверојатно како најдолги и најоптеретени линии. Сепак како и да е, стрпете се уште година максимум после нема да има канти во сообраќај, секако освен Лејландот што е стар „само“ 40тина години
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1573 Posted: 23-Mar-2012 at 19:36
Кинески (не)квалитет, скопска (не)култура, или премногу (не)грижа од сопственикот ЈСП Скопје ?
 
Пресудете сами.
 
Како треба да функционира:
 
 
 
И како не треба да функционира:
 

 
Па нека му ја мислат патниците ако ги наместат нозете во позиција која може да биде смртоносна за нив.
 
А да не заборавиме да додадеме и дека, бидејќи станува збор за непокриен, односно неизолиран електричен кабел поставен под клима уред, може да се стопи при соодветна температура, што доведува ризик и од пожар и експлозија.


Edited by Dexter26 - 23-Mar-2012 at 19:45
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1574 Posted: 23-Mar-2012 at 21:44
Декстер, ги следам твоите одржани забелешки за работата и возниот парк на ЈСП и за истите си за секоја пофалба. Би те замолил, доколку тоа веќе не го правиш, покрај постирање на слики и коментари на форумов истите да ги испраќаш и до ЈСП преку http://www.jsp.com.mk/Contact.aspx како и до Инспекцијата за патен сообраќај при Град Скопје на Zoran.Davidoski@skopje.gov.mk. Неколку пати сум сакал да го сторам ова после некои твои постови, но мислам дека е најдобро истото да го направи оној кој го забележал затоа што тој ги има деталите како на пример времето на случување и бројот на автобусот. Благодарност и поздрав.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1575 Posted: 23-Mar-2012 at 22:28
Previous
 
Можеби во иднина кога ќе објавувам идни забелешки.
 
Инаку лани испратив коментари во повеќе наврати на веб сајтот на ЈСП Скопје во делот Прашања, одговори и поплаки, некои беа прашања, а некои поплаки околу работата и возниот парк на ЈСП Скопје, а ниту еден од тие коментари не беше објавен на веб сајтот, а дали воопшто превзеле мерки околу поплаките кои им ги испратив, не знам.
 
Ќе гледам во иднина да им ги испратам забелешките на нив, ако се сетам на тоа.
 
Доколку ти или било кој член на форумов е заинтересиран и ако не ви претставува проблем, слободно испратете им ги забелешките.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1576 Posted: 23-Mar-2012 at 22:51

Да не бидам деструктивец, иако и ОЦБ како правник е во право и секогаш се обидува преку легален начин да ни помогне како да ги решиме проблемите, сепак од лично искуство, праќањето мејлови, поплаки, па чак и аргументирани текстови поткрепени со слики, значело само загубено време за мене, без притоа ниту еден одговор на истите. Говорам и за ЈСП и за Град Скопје. Така да лично би сугерирал или да се проба со медиум или сето ова да остане тука. Имам пратено и до кај градоначалникот и пак ништо. А ЈСП објавуваат или одговараат само на она за што сметаат дека се во право. 

Па дури и да го читаат тоа што им се пишува, во реалност гледам дека ништо за што сум имал поплаки не е променето. Едноставно транспарентност имаат само пред ТВ и пред избори, а иначе транспарентност пред 2-3-ца граѓани не им е приоритет.

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1577 Posted: 23-Mar-2012 at 23:39


Во целост си во право за се што велиш, не си деструктивец, туку си реалист, несомнено OCB има добри намери и верува во правните органи и во општествената организација, но за жал кај нас работите функционираат сосема поинаку, асфалтирање улица/булевар се чува како предизборен трик или за да се измијат очи на "рајата", па да не се жали, иако најдоцна за 3 месеца истите тие улици/булевари ќе се вратат во истата состојба во која биле пред асфалтирањето, бидејќи "асфалтирањето" било само за миење очи на "рајата", а не за да се подобри градската/општинската транспортна инфраструктура.

А за автобусите, кога ќе го земеме во предвид фактот дека во 2011 година ЈСП Скопје конечно одбрале фирма која ќе ги снабдува со нови автомати за поништување на билети, но дури во 2013 година истите ќе бидат инсталирани и пуштени во употерба, а во меѓувреме Мишко се фали со автомати купени "по поволни цени" на старо, повеќе од јасно е дека и понатаму се игра традиционалното македонско - 3 напред, 2 назад, за жал.

Edited by Dexter26 - 23-Mar-2012 at 23:41
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1578 Posted: 24-Mar-2012 at 15:04
Luge, nie forumdjiite ne sme vraboteni vo JSP i so toa nema logika da ja rabotime nivnata rabota. Tie se dolzni da gi odrzuvaat avtobusite (za toa zemaat i plata), no bidejki nemaat kapacitet za toa, potrebna e reakcija od mediumite. Prasanje e samo kolku nasite mediumu se iskreni za vistinska reakcija!?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1579 Posted: 24-Mar-2012 at 15:28


Можеби не сме вработени во ЈСП Скопје, но сме патници или можни идни патници во нивните возила, барем јас лично сум патник во нивните возила и сакам да се возам во исправни, удобни и пред се, безбедни возила, а повеќе од очигледно е дека и со новите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, ЈСП Скопје не ги одржува своите нови возила како што треба, ако е прашање на вандализам, тука се камерите за да помогнат во откривање на виновниците, а ако е прашање на лош квалитет од страна на производителот, ЈСП Скопје треба да ги сервисира возилата со пари од осигурувањето на истите, бидејќи претпоставувам дека возилата се целосно осигурани, на крајот на краиштата, станува збор за скапи возила произведени специјално само за градот Скопје, надвор од сериската производствена линија, а производителот треба да сноси одговорност за лошиот квалитет.

Како и да е, како патници или како можни идни патници во возилата на ЈСП Скопје, имаме морална обврска и одговорност кон останатите патници и можни идни патници во возилата на ЈСП Скопје за да ги информираме за сите можни ризици во истите тие возила, ако весниците и радио и телевизиските станици во Македонија не се расположени да известуваат за тоа, барем Интернетот во Македонија сеуште не е предмет на цензура и како отворен и слободен извор на информации можеме да го искористиме за да ги информираме патниците и можните идни патници во возилата на ЈСП Скопје за сите можни ризици во истите тие возила.

Edited by Dexter26 - 24-Mar-2012 at 15:29
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1580 Posted: 24-Mar-2012 at 15:44
Dexter26, apsolutno se soglasuvam so tvoeto mislenje, tuka nema dilemi. Mojata poenta e deka ne treba nie (patnicite) da bideme dezurni i so fotografii da gi informirame nadleznite vo JSP za site propusti i falinki vo avtobusite. Toa mora tie da go pravat, a bidejki ne go pravat ne zasluzuvaat da im se doveri da rakovodat so JSP. E sega vistinskoto prasanje glasi "Kako ponatamu"?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7778798081 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.444 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.