![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3940414243 69> |
Author | ||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Класи!?
|
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
http://utrinski.com.mk/?ItemID=83A3A05C873F174F9CBA5AF7A3EE8360 |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Блокирање на железничка пруга и организирањето на штрајк без претходна најава е противзаконско казниво дело. Настрана што патниците се во право.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Велешани три часа ја блокираа железницата Три и пол часа траеше блокадата на железничкиот патнички сообраќај во земјава , откако на железничката станица во Велес незадоволните патници ги сопреа возовите. Шест воза со повеќе од илјада патници ја чекаа разврската, по барањата на велешките патници упатени до раководството на железницата. Повеќе стотина патници беа револтирани од услугите кои ЈП Македонски Железници – Транспорт им ги нуди и затоа се решиле на ваков чекор, го сопреа сообраќајот од 5,30 до 9 часот. Од понеделникот наутро од Битола во 5,40 наместо воз со локомотива и повеќе патнички вагони сообраќа т.н. шпанец. Тој доаѓа полн и за нас патниците од Велес нема место. Да не говорам како е потоа и на станиците Зелениково, Јане Сандански, Драчево. Нема услови, место ни да стоиш, ниту да дишеш а железничарите бараат да се собереме и стигнеме до Скопје. Ја покачија железничката карта за 50 отсто, но не понудија подобри услови. Затоа бараме да се врати патничкиот воз а не со моторен да патуваме до Скопје – велат револтираните патници. Една од патничките ја покажа и нејзината месечна карта, која иако ја употребува три дена, уште не е поништена. Објаснува дека така бидејќи имало толку гужва и патници во возовите, што кондуктерите не можеле да ги поништат билетите. Тие се пожалија и дека во текот на вчерашниот ден, во попладневните часови сообраќајот бил во прекин два часа. Толку време доцнеле во тргнување возовите кон Битола и Кочани од железничката станица Скопје. Утрово на железничката станица во Велес беа возовите од Скопје кон Битола и Гевгелија, и од Гевгелија, Битола, Кочани и експресот Хераклеја, немаше простор каде да се постават па мораше на еден колосоек да има и по три композиции. Претставниците на МЖ кои беа на железничката станица во Велес ги советуваа патниците да се качат во возот, бидејќи ти немале обврска да им понудат место за седење, туку доволно е што обезбедувале превоз, па макар и на една нога. Блокадата беше завршена во девет часот, откако раководството на МЖ им понуди средба со делегација од патниците, која ќе ги пренесе нивните барања а ќе се реализира во текот на утрешниот ден. Ова е трет ден по ред како во утринските часови се случува блокада на железничкиот сообраќај на станицата во Велес. (П.П.) http://dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=BB10A9FD09B0FE4CA70510A578DDD47D |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Датум:
08.04.2012, 20:49 ЖЕЛЕЗНИЦАТА СТАНА НАЈЕВТИН И НАЈНЕДОСТОИНСТВЕН ПРЕВОЗ Возовите доцнат двесте години Состојбата во
возот што сообраќа меѓу двата најголеми македонски града - Скопје и
Битола, најмалку може да се спореди со онаа во јапонските возови, како
што во минатата седмица претставникот на „Македонски железници“
сакаше да се оправда за метежот пред разлутените граѓани. Велешките
патници тогаш беа многу револтирани од намалениот број вагони во
сообраќај, што придонесуваше за големи турканици и од зголемената цена
на превозот, па го блокираа железничкиот сообраќај. Анела Петрова http://dnevnik.com.mk/?ItemID=822A1C96F6B4CF41BC1BF93A9C602FBD |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
незнам колку се доловува од сликава ама знае некој чии се овие вагони? Вчера околу 16:30 стое на железничкаи делуваа тип-топ, со затемнети стакла како да беа и сл...
![]() |
||
![]() |
||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
|
Vagoni na TCD-Turski zeleznici. Mislam deka se iznajmeni od nekoja turska tv kuka i so niv patuva po balkanot, snimajki nekakov dokumentarec.
Vagonite gi vidov i utrinava po vrakanje so vozot 640 od Bitola, sto znaci deka se se uste tamu, na prviot kolosek od sk. zel stanica. Edited by tomo441 - 26-Apr-2012 at 09:15 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
И завчера беа таму, ги сликав ама не стигнав да ги постирам тогаш, еве ги:
1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() |
||
![]() |
||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|
TCDD e oznaka na turskite zeleznici (Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları).
Koja razlika vo izgledot vo sporedba so nasite. ![]() Edited by mon - 26-Apr-2012 at 13:21 |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
и така се тука вагониве нека дадат цена па нека останат кај нас.за нас овие се ОК
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Вагоните се ОК за нас, но ние не сме ОК за вагоните. Тоа е главниот проблем, македонскиот менталитет, македонските навики и македонската (не)култура, се главните причини зошто немаме квалитетен железнички превоз, вагоните можеме и да ги позлатиме ако сакаме, но за 1, 2 или максимум 3 месеци, нема да ги препознаеме, ќе се кладиме дека последен пат се обновувани пред најмалку 5 години, а не пред 1, 2 или 3 месеци. Edited by Dexter26 - 26-Apr-2012 at 16:12 |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
И додека народните пари се трошат на многу поважни работи - споменици, непотребни административни згради, огради на мостови вредни 1 милион и 250 илјади евра, панорамско тркало, вртелешка и ред други непотребни глупости, железничкиот Коридор 10 е оставен на милост и немилост на околностите.
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=92477 Македонија може да остане без железнички транспорт на стока преку Коридор 10
Edited by Dexter26 - 11-Jun-2012 at 14:09 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Така? Ами тогаш no use fighting, сите пари од железницата, во леарниците, и онака е изгубена битката. Барем ќе имаме уште повеќе споменици!
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Ама тогаш послабо ќе им оди бизнисот на отпадите за старо железо и на крадците на метални предмети. Освен ако актуелната власт не ги зема нивните потреби во предвид, тогаш слободно нека ги стопи пругите, локомотивите и вагоните. И да, ќе имаме уште повеќе споменициии !!! Можеби актуелната власт ќе воведе некој нов вид на субвенционирање сличен на оној од проектот "Купи куќа, купи стан", па ќе ги субвенционира сите граѓани кои ќе сакаат да постават споменици во дворовите на своите куќи или пред влезовите на своите згради, под услов објектите да бидат во неокласицистички стил, да добијат подарок бесплатен споменик. ![]() Edited by Dexter26 - 11-Jun-2012 at 16:49 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
ВЕЛЕШАНИ ГИ СМЕНИЈА НАВИKИТЕ ПО ПОСKАПУВАЊЕТО НА БИЛЕТОТ ВО ЖЕЛЕЗНИЦАТА
Метежот од возовите се префрли во автобусите Поскапувањето на билетите во железничкиот сообраќај го пресели метежот од железничката станица во Велес на автобуската, а тоа особено се чувствува во недела во попладневните и во понеделник во утринските часови. Тогаш е тешко да се најде место во автобусите што сообраќаат до Скопје. Вработени, студенти, ученици, се случуваше да не можат да отпатуваат на работното место, на факултет или на училиште. - Се случува да чекаме и по два часа и пак да не стигнеме до Скопје. Автобусите се преполни и може да се качат само еден или двајца патници. Чекаме автобуси, но место нема. Во овој период полни се и дивите таксисти. Добитна комбинација е да се стигне до Скопје. Метежот од железничката станица сега е секојдневие на автобуската, на почетокот од работната седмица. Ваква е состојбата во последниве два месеца – вели Ѓоре Илиев, кој секојдневно патува до Скопје на работа. Ваквата мака тој ја дели со многумина сограѓани кои се корисници на автобускиот превоз. Од автобуската станица потврдуваат дека овој период имаат зголемен број патници, па во одредени периоди за нема место сите. Ако претходно секојдневно во воз патува по 1.000 велешани, бројот на тие што патуваат со автобус е на половината - околу петстотини. - Некои наши сограѓани обезбедуваат егзистенција во Скопје. Половина град работи таму, тоа е факт. Постојните автобуски линии се потврдени од Министерството за транспорт и врски и тоа е можноста и изборот за патување. Последниов период се случува да нема место во шпицот, во понеделник наутро и во недела попладне. Патниците се револтирани. Дали ова е последица на покачувањето на цената на железничкиот превоз или поради честите контроли на дивите таксисти, но факт е дека има поголем број патници - велат од велешката автобуска станица. Во работен ден, наутро од Велес за Скопје има 13 автобуси, а во недела попладне 15, кои не се доволни за потенцијалните патници и затоа се јавуваат овие турканици. - Автобускиот превоз е многу побрз, почист, точен и поудобен. Разликата во цената на билетите сега е помала, па можам да си дозволам да патувам со автобус. Претходно патував со воз, сега се преориентирав на ова превозно средство - објаснува Мирјана Стојанова, студентка, која е често на релација Велес - Скопје и назад. Од железничката станица во Велес информираа дека бројот на месечните билети е непроменет, околу шестотини, во однос пред покачувањето на цената. Но затоа, пак, е намален бројот на патници за околу 20 отсто. Петар ПеЧков Izvor: http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=97EE68F81034CE42B308F2039C68AC9C |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Објавено 14 јуни 2012, 09:48, во Македонија More Sharing ServicesShare | Share on twitter Share on facebook Share on email Share on reddit
БЕСПЛАТЕН БЕЖИЧЕН ИНТЕРНЕТ НА ЖЕЛЕЗНИЧКАТА СТАНИЦА ВО СКОПЈЕ Во Железничката станица Скопје од денеска напладне ќе биде достапен бесплатен бежичен интернет, што го воведува ЈП МЖ „Инфраструктура“. Бесплатен интернет ќе има во секој момент во патничкиот дел и на пероните на железничка станица. Имплементацијата на WI-FI проектот кој го реализира МЖ Инфраструктура треба да обезбеди безжичен интернет, покрај во Скопје така и на поголемите железнички станици во Македонија. http://www.kapital.mk/mk/makedonija/85222/besplaten_bezhichen_internet_na_zheleznichkata_stanica_vo_skopje.aspx ![]() Edited by gjoko - 14-Jun-2012 at 09:31 |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Никогаш во животот не сум бил во Грција, ниту планирам да одам таму,
земајќи го во предвид третманот кој го уживаат таму не само македонските
туристи, туку и македонските возачи, особено македонските транспортери.
Но во целост го поддржував ваквото воведување на редовна железничка линија помеѓу Скопје и Солун бидејќи секоја нова железничка линија треба да биде добредојдена за Македонски Железници, кои во моментов уживаат монополска позиција во македонскиот железнички сектор, а со тоа и самиот железнички сектор е во милост и немилост на бројот и должината на железничките линии на кои дообраќаат возовите на Македонски Железници, за жал. http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/otkazan-sezonskiot-voz-za-solun Откажан сезонскиот воз за Солун
Edited by Cloverstack - 10-Aug-2012 at 14:11 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Ништо веќе не ми е чудно кај нас, иако сум изненаден поради добриот термин на поаѓање и пристигнување. Македонски железници треба да се договори со Грчките железници со новиот возен ред да воведат линија која од декември до мај би сообраќала во текот на петок, сабота и недела кон Солун, бидејќи тогаш би имало интерес, исто како и за празниците. Од почетокот на јуни до средина на септември овој утрински воз би сообраќал секојдневно. Дополнително, во главната летна сезона може да се додадат дополнителни возови во попладневните часови кон Солун. АМА, треба кампања, треба да се контактираат постојано медиумите, треба да се ангажира агенција што ќе направи промотивна кампања и најбитното да се воведе ред со автобуските и комби компании кои нелегално возат кон овој град само кога има голема потреба. |
||
![]() |
||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|
Понеделник, 03 Септември 2012 12:33
Владата на Република Македонија одлучи да стартува инвестициски циклус во модернизација на железничката мрежа во земјата со цел зголемување на квалитетот на превозот на граѓаните, унапредување на можностите за остварување комуникација и поддршка на бизнис-заедницата во врска со транспортот на стоки.Како што информираше на денешната прес-конференција владиниот портпарол Александар Ѓорѓиев, во текот на првата половина на септември ќе почнaт градежните работи за модернизација и ремонт на железничката делница од Коридорот 10 Табановце - Куманово - Карпош. Вкупната должина која ќе биде модернизирана е 13,3 километри, а обезбедени се средства во износ од четири милиони евра. Во исто време ќе почне со градежни работи за модернизација и ремонт на железничката делница Миравци - Смоквица која е исто така дел од Коридорот 10. Оваа делница е во должина од 13,1 километар и за неа ќе бидат исплатени три милиони евра. - За двете делници избран е изведувач на градежни работи за модернизација и ремонт и тоа конзорциум од реномирани компании од Австрија и Германија што дава гаранција за квалитетот на изведбата. Подготвителните работи се во полн ек и наскоро се очекува почеток на работата. Согласно договорот, целата активност за модернизација на двете железнички делници во вкупна должина од 26 километри треба да биде завршена во 2013 година, рече Ѓорѓиев. Владата обезбеди и средства за реконструкција на железничката делница Згрополци - Ногаевци која е исто така дел од Коридорот 10 во износ од 10 милиони евра. Ѓорѓиев информира дека во текот на септември ќе биде распишана постапка за избор на изведувач на градежни работи за модернизација и ремонт и на оваа делница која е во вкупна должина од 28 километри. - Со овие активности ќе бидат модернизирани и ремонтирани 54 километри од железничката пруга на Коридорот 10 за што Владата во соработка со ЕБОР обезбеди средства во висина од околу 17 милиони евра кои ќе ги лоцира за оваа намена, посочи Ѓорѓиев. Владата одлучи да почне и проект за обезбедување нови и современи возни средства за железницата. Владиниот портапрол нагласи дека за овој проект обезбедени се 50 милиони евра во соработка со ЕБОР и планирано е да се набават нови четири дизел-моторни троделни патнички гарнитури, две троделни патнички електро-моторни гарнитури, 150 товарни вагони од различни типови, како и да се изврши реконструкција на пет-шест електро-локомотиви. Ѓорѓиев информираше дека Владата усвоила и прецизен Акционен план за реализација на оваа дејност и веќе е во тек постапка за избор на консултант кој ќе и помага на „МЖ Транспорт“ АД во целокупниот процес на кој 12 фирми доставија понуди и во тек е евалуација на понудите. Во октомври треба да се избори економски оператор и да се склучи договор. - Потоа, „МЖ Транспорт“ АД во соработка со консултантите треба да ја подготват документацијата за постапката за избор на производител на патничките гарнитури и товарните вагони. Во 2013 година треба најпрвин да се распише постапка за избор на производител, а потоа и да се склучи договор со производител кој ќе ги изработи и предаде средствата од возниот парк, подвлече Ѓорѓиев, истакнувајќи дека процесот комплетно со сите меѓуфази треба да заврши до 2015-2016 година.
http://kurir.mk/makedonija/vesti/83192-Vladata-pocnuva-investicii-za-modernizacija-na-zeleznicata Добро нели беше означен стартот за реконструкција на делниците Табановце-Куманово и Миравци-Смоквица уште на 6 јуни?!?! Како тоа сега испаѓа дека дури овој месец ќе почнат градежните работи, стварно не ми е јасно Започнува реконструкцијата на железничкиот Коридор 10, експертите предупредуваат да не биде површна Според директорот на Македонски железници – Инфраструктура, Ирфан Асани, германскиот конзорциум „Вибе и Алпине“ (Wiebe & Alpine) денеска треба да го започне ремонтот на железничкиот Коридор 10 на делниците Табановце – Куманово и Миравци – Смоквица, во вкупна должина од 24,1 километри. Со првата фаза од реконструкцијата на пругата од Табановце до Гевгелија ќе се променат 30 сантиметри од лошиот земјен материјал на овие делници, на долниот строј од пругата ќе се постави геотекстил и геомрежа, ќе се вгради нов камен материјал, а планирана е и целосна замена на дрвените прагови со нови армирано – бетонски. По завршување на обновата на железничката пруга брзината на возовите ќе се зголеми од сегашните 40 на 120 километри на час. Во согласност со договорот, градежните активности е предвидено да завршат во период од една година по неговото потпишување, а инвестицијата во овие две делници ќе изнесува околу 7 милиони евра.
Наспроти оптимизмот од раководните структури на железницата, дел од експертите имаат извесна доза на сомнеж за резултатите што ќе ги донесе претстојниот ремонт на инфраструктурата. Во априлскиот број на списанието „Пресинг“, во издание на Комората на овластени архитекти и овластени инженери на Македонија, градежниот инженер Филип Ивановски се осврнува на загрижувачката положба во која се наоѓаат пругите во земјава. Задржувајќи се на добиениот заем од Европската банка за обнова и развој (ЕБРД), тој напоменува дека одобрените средства не треба да се потрошат на безначајно редење на бетонски прагови во должина од 63 километри. „Луѓето од техниката треба да знаат дека ќе бидат одговорни за залудно потрошените средства. Со сумата од 17,6 милиони евра може да се изврши посериозна реконструкција на одвај 15 – 20 километри пруга“, заклучува инженерот Ивановски.
Од МЖ – Инфраструктура пристигнува и информацијата дека во наредните недели треба да се објави и тендерот за избор на компанија што ќе го изведе ремонтот на делниците Ногаевци – Градско, Градско – Кукуричани и Кукуричани – Криволак – Неготино, со вкупна должина од 30,9 километри. Градежните работи на овие сегменти до железничкиот Коридор 10 ќе започнат во текот на идната година и ќе завршат во првата половина од 2014 година. ЕБРД преку кредит ги обезбеди финансиските средства за овој проект, а значајно е да се напомене дека истовремено финансиски средства се обезбедени и за реконструкција на 112 километри пруги од овој паневропски коридор на територијата на Србија, со што во наредниот период би требало да се укинат ограничувањата на брзините и да се обезбеди побрз превоз на патници и стоки. http://www.build.mk/?p=15705 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3940414243 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |