build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1581 Posted: 24-Mar-2012 at 16:58
Денко, би се изненадил за какви не глупости по светот се формираат граѓански движења што си ги бараат правата, ги информираат властите, и протестираат пред приватни фирми. А безбедноста во јавниот сообраќај воопшто не е глупост, и плус е јавно претпријатие, кое паразитира благодарение на нашиот придонес кон државава, т.е. нашите даноци. Така што, не ти држи муабетов. Сè што е ЈП, ако ние не кренеме глас, кој?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1582 Posted: 24-Mar-2012 at 17:29
Originally posted by гитардемон

Денко, би се изненадил за какви не глупости по светот се формираат граѓански движења што си ги бараат правата, ги информираат властите, и протестираат пред приватни фирми. А безбедноста во јавниот сообраќај воопшто не е глупост, и плус е јавно претпријатие, кое паразитира благодарение на нашиот придонес кон државава, т.е. нашите даноци. Така што, не ти држи муабетов. Сè што е ЈП, ако ние не кренеме глас, кој?
Sto ne mi drzi, ocigledno si bil gladen koga si go cital mojot post. Za normaliziranje na sostojbata vo JSP potrebna e temelna promena. Bidejki taa promena nema brgu da se sluci ke imame uste dolgo vakva slika kako sto e vo momentov, npr.: avtobusi so zalepeno vetrobranovo staklo, neizolirani kabli, nedostatok na pomosen alat itn. itn. E koga e vakva situacijata ke treba da dezurame po cel den i da gi polneme nasite fotoaparati so razno razni falinki i nedoslednosti za koi nadleznite od JSP ocigledno ne se grizat. Ottuka se zaklucuva slednoto: 1. Ne e normalno nekoj postojano da praka fotografii do JSP so cel da se korigirat nedostatocite vo avtobusite. Toa treba tie samite da go pravat (toa im e rabota). 2. Bidejki tie ne si gledat svojata rabota nie (patnicite) imame problem so javniot prevoz. 3. Se zaklucuva deka nadleznite vo JSP zalutale vo ovaa institucija i vo vakov slucaj ne pomaga prakanje fotografii (toa mislam deka veke nekoj go spomna).
Reakcija od nasa strana e poveke od potrebna, no posle ignorantskiot odnos od strana na JSP seta ovaa problematika treba da dobie javen publicitet a najmokni so vakov slucaj se mediumite. Se ostanato e trosenje vreme i nervi!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1583 Posted: 24-Mar-2012 at 18:20


Во право е гитардемон околу тоа дека мораме да кренеме глас околу лошото работење на јавно претпријатие како ЈСП Скопје, а истовремено и ти си во право Denko, околу тоа дека за да се добие јавен публицитет потребно е медиумите да известуваат за лошото работење на јавните претпријатија како ЈСП Скопје.

Овој форум исто така е медиум, иако не е ни печатен, ни радио, ни телевизиски медиум, сепак претставува еден вид на електронски медиум, тука се социјалните мрежи кои исто така се електронски медиуми, а ако нешто научивме во текот на 2011 година за социјалните мрежи, тоа е дека се доволно моќни за да преку истите се организираат и протести и демонстрации кои на крајот можат да срушат цели влади, а да не правиме муабет па за тоа што можат да му направат на едно нискоинтелигентно, несовесно и неодговорно раководство на едно јавно претпријатие како ЈСП Скопје.

А весниците, радио и телевизиските станици можат само да бираат на чија страна ќе бидат, на страната на даночните обврзници кои го плаќаат ЈСП Скопје или на страната на раководството на ЈСП Скопје, па или на крајот ќе известуваат за лошото работење на ЈСП Скопје, или ќе сведочат како социјалните мрежи ќе ја завршат нивната работа со што само ќе им го поматат бизнисот.

И ти можеш да помогнеш околу ова, ако имаш e-mail адреса или профил на било која социјална мрежа, слободно испрати линкови од овој форум, односно од овој електронски медиум на сите луѓе со кои одржуваш било каков контакт преку e-mail или преку било која социјална мрежа и охрабри ги да ги споделат истите тие линкови со сите останати луѓе со кои тие одржуват било каков контакт преку e-mail или преку било која социјална мрежа.

И на крајот, на ваков или на онаков начин, информацијата ќе стигне до јавноста, а на весниците, радио и телевизиските станици, како што веќе спомнав, ќе остане само да бираат, или ќе застанат на страната на даночните обврзници кои го плаќаат ЈСП Скопје или ќе застанат на страната на несовесното и неодговорното раководство на ЈСП Скопје.

Edited by Dexter26 - 24-Mar-2012 at 18:22
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #1584 Posted: 25-Mar-2012 at 23:41
Пуштени се двокатни на линијата бр. 9 a воедно направена е и измена:
ЈСП СКОПЈЕ ги известува своите патници дека од сабота 24.03.2012 год. лин.бр. 9 ќе има мала измена на трасата во насока од Клинички центар према Топанско поле. Новата траса ќе сообраќа од ул.Водњанска, ул. Железничка, после првото стојалиште ќе свртува лево по бул. Македонија (Јужен булевар-позади Рамстор) каде има отворено ново стојалиште за замена на старото пред средното Фискултурно училиште, на семафорите кај Тутунски комбинат ќе свртува лево по ул.11 Октомври каде ќе се користи стојалиштете кај Кјуби (Зоил Македонија), потоа свртува десно по бул.Кочо Рацин и продолжува по старата траса.

За да им излеземе во пресрет на корисниците на ЈСП, се преместува досегашното стојалиште Дом на градежници (карши гим.Ј.Б.Тито) кај Европски Универзитет бул. Св.Климент Охридски (Нова Македонија) . Ова стојалиште ќе го користат сите линии кои сообраќаат низ ова стојалиште (3, 3А, 3Б, 7Б, 22А, 50, 57, 57А и лин.Милениумски крст).

Edited by Macedonicus - 25-Mar-2012 at 23:45
ಠ_ಠ
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1585 Posted: 20-Apr-2012 at 22:43
Колку фича прават еден двокатен?

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1586 Posted: 10-May-2012 at 08:49
Многу би ме интересирало да дознаам во каква севкупна состојба се наоѓаат двокатните и украинските автобуси, во смисла на тоа дали веќе се појавиле меѓу нив парчиња кои се гаражирани и не сообраќаат поради дефект и дали некои од нив веќе се отпишани од сообраќај. Не дека имам некаков сомнеж, сметам дека е ова нормална работа, но би сакал да знам кои точно автобуси од оваа пратка биле најмалерозни .

Edited by BOJAN - 10-May-2012 at 08:50
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1587 Posted: 30-May-2012 at 07:59
ПОГЛЕДНЕТЕ КАКО ГИ ОДРЖУВААТ НОВИТЕ АВТОБУСИ! СРАМОТА! СО ЦРВЕН ФЛАСТЕР ПРЕКУ ОШТЕТЕНИОТ ДЕЛ
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1588 Posted: 03-Jun-2012 at 16:25
Сликава е од поодамна, ама сеа најдов време да ја поставам. Па и уште на линија 15А


23ka.wordpress.com
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1589 Posted: 05-Jun-2012 at 09:31
Originally posted by vladegf

ПОГЛЕДНЕТЕ КАКО ГИ ОДРЖУВААТ НОВИТЕ АВТОБУСИ! СРАМОТА! СО ЦРВЕН ФЛАСТЕР ПРЕКУ ОШТЕТЕНИОТ ДЕЛ


Огромна грешка на Владата беше што додели нови автобуси на волку неспособно претпријатие. Требаше да го ликвидира и да основа ново со луѓе што вредат. Инаку, вака погреши што за нивната неспособност, наместо да ги казни, ги награди. Сега ќе чекаат од Владата и веб-страницата да им ја ажурира и да ги одржува и мие автобусите. Можеби ЈСП ќе бара од Владата и да ги вози место нив.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ciseaux View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ciseaux Quote  Post ReplyReply #1590 Posted: 06-Jun-2012 at 21:48
http://hajdpark.mk/foto-skopski-dvokaten-zarinka-vo-zgrada/
Neznam dali go vidovte ova !!!!
ФОТО: СКОПСКИ ДВОКАТЕН ЗАРИНКА ВО ЗГРАДА





Edited by Cloverstack - 06-Jun-2012 at 22:02
Back to Top
ciseaux View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ciseaux Quote  Post ReplyReply #1591 Posted: 06-Jun-2012 at 22:02
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1592 Posted: 06-Jun-2012 at 22:15
Дааа, ова се очекуваше ако се земе во предвид дека двокатниве автобуси беа заштитени со бесмислени аргументи за враќање на духот на старо Скопје.

 Се работи за раскрсницата помеѓу улиците Даме Гроев и Македонија, во строгиот центар на градов. Тука вообичаено не возат автобуси, но знаат да минуваат кога кај Рекорд е затворено по било која причина. Пред едно 10 години имаше знак над зградава означувајќи ја висината, но зашто падна и како успејаа да го урнат не ми е јасно. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #1593 Posted: 06-Jun-2012 at 22:47
Увертира во ширење на Даме Груев? 
"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1594 Posted: 06-Jun-2012 at 22:51
Да, според моите извори избраната техника за таа намена се двокатните автобуси, кои еден за друг ќе бидат удирани додека зградата не падне и се пробие Даме Груев. Ем проширена улица, ем кинеските кичасти пластики аут!

Шега на страна, што барал автобусот 57 на Даме Груев? Ова особено се случува преку ден кога Рекорд е затворен, но зошто бил затворен Рекорд навечер?
Иначе ова ја потврдува нашата неспособност за ништо. Едноставно неможам да замислам како ние би можеле да изградиме и експолатираме прав ЛРТ, кој бара длабока прецизност и дисциплина, кога неможеме базична работа како функционирање на јавниот превоз низ најголемиот центар на градот да ја средиме како што треба.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1595 Posted: 06-Jun-2012 at 23:27

Originally posted by Andrej_LJ

Да, според моите извори избраната техника за таа намена се двокатните автобуси, кои еден за друг ќе бидат удирани додека зградата не падне и се пробие Даме Груев. Ем проширена улица, ем кинеските кичасти пластики аут!


Шега на страна, што барал автобусот 57 на Даме Груев? Ова особено се случува преку ден кога Рекорд е затворен, но зошто бил затворен Рекорд навечер?
Иначе ова ја потврдува нашата неспособност за ништо. Едноставно неможам да замислам како ние би можеле да изградиме и експолатираме прав ЛРТ, кој бара длабока прецизност и дисциплина, кога неможеме базична работа како функционирање на јавниот превоз низ најголемиот центар на градот да ја средиме како што треба.

Рекорд беше затворен затоа што се протестираше по повод една година од убиството на Мартин Нешковски.

23ka.wordpress.com
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1596 Posted: 07-Jun-2012 at 01:11
Имало ли некаков орган или институција кои направиле анализа на потенцијалните траси по кои ќе можат да се движат циркузантскиве автобуси? Ако имало, тогаш нека повелат нека понесат одговорност. Ако немало, тогаш нека повелат да понесат одговорност оние кои ја истуркаа одлуката за набавка на двокатни автобуси, а не уредиле некој да ги анализира потенцијалните траси и со тоа не обезбедија логични безбедносни предуслови. Бидејќи кога на времето се предупредуваше за можноста од вакви инциденти, тие забелешки многу самоуверено и арогантно се отфрлаа. Не може да се шегуваме со вакви работи, овде многу лесно можеле да загинат или да бидат унаказени повеќе патници, а исто така прашање е уште колку вакви потенцијални стапици има низ градов, кои благодарение на површниот пристап на надлежните, ќе останат мистерија додека не ги пронајде некој двокатен автобус, во буквална смисла!

Еве уште една фотка:



Edited by Cloverstack - 07-Jun-2012 at 01:36
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1597 Posted: 07-Jun-2012 at 01:20
Одговорноста според мене треба да ја презеде директорот на ЈСП. И не само поради оваа сообраќајка туку и поради некористење на информативните дисплеи, нехигиената, гласната музика и илјада други ситни и крупни работи.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1598 Posted: 07-Jun-2012 at 01:33
Originally posted by kultuzin

Одговорноста според мене треба да ја презеде директорот на ЈСП. И не само поради оваа сообраќајка туку и поради некористење на информативните дисплеи, нехигиената, гласната музика и илјада други ситни и крупни работи.

Ако него му било делегирано да оформи некое тело кое ќе ја направи таа анализа за трасите по кои двокатниве ќе можат безбедно да се движат, а тој тоа не го направил, тогаш да, ама чисто се сомневам дека случајот е таков. А „некористењето на информативните дисплеи, нехигиената, гласната музика и илјада други ситни и крупни работи“ немаат никаква врска со случајов. Мислам дека е кристално јасно дека не може Мишко да одговара за автобус што се забил во зграда, затоа што на пример во автобусите хигиената не била на соодветно ниво. Ајде да не правиме пародија од механизмот одговорност. Одговорноста во случајов може лесно и прецизно да се лоцира и тоа го објаснив во претходниот пост. Ама се си мислам дека веројатно ќе се најде некое жртвено јагне... веројатно ќе биде возачот, а евентуално може да биде и Мишко, не исклучувам. Со голема сигурност може да се исклучи само опцијата дека ќе биде казнет оној кој навистина ја сноси одговорноста!



Edited by Cloverstack - 07-Jun-2012 at 01:34
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1599 Posted: 07-Jun-2012 at 08:51
Еден краток стручен осврт.

Прво што бара автобусот на оваа улица? Зошто е пренасочен? Одговорност од подалечна причина почнува да се бара токму од тука.

Потоа многу јасно е дека се работи за невнимание на возачот. Но сепак инцидентот не се случил на трасата на автобусот. Тој е приморан да вози по друга улица.
Дури и да станува збор за повисока форма на небрежност сепак неможе да се поистовети со лошата намера на возачот. Сигурно не се удрил свесно, намерно.
Автобусите се осигурани, штетата треба да ја надомести осигурителот.
При осигурување од одговорност во спроведното право речиси секаде грубото невнимание е пориено со осигурувањето.
Дури и да се работи за намера (но зошто возачот би имал интерес од тоа?) осигурителот може да ја исклучи намерата посредно. Тоа значи дека ќе го исплати осигурувањето но ќе бара надомест од причинителот односно подалечната причина која довела до несреќниот настан. Како организаторот на протестот поради кој е затворена улицата или полицијата, која требало да знае дека двокатен автобус несмее да пренасочи на таа улица, или пак сепак доколку имаат добар адвокатски тим да докажат дека вината паѓа на ЈСП затоа што требале да дадат изрична забрана за двужење по улички несоодветни за превозните средства со кои располагаат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1600 Posted: 07-Jun-2012 at 12:52
Мислам дека може да се зборува за парцијална одговорност на возачот, само доколку постоела сообраќајна сигнализација која предупредувала за препреката, а по се изгледа не постоела, што доколку е така, уште повеќе ја зголемува одговорноста на оние кои запнаа да ги воведат двокатниве автобуси (чија одговорност е неспорна во било кој случај), ама не се потрудија да осигураат безбедно движење на истите.

Повторно велам, сите вообичаени, но и потенцијални сообраќајници по кои двокатниве автобуси би можело да се случи да се движат, требало да бидат анализирани. Оние каде што има препреки, морало да бидат прописно обележани, но и да бидат исклучени дури и како алтернативни траси, освен во краен случај. Кога беа толкави „фраери“, покрај сите забелешки и укажувања по разни основи, сепак да ја истуркаат набавката на над 200 двокатни автобуси, морало некој сериозно да се позанимава со сите аспекти. Ако сакаш 200+ двокатни автобуси, нормално дека ќе има компликации и повеќе работа и повеќе главоболки.

Ама не, еве Мишко веќе подели одговорност и еве како директорот на ЈСП замислува дека тоа треба да функционира... Требало возачите да внимаваат, он постојано им укажувал на тоа, ама шо да праи кога овие се неразбрани... Тоа е „системот“ што треба да ја замени анализата и планирањето. Штета што никој од новинариве не го праша Мишко, на што да внимаваат возачите во случај да нема поставено соодветна сообраќајна сигнализација!

... На крстосницата со улицата „Македонија“, како што изјави за Телма директорот на ЈСП Мишо Николов, поради невнимание на возачот, автобусот со горниот дел удрил во раб од зградата на аголот. „Постојано им укажуваме на возачите на двокатните автобуси да внимаваат во вакви ситуации кога сообраќајот е пренасочен, зашто тие се навикнати габаритните автобуси да ги возат по скопските булевари“.
http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=6&item=17434

... Поради вчерашниот протест во центарот на градот, беше неопходно да се пренасочи движењето на автобусите. На оваа улица не е предвидено да поминуваат двокатни автобуси, заради што и не се скастрени гранките од дрвјата. Се работи за невнимание на возачот, штетата е 1.000 евра, но возилото е осигурено.
http://www.plusinfo.mk/vest/45299/Avtobusot-shto-udri-vo-nastreshnica-napravi-shteta-od-1000-evra

Edited by Cloverstack - 07-Jun-2012 at 12:56
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.789 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.