![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7879808182 90> |
Author | ||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Денко, би се изненадил за какви не глупости по светот се формираат граѓански движења што си ги бараат правата, ги информираат властите, и протестираат пред приватни фирми. А безбедноста во јавниот сообраќај воопшто не е глупост, и плус е јавно претпријатие, кое паразитира благодарение на нашиот придонес кон државава, т.е. нашите даноци. Така што, не ти држи муабетов. Сè што е ЈП, ако ние не кренеме глас, кој?
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Reakcija od nasa strana e poveke od potrebna, no posle ignorantskiot odnos od strana na JSP seta ovaa problematika treba da dobie javen publicitet a najmokni so vakov slucaj se mediumite. Se ostanato e trosenje vreme i nervi! |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Во право е гитардемон околу тоа дека мораме да кренеме глас околу лошото работење на јавно претпријатие како ЈСП Скопје, а истовремено и ти си во право Denko, околу тоа дека за да се добие јавен публицитет потребно е медиумите да известуваат за лошото работење на јавните претпријатија како ЈСП Скопје. Овој форум исто така е медиум, иако не е ни печатен, ни радио, ни телевизиски медиум, сепак претставува еден вид на електронски медиум, тука се социјалните мрежи кои исто така се електронски медиуми, а ако нешто научивме во текот на 2011 година за социјалните мрежи, тоа е дека се доволно моќни за да преку истите се организираат и протести и демонстрации кои на крајот можат да срушат цели влади, а да не правиме муабет па за тоа што можат да му направат на едно нискоинтелигентно, несовесно и неодговорно раководство на едно јавно претпријатие како ЈСП Скопје. А весниците, радио и телевизиските станици можат само да бираат на чија страна ќе бидат, на страната на даночните обврзници кои го плаќаат ЈСП Скопје или на страната на раководството на ЈСП Скопје, па или на крајот ќе известуваат за лошото работење на ЈСП Скопје, или ќе сведочат како социјалните мрежи ќе ја завршат нивната работа со што само ќе им го поматат бизнисот. И ти можеш да помогнеш околу ова, ако имаш e-mail адреса или профил на било која социјална мрежа, слободно испрати линкови од овој форум, односно од овој електронски медиум на сите луѓе со кои одржуваш било каков контакт преку e-mail или преку било која социјална мрежа и охрабри ги да ги споделат истите тие линкови со сите останати луѓе со кои тие одржуват било каков контакт преку e-mail или преку било која социјална мрежа. И на крајот, на ваков или на онаков начин, информацијата ќе стигне до јавноста, а на весниците, радио и телевизиските станици, како што веќе спомнав, ќе остане само да бираат, или ќе застанат на страната на даночните обврзници кои го плаќаат ЈСП Скопје или ќе застанат на страната на несовесното и неодговорното раководство на ЈСП Скопје. Edited by Dexter26 - 24-Mar-2012 at 18:22 |
||
![]() |
||
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
|
Пуштени се двокатни на линијата бр. 9 a воедно направена е и измена:
ЈСП СКОПЈЕ ги известува своите патници дека од сабота 24.03.2012 год. лин.бр. 9 ќе има мала измена на трасата во насока од Клинички центар према Топанско поле. Новата траса ќе сообраќа од ул.Водњанска, ул. Железничка, после првото стојалиште ќе свртува лево по бул. Македонија (Јужен булевар-позади Рамстор) каде има отворено ново стојалиште за замена на старото пред средното Фискултурно училиште, на семафорите кај Тутунски комбинат ќе свртува лево по ул.11 Октомври каде ќе се користи стојалиштете кај Кјуби (Зоил Македонија), потоа свртува десно по бул.Кочо Рацин и продолжува по старата траса. За да им излеземе во пресрет на корисниците на ЈСП, се преместува досегашното стојалиште Дом на градежници (карши гим.Ј.Б.Тито) кај Европски Универзитет бул. Св.Климент Охридски (Нова Македонија) . Ова стојалиште ќе го користат сите линии кои сообраќаат низ ова стојалиште (3, 3А, 3Б, 7Б, 22А, 50, 57, 57А и лин.Милениумски крст). Edited by Macedonicus - 25-Mar-2012 at 23:45 |
||
ಠ_ಠ
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Колку фича прават еден двокатен?
![]() ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Многу би ме интересирало да дознаам во каква севкупна состојба се наоѓаат двокатните и украинските автобуси, во смисла на тоа дали веќе се појавиле меѓу нив парчиња кои се гаражирани и не сообраќаат поради дефект и дали некои од нив веќе се отпишани од сообраќај. Не дека имам некаков сомнеж, сметам дека е ова нормална работа, но би сакал да знам кои точно автобуси од оваа пратка биле најмалерозни
![]() Edited by BOJAN - 10-May-2012 at 08:50 |
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
ПОГЛЕДНЕТЕ КАКО ГИ ОДРЖУВААТ НОВИТЕ АВТОБУСИ! СРАМОТА! СО ЦРВЕН ФЛАСТЕР ПРЕКУ ОШТЕТЕНИОТ ДЕЛ
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Сликава е од поодамна, ама сеа најдов време да ја поставам. Па и уште на линија 15А
![]() |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Огромна грешка на Владата беше што додели нови автобуси на волку неспособно претпријатие. Требаше да го ликвидира и да основа ново со луѓе што вредат. Инаку, вака погреши што за нивната неспособност, наместо да ги казни, ги награди. Сега ќе чекаат од Владата и веб-страницата да им ја ажурира и да ги одржува и мие автобусите. Можеби ЈСП ќе бара од Владата и да ги вози место нив. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
ciseaux ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
http://hajdpark.mk/foto-skopski-dvokaten-zarinka-vo-zgrada/
Neznam dali go vidovte ova !!!! ФОТО: СКОПСКИ ДВОКАТЕН ЗАРИНКА ВО ЗГРАДА ![]() Edited by Cloverstack - 06-Jun-2012 at 22:02 |
||
![]() |
||
ciseaux ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Дааа, ова се очекуваше ако се земе во предвид дека двокатниве автобуси беа заштитени со бесмислени аргументи за враќање на духот на старо Скопје.
Се работи за раскрсницата помеѓу улиците Даме Гроев и Македонија, во строгиот центар на градов. Тука вообичаено не возат автобуси, но знаат да минуваат кога кај Рекорд е затворено по било која причина. Пред едно 10 години имаше знак над зградава означувајќи ја висината, но зашто падна и како успејаа да го урнат не ми е јасно. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
kenzo_fan ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
Увертира во ширење на Даме Груев?
|
||
"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Да, според моите извори избраната техника за таа намена се двокатните автобуси, кои еден за друг ќе бидат удирани додека зградата не падне и се пробие Даме Груев. Ем проширена улица, ем кинеските кичасти пластики аут!
Шега на страна, што барал автобусот 57 на Даме Груев? Ова особено се случува преку ден кога Рекорд е затворен, но зошто бил затворен Рекорд навечер? Иначе ова ја потврдува нашата неспособност за ништо. Едноставно неможам да замислам како ние би можеле да изградиме и експолатираме прав ЛРТ, кој бара длабока прецизност и дисциплина, кога неможеме базична работа како функционирање на јавниот превоз низ најголемиот центар на градот да ја средиме како што треба. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Рекорд беше затворен затоа што се протестираше по повод една година од убиството на Мартин Нешковски. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Имало ли некаков орган или институција кои направиле анализа на потенцијалните траси по кои ќе можат да се движат циркузантскиве автобуси? Ако имало, тогаш нека повелат нека понесат одговорност. Ако немало, тогаш нека повелат да понесат одговорност оние кои ја истуркаа одлуката за набавка на двокатни автобуси, а не уредиле некој да ги анализира потенцијалните траси и со тоа не обезбедија логични безбедносни предуслови. Бидејќи кога на времето се предупредуваше за можноста од вакви инциденти, тие забелешки многу самоуверено и арогантно се отфрлаа. Не може да се шегуваме со вакви работи, овде многу лесно можеле да загинат или да бидат унаказени повеќе патници, а исто така прашање е уште колку вакви потенцијални стапици има низ градов, кои благодарение на површниот пристап на надлежните, ќе останат мистерија додека не ги пронајде некој двокатен автобус, во буквална смисла!
Еве уште една фотка: ![]() Edited by Cloverstack - 07-Jun-2012 at 01:36 |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Одговорноста според мене треба да ја презеде директорот на ЈСП. И не само поради оваа сообраќајка туку и поради некористење на информативните дисплеи, нехигиената, гласната музика и илјада други ситни и крупни работи.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ако него му било делегирано да оформи некое тело кое ќе ја направи таа анализа за трасите по кои двокатниве ќе можат безбедно да се движат, а тој тоа не го направил, тогаш да, ама чисто се сомневам дека случајот е таков. А „некористењето на информативните дисплеи, нехигиената, гласната музика и илјада други ситни и крупни работи“ немаат никаква врска со случајов. Мислам дека е кристално јасно дека не може Мишко да одговара за автобус што се забил во зграда, затоа што на пример во автобусите хигиената не била на соодветно ниво. Ајде да не правиме пародија од механизмот одговорност. Одговорноста во случајов може лесно и прецизно да се лоцира и тоа го објаснив во претходниот пост. Ама се си мислам дека веројатно ќе се најде некое жртвено јагне... веројатно ќе биде возачот, а евентуално може да биде и Мишко, не исклучувам. Со голема сигурност може да се исклучи само опцијата дека ќе биде казнет оној кој навистина ја сноси одговорноста! Edited by Cloverstack - 07-Jun-2012 at 01:34 |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Еден краток стручен осврт.
Прво што бара автобусот на оваа улица? Зошто е пренасочен? Одговорност од подалечна причина почнува да се бара токму од тука. Потоа многу јасно е дека се работи за невнимание на возачот. Но сепак инцидентот не се случил на трасата на автобусот. Тој е приморан да вози по друга улица. Дури и да станува збор за повисока форма на небрежност сепак неможе да се поистовети со лошата намера на возачот. Сигурно не се удрил свесно, намерно. Автобусите се осигурани, штетата треба да ја надомести осигурителот. При осигурување од одговорност во спроведното право речиси секаде грубото невнимание е пориено со осигурувањето. Дури и да се работи за намера (но зошто возачот би имал интерес од тоа?) осигурителот може да ја исклучи намерата посредно. Тоа значи дека ќе го исплати осигурувањето но ќе бара надомест од причинителот односно подалечната причина која довела до несреќниот настан. Како организаторот на протестот поради кој е затворена улицата или полицијата, која требало да знае дека двокатен автобус несмее да пренасочи на таа улица, или пак сепак доколку имаат добар адвокатски тим да докажат дека вината паѓа на ЈСП затоа што требале да дадат изрична забрана за двужење по улички несоодветни за превозните средства со кои располагаат. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека може да се зборува за парцијална одговорност на возачот, само доколку постоела сообраќајна сигнализација која предупредувала за препреката, а по се изгледа не постоела, што доколку е така, уште повеќе ја зголемува одговорноста на оние кои запнаа да ги воведат двокатниве автобуси (чија одговорност е неспорна во било кој случај), ама не се потрудија да осигураат безбедно движење на истите.
Повторно велам, сите вообичаени, но и потенцијални сообраќајници по кои двокатниве автобуси би можело да се случи да се движат, требало да бидат анализирани. Оние каде што има препреки, морало да бидат прописно обележани, но и да бидат исклучени дури и како алтернативни траси, освен во краен случај. Кога беа толкави „фраери“, покрај сите забелешки и укажувања по разни основи, сепак да ја истуркаат набавката на над 200 двокатни автобуси, морало некој сериозно да се позанимава со сите аспекти. Ако сакаш 200+ двокатни автобуси, нормално дека ќе има компликации и повеќе работа и повеќе главоболки. Ама не, еве Мишко веќе подели одговорност и еве како директорот на ЈСП замислува дека тоа треба да функционира... Требало возачите да внимаваат, он постојано им укажувал на тоа, ама шо да праи кога овие се неразбрани... Тоа е „системот“ што треба да ја замени анализата и планирањето. Штета што никој од новинариве не го праша Мишко, на што да внимаваат возачите во случај да нема поставено соодветна сообраќајна сигнализација!
Edited by Cloverstack - 07-Jun-2012 at 12:56 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7879808182 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |