![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Софија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 26> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Види, на ова прашање не би можел сега и со сигурност да ти одговорам. Неколку нешта се сигурни:
Овие најновите три станици кои ќе се градат (Младост 1 - Младост 4(, односно јужниот крак на М1, се градат во овој програмен период буквално за влакно. Средствата заштедени од тендерот за ширење на М1 на север, односно до Аеродромот Софија беа буквално толку, колку што ќе чини ширењето од Младост 4. Со тоа целиот финансиски ресурс на Програмата до 2014 е исцрпен и нема од каде да се набават возови. Тие 7 нови станици кои треба да влезат во експолатација кон крајот на 2014 година не се малку и веројатно баш во 2014 година ќе имаме тендер за нови возови. Поготово затоа што со отворањето на јужниот и северниот крак на М1, дефакто во Софија ќе има веќе три линии (М1А, М1Б и М2), за чие опслужување ќе мора да се купат нови композиции. Инаку до 2014 година, линиите ќе изгледаат вака: 1) Слеана М1+М2 2) М1 Сливница-Младост 1 (само во време на утрински и вечерен пик часови), односно подсилувачка линија на најоптоварениот дел на метро мрежата, те. Лјулин-Младост: Значи нема да има раздвоени М1 и М2: ![]() Конкретно како одговор за возовите, би ти го кажал моето субјективно и тотално неофициално мислење: во 2014 за потребите на новите 7 станици од М1 ќе се отиде повторно со возови на Метровагонмаш, а дури после со изградбата на М3 и проширувањето на М2 (значи најрано 2016-2017) би можело да се очекуваат западни производители. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Update направен од членот Дифиан, на дел од станиците во изградба на М2, односно на станиците за кои претходно малку се знаеше околу нивниот финален изглед:
Започнуваме од станицата Обелја, каде се сруши постоечкиот ѕид кој го означуваше крајот на линијата М1, а каде сега ќе продолжува М2: ![]() Како и ескадата кон надземната станица Ломско шосе: ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Станицата Ломско шосе, која надворешно е големо разочарување за мене. Инаку самата станица има многу интересно техничко решение. Станицата е издигната помеѓу двата коловоза на булеварот Ломско шосе, при што под самата станица се наоѓа кружен тек. За да се стигне до платформите, има неколку влеза од сите страни на кружниот тек, додека вестибјулите се сместени подземно, во средината на кружниот тек, од каде се влегува на платформите:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() После станицата, ескадата преминува во тунел: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Станицата Бели Дунав (P+R/Паркирај и патувај) исто така добива многу убав завршен вид:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 08-Jul-2012 at 12:29 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Станицата Хан Кубрат засега ми делува многу стерилно и болнички, но да почекаме да видиме како ќе изгледа со сите финални елементи. Инаку станицата е сместена во крива:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Станица НДК (излези на крстосницата меѓу бул. Витоша и бул. Патриарх Евтимиј:
![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Последната, најјужна станица на М2 е станицата во Лозенец, крстена Джејмс Баучер. Според мене се работи за исклучително убава станица, со многу оригинален дизајн, а не треба да се заборава дека платформите се на -5то ниво, односно околу 25 метри под земја, при што над пероните има 4 нива паркинзи и други објекти:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Подземните паркинзи: ![]() Има уште доста работа по целата должина на М2, при што најмногу работа има на станиците Џејмс Баучер, Сердика 2 и Лавов мост. Отворањето е закажано за 30 Август 2012. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
mirko ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 04-Aug-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 12 |
![]() ![]() |
Odlicno izgleda 5+
![]() Se prasuvam zosto ne se pocne so vakov proekt vo Skopje i do koga ke ne zamaraat so spomenici iskulpturi. Alo luge otide svetot |
|
![]() |
|
Delyno ![]() Newbiе ![]() Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Скопје 2014 е сто пати поубаво од метро.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Плус е и постаро |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Зошто? |
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Дечки, мислам дека ова е речено со иронија, барем судејќи според претходните постови на членов (кои паметам дека ги имало, но незнам зошто на неговиот профил стои дека има само 1 пост-можеби ги брише?).
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Пребројувачот на постови на форумскиот софтвер е нуклеарна катастрофа, особено кога се работи за членови со малку постови паѓа во очи. |
|
![]() |
|
Block ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
![]() ![]() |
Скопје нема потреба од метро ,градот е со 400,000 урбано население,нема густина.
Edited by Block - 08-Jul-2012 at 22:00 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Токму затоа можеби и некој би го изградил. Во нашата држава е традиција да се работи на проекти што не се потребни и во нормално општество би се сметале за максимално маргинални или луди за подигнување. За промашени инвестиции сме експерти. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Први слики од станицата Лавов мост која веќе добила финален изглед:
![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
Сериозно ова со канделабриве? Безбедносниот минимум би требало да биде 2,5 метра. Навистина, перониве се широки и даваат простор за ваква интервенција, но зошто морале да ги постават напред?
Од друга страна, ваквото жртвување на функционалноста за сметка на „добивање на соодветен изглед“ укажува дека СК2014 почнува да се шири како концепт. ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Концептот на станицата е да ја долови Стара, предвоена Софија. И мене не ми се допаѓаат канделабрите, но со што иначе би се наполнила огромнава станица имајќи го в предвид ограничувачкиот фактор наметнат од тематиката? Нема многу опции во игра. Иначе безбедносниот минимум е 1,5 метри кои станицава го почитува, а овој минимум е применет и на многу други станици (Лјулин, Вардар...), каде наместо тенки канделабри има столбови од по 2-3 метри, кои значително повеќе го блокираат движението, но тоа не е проблем. Сепак се согласувам дека не е пријатно да се отворат вратите и да се лупнеш во столпче, бидејќи бетонските столбови се далеку повоочливи (а и служат за статички и конструктивни намени, а не за изглед). Не би рекол дека се работи за ширење на Ск2014 синдром во никој случај! МС Вардар: ![]() МС Лјулин: ![]() Edited by Andrej_LJ - 10-Jul-2012 at 10:14 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
4skopje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
![]() ![]() |
Многу се убави станиците,а и целокупното метро, но и тука има еден проблем додека Софија се гради , другите градови пустелија.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Од каде па овој муабет? Бугарија е релативно успешна земја на тема децентрализација и за својата големина има низа градски центри кои во ред функционираат. Дополнително, никогаш не сум го разбрал тој проблем кој луѓе го имаат со градење/развојот на големите/главните градови. Па зарем не е нормално центрите на капитал, на економска и политичка моќ поинтензивно да се развиваат од другите градови? Каде на планетава е тоа различно? Edited by pbanks - 10-Jul-2012 at 10:17 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |