![]() |
![]() |
![]() |
Градска инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 30> |
Author | |
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
И што кога ќе направат ниски рабници кога на тротоарите ќе има паркирано автомобили. Проблемот во Скопје е многу комплициран и според мене треба многу анализи и барање на решенија како да се спречи сообраќајното дивјаштво кое владее. Се додека се водиме со девизата „не пакирам само таму каде физички неможам„ тешко ќе биде да добиеме пристојни тротоари и непречено движење на инвалиди, велосипедисти и обични пешаци. Колку сме катастрофални на тоа поле може слободно да тестирате со кофер на тркалца, земете го во рака и тркалајте го од точа А до точка Б, ќе видите дека секој 100 метри ќе треба да го подигате во рака, што е одличен показател како не треба да се прават тротоарите. Можам само да змислам како им е на инвалидите и навистина се сожалувам со нив.
Edited by kultuzin - 05-Aug-2012 at 14:11 |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Како подкрепа на погорниот пост. |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
а баш иронијата е во тоа што рабниците на кругот се прилично високи
![]() |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
вакви широки траги остава само џип,а нему не му е гајле колку се високи рабниците
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Не ја следам многу дискусијава за рабнициве... Ама мое лично мислење е дека кога станува збор за премини за пешаци и за велосипеди, треба да се на ниво на коловозот... односно воопшто да ги нема... освен преминот од повисоко до ниво на коловозот... А во други случаи да си бидат нормални рабници... односно кога станува збор за пешачки и велосипедски патеки... тротоари... И уште за еден случај... односно кага станува збор за средишно зеленило, кружни текови... да бидат на ниво на оние кои се на булевар Србија... освен ако средишното зеленило е уредено со жардињери... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Добро а ова... дали мене ми се чини... или нешто не е во ред со двете фотографии... и кај едната и другата има траги од возило... ама само на втората тие две саксии се искршени... како по првата фотографија некој да ги испокршил пред да се направи втората фотографија... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() а што се однесува до трагите, јас ќе речам дека може да е и камион,ама не е битно, битно е дека некој одлучил да оди offroad онаму кај што не треба |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Како што е спомнато и претходно рабникот и те како може да биде пречка за паркирање и качување на тротоари. Успеав да најдам една добра слика од интернет од рабниците кои имав можност да ги видам во Измир, Турција каде според моја проценка освен воено теернско возило ништо друго, барем не на практичен и брз начин, може да ги совлада рабниците. Слободно проценете и сами од сликава:
![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
муабетот ми беше дека `бизнисмените` кои возат X6 хамери и слични чудовишта,вакви престапи ги прават од фактот да бидат шизици.има еден кичевчанец таму кај вас во Скопје кој знае често да продава вакви финти за да се зборува за него
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
ама зошто секогаш да применуваме физички пречки како решение? доволно е само да има некаква физичка индикација за насочување на возачите каде смеат, а каде не смеат да се движат
се друго, останува на оне кои ги носат и спроведуваат прописите и законите... |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
швабите велат дека културата ја добиле со високи казни
![]() |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
FakPeri ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 14-Aug-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
ГРАДОТ СКОПЈЕ ВО ГРАДЕЖНА ОФАНЗИВА ВО СИТЕ СКОПСКИ ОПШТИНИ
[quote]
Во општината Кисела Вода, реконструкцијата и проширувањето на булеварот Борис Трајковски (поранешната улицата Првомајска) се одвива на две делници, и тоа на потегот од „Рампа“ до крстосницата со улицата Народни херои во должина од 1.380 метри и на потегот од Во проектот за проширување и реконструкција на булеварот Борис Трајковски Градот Скопје ќе вложи околу 4 милиони евра, пари обезбедени од Европската банка за обнова и развој, како кредит, и од Буџетот на Град Скопје.
Во општината Центар, Градот Скопје го прошири и реконструира булеварот Свети Климент Охридски, на потегот од крстосницата со булеварот Партизански одреди до улицата Димитрија Туцовиќ, во должина од 380 метри. Булеварот Свети Климент Охридски на оваа делница се прошири со по една коловозна лента од двете страни и се добија шест коловозни ленти. На проширување и реконструкција на булеварот Свети Климент Охридски – втора фаза работат градежните екипи на АД „Гранит“ Скопје, а во реализација на овој проект Градот Скопје ќе вложи околу 30,5 милиони денари.
Со проектот е предвидено да се реконструира челниот дел на објектот кој гледа кон градскиот плоштад. Реконструктивните зафати ќе се изведат на површина од 210 квадратни метри, при што со градежните работи ќе се уреди површинскиот дел на фасадата со природен материјал и соодветна изолација.
Објектот над ресторанот „Пелистер“ на улицата 11.Октомври број 2 и зградата на улицата Маршал Тито број 22, наскоро ќе добијат нови фасади. Градот Скопје за реконструкција на фасадата на „Пелистер“ од Буџетот издвои околу 14,7 милиони денари.
Катната гаража што се гради на улицата Мито Хаџивасилев Јасмин ќе има два ката под земја и седум ката над земја, со 445 паркинг-места од коишто 17 места за паркирање ќе бидат за лицата со посебни потреби.
Шестотини и пет нови паркинг-места ќе обезбеди катната гаража што се гради на улицата Даме Груев. Новиот објект ќе има 7 ката над земја и две нивоа под земја.
Нов административно-деловен објект за потребите на администрацијата на Град Скопје се гради на улицата Лазар Личеноски, под скопското Кале. Зградата ќе има приземје и пет ката и работен простор за 650 вработени.
Во општината Карпош нема застој во градежните работи за проширување и реконструкција на булеварот Илинден – трета фаза, на потегот од бензинската пумпа на „Макпетрол“ до улицата Љубљанска во должина од 1500 метри. Со проектот за проширување и реконструкција на булеварот Илинден (трета
Со проектот за проширување и реконструкција на улицата МАНАПО е предвидено нејзиниот коловоз да се прошири на четири коловозни ленти. Од двете страни на булеварот ќе се формираат тротоари со ширина од по 3,5 метри. По проширувањето, постојниот асфалт на коловозот ќе биде изгребен и ќе биде нанесен нов асфалтен слој.
На проширување и реконструкција на улицата МАНАПО работат градежните екипи на ДГ „Бетон“ Скопје. Во овој градежен проект градот Скопје ќе вложи околу 28 милиони денари.
Минатата година екипите на Градот Скопје обновија 450 метри од улицата Козле, на потегот од последната станица на автобусот со број 57 до крстосницата со улицата Јуриј Гагарин. Во тој зафат Градот Скопје вложи 12 милиони денари. Во втората фаза ќе бидат обновени 850 метри од коловозот. Стариот и оштетен асфалт ќе се За овој градежен зафат Градот Скопје ќе одвои околу 21,5 милиони денари.
Кружниот тек меѓу улиците Боца Иванова и Александар Урдаревски ќе се формира на ниво на постојниот коловоз и во него ќе има две коловозни ленти. Средишниот дел од кругот ќе се исполни со хумус и ќе се засади трева.
Изградбата на кружниот тек ќе се искористи за реконструкција и за заштита на постојната водоводна мрежа (Ф 300 и Ф 400), а на должина од 127 метри ќе се вгради нова водоводна мрежа со Ф 200. Проектот предвидува и изградба на атмосферска канализација во должина од 300 метри.
На терен во тек се градежните работи за изградба на резервоар за вода со доводен цевковод за населените места Кучевишка Бара и Бел Камен. Ќе се изгради и доводен цевковод до резервоарот со должина од 650 метри, како и една шахта за испустен вентил и една шахта за воздушен вентил. На крајот на градежните работи на водоводниот систем ќе се изгради и пристапна патека до резервоарот.
Изградбата на втората фаза од фекалната и атмосферска канализациска мрежа во село Љуботен се одвива според предвидената
Во општината Аеродром, екипите на Градот Скопје работат на обнова на коловозот на булеварот Јане Сандански, од раскрсниц |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Дали е некој тука стручен кога станува збор за асфалт?
Забележав дека асфалтто кој е поставен на булеварите низ Аеродром некако има преголеми бразди, за разлика од оној на постарите улици кои беше повеќе мазен и "камчињата" беа поситни. Ми личи дека во овој случај повеќе ќе се рони, оштетува. Или не? |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
има категории на асфалт,тоа што го знам е дека кога се асфалтираше тркачката стаза во Кичево(за тоа сесрдно помогна Борис.Т),мајсторите рекоа дека асфалтот е 11(единаесетка).што им значи незнам
|
|
![]() |
|
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
Не би рекол дека се категории, има само според тоа за што се употребува, оние асфалте што се за автопати секако се изработуваат со некој други супстратии за да можат да издржат тежина и секојдневно оптеретување ама најважна е основата на што се заснова тој асфалт.
|
|
![]() |
|
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
da toa se kategorii na asfalt
ima AB (Asfalt beton) a toa 11 edniaeska e spored frakicjata so koja se pravi asfalt beton ima AB 11 i AB 8 (standard) i se koristi najcesto za nadgradba vtor sloj a postoi i drug tip na asfalt toa e BNHS pa postojat i ovde nekoi specijalni marki no standardni spored frakcijata se BNHS 16,18 i 22 ovoj asfalt e po krupen i potesko se urabotuva racno i najcesto se koristi za prv sloj asfalt a isto taka postoi i polimer asfalt toj e so poveke dodatoci na nekoi polimeri (guma,plastiki i sl) i ima posebna oznaka |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Е не само вие во Скопје ќе си правите огради, секој мост ќе бил во различна боја
![]()
http://10bez10.com/vesti/3749-pochna-obnovata-na-10-mostovi-vo-prilep Edited by ovaj_stariov - 07-Mar-2013 at 17:37 |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Еве ај денеска бев на фотосесија па несакајки слушнав машини и појдов да видам што е, и што да видам ,градоначалникот на Аеродром - Ивица Коневски го реализира кажаното еден месец пред изборите односно дека започнатите работи ќе продолжат и после изборите независно кој и да биде избран.
Па да споделам дека на улиците Благоја Мучето и Гаврил Константиновиќ денеска се поставува вториот слој на асфалт откако атмосферската канализација и тротоарите беа целосно одново изработени. (првиот слој е поставен пред околу 3 недели односно некој ден после првиот изборен циклус) Еве неколку слики од состојбата на терен денес: ![]() ![]() ![]() ![]() Едит: се извинувам за датумот не сум видел дека датумот на апаратот е назад па дури сега видов на сликите откако ги поставив. Edited by daci92 - 12-Apr-2013 at 18:04 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 30> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |