build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 01-Oct-2012 at 18:40
Originally posted by my Macedonia

Иако вакви исти вести ги читам секој ден, пак мислам дека е добар чекор, се знае тука се работи за чиста рекламација. Е сега, како и да е мислам дека треба да сме задоволни. Доста е колку за почеток. Ако се инвестира во ист начин секоја година или секој 4 години тогаш добро ќе беше. Па знаете точно дека до сега скоро 20 години ништо не се инвестирало! Малку оптимизам, можеби наскоро ќе излезе некој проект за реконструкција на жел. станици низ Македонија? Да државата има потенциал за набавка на дури 30 вагони/ локомотиви итн. но во моментов толку е!
Ako si ti zadovolen, jas ne sum. Ja vide li zeleznickata stanica vo Kocani? Mene mi izgleda na napusteno mesto. Pred nekoja godina bev na skopskata zel. stanica i ni na kraj pamet ne mi doaga pak da otidam a kamoli da patuvam so voz, koj za mene e najdobroto i najudobnoto prevozno sredstvo. No toa e Makedonecot, frli mu nekoja troska i vednas e zadovolen.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 01-Oct-2012 at 18:46
Denko, sekako deka 50 mil ne e dovolno no ako zemas vo predvid deka ne se cepkalo 20 godini togas 50 mil e kako pocetok OK. Najmilo troska odkolku nisto. Sto i da se bara, nikoj ne ne slusa pa zatoa da bideme zadovolni so toa sto voopsto se investira
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 01-Oct-2012 at 18:53
Prijatele, se dodeka sme zadovolni so troski tie (mislam na sekoja vlast) vaka ke se odnesuvaat. Odrzuvanjeto na postojnite stanici ili na bilo sto izgradeno so drzavni pari e obvrska na nadleznite organi. Namesto toa tie frlaat milioni na statui i spomenici, da ne zboruvam deka najgolemiot del od naselenieto uste se gree na drva, a selanite uste kopaat septicki jami!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 02-Oct-2012 at 10:37
Драги форумаши, мислам дека овој пат треба да одадеме признание за преземениот чекор за земање на кредитот. До пред помалку од еден месец, информациите за купување на новите патнички гарнитури и товарни вагони беа само ветување кое не се знаеше дали ќе се спроведе во 2014 или во 2024 година, без никаква реална подлога.

Денеска имаме обезбедено финансиски средства за купување на возовите, така што останува само МЖ-Транспорт да се погрижи за успешна изработка на меѓународниот тендер, ОСОБЕНО НА ТЕХНИЧКИТЕ КРИТЕРИУМИ НА ИДНИТЕ ВОЗОВИ. Од информациите внатре се говори дека тендерот речиси и да е изработен уште пред потпишувањето на договорот, така што мислам дека навистина во претстојниве месеци ќе се распише тендерот и ќе се избере квалитетна компанија што во брз рок ќе ги конструира возовите.

Главен проблем е времетраењето на изработка на гарнитурите, бидејќи чекањето од една година е неминовно, а понекогаш се случувало да трае и до две години. Јас сум убеден дека треба да избереме помалку позната компанија која би го изработила во рекордно време, отколку да чекаме долг период кај големите компании, како што се: Сименс, Алстом или Бомбардие.

Морам да признаам дека јас си имам фаворит уште пред да излезе тендерот и се вика шпански CAF, мислам дека цената на изработка и квалитетот на возовите се win-win комбинација кај нив.

Отворам и прашање за дискусија, од кој европски производител би сакале да бидат купени новите возови за железница и имате ли конкретен модел кој моментно сообраќа и би сакале да го видите на македонските пругиNaughty?
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 02-Oct-2012 at 11:51
Previous
Јас мислам прво треба да се почека да видиме кои параметри ќе бидат зададени со тендерот за да реално можем да направиме листа од потенцијални гарнитури кои ги исполнуваат тие параметри и да имаме подобра идеја кои се реалните можности.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 02-Oct-2012 at 12:48
Originally posted by BOJAN

Драги форумаши, мислам дека овој пат треба да одадеме признание за преземениот чекор за земање на кредитот. До пред помалку од еден месец, информациите за купување на новите патнички гарнитури и товарни вагони беа само ветување кое не се знаеше дали ќе се спроведе во 2014 или во 2024 година, без никаква реална подлога.

Денеска имаме обезбедено финансиски средства за купување на возовите, така што останува само МЖ-Транспорт да се погрижи за успешна изработка на меѓународниот тендер, ОСОБЕНО НА ТЕХНИЧКИТЕ КРИТЕРИУМИ НА ИДНИТЕ ВОЗОВИ. Од информациите внатре се говори дека тендерот речиси и да е изработен уште пред потпишувањето на договорот, така што мислам дека навистина во претстојниве месеци ќе се распише тендерот и ќе се избере квалитетна компанија што во брз рок ќе ги конструира возовите.

Главен проблем е времетраењето на изработка на гарнитурите, бидејќи чекањето од една година е неминовно, а понекогаш се случувало да трае и до две години. Јас сум убеден дека треба да избереме помалку позната компанија која би го изработила во рекордно време, отколку да чекаме долг период кај големите компании, како што се: Сименс, Алстом или Бомбардие.

Морам да признаам дека јас си имам фаворит уште пред да излезе тендерот и се вика шпански CAF, мислам дека цената на изработка и квалитетот на возовите се win-win комбинација кај нив.

Отворам и прашање за дискусија, од кој европски производител би сакале да бидат купени новите возови за железница и имате ли конкретен модел кој моментно сообраќа и би сакале да го видите на македонските пругиNaughty?


А да направиме пола-пола? Да има и од ЦАФ и од Сименс?
23ka.wordpress.com
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 02-Oct-2012 at 13:36
Е тоа ние многу гарнитури купуваме па уште по пола. Може пола гарнитура Сименс, другата половина ЦАФ. LOL Инаку зошто роковите би биле проблем, ние правиме мизерно мала нарачка, нема белким за 6 воза да им се наруши производствениот процес на големите компании.

Јас пак мислам дека и ЦАФ и Сименс се многу нежни и многу скапи за нашите пруги. Затоа мислам дека би можело да се размисли и за чешки или полски производители, кои имаат одлични модели, а се до два пати поефтини. Полјаците во последно време растураат со нарачки низ цела Европа! Да прочепкам пе ќе се изјаснам поконкретно. 

Edited by Andrej_LJ - 02-Oct-2012 at 13:37
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 03-Oct-2012 at 10:25
Тука си во право, полјаците ќе прават 400 гарнитури за Германските железници. Сепак, личниот избор е една работа, а многу поважно е колку идниот производител ќе може да обезбеди сервис за овие возови, треба многу да внимаваме и на тоа кои земји од регионот имаат сервиси на поголемите компании. Тешко дека ќе можеме да изградиме посебно, ново депо за гарнитурите што доаѓаат, така што не знам како ќе се снаоѓаме со посериозните проблеми на гарнитурите.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 03-Oct-2012 at 12:23
Moze li nekoj (Andrej_LJ) da kaze nesto poveke za sostojbata na prugite, vo kakva sostojba se i gi zadovoluvaat li potrebite na novite garnituri sto planiraat da gi kupat? Vaka na oko mi izgledaat epten dotraeni no bi sakal komentar od nekoj sto poveke se razbira vo taa preblematika. Blagodaram
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 04-Oct-2012 at 10:42
Originally posted by Denko

Moze li nekoj (Andrej_LJ) da kaze nesto poveke za sostojbata na prugite, vo kakva sostojba se i gi zadovoluvaat li potrebite na novite garnituri sto planiraat da gi kupat? Vaka na oko mi izgledaat epten dotraeni no bi sakal komentar od nekoj sto poveke se razbira vo taa preblematika. Blagodaram


Максималната брзина на движење на возовите на македонските пруги е 100 километри на час и со таа брзина тие сообраќаат на неколку делници, без разлика што македонските медиуми драматизираат дека возовите се движат најмногу со 50 километри на час. Генерално земено, брзините под 50-60 километри на час не се препорачуваат за новите возови, но досега ниту една од балканските земји немала проблем со нивните новокупени гарнитури кои сообраќаат по пруги и пониски од овие брзини.

Најниските брзини на движење на возовите во моментов се актуелни за пругата Велес-Кочани, со максимално дозволена брзина од 50 километри на час. Но, битно е да се напомене дека новите возови што ќе дојдат ќе имаат помала вкупна тежина, така претпоставувам дека кочанската пруга можеби ќе издржи тие да се движат со поголема брзина од 60 или максимум 70 км/ч. Ова се мои претпоставки.


Исто така, искачувањето на планините со високите угорнини ја намалува брзина на возовите на максимум 50-60 километри на час на делниците од Велес до прилепско Гостиражни и од Гостивар до кичевско Зајас. Надвор од овие делници возовите се движат, со мали исклучоци, над 60 километри на час. Ова важи за: Скопје-Тетово-Гостивар, Прилеп-Битола, Скопје-Куманово-Табановци, Скопје-Велес и Велес-Градско-Неготино-Гевгелија. Да рекапитулирам, новите возови не само што нема да имаат проблеми со нашите пруги, туку можно е нивната нова технологија да допринесе за мало зголемување на брзината на нивното движење.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 04-Oct-2012 at 12:00
Мислам дека делот Битола - Прилеп е меѓу најбрзите делници, во правец СК-БТ со Пелагонија Експрес патувањето е 34 минути.Пругата е долга 58 км., значи некој просек од 104 км/ч.
Моменталните најбрзи растојанија со ПЕ се
СК - ВЕ 41 мин.
ВЕ - ПП 80 мин.
ПП - БТ 34 МИН. или вкупни 2:35 со моменталната инфраструктура

Исто и Гостивар - Кичево не е лошо со возот 660, без застанување никаде меѓу двете места 46 километри за 34 минути.Или просечни 81 км/ч.
Временски најбрзи растојанија:
СК-ЃП 15 мин.
ЃП-ТЕ 39 мин.
ТЕ-ГВ 22 мин.
ГВ-КИ 34 мин. или вкупно 1:50 со моментална инфраструктура.

Новите можат уште по нешто ситно да скратат од овие времиња за патување, само да не бидат мешани на ист правец со старите гарнитури со цел да се задржат побрзите времиња.
Пример, кон Гевгелија и Табановце да одат само новите ЕМВ, Шпанците до Кочани и Кичево, новите ДМВ до Битола итн.

Не знам колку е исплатливо, а сигурно е изводливо со една маневарка 642 во Бакарно Гумно за превоз до Сопотница, како врска на главната линија.Овде железничарите на форумов би требало да се запознати во каква состојба е сега таа пруга?

Edited by Тркало - 04-Oct-2012 at 12:05
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 05-Oct-2012 at 12:06
Originally posted by Тркало

Мислам дека делот Битола - Прилеп е меѓу најбрзите делници, во правец СК-БТ со Пелагонија Експрес патувањето е 34 минути.Пругата е долга 58 км., значи некој просек од 104 км/ч.
Моменталните најбрзи растојанија со ПЕ се
СК - ВЕ 41 мин.
ВЕ - ПП 80 мин.
ПП - БТ 34 МИН. или вкупни 2:35 со моменталната инфраструктура

Исто и Гостивар - Кичево не е лошо со возот 660, без застанување никаде меѓу двете места 46 километри за 34 минути.Или просечни 81 км/ч.
Временски најбрзи растојанија:
СК-ЃП 15 мин.
ЃП-ТЕ 39 мин.
ТЕ-ГВ 22 мин.
ГВ-КИ 34 мин. или вкупно 1:50 со моментална инфраструктура.

Новите можат уште по нешто ситно да скратат од овие времиња за патување, само да не бидат мешани на ист правец со старите гарнитури со цел да се задржат побрзите времиња.
Пример, кон Гевгелија и Табановце да одат само новите ЕМВ, Шпанците до Кочани и Кичево, новите ДМВ до Битола итн.

Не знам колку е исплатливо, а сигурно е изводливо со една маневарка 642 во Бакарно Гумно за превоз до Сопотница, како врска на главната линија.Овде железничарите на форумов би требало да се запознати во каква состојба е сега таа пруга?


Тркало, ти благодарам за математиката што ја удри за да ја пресметаме просечната брзина. Бројките не се никаква тајна и се во рамките на предвидените брзини за движење на возовите. Ако ги одржиме овие брзини, тогаш кога ќе стигнат новите возови мислам дека ќе се патува побрзо од автобус до сите дестинации во Македонија, а експресните возови ќе бидат речиси конкурентни и на автомобилите.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 18-Oct-2012 at 17:59

ОТСТРАНЕТ ОД РАБОТА СИНДИКАЛНИОТ ЛИДЕР НА МАШИНОВОЗАЧИТЕ


Генералниот директор на „Македонски железници транспорт“ Оливер Дерковски го отстрани од работа и донесе решение пред отказ за претседателот на Синдикатот на машиновозачите Ристо Пејковски ,заради давање изјави во медиумите. Дерковски оценил дека со давање негативни и невистинити изјави за менаџерскиот тим, машиновозачот Пејковски нанел голема штета на претпријатието и на раководниот тим. Пејковски ги повика надлежните институции да го испитаат финансиското работење на „МЖ - транспорт“.

Откако проговори за проблемите во „Македонски железници“, синдикалниот лидер Ристо Пејовски со одлука на директорот на МЖ „Транспорт“, Оливер Дерковски е отстранет од работното место. Го нарушил угледот на компанијата и според правилникот за работниот ред и дисциплина, казнет е со половина плата до конечната одлука за отказ, се наведува во решението.

Пејовски вели дека две години се обидува да стапи во контакт со директорот и да поразговара за проблемите на машиновозачите. Сега наместо одговор добил, суспензија. 

„Според правниците ова решение  е правно неиздржано. Според кој правилник се носи одлука за суспензија на претседател на Синдикат?  А, сето ова е последица на тоа што јас всушност морам јавно да зборувам бидејќи Дерковски не сака да се состане со нас и да поразговара за проблемите во железничкиот сообраќај“, вели Ристо Пејовски

Токму директорот Дерковски е тој што го нарушува угледот на компанијата, а притоа не сносни одговорност, додава Пејовски, кој побара од надлежните институции да се позанимаваат со финансикото работење на претпријатието.

 „Државниот завод за ревизија констатираше сума од 8 милиони евра за кој нема соодветна документација. Сега со одлука на Управен одбор се продова се железно од компанијата по цена од 9 денари. Камиони со прилепски регистрации заминуваат во непознат правец, секојдневно“, посочи Пејовски

Од МЖ „Транспорт не сакаат да ги коментираат обвинувањата од синдикатот. Според, директорот Дерковски , во решението се наведни причините за неговата суспензија, а тој има право на жалба во наредните осум дена. Во  образложението за отстранување од работа стои дека  Пејковски ја прекршил работната дисциплина, нанесувајќи штета на угледот на претпријатието и на менаџерскиот тим со давање изјави за медиумите, во кои тврди дека директорите земаат неколкупати повеќе плата од него.

 Зад Пејовски застана синдикатот на машиновозачите, кој утре ќе одлучува со какви активности ќе го изрази револтот против одлуката за суспензија на нивниот претседател. 


Izvor: Telma, http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=8&item=20932



Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 27-Nov-2012 at 19:33

„Кенеди“ оди на топење: Железница продава локомотиви и возови по цена од 15 денари за килограм!

„Македонски железници Транспорт“ дава 11 „кенедиевци“ и возови за најмалку 53.700 евра.


„Македонски железници Транспорт“ продава 7 дизел-локомотиви и 4 моторни дизел-возови на јавно надавање, кое е закажано за идниот петок, официјално потврди државната компанија за железнички транспорт. Почетната цена на аукцијата што ќе се одржи на 7 декември за секоја од локомотивите е 250 евра за тон, односно 15 денари за килограм. Вкупно од сите возови и локомотиви компанијата очекува прилив од 53.700 евра.

На понуда се 7 локомотиви од кои најстарата е 54 години (произведена е 1959 година), а воедно таа е и со највисока почетна цена заради тоа што е најтешка и тежи 30 тони. Уште 3 локомотиви се од 1964 година и нивните почетни цени се: 4.500, 4.600 и 5.500 евра. Во понудата се уште три локомотиви, од кои едната произведена 1967 година е 27 тони и се нуди по стартна цена од 6.800 евра, а другите две од 1971 и 1972 година се со почетна цена од 6.400 и 6.300 евра.

Наспроти локомотивите вредноста на моторните дизел-возови е проценета на 12.100 евра за 4 возови од кои два се стари по 37 години со почетна цена од по 2.800 евра, еден е 1977 година со почетна цена од 2.800 евра и најмладиот од 1979 година поради тоа што е најтежок е со почетна цена од 3.700 евра.

Според достапни, но неофицијални податоци возниот парк на „Македонски железници Транспорт“ е со просечна старост од 30 години. Поради тоа што со години железничкиот транспорт не бил приоритет немало значајни инвестициски вложувања во превозни средства ниту пак во железничката инфраструктура. За да се ублажи тековната состојба Владата предложи, а Собранието усвои Закон за државна гаранција за кредит од 50 милиони евра од Европската банка за обнова и развој за модернизација на возниот парк на железничарската компанија. Владата најави дека најмногу за две години ќе пристигнат нови 6 патнички гарнитури и 150 товарни вагони, а ќе се ремонтираат и 5 до 6 локомотиви. Државата го гарантира кредитот од 50 милиони евра од Европската банка за обнова и развој. Парите ќе се враќаат 15 години со 3,5 години грејс период и каматна стапка од шестмесечен еулибор кој во моментов изнесува 1,44%. Просечната старост на возовите сега е 30 до 40 години. Голем дел од нив не се во возна состојба, во депото на железница има вагони дури од 1908-та.


Izvor: portal MKD.mk, http://www.mkd.mk/78611/ekonomija/kenedi-odi-na-topenje-zeleznica-prodava-lokomotivi-i-vozovi-po-cena-od-15-denari-za-kilogram/


А сега и вистинскиот оглас од кој очигледно „МКД“ не успеал правилно да ја напише веста: се продаваат следниве дизел-маневарки 621-605,606, 609, 643-005, 732-106, 176 и 014. Една гарнитура 712 со сериски број 012 и три приколки од дизел моторните гарнитури Шпанци. Колку што мене ми е познато, финансиските средства од ваквата продажба се наменети за тековната реконструкција на дизел моторните гарнитури.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 27-Nov-2012 at 19:39
Оправдано ли е ова? Не ли можеше да се спасат ови возила со реконструкција или биле веќе за отпишување?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 27-Nov-2012 at 19:53
има слики мислам на овој форум за овие возови,се работи за тотално руинирани средства.би било добро да се оспособат оние гарнитури кои има шанси за тоа
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 29-Nov-2012 at 21:19
Originally posted by BOJAN


Отворам и прашање за дискусија, од кој европски производител би сакале да бидат купени новите возови за железница и имате ли конкретен модел кој моментно сообраќа и би сакале да го видите на македонските пругиNaughty?


Повеќето држави кои се тазе влезени во ЕУ, од форуми, може да се види дека најчесто набавуваат нови возни средства (патнички возови и локомотиви) од германските производители, пред се‘ од „Сименс„. Тие, обично се и најскапи. Веројатно се и толку квалитетни, претпоставувам...Мене оваа ексклузивна нарачка на германски модели не ми „мириса„ на чесна работа, туку на уцени, протекционзам, мито и слични дејанија.

Србите, како е познато, набавија серија „дизел„ патнички гарнитури од руски производител, со германки погон, и се избрукаа...Барем така велат по форуми. Руските гарнитури се отприлика 2/3 од цената од германксите, а може и поевтини.

БиХ набави патнички гарнтури од хрватскиот „Кончар„ како и од шпанскиот „Талго„. Нивниот квалитет (хрватскиот) бил дискутабилен, барем така велат по форуми. Со оглед на тоа што се работи за тазе и недоволно испитани модели, можеби критиките држат вода. Сепак, ХЖ (Хрватските железници„) веќе имаат подоста од тие гарнитури.

Ја имаме бруката со нашите „шпанци„, кои не се покажаа како поволен избор, особено не на подолг рок за нивна екплоатација и одржување.

Значи, ризикот за нарачување нови возни средства е отворен, треба да се одмерат сите можни варијанти...

И умот во глава при изборот. Евтиното не е секогаш и поволно, а за набавка на скапото, не верувам дека сме доволно богати како народ...


Edited by MIKI1 - 29-Nov-2012 at 21:21
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 13-Dec-2012 at 19:42
Офтопик: колку паари и кога има возови од Скопје до Љубљана и назад. Фала!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 14-Dec-2012 at 00:06
Originally posted by stratus

Офтопик: колку паари и кога има возови од Скопје до Љубљана и назад. Фала!


Два воза од Скопје до Белград, во осум часот наутро и осум часот навечер и само еден воз од Белград за Љубљана околу 10 и пол сабајле со тоа што 4 саати ќе треба да седиш во Белград. Карта од Скопје може да се купи не знам колку чини, но најдобро е ако имаш некој пријател во Белград кој би ти купил однапред карта, бидејќи така се по 25 евра во еден правец. Ако имаш среќа, со околу 85 евра можеш да поминеш за повратна.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 31-Dec-2012 at 16:47
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.500 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.