|
![]() |
|
Надземни и подземни пешачки премини |
|
Post Reply
|
Page <1 1718192021 22> |
| Author | |
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#361 Posted: 11-Aug-2012 at 01:00 |
|
Кај Континентал од поодамна постои подземен пешачки премин кој поминува под булевар Александар Македонски, изграден уште во Југославија, ако добро помнам.
Кај семафорите во Автокоманда воопшто не е потребен било каков подземен или надземен пешачки премин бидејќи самите семафори одлично си ја вршат работата. Кај бензиската пумпа на Лукоил во Автокоманда од една страна, наспроти плоштад Гази Баба од друга страна, било каков подземен или надземен пешачки премин би претставувал тотално непотребно фрлање на народни пари. А кога сме кај Алкалоид и седиштето на ЈСП Скопје од една страна наспроти трговскиот центар Автокоманда од друга страна, таму дефинитивно е потребен подземен или надземен пешачки премин. Имено, секој кој поминува низ булевар Александар Македонски од кај спортската сала Автокоманда накај Континентал, ако обрне внимание, ќе забележи дека кај автобуската постојка кај трговскиот центар Автокоманда, вeднаш до самиот трговски центар се наоѓа спомен обележје посветено на едно девојче кое загина на тоа место како резултат на исправноста и безбедноста на старите канти на ЈСП Скопје, најверојатно истите стари канти кои ЈСП Скопје сега им ги подарува на македонските општини. Така да, на булевар Александар Македонски помеѓу Алкалоид и седиштето на ЈСП Скопје од една страна и трговскиот центар Автокоманда од друга страна, дефинитивно е потребен подземен или надземен пешачки премин, за доброто на сите кои поминуваат таму. Edited by Dexter26 - 11-Aug-2012 at 01:21 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#362 Posted: 27-Oct-2012 at 22:33 |
|
Има ли некој информација дали надвозникот кај бит пазар е веќе готов,поминува ли некој таму гори или по навика луѓето сеуште претрчуваат?
|
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#363 Posted: 17-Nov-2012 at 20:32 |
|
Ова е сериозен проблем за кој мора да се најде соодведно и најефикасно решение... Претставува голема опасност и серизно намалување на безбедноста во сообраќајот...
|
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#364 Posted: 11-Mar-2013 at 10:45 |
![]()
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=33B46F59C0EE274C98163C7FE08961CE |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#365 Posted: 11-Mar-2013 at 15:00 |
![]() Значи стварно е неверојатно колку е овој Стефчо патолошки опседнат со неговава пропадната инвестиција. Абе и светот ако сака нека пропадне, ама битно „Влајко“ да личи дека не е пуст. Што све не измисли чоеков за да привлече по некој да стапне на мостов... и цел тој негов театар кошта бајги пари! Еве сега и бесплатни пијалоци ќе делат. Не дека до толку се изненадив, бидејќи границата помеѓу нормалното и лудилото во оваа држава веќе ја релативизиравме до максимум... Еве баш какво „пророштво“ напишав пред две години кога Стефчо запна и ги инсталираше ескалаторите за спас на „Влајко“:
![]() И сега единствено ми останува да запрашам, каде побогу жувееме ние? Сите овие ненормални работи, една по една ни стануваат реалност! И пак никому ништо, си тераме како ништо особено да не се случува. Дали сме сите колективно за во Бардовци?!? Edited by Cloverstack - 11-Mar-2013 at 22:40 |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#366 Posted: 11-Mar-2013 at 15:30 |
![]() Може ја прочитал твојава идеја и ја преточил во изборна програма. Него што се случува со згодните девојки? Тоа можеби ќе биде „проект“ за следниот мандат |
|
![]() |
|
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply
#367 Posted: 11-Mar-2013 at 16:40 |
|
Значи за проектов се сеќавам уште кога бев во основно, т.е. во Димо Хаџи Димов поради чии ученици, односно за нас се планираше да се направи тој надземен премин со цел побезбедно поминување на децата преку булеварот. И уште тогаш кога го презентираа проектот кога дознав дека се планира оваа локација помислив дека жив човек нема да стапне тука, бидејќи патеката на учениците и другите луѓе е кај самата автобуска. Еве да беше проблем поради бензинската, пак има доволно простор да се изградеше малку подолу од пешачкиот премин, ама тоа е што ќе правиш.
Инаку, најверојатно твојава изјава планира да ја предочи во реалност, па и девојките може да ги очекуваме за четири години ![]() |
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#368 Posted: 22-Nov-2013 at 10:29 |
|
Во Велес
Во тек се градежните активности за изградба на пешачкиот надвозник на железничката пруга Велес-Битола во близина на „Жаба зграда".
|
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#369 Posted: 11-Feb-2014 at 21:36 |
|
Пешачкиот надвозник на железничката пруга Велес-Битола е речиси завршен, т.е. се работи на уредување на неговата околина.
|
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#370 Posted: 11-Feb-2014 at 21:39 |
|
Патем, кога сме кај надземните и подземните пешачки премини, еве уште една силна причина зошто му се потребни на Скопје.
Пензионерите продолжуваат со „самоубиствените“ преминувања улица на линкот имате и галерија од невоспитаните пензионери http://www.mkd.mk/galerii/penzionerite-prodolzhuvaat-so-samoubistvenite-nameri#22 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply
#371 Posted: 11-Feb-2014 at 22:04 |
|
Па на ова место не се само пензионираните тие кои што поминуваат, туку сите ние. Ако негде постои потреба за подземен премин, тоа е ова место, многу повеќе отколку Рекорд.
|
|
![]() |
|
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply
#372 Posted: 11-Feb-2014 at 22:31 |
|
Ова се случува цел ден, секој ден. Каде е сообраќајната полиција да преземе мерки? Дремат после семафори и пешачки и само возачи казнуваат. Да очешаат некој пензионер со 2000 казна да го видам дал пак ќе претрчува од таму.
|
|
![]() |
|
Teglarot
Senior Member
Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply
#373 Posted: 12-Feb-2014 at 02:31 |
90% се пензионери. Имам и ја дома класичен пример на пензионер-претрчувач на истата локација. Едноставно во вторник, петок и сабота они владеат со улиците
|
|
![]() |
|
Skopjanecot
Senior Member
Joined: 31-Oct-2013 Online Status: Offline Posts: 147 |
Quote Reply
#374 Posted: 14-Feb-2014 at 11:08 |
Се знае кај се, се гагаат по кафани. Милион пати сум бил сведок како возачи и пешаци прават СЕРИОЗЕН сообраќаен прекршок ПРЕД ОЧИТЕ на сообраќаец и без исклучок - никогаш, ама НИКОГАШ полицаецот не реагирал. Се прават дека не гледаат. |
|
|
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
Arthur Schopenhauer |
|
![]() |
|
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#375 Posted: 14-Feb-2014 at 11:12 |
|
Не се криви сообраќајците. Врзани им се рацете со мноштво глупи закони. Нивната улога е безмалку парадна.
|
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
+Protagorist
Senior Member
Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
Quote Reply
#376 Posted: 16-Feb-2014 at 14:17 |
|
mnostvo zakoni, tepaat koj nejke, abe cekaat vakum za da se angaziraat, no se dodeka ima otvoreni rani posekako nema da ljuljaat toa brodot, a koga ke ima plodn tlo mislam deka ne samo sto ke sejat ami i ke zneat kazni, najverojatno i kameri ke vpregnat, no sekogas ke ima indijanci bar od nemukaet skopje i cel soobrakaj da go krenat na stolboi p ak ke se najde koj da go ripne Mozebi edinsveno care e namesto paricna da se vovede zadolzitelna komunalna kazna bar toa bi imalo pojak efekt nekoj sred centar da sobira gjubre, a uslov da e dodeka ne ispolni obvrskata da mu blokiraat i smetka i plata odnosno penzija, dodeka za maloletnicite roditelite t.e. staratelite da cistat, i toa blizu ucilisteto na decata vklucitelno, iako ova moze da go iskoristat ko reket za ucena toa palavite deca ama ke se podigne i domasniot odgoj na site zaboraveni ili azdisani deca dali preku tendzereto na majkata il vratata na tatkoto e |
|
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
![]() |
|
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#377 Posted: 16-Feb-2014 at 14:24 |
|
Само блокада на трансакциска сметка може на нашиов народ да му го дотера умот.
|
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Skopjanecot
Senior Member
Joined: 31-Oct-2013 Online Status: Offline Posts: 147 |
Quote Reply
#378 Posted: 18-Feb-2014 at 13:54 |
Има милион механизми кои што не треба да ги "измислуваме" (одамна се измислени). Има и доволно џандари да ги спроведат...арно ама...кога закон важи само за тие што не се од наша партија (т.е. наша банда)...тешко дека ќе се спроведат! Еднаш да прекршиме - ќе биде се друго, ама тоа не верувам да се случи скоро. |
|
|
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
Arthur Schopenhauer |
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#379 Posted: 25-Nov-2014 at 18:42 |
|
Крај на опасните преминувања преку автопатот
Долгоочекуваниот натпатник меѓу Ченто и Хиподром ќе стане реалност Преку нов натпатник, кој ќе го премости автопатот Скопје - Петровец меѓу населбите Ченто и Хиподром, пешаците во блиска иднина ќе можат да го преминуваат овој фреквентен дел од Коридорот 10 безбедно и без да се изложуваат на ризик. Ова е добрата вест за сите минувачи што со години соочени со немање избор за пократка рута до саканата цел беа принудени да претрчуваат преку широките ленти на оваа меѓународна сообраќајница. Сѐ почестите апели од возачите и од пешаците, пренесени неодамна и преку нашите пишувања за проблемот, да им се овозможи безбедно минување, го добија заслуженото внимание од надлежните. Се бара изведувач Како потврда дека се наѕира решение за проблемот со ризичните минувања, лани, натпатникот најпрво се најде на агендата на приоритети на градската администрација. Скорашен доказ дека почетокот на работата на терен е сѐ поизвесен е објавата на оглас за избор на фирма што ќе го гради мостот. Огласот за пријавување фирми за изведување на работите беше објавен во почетокот на минатиот месец. Според информациите дадени во огласот, проценетата вредност на проектот е 31 милион 262 илјади 905 денари, а критериум според кој ќе се вреднуваат доставените понуди е најниската цена. Во техничката спецификација, која е составен дел на поканата до фирмите потенцијални изведувачи, утврдени се деталите од кои може да се добие претстава како би изгледал новиот премин. Предвидено е мостот да биде челична конструкција и да почива на бетонски столбови, а пешаците ќе се качуваат и симнуваат по скали. Вкупно 11 канделабри ќе го осветлуваат преминувањето на натпатникот. Според огласот, отворањето на понудите од фирмите беше закажано за 31 октомври. Од градот не соопштуваат детали за тоа кога ќе заврши постапката за доделување договор за изведување на работите. Повеќе на http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1124141514138&id=14&prilog=0&setIzdanie=23331 __________________________________________________ Идејата е секако за поздравување, но се плашам овој натпатник да не ја доживее судбината на оној на Бит Пазар, кој го користат помалку од 10% од луѓето, додека останатите го преминуваат булеварот и буквално понекогаш скокаат пред колите од средишните жардињери. Зашто таков ни е менталитетот - зошто да се качувам по скали, кога можам да претрчам право, да се прекачам и да стигнам до другата страна? |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Teglarot
Senior Member
Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply
#380 Posted: 26-Nov-2014 at 17:12 |
Натпатник пред влезот на Атина, 30тина километри пред градот. Личи на Влајко, можеби повеќе станува збор за место за одмор, но одлично би било да видиме такво нешто и на влезот на Скопје, можеби не со толкава големина. Мислам дека би имало компании кои би биле заинтересирани да закупат простор со оглед на локацијата, а воедно и ќе служи за тоа што пред се е планирано.
А околу искористеноста и "телињата" кои претрчуваат, се решава. Едноставна ограда која би била повисока би го решила проблемот. Не дека е естетски и прекрасно, но во Софија, околу шините на трамвајот е поставена ограда која небаре има и бодликава жица, и е со висина од околу 170 цм. Може да се постави ограда во средишното зеленило, ако издржи, никој не би ја прерипувал. А за во град одлично решение има на улицата "Цимиски" во Солун, ограда од двете страни на рабниците. |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 1718192021 22> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |