|
![]() |
|
Аеродроми |
|
Post Reply
|
Page <1 8687888990 124> |
| Author | |
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1741 Posted: 24-Sep-2012 at 12:28 |
|
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1742 Posted: 11-Oct-2012 at 21:09 |
|
Интересна фотка... малку матна ама врши работа... Се гледа цел аеродром, се гледа новата клучка, се гледа дел од ТИРЗ Бунарџик, се гледа клучката кај Петровец и дел од тој автопатски триаголник пред Скопје (Исток)...
|
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1743 Posted: 11-Oct-2012 at 23:06 |
|
Супер поглед ![]() Ама каде се новите касарни??? |
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#1744 Posted: 11-Oct-2012 at 23:10 |
|
Фосил,малу ја зачистив сликата да видиме како ќе изгледа вака
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1745 Posted: 14-Nov-2012 at 21:35 |
|
Edited by FoSsiL - 14-Nov-2012 at 21:36 |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1746 Posted: 14-Nov-2012 at 21:40 |
|
Аха... Еве објаснување... Има и видео на линкот подоле...
Линк до веста и видеото... |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#1747 Posted: 14-Nov-2012 at 21:45 |
|
министеров и градоначалникот на Охрид како една мајка да ги родила.тресат зелени кај ќе стигнат.све искористивме од земјиште па уште на езера да градиме
|
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#1748 Posted: 15-Nov-2012 at 02:20 |
|
не ми е јасно од каде се раѓаат вакви „добри“ бизнис идеи за гастербајтерски аеродроми во Битола и докови за хидроавиони во Охрид... што умови ќе беа тоа...
инаку да појаснам, во Охрид освен принудно, и освен пожарникарските, друг авион никогаш нема да слетува на вода, ама баш никогаш, поради најразни фактори... а и последно нешто поради кое ќе слетува авион е збогатување на туристичката понуда |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#1749 Posted: 15-Nov-2012 at 13:51 |
|
Изгледа малку се скутерите за нарушување безбедност на луѓето по плажите, па ај нешто посигурно.
На темава зборуваме на кафе муабет и некој од луѓето на маса интересно го опиша ова...морбидни идеи ми се вртат, како да лобирала локалната мртовечница за ова, да добијат поголема работа
Вака предизборно 95% сум сигурен дека е само тема за занимација, сепак истовремено и локална и централна најавија градење на две посебни марини во езерото.
А за аеродроми, доволно е да го разработат барем минимално Св. Апостол Павле, за да не дремат вработените по 8 сати дневно.Само луд менаџмент не би реагирал кога во околина имаш цели населби од Охридско и особено Струшко иселени во Италија и студенти во Тренто, Болцано, Венеција, Местре, Тревизо, Удине, Болоња, Парма, Фиренца...скоро во секој град од Северна Италија. После добра бројка во Швајцарија, Австрија, Рурскиот регион во Германија, Скандинавија, а во последно време и во Чешка. Додаваме и дека Дебар, Кичево, Ресен, Битола па и Прилеп се поблиску до тој аеродром отколку до Скопскиот...ама како и најголем дел работи во земјава собираме се на едно место. ЕД Грашница против изградбата Edited by Тркало - 15-Nov-2012 at 17:29 |
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#1750 Posted: 15-Nov-2012 at 23:13 |
|
Они (власта) може теоретски, исто како и за оваа, а и многу други работи, да објават тендер и за изградба на спејс центар во јавно приватно партнерство. Можат каков тендер сакаат да стават. А тоа што никој нема да се јави затоа што нема логика во истиот е друга работа. Тоа е и трикот. После само ќе речат "жал ние што никој не пријави интерес, ние немаме средства за сами па ќе оставиме за некое подобро време" токму така одат работите и треба на сите да им е јасно тоа.
Цела финта е во тоа што во државава има многу необразовани луѓе, од постарите генерации секако од кои барем 100к ќе зборат кај стигнат "да живее влада" политиката знае да биде интересна нелиEdited by alexsend - 15-Nov-2012 at 23:15 |
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#1751 Posted: 15-Nov-2012 at 23:56 |
|
не било така,ние погрешно сме сватиле-мижи да те лажам
АНАКИЕСКИ ГИ НЕГИРА ЕКОЛОГИСТИТЕ Аеродромот на Охридското Езеро нема да има писта Аеродромот на Охридското Езеро ќе се гради според европските и еколошките стандарди и нема да има писта, односно нема да се става асфалт, категорично тврди министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, по реакциите на еколозите за овој проект. - Вчера и во текот на денешниот ден има многу шпекулации за тој проект. Сакам да истакнам дека воопшто не се работи за изградба на писта на Охридското Езеро. Имаше такви шпекулации, поред се за дневнополитички потреби. Се работи за аеродром кој ќе биде означен и ќе служи за слетување и полетување на хидроавиони на Охридското Езеро - вели Јанакиески. Тој објаснува дека објавениот повик за изразување интерес за изградба на аеродромот е прва фаза од проектот преку која се бара компанија од светот лиценцирана за таква инвестиција. Потоа во согласност со концесискиот договор заедно со заинтересираната компанија која ќе се јави на огласот ќе се усогласуваат односите со ТАВ кој во моментов е концесионер на охридскиот аеродром Свети Апостол Павлее, бидејќи новиот аеродром ќе се гради во негова близина за да се искористи опремата за безбедно слетување и полетување на авионите. - Значи, во оваа фаза пројавуваме интерес. Доколку има интерес, ќе се подготвува студија. Се разбира дека поставувањето на еден таков аеродром ќе биде согласно со сите стандарди. Не случајно ние во нашиот повик потенциравме дека Охрид е град на УНЕСКО. Одговорно тврдам дека ако има интерес и ако се најде стратешки партнер за еден таков аеродром, изградбата ќе биде според европските стандарди и ќе се запазат сите еколошки стандарди. Уште еднаш ќе потенцирам, воопшто не станува збор за изградба на писта на Охридското Езеро. Тоа е основно непознавање на воздухопловството и би ги замолил сите чинители на политиката во државата да не се злоупотребува оваа идеја која ќе придонесе за зголемување на атрактивноста во делот на туризмот во Охрид. Нашата крајна цел е зголемување на бројот на туристи - истакна Јанакиески. (С.Ву.) вечер |
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#1752 Posted: 16-Nov-2012 at 00:36 |
|
"Уште еднаш ќе потенцирам, воопшто не станува збор за изградба на писта
на Охридското Езеро. Тоа е основно непознавање на воздухопловството и би
ги замолил сите чинители на политиката во државата да не се
злоупотребува оваа идеја која ќе придонесе за зголемување на
атрактивноста во делот на туризмот во Охрид. Нашата крајна цел е
зголемување на бројот на туристи - истакна Јанакиески."
Јанакиевски очигледно е најголемиот експерт за авиотранспорт во државава, па мора и да не подучи малце ![]() |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1753 Posted: 16-Nov-2012 at 00:46 |
Поголем експерт за авиотранспорт во државава, здравје. Да се надоврзам на твоите коментари објавени во пост #1478. Летото 2011 или летото 2010, не помнам точно, имаше мал хидроавион кој превезуваше туристи од плажата Славија на туристички летови над Охридско Езеро, слетуваше назад на Славија со туристите за 20-30 минути. Не знам колку чинел еден таков туристички лет, не сум запознаен искуствата на туристите кои учествувале во таков вид на туристичка обиколка, бидејќи ниту јас лично учествував во таков вид на туристичка обиколка, ниту познавам лично некој кој учествувал во таков вид на туристичка обиколка, но наводно забавно им било искуството на туристите кои испробале таков вид на туристичка обиколка. |
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#1754 Posted: 16-Nov-2012 at 01:35 |
инаку, немам ништо против авио тури, спомнав само дека немаме ќар од тоа да имаме докови за хидроавиони, затоа што немаме таков промет на такви авиони и компании, а Охрид има свој комерцијален аеродром за потребите на авиотранспортот, па нема потреба од хидроавиони, кои генерално се користат „принудно“ на места каде што нема писти и се малку понедостапни уште помалку е паметно да се гради било што со цел да се развива туризам... или кратко кажано, ако сака некој да инвестира во приватен бизнис со вакво нешто, нека повели, ама државата тоа да ни го претставува како стратегија за некаков развој, е ступидно Edited by zabegan - 16-Nov-2012 at 01:37 |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1755 Posted: 16-Nov-2012 at 02:15 |
За жал немам други информации околу туристичките обиколки над Охридско Езеро со хидроавиони. И апсолутно си во право, ако некој сака приватно да си тера таков бизнис, слободно нека повели, а изградба на докови за хидроавиони како некаква стратегија за развој на туризмот, е чиста глупост. |
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#1756 Posted: 13-Dec-2012 at 09:39 |
Ексклузивно: Како треба да изгледа аеродромот на вода во Охрид!13/12/2012 // Пред 1 час // ИНФРАСТРУКТУРА // Коментирај
Фактор ексклузивно објавува детаљи околу изградбата на новиот аеродром на вода во Охридското Езеро. Според проекциите, минималната широчина на каналот кој ги поврзува пловниот канал за слетување и полетување со пристаништето треба да изнесува 45 метри, а широчината на неговата основна патека треба да изнесува 75 метри. Катерина Попоска Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески е решен во намерата во Охрид да никне нов аеродром, но овој пат на вода. На големо “се чистат“ сите административни бариери. Се носат сите подзаконски акти за да може да се реализира проектот кој од неодамна си го зацрта Владата. Министерството веќе и на хартија ги прецизира детаљите за проектот, дополнувајќи го текстот на Правилникот за посебните услови за планирање, проектирање, изградба и реконструкција на аеродром. Според измените и дополнувањата “минималната должина на пловниот канал за слетување и полетување на хидроавиони треба да изнесува 1.500 метри, минималната широчина 150 метри, додека минималната длабочина и најголемата дозволена висина на бранови за пловниот канал за слетување и полетување на хидроавиони, се одредени со техничките карактеристики на хидроавионот за кој аеродромот на вода е проектиран. Минималната широчина на основната патека за пловниот канал треба да изнесува 300 метри, а должината треба да е за 150 метри поголема од должината на пловниот канал сметано од двата негови краја. Минималната широчина на каналот кој ги поврзува пловниот канал за слетување и полетување со пристаништето треба да изнесува 45 метри, а широчината на неговата основна патека треба да изнесува 75 метри“, пишува во новиот Правилник до кој дојде Фактор. Овој документ наложува и на аеродромот на вода да се обезбеди површина за пристанување и закотвување наменета за прифат и отпрема на хидроавиони, патници, багаж и стока како и за паркирање и одржување на авионите на вода. Површината треба да биде доволна за безбедно пристанување и закотвување на потребниот број на хидроавиони, за да се обезбеди сигурно растојание од најмалку 7,5 метри помеѓу хидроавионите и сите други објекти, пишува во новиот Правилник. Министерството за транспорт и врски веќе објави меѓународен повик со кој ги анимираше потенцијалните инвеститори кои би ги вложиле своите пари во изградба на аеродром на вода на Охридското Езеро. Владата се уште не прецизирала дали ќе бара концесионер за проектот или хидраеродромот ќе се реализира преку јавно – приватно партнерство, со што партнерот ќе биде одговорен за имплементација и реализација на проектот. Реализацијата на целиот проект вклучува финансирање, проектирање, изградба, оперирање и одржување на новиот аеродром на вода. Повеќе ПРОТИВ одошто ЗА за проектот?! На последната седница на Советот на општина Охрид, доминираа аргументите против изградба на аеродром на вода во Охрид, одошто оние за да се реализира проектот. Охридскиот градоначалник Александар Петрески не гледа оправданост да се гради нов аеродром на Охридското Езеро во услови кога Охрид има функционален аеродром. Ваквиот став го темелеше на тврдењето дека Охридското Езеро е со мала површина и е светско природно богатство заштитено од УНЕСКО. Како што пренесуваат медиумите, советникот од ВМРО-ДПМНЕ и македонски претставник во Билатералниот комитет за заштита на Охридското Езеро пак, Дејан Пановски, исто така бил категорично против изградба на аеродром на вода на Охридското Езеро. “Хидро-аеродромски зафати на Охридското Езеро не му се потребни, поради постоењето ризик од евентуални хаварии што би довеле до загадувања, ниту пак има реална економска или туристичка оправданост од тоа“, изјави Пановски. Изградбата на хидроаеродром од Министрството за транспорт и врски ја праваат со можното зголемување на бројот на туристи и афирмацијата на Охрид како туристичка дестинација. http://faktor.mk/archives/15280 |
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#1757 Posted: 13-Dec-2012 at 18:44 |
|
Првата слика нема врска со тоа што треба да се гради, да бидеме начисто! Оваа идеја инаку, јас ја поддржувам, само под услов прво да се развијат услови за елитен туризам во Охрид, а за 16-годишни Срби без 100 денари в џеб, чисто се сомневам дека е потребен ваков аеродром...
|
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#1758 Posted: 13-Dec-2012 at 19:50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() уште со 2 писти го напраиле и со едно 40-тина гејта. Мајко мила. Не бе, ние сме стварно една чудесна земјаEdited by vladegf - 13-Dec-2012 at 19:51 |
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija
Senior Member
Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
Quote Reply
#1759 Posted: 13-Dec-2012 at 20:52 |
Ај ве молам номојте да ја гнасите нишката со вакви грди информации/дезинформации !!!! |
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#1760 Posted: 13-Dec-2012 at 21:00 |
|
нели се работеше само за обележана писта за хидроавиони и докови?
|
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 8687888990 124> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |