build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #941 Posted: 19-Nov-2012 at 13:07

како да привлечеш најмногу внимание,хм откако ќе ја средите веб страницата,покани ги уредниците на културни рубрики да присуствуваат на перформанс на плоштад,земи корпа јајца и на секое јајце стави му буква за од нив да направиш зборои и реченица (порака) кои јајца откако ќе ги спржиш спакувај ги и однеси им ги за доручек на оделението за урбанизам во градската барака,а ако овие не сакаат да си кснат од кајганата,фрли им ја на градските кучиња (читај медиуми) кои бидејќи ова ќе им биде малку ќе мораш да најдеш и некоја коска за глодање,може и ретроактивна пр. предизборната ко од пост #382


Edited by Cloverstack - 19-Nov-2012 at 17:28
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #942 Posted: 03-Dec-2012 at 15:38

нема што новинариве се феномени

30.10.2012 - Градоначалникот Коце Трајановски, на една од минатите седници за советнички прашања, изјави дека пролонгирањето е оправдано, бидејќи се работело за најскап проект на Градот.

Сега градските власти се одлучија проектот за трамвај да го реализираат со јавно приватно партнерство, а во финансиската конструкција освен Градот и концесионерот ќе учествува и Владата. Првичната проценка е дека изградбата ќе чини нешто повеќе од 243 милиони евра. Со 50 отсто ќе учествува Владата, а допрва ќе се одлучува колкав ќе биде уделот на концесионерот. Иако во Предлог одлуката на Градот Скопје за започнување на постапка за доделување договор за јавно приватно партнерство за трамвајскиот ситем стои дека тендерската документација ќе биде изготвена во рок од 60 дена од денот на влегувањето во сила на оваа одлука, во отчетот, градоначалникот Трајановски изјави дека очекува тендерот да се распише кон крајот на следниот месец. Студијата е изработена од унгарско-англиска консултантска куќа, а досега интерес покажале неколку странски фирми од Франција, Хрватска, Полска Чешка и Германија. Трамвајот на скопјани треба да им понуди подобар,побезбеден и поудобен јавен превоз.

Концесионерот што ќе биде избран за приватен партнер е задолжен за проектирање на трамвајската инфраструктура за линијата, изградба на трамвајска линија со должина од 24 км, изградба на трамвајски станици, депоа и набавка на најмалку 22 трамвајски возила, да врши превоз на патници и да ја одржува трамвајската линија. Договорот ќе биде потпишан на 35 години,а пред истекот на рокот, концесионерот треба да му го предаде на Градот. Предвидено е трамвајската Линија1 да го поврзува источниот и западниот дел на градот, односно од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, минувајќи низ центарот – со вкупна должина од околу 24 км во двете насоки, и со фреквентна временска рамка од 3-6 минути.

http://faktor.mk/archives/6896


18.11.2012 - Уште колку градоначалници ќе „се возат“ на проектот за трамвај?

Непосредно пред истекот на мандатот Трајановски ќе биде во можност да избере концесионер, но изборите ќе го спречат да почне да гради

Судбината на долгонајавуваниот проект за трамвај, по се' изгледа, ќе биде јасна напролет. Извесно е дека на крајот од мандатот на актуелниот градоначалник нема да почне теренската реализација, иако можеби ќе бидат исполнети сите услови за тоа. Но, повеќе од јасно е дека новиот градски татко ќе добие чиста ситуација. Ќе му биде овозможено веднаш да почне со изведба на проектот, под услов трамвајот да му биде еден од приоритетите за изведба.

Според последните најави на Коце Трајановски, непосредно пред изборите ќе биде завршен тендерот, кој наскоро ќе го распише Град Скопје за избор на јавно-приватно партнерство. Но, како што неодамна посочи Трајановски, најповолен понудувач, сепак, нема да биде избран веднаш, бидејќи законот налага таквите постапки непосредно пред избори да бидат запрени.

Така, можеби првата задача на идниот градоначалник ќе биде да пресече за случајот трамвај. Или ќе продолжи, поточно ќе почне практично да го реализира тендерот, или ќе фрли во вода се' што досега на таа тема сработија Трајановски и поранешниот градоначалник Трифун Костовски, кој, се чини, направи се' што можеше во времето на неговиот мандат за проектот „Трамвај“ да се помести од мртва точка, бидејќи неговиот став беше дека на градот му е повеќе од потребен токму таков алтернативен превоз.

„Организацијата на алтернативен јавен превоз е повеќедецениски проблем во Скопје и со организацијата на шински превоз ќе се подобрат во значителна мера состојбите во транспортот на патници, намалувањето на сообраќајните метежи, зголемувањето на безбедноста и, секако, ќе се подобри и ќе се унапреди заштитата на животната средина“, смета сегашната градска гарнитура.

Иако од Костовски наследи речиси готов проект и беше потребно само да ја заврши последната, но и најтешка фаза, обезбедување средства за почеток на проектот, Трајановски се врати неколку чекори назад. Не го искористи наследеното од Костовски, со образложение дека разработената студија не одговарала на постојната и планирана инфраструктура.

„По преземањето на функцијата, Трајановски, како што беше предвидено и во изборната програма, ги разгледа сите дотогаш направени проекти и врз основа на повеќе параметри ги продолжи активностите за проектот „Градски трамвај“. Целата постапка продолжи со избор на консултант, за што претходно Советот донесе одлука. По спроведената постапка за избор, беше избрана фирмата „Виалто“ од Унгарија во соработка со британската компанија „ЕЦ Харис“. Двата конзорциума во првата фаза изработија Студија за концесија на трамвај во Скопје, а во втората ја изработија тендерската документација за приватно јавно партнерство. При изработката на овие два обемни материјала, сигурно имаат користено и дел од претходната документација на Град Скопје за воведување шински превоз“, објаснуваат од кабинетот на Трајановски за тоа што се' досега презела оваа градска гарнитура за реализација на проектот.

Последните најави оттаму се дека последната фаза е распишување на тендерот за избор на концесионер, кој е проценето дека ќе трае околу 180 дена по неговото објавување.

За 15 километри шини - 150 милиони евра

Досегашните процени на градската власт се дека избраниот концесионер ќе треба да вложи 150 милиони евра за изведба на замисленото. Во оваа фаза, тој би имал обврска да ја изгради првата трамвајска траса во должина од 15 километри на потегот од Ѓорче Петров до Ново Лисиче, како и да набави неколку трамвајски возила. Колку точно, досега надлежните не кажаа. Проценето е дека изведбата на оваа фаза би траела најмногу три години, што значи трамвајот би „тргнал“ најдоцна во 2016 година.

Инаку, во неколку наврати Трајановски потенцираше дека постојат неколку заинтересирани субјекти со кои се остварени средби за нивно запознавање со условите на претстојниот тендер.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=0D2C25EB21571841A0DC30DB6BB06F45



Edited by +Protagorist - 03-Dec-2012 at 15:38
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #943 Posted: 03-Dec-2012 at 15:59
Че се избесам Suicide
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #944 Posted: 03-Dec-2012 at 16:42
Spored toa sto go procitav gore, zaklucuvam deka najpametno ke bide nisto da ne cepkat i da krenat race od proektot "Tramvaj vo Skopje". Koce neka kupuva pajtoni, brodovi, neka gradi plazi, neka sadi vrbi i slicno, no ova so tramvajot neka go ostavi na nekoj sto sustinski se razbira vo ovaa tematika!?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #945 Posted: 03-Dec-2012 at 21:35
А да отвориме посебна тема во која секој од нас ќе напише што би направил со 250 милиони евра за подобрување на сообраќајниот хаос во Скопје? Секако со груба проценка на трошоците. Булевари, мостови, трамвај, метро... Чисто да видиме различни мислења.
?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #946 Posted: 03-Dec-2012 at 21:51

со 250 милиони евра.... ех... 

јас незнам само како е можно 24 километри обичен трамвај... една линија да кошта 250 милиони евра... ај ќе речеш и возовите плус... ама пак е многу... 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #947 Posted: 04-Dec-2012 at 00:54
Originally posted by alexsend

А да отвориме посебна тема во која секој од нас ќе напише што би направил со 250 милиони евра за подобрување на сообраќајниот хаос во Скопје? Секако со груба проценка на трошоците. Булевари, мостови, трамвај, метро... Чисто да видиме различни мислења.
?
Супер идеја, знам дека ќе имам доста што да кажам   Thumbs%20Up
Отворај нишка, што чекаш, зошто воопшто прашуваш  Smile
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #948 Posted: 04-Dec-2012 at 00:54

Во прилог на ова... Еве нешто компактно од мене... се што до сега е мое мислење како треба да се водиме кон оваа проблематика... не е совршена... секако би имала доста корекции.. но ете... нека стои веќе еднаш цела... 

Градско - приградската железница... 

Градско - приградската железница + ЛРТ Линија 1 и ЛРТ Линија 1-А

Градско - приградската железница + ЛРТ Линија 1 и ЛРТ Линија 1-А + ЛРТ Линија 2 и ЛРТ линија 2-А 

 

Градско - приградската железница + ЛРТ Линија 1 и ЛРТ Линија 1-А + ЛРТ Линија 2 и ЛРТ линија 2-А + ЛРТ Линија 3 и ЛРТ Линија 3-А 

 

Цело Скопје во кадар... сите линии... освен 1-А која се гледа само делумно... 

 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #949 Posted: 04-Dec-2012 at 01:19
Originally posted by alexsend

А да отвориме посебна тема во која секој од нас ќе напише што би направил со 250 милиони евра за подобрување на сообраќајниот хаос во Скопје? Секако со груба проценка на трошоците. Булевари, мостови, трамвај, метро... Чисто да видиме различни мислења.
?


Со овие 250 милиони евра мислам дека би го направил точно тоа - воведување на брз и (делумно) независен шински систем во Скопје. Се разбира целосниот менаџмент и водење на проектов е скандалозен и тотално погрешен со јасни долготрајни негативни последици за Скопје. Затоа јасно и гласно кажувам, навивам и се залагам да пропадне!

Е сега треба да се гледаат околните искуства од блиските и подалечни градови при воведување на ЛРТ или метро. Таквите големи проекти треба да знаеме дека се исклучително комплицирани бидејќи водат до целосна преобразба на визијата и начинот на живот во даден град. Тоа значи изградба на целата пропратна (комплементарна) инфраструктура паралелно со изградбата на ЛРТ (затоа што апсолутно отфрлам било каква можност класичен трамвај на трета лента да е адекватно или потребно решение за Скопје).

Значи со овие пари би го направил тунелот под пл. Македонија (стариот и никако новиот проект покрај Кејот), што подразбира 2+2 коловозни ленти со одвоени трамвајски шини, како и две подземни станици (пл. Македонија со можност за трансфер на друга линија на истата станица или дури и денивелирана комплетно друга станица - слично како метро трансфер и уште една станица на кејот 13ти Ноември - на потегот кон Холидеј Ин). Ако нешто пари останат, а мислам дека би останале, би направил трамвајски тунел до после Централната жел.ст. т.е. до Скопјанка и отворен усек долж Партизанска барем до раскрсницата со ул. Рузвелтова. Така добиваме неколку километарски трамвајски отсек кој е комплетно денивелиран и одвоен со потенцијал за многу високи брзини и брзо премостување на центарот.

Само се е џабе без реален план за развој на трамвајскиот транспорт во Скопје. Тоа значи неколку линии, приградска железница, буферни паркинзи и голем број комбинирани автомобилско-шински објекти (Јужен бул, тунел под пл. Македонија, мост и тунел под Калето...). Се разбира треба да сфатиме дека градот еволуира и изградбата и подобрувањата на трамвајската и автомобилската мрежа е нешто кое реално никогаш неможе да се заврши туку со децении да се надополнува и надградува - нешто што изрично не им одговара на нашите власти кои сакаат да отчитаат работа во своите 4 годишни мандати. Тоа засега го прават со отворање на паркчиња и тротоари, смешно за главен град од величината на Скопје.


Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2012 at 01:19
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #950 Posted: 07-Dec-2012 at 23:01

Објавен тендерот за скопскиот трамвај


Град Скопје објави оглас за јавно приватно партнерство кое треба да ја проектира, изгради, финансира и да стопанисува со трамвајската линија која ќе служи за превоз на патниците од главниот град.
Партнерството треба да обезбеди набавка на најмалку 22 трамвајски возила, изградба на пруга во должина од 24,2 километри, во двата правци, и изградба на трамвајски станици, депоа и друга потребна инфраструктура. Освен тоа, фирмата ќе биде задолжена за стопанисување и одржување на трамвајската линија за целиот временски период додека трае договорот потпишан на 35 години.
Рокот за поднесување на понудата трае до април наредната година, а како услов за утврдување на финансиската состојба понудувачот на проектот треба да има отстварено вкупен промет од најмалку 700 милиони евра во последните три години.
Фирмата понудувач ќемора да ги задоволи условите за техничка способност кои наложуваат таа да располага со 13 квалификувани технички работници и да има извршено миниму 4 договори за трамвајси или метро системи.



http://www.plusinfo.mk/vest/70142/Objaven-tenderot-za-skopskiot-tramvaj

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #951 Posted: 07-Dec-2012 at 23:39
За да им го дигнам притисокот на колегите софорумци задолжени за вестите, ќе кажам дека очекувам вест со полна информација околу тендерот и сите негови точки. Се разбора не треба да се надеваме дека во било кој друг медиум би ги добиле овие информации.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #952 Posted: 08-Dec-2012 at 00:44
Само така.. Сега стигнавме до 35 години. Не е доволна Топлификација, сега и ЈАВНИОТ превоз (односно најзначајната линија) ќе отиде „јабана“. На форумов не би мешал политика, но сепак би спомнал дека доколку имавме нормална лево-ориентирана партија, истата токму сега би се огласила. Секако, би очекувал и збор-два од невладините организации.. Ако се остане на тоа дека ние тука дискутираме можни решенија, можеме уште од сега да ги дизајнираме возните билети за 2049-та година...

Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #953 Posted: 08-Dec-2012 at 03:24
Само не ми е јасно зошто огласот гласи дека треба да се проектира трамвајска линија кога веќе е изработен проектот или тоа е затоа што така треба да гласи огласот?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #954 Posted: 08-Dec-2012 at 04:24
Изработен е само идеен проект, останува да се изработи и техничкиот проект. Немам поим дали се веќе завршени и сите пропратни анализи (ала ОВОС-оценка за влијание врз околната средина итн.).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #955 Posted: 08-Dec-2012 at 05:21
Previous
 
Дали тоа значи дека избраниот концесионер би можел да одбере и да изгради лесна железница наместо класичен трамвај како решение за шински јавен превоз во Скопје ?
 
Како и да е, јас гледам позитивно на ова, ако тендерот трае дури до април 2013, односно заврши дури после наредните редовни локални избори кои треба да се одржат во март 2013, поради што останува отворена можноста и пред се, останува жива надежта дека после март 2013 Скопје ќе има поинаква градска администрација која нема да се занимава со класични решенија од типот на неокласицистички објекти и фасади, класичен трамвај, класичен идиотизам и ред други класични глупости.
Back to Top
DIMITAR View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote DIMITAR Quote  Post ReplyReply #956 Posted: 08-Dec-2012 at 22:43
Нели имаше пропис со кој беше забрането 6 месеци пред избори да се прават тендери за вакви проекти? Некаде имав прочитано нешто за ова.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #957 Posted: 09-Dec-2012 at 16:22


Јас не сум запознаен, но ако нема тогаш мислам дека дефинитивно треба да се регулира законски тоа прашање, односно покрупните проекти и тендери што тежат десетици и повеќе милиони евра, да не може да се покренуваат одреден период пред избори.

Се бара концесионер за скопскиот трамвај

Градот Скопје вчера распиша тендер со кој бара концесионер за планираната градска трамвајска линија број 1. Концесионерот ќе треба да ја проектира трамвајската инфраструктура, да изработи оценка за влијанието врз животната средина, да ја изгради првата линија во должина од 12,1 километар заедно со станиците, депото и другата пропратна инфраструктура, како и да набави најмалку 22 трамвајски возила за одвивање на сообраќајот по истата. За возврат, потенцијалниот инвеститор ќе може да стопанисува со системот во период од 35 години, сметано од денот на потпишување на договорот.

Заинтересираните субјекти мораат во секоја од последните три години да имаат остварено добивка од најмалку 20 милиони евра и вкупен промет од најмалку 700 милиони евра. Како критериум исто така е наведено тие да имаат извршено минимум четири договори за трамвајски или метро системи (дизајн, изградба, одржување и стопанисување) и тоа три договори направени индивидуално или здружени во конзорциум, со должина на трасата од најмалку 15 километри по принцип „клуч на рака“ и еден реализиран договор за стопанисување со трамвајски или метро систем во времетраење од најмалку три години.

Пријавувањето на понудувачите ќе трае најдоцна до 3 април 2013 година. Рангирањето ќе се врши според четири критериуми, од кои најголем број на бодови (30) ќе носи степенот на субвенции кои ќе ги бара идниот оператор. Инфраструктурата ќе носи 26 бодови, трамвајските возила 24 бодови, а за нивото на услугата ќе можат да се добијат најмногу 20 бодови.

#

Градот досега не ја објави физибилити студијата за проектот, но според достапните информации, линијата број 1 ќе ги поврзува населбите Ново Лисиче и Ѓорче Петров, минувајќи по булеварот Јане Сандански, центарот на градот, и булеварот Партизански Одреди. Според планот нема да има издвојување на шинскиот превоз од колскиот, ниту денивелација на одредени сегменти, односно трамваите ќе се движат по коловозите на постоечките сообраќајници долж целата траса на линијата, што наиде на негативни реакции кај експертите, исто како и нетранспарентноста на целиот процес. Проценките на надлежните власти околу цената на проектот константно растеа и според последните информации достигнаа 243 милиони евра, иако во меѓувреме не беше соопштено дека се направени битни измени во првичниот план за инфраструктурата или другите сегменти на проектот.

 

 

#
Објавено на 08.12.2012 во категорија Вести.

Тагови: Јавен превоз, Виалто Консалтинг, Градска инфраструктура, ЕЦ Харис, Инфраструктура, ЛРТ / Трамвај, Скопје, Тендери и лицитации

http://www.build.mk/?p=21013
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #958 Posted: 15-Dec-2012 at 08:10

Јас неможам да сфатам како е можно за обичен трамвај... не е ни ЛРТ... да се потрошат 250 милиони евра... 

Еве еден пример... 

Во Познан... 6,1 км линија за брз трамвај кошта 18 милиони евра...

да земеме... нашава... 12км... тоа еве нека се минимум 36 милиони евра... нека одат уште 50 милиони за ‘‘покомплицираните‘‘ зафати... тунелот под плоштад, подземна станица, денивелизации на вкрстувањата со останата инфраструктура... е еве нека одат уште 66 милиони евра за 22 Бомбардиери...

Тоа е вкупно колку... 152 нека се и 160 милиони евра... што пак се многу... една линија од 12 километри може да се направи тип топ и за помалку...

Од кај им е тогаш сумата од 250 милиони евра... 

По нивно ако гледаме...

250 милиони евра... тоа е по 21 милион евра по километар... или еве да исклучиме 70 милиони за возилата... 180 милиони... или 15 милиони по километар...

А од друга страна... еден километар дупла шинска траса на рамна површина со се електрификација и сигнализација кошта околу 3,5 милиони евра...

Нека се и 5 милиони... 5 милиони со 15 милиони... голема разлика...

Станици нема што да сметам... зашто... божем којзнае какви станици требаат... освен таа што би била под плоштад... другите се све... поплочена површина со стојалиште... голема филозофија... освен ако мислат барокни да ги прават... со позлатени рамки...



Edited by FoSsiL - 15-Dec-2012 at 09:24
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dare View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Dare Quote  Post ReplyReply #959 Posted: 16-Dec-2012 at 01:34
... Па зависи како гледаш на работите... Јас мислам дека оваа сума е прилично ниска да не кажам џабе у споредба со арапиве, Al Sufouh Tram во Дубаи .. пази прајс таг за 10.7km:

While the total length of the Al Sufouh Tram is 14.7km, the first phase of the route will be 10.7km long and will cost $1.08bn. It will be built between Jumeirah Walk and the Mall of the Emirates...хахахахахахахаха

Ама топ трамвај, ко у Бордо, без кабли.. За 100 милиони по километар, треба да лета трамвајов ...

Edited by Dare - 16-Dec-2012 at 01:34
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #960 Posted: 16-Dec-2012 at 10:58

Земајќи го тунелот под плоштад Македонија како најголема причина зошто не сакаат да се нафатат на ЛРТ-опцијата... бидејќи незнаат како да пројдат под зградите во околината на сквер Јадран... Мислам дека најприфатливо решение би било ова... еден вид компромис... со тоа што тие две мали куќички кај второто вртење... мора да бидат жртви... 

По оваа траса... можат да одат со cut&cover по цела нејзина должина... Барем се додека не насадат уште нешто во Мал Ринг па и оваа траса да се искомплицира....



Edited by FoSsiL - 16-Dec-2012 at 10:58
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.348 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.