| 
  ![]()  | 
     | 
 
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) | 
 | 
 
    Post Reply  
   | 
  Page <1 4647484950 60> | 
| Author | ||
   
   
   +Protagorist  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #941 Posted: 19-Nov-2012 at 13:07 | 
 |
| 
   
   
    како да привлечеш најмногу внимание,хм откако ќе ја средите веб страницата,покани ги уредниците на културни рубрики да присуствуваат на перформанс на плоштад,земи корпа јајца и на секое јајце стави му буква за од нив да направиш зборои и реченица (порака) кои јајца откако ќе ги спржиш спакувај ги и однеси им ги за доручек на оделението за урбанизам во градската барака,а ако овие не сакаат да си кснат од кајганата,фрли им ја на градските кучиња (читај медиуми) кои бидејќи ова ќе им биде малку ќе мораш да најдеш и некоја коска за глодање,може и ретроактивна пр. предизборната ко од пост #382 Edited by Cloverstack - 19-Nov-2012 at 17:28  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   +Protagorist  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #942 Posted: 03-Dec-2012 at 15:38 | 
 |
| 
   
   
    нема што новинариве се феномени 
 
 Edited by +Protagorist - 03-Dec-2012 at 15:38  | 
 ||
| 
   
     
     HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co  НaдeжВepaЉубoв
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Andrej_LJ  
   
   Senior Member  
   Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #943 Posted: 03-Dec-2012 at 15:59 | 
 |
| 
   
   
    
   Че се избесам  
   
   
   
    | 
 ||
| 
   
     
     "Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Denko  
   
   Senior Member  
   Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #944 Posted: 03-Dec-2012 at 16:42 | 
 |
| 
   
   
    
   Spored toa sto go procitav gore, zaklucuvam deka najpametno ke bide nisto da ne cepkat i da krenat race od proektot "Tramvaj vo Skopje". Koce neka kupuva pajtoni, brodovi, neka gradi plazi, neka sadi vrbi i slicno, no ova so tramvajot neka go ostavi na nekoj sto sustinski se razbira vo ovaa tematika!?
    
   
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   alexsend  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #945 Posted: 03-Dec-2012 at 21:35 | 
 |
| 
   
   
    
   А да отвориме посебна тема во која секој од нас ќе напише што би направил со 250 милиони евра за подобрување на сообраќајниот хаос во Скопје? Секако со груба проценка на трошоците. Булевари, мостови, трамвај, метро... Чисто да видиме различни мислења.
 
   
   
  ?  | 
 ||
| 
   
     
     Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   FoSsiL  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #946 Posted: 03-Dec-2012 at 21:51 | 
 |
| 
   
   
    со 250 милиони евра.... ех... јас незнам само како е можно 24 километри обичен трамвај... една линија да кошта 250 милиони евра... ај ќе речеш и возовите плус... ама пак е многу...  | 
 ||
| 
   
     
     Македонија - Земја на чудата!
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Cloverstack  
   
   Admin Group  
    
   Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #947 Posted: 04-Dec-2012 at 00:54 | 
 |
   
   
   
 ![]() Отворај нишка, што чекаш, зошто воопшто прашуваш ![]()  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   FoSsiL  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #948 Posted: 04-Dec-2012 at 00:54 | 
 |
| 
   
   
    Во прилог на ова... Еве нешто компактно од мене... се што до сега е мое мислење како треба да се водиме кон оваа проблематика... не е совршена... секако би имала доста корекции.. но ете... нека стои веќе еднаш цела... Градско - приградската железница... 
 Градско - приградската железница + ЛРТ Линија 1 и ЛРТ Линија 1-А 
 Градско - приградската железница + ЛРТ Линија 1 и ЛРТ Линија 1-А + ЛРТ Линија 2 и ЛРТ линија 2-А 
 Градско - приградската железница + ЛРТ Линија 1 и ЛРТ Линија 1-А + ЛРТ Линија 2 и ЛРТ линија 2-А + ЛРТ Линија 3 и ЛРТ Линија 3-А 
 Цело Скопје во кадар... сите линии... освен 1-А која се гледа само делумно... 
  | 
 ||
| 
   
     
     Македонија - Земја на чудата!
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Andrej_LJ  
   
   Senior Member  
   Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #949 Posted: 04-Dec-2012 at 01:19 | 
 |
   
   
   
 Со овие 250 милиони евра мислам дека би го направил точно тоа - воведување на брз и (делумно) независен шински систем во Скопје. Се разбира целосниот менаџмент и водење на проектов е скандалозен и тотално погрешен со јасни долготрајни негативни последици за Скопје. Затоа јасно и гласно кажувам, навивам и се залагам да пропадне! Е сега треба да се гледаат околните искуства од блиските и подалечни градови при воведување на ЛРТ или метро. Таквите големи проекти треба да знаеме дека се исклучително комплицирани бидејќи водат до целосна преобразба на визијата и начинот на живот во даден град. Тоа значи изградба на целата пропратна (комплементарна) инфраструктура паралелно со изградбата на ЛРТ (затоа што апсолутно отфрлам било каква можност класичен трамвај на трета лента да е адекватно или потребно решение за Скопје). Значи со овие пари би го направил тунелот под пл. Македонија (стариот и никако новиот проект покрај Кејот), што подразбира 2+2 коловозни ленти со одвоени трамвајски шини, како и две подземни станици (пл. Македонија со можност за трансфер на друга линија на истата станица или дури и денивелирана комплетно друга станица - слично како метро трансфер и уште една станица на кејот 13ти Ноември - на потегот кон Холидеј Ин). Ако нешто пари останат, а мислам дека би останале, би направил трамвајски тунел до после Централната жел.ст. т.е. до Скопјанка и отворен усек долж Партизанска барем до раскрсницата со ул. Рузвелтова. Така добиваме неколку километарски трамвајски отсек кој е комплетно денивелиран и одвоен со потенцијал за многу високи брзини и брзо премостување на центарот. Само се е џабе без реален план за развој на трамвајскиот транспорт во Скопје. Тоа значи неколку линии, приградска железница, буферни паркинзи и голем број комбинирани автомобилско-шински објекти (Јужен бул, тунел под пл. Македонија, мост и тунел под Калето...). Се разбира треба да сфатиме дека градот еволуира и изградбата и подобрувањата на трамвајската и автомобилската мрежа е нешто кое реално никогаш неможе да се заврши туку со децении да се надополнува и надградува - нешто што изрично не им одговара на нашите власти кои сакаат да отчитаат работа во своите 4 годишни мандати. Тоа засега го прават со отворање на паркчиња и тротоари, смешно за главен град од величината на Скопје. Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2012 at 01:19  | 
 ||
| 
   
     
     "Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   mr bombastic  
   
   Senior Member  
   Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #950 Posted: 07-Dec-2012 at 23:01 | 
 |
   
   
   Објавен тендерот за скопскиот трамвајГрад Скопје објави оглас за јавно приватно партнерство кое треба да 
ја проектира, изгради, финансира и да стопанисува со трамвајската линија
 која ќе служи за превоз на патниците од главниот град.  http://www.plusinfo.mk/vest/70142/Objaven-tenderot-za-skopskiot-tramvaj  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Andrej_LJ  
   
   Senior Member  
   Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #951 Posted: 07-Dec-2012 at 23:39 | 
 |
| 
   
   
    
   За да им го дигнам притисокот на колегите софорумци задолжени за вестите, ќе кажам дека очекувам вест со полна информација околу тендерот и сите негови точки. Се разбора не треба да се надеваме дека во било кој друг медиум би ги добиле овие информации. 
 
   
   
    
    | 
 ||
| 
   
     
     "Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   mladen_s  
   
   Senior Member  
   Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #952 Posted: 08-Dec-2012 at 00:44 | 
 |
| 
   
   
    
   Само така.. Сега стигнавме до 35 години. Не е доволна Топлификација, сега и ЈАВНИОТ превоз (односно најзначајната линија) ќе отиде „јабана“. На форумов не би мешал политика, но сепак би спомнал дека доколку имавме нормална лево-ориентирана партија, истата токму сега би се огласила. Секако, би очекувал и збор-два од невладините организации.. Ако се остане на тоа дека ние тука дискутираме можни решенија, можеме уште од сега да ги дизајнираме возните билети за 2049-та година... 
 
   
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   mr bombastic  
   
   Senior Member  
   Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #953 Posted: 08-Dec-2012 at 03:24 | 
 |
| 
   
   
    
   Само не ми е јасно зошто огласот гласи дека треба да се проектира трамвајска линија кога веќе е изработен проектот или тоа е затоа што така треба да гласи огласот?
    
   
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Andrej_LJ  
   
   Senior Member  
   Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #954 Posted: 08-Dec-2012 at 04:24 | 
 |
| 
   
   
    
   Изработен е само идеен проект, останува да се изработи и техничкиот проект. Немам поим дали се веќе завршени и сите пропратни анализи (ала ОВОС-оценка за влијание врз околната средина итн.). 
    
   
   
   | 
 ||
| 
   
     
     "Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Dexter26  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #955 Posted: 08-Dec-2012 at 05:21 | 
 |
   
   
     Дали тоа значи дека избраниот концесионер би можел да одбере и да изгради лесна железница наместо класичен трамвај како решение за шински јавен превоз во Скопје ? Како и да е, јас гледам позитивно на ова, ако тендерот трае дури до април 2013, односно заврши дури после наредните редовни локални избори кои треба да се одржат во март 2013, поради што останува отворена можноста и пред се, останува жива надежта дека после март 2013 Скопје ќе има поинаква градска администрација која нема да се занимава со класични решенија од типот на неокласицистички објекти и фасади, класичен трамвај, класичен идиотизам и ред други класични глупости.  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   DIMITAR  
   
   Newbiе  
   Joined: 21-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 9  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #956 Posted: 08-Dec-2012 at 22:43 | 
 |
| 
   
   
    
   Нели имаше пропис со кој беше забрането 6 месеци пред избори да се прават тендери за вакви проекти? Некаде имав прочитано нешто за ова.
    
   
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Cloverstack  
   
   Admin Group  
    
   Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #957 Posted: 09-Dec-2012 at 16:22 | 
 |
   
   
   ![]() Јас не сум запознаен, но ако нема тогаш мислам дека дефинитивно треба да се регулира законски тоа прашање, односно покрупните проекти и тендери што тежат десетици и повеќе милиони евра, да не може да се покренуваат одреден период пред избори. 
  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   FoSsiL  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #958 Posted: 15-Dec-2012 at 08:10 | 
 |
| 
   
   
    Јас неможам да сфатам како е можно за обичен трамвај... не е ни ЛРТ... да се потрошат 250 милиони евра... Еве еден пример... Во Познан... 6,1 км линија за брз трамвај кошта 18 милиони евра... да земеме... нашава... 12км... тоа еве нека се минимум 36 милиони евра... нека одат уште 50 милиони за ‘‘покомплицираните‘‘ зафати... тунелот под плоштад, подземна станица, денивелизации на вкрстувањата со останата инфраструктура... е еве нека одат уште 66 милиони евра за 22 Бомбардиери... Тоа е вкупно колку... 152 нека се и 160 милиони евра... што пак се многу... една линија од 12 километри може да се направи тип топ и за помалку... Од кај им е тогаш сумата од 250 милиони евра... По нивно ако гледаме...  Edited by FoSsiL - 15-Dec-2012 at 09:24  | 
 ||
| 
   
     
     Македонија - Земја на чудата!
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Dare  
   
   Newbiе  
   Joined: 03-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 0  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #959 Posted: 16-Dec-2012 at 01:34 | 
 |
| 
   
   
    
   ... Па зависи како гледаш на работите... Јас мислам дека оваа сума е прилично ниска да не кажам џабе у споредба со арапиве, Al Sufouh Tram  во Дубаи .. пази прајс таг за 10.7km:
 
   
   
  While the total length of the Al Sufouh Tram is 14.7km, the first phase of the route will be 10.7km long and will cost $1.08bn. It will be built between Jumeirah Walk and the Mall of the Emirates...хахахахахахахаха Ама топ трамвај, ко у Бордо, без кабли.. За 100 милиони по километар, треба да лета трамвајов ...   Edited by Dare - 16-Dec-2012 at 01:34  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   FoSsiL  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #960 Posted: 16-Dec-2012 at 10:58 | 
 |
| 
   
   
    Земајќи го тунелот под плоштад Македонија како најголема причина зошто не сакаат да се нафатат на ЛРТ-опцијата... бидејќи незнаат како да пројдат под зградите во околината на сквер Јадран... Мислам дека најприфатливо решение би било ова... еден вид компромис... со тоа што тие две мали куќички кај второто вртење... мора да бидат жртви... По оваа траса... можат да одат со cut&cover по цела нејзина должина... Барем се додека не насадат уште нешто во Мал Ринг па и оваа траса да се искомплицира.... 
 Edited by FoSsiL - 16-Dec-2012 at 10:58  | 
 ||
| 
   
     
     Македонија - Земја на чудата!
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
    Post Reply   
   | 
  Page <1 4647484950 60> | 
| Forum Jump | Forum Permissions  ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum  |