![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4142434445 69> |
Author | |
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Denko, sekako deka 50 mil ne e dovolno no ako zemas vo predvid deka ne se cepkalo 20 godini togas 50 mil e kako pocetok OK. Najmilo troska odkolku nisto. Sto i da se bara, nikoj ne ne slusa pa zatoa da bideme zadovolni so toa sto voopsto se investira
![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Prijatele, se dodeka sme zadovolni so troski tie (mislam na sekoja vlast) vaka ke se odnesuvaat. Odrzuvanjeto na postojnite stanici ili na bilo sto izgradeno so drzavni pari e obvrska na nadleznite organi. Namesto toa tie frlaat milioni na statui i spomenici, da ne zboruvam deka najgolemiot del od naselenieto uste se gree na drva, a selanite uste kopaat septicki jami!
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Драги форумаши, мислам дека овој пат треба да одадеме признание за преземениот чекор за земање на кредитот. До пред помалку од еден месец, информациите за купување на новите патнички гарнитури и товарни вагони беа само ветување кое не се знаеше дали ќе се спроведе во 2014 или во 2024 година, без никаква реална подлога.
Денеска имаме обезбедено финансиски средства за купување на возовите, така што останува само МЖ-Транспорт да се погрижи за успешна изработка на меѓународниот тендер, ОСОБЕНО НА ТЕХНИЧКИТЕ КРИТЕРИУМИ НА ИДНИТЕ ВОЗОВИ. Од информациите внатре се говори дека тендерот речиси и да е изработен уште пред потпишувањето на договорот, така што мислам дека навистина во претстојниве месеци ќе се распише тендерот и ќе се избере квалитетна компанија што во брз рок ќе ги конструира возовите. Главен проблем е времетраењето на изработка на гарнитурите, бидејќи чекањето од една година е неминовно, а понекогаш се случувало да трае и до две години. Јас сум убеден дека треба да избереме помалку позната компанија која би го изработила во рекордно време, отколку да чекаме долг период кај големите компании, како што се: Сименс, Алстом или Бомбардие. Морам да признаам дека јас си имам фаворит уште пред да излезе тендерот и се вика шпански CAF, мислам дека цената на изработка и квалитетот на возовите се win-win комбинација кај нив. Отворам и прашање за дискусија, од кој европски производител би сакале да бидат купени новите возови за железница и имате ли конкретен модел кој моментно сообраќа и би сакале да го видите на македонските пруги ![]() |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
![]() Јас мислам прво треба да се почека да видиме кои параметри ќе бидат зададени со тендерот за да реално можем да направиме листа од потенцијални гарнитури кои ги исполнуваат тие параметри и да имаме подобра идеја кои се реалните можности. |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
А да направиме пола-пола? Да има и од ЦАФ и од Сименс? ![]() |
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Е тоа ние многу гарнитури купуваме па уште по пола. Може пола гарнитура Сименс, другата половина ЦАФ.
![]() Јас пак мислам дека и ЦАФ и Сименс се многу нежни и многу скапи за нашите пруги. Затоа мислам дека би можело да се размисли и за чешки или полски производители, кои имаат одлични модели, а се до два пати поефтини. Полјаците во последно време растураат со нарачки низ цела Европа! Да прочепкам пе ќе се изјаснам поконкретно. Edited by Andrej_LJ - 02-Oct-2012 at 13:37 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Тука си во право, полјаците ќе прават 400 гарнитури за Германските железници. Сепак, личниот избор е една работа, а многу поважно е колку идниот производител ќе може да обезбеди сервис за овие возови, треба многу да внимаваме и на тоа кои земји од регионот имаат сервиси на поголемите компании. Тешко дека ќе можеме да изградиме посебно, ново депо за гарнитурите што доаѓаат, така што не знам како ќе се снаоѓаме со посериозните проблеми на гарнитурите.
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Moze li nekoj (Andrej_LJ) da kaze nesto poveke za sostojbata na prugite, vo kakva sostojba se i gi zadovoluvaat li potrebite na novite garnituri sto planiraat da gi kupat? Vaka na oko mi izgledaat epten dotraeni no bi sakal komentar od nekoj sto poveke se razbira vo taa preblematika. Blagodaram
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Максималната брзина на движење на возовите на македонските пруги е 100 километри на час и со таа брзина тие сообраќаат на неколку делници, без разлика што македонските медиуми драматизираат дека возовите се движат најмногу со 50 километри на час. Генерално земено, брзините под 50-60 километри на час не се препорачуваат за новите возови, но досега ниту една од балканските земји немала проблем со нивните новокупени гарнитури кои сообраќаат по пруги и пониски од овие брзини. Најниските брзини на движење на возовите во моментов се актуелни за пругата Велес-Кочани, со максимално дозволена брзина од 50 километри на час. Но, битно е да се напомене дека новите возови што ќе дојдат ќе имаат помала вкупна тежина, така претпоставувам дека кочанската пруга можеби ќе издржи тие да се движат со поголема брзина од 60 или максимум 70 км/ч. Ова се мои претпоставки. Исто така, искачувањето на планините со високите угорнини ја намалува брзина на возовите на максимум 50-60 километри на час на делниците од Велес до прилепско Гостиражни и од Гостивар до кичевско Зајас. Надвор од овие делници возовите се движат, со мали исклучоци, над 60 километри на час. Ова важи за: Скопје-Тетово-Гостивар, Прилеп-Битола, Скопје-Куманово-Табановци, Скопје-Велес и Велес-Градско-Неготино-Гевгелија. Да рекапитулирам, новите возови не само што нема да имаат проблеми со нашите пруги, туку можно е нивната нова технологија да допринесе за мало зголемување на брзината на нивното движење. |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Мислам дека делот Битола - Прилеп е меѓу најбрзите делници, во правец СК-БТ со Пелагонија Експрес патувањето е 34 минути.Пругата е долга 58 км., значи некој просек од 104 км/ч.
Моменталните најбрзи растојанија со ПЕ се СК - ВЕ 41 мин. ВЕ - ПП 80 мин. ПП - БТ 34 МИН. или вкупни 2:35 со моменталната инфраструктура ![]() Исто и Гостивар - Кичево не е лошо со возот 660, без застанување никаде меѓу двете места 46 километри за 34 минути.Или просечни 81 км/ч. Временски најбрзи растојанија: СК-ЃП 15 мин. ЃП-ТЕ 39 мин. ТЕ-ГВ 22 мин. ГВ-КИ 34 мин. или вкупно 1:50 со моментална инфраструктура. Новите можат уште по нешто ситно да скратат од овие времиња за патување, само да не бидат мешани на ист правец со старите гарнитури со цел да се задржат побрзите времиња. Пример, кон Гевгелија и Табановце да одат само новите ЕМВ, Шпанците до Кочани и Кичево, новите ДМВ до Битола итн. Не знам колку е исплатливо, а сигурно е изводливо со една маневарка 642 во Бакарно Гумно за превоз до Сопотница, како врска на главната линија.Овде железничарите на форумов би требало да се запознати во каква состојба е сега таа пруга? Edited by Тркало - 04-Oct-2012 at 12:05 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Тркало, ти благодарам за математиката што ја удри за да ја пресметаме просечната брзина. Бројките не се никаква тајна и се во рамките на предвидените брзини за движење на возовите. Ако ги одржиме овие брзини, тогаш кога ќе стигнат новите возови мислам дека ќе се патува побрзо од автобус до сите дестинации во Македонија, а експресните возови ќе бидат речиси конкурентни и на автомобилите. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
ОТСТРАНЕТ ОД РАБОТА СИНДИКАЛНИОТ ЛИДЕР НА МАШИНОВОЗАЧИТЕГенералниот директор на „Македонски железници транспорт“ Оливер Дерковски го отстрани од работа и донесе решение пред отказ за претседателот на Синдикатот на машиновозачите Ристо Пејковски ,заради давање изјави во медиумите. Дерковски оценил дека со давање негативни и невистинити изјави за менаџерскиот тим, машиновозачот Пејковски нанел голема штета на претпријатието и на раководниот тим. Пејковски ги повика надлежните институции да го испитаат финансиското работење на „МЖ - транспорт“. Откако проговори за проблемите во „Македонски железници“, синдикалниот лидер Ристо Пејовски со одлука на директорот на МЖ „Транспорт“, Оливер Дерковски е отстранет од работното место. Го нарушил угледот на компанијата и според правилникот за работниот ред и дисциплина, казнет е со половина плата до конечната одлука за отказ, се наведува во решението. Пејовски вели дека две години се обидува да стапи во контакт со директорот и да поразговара за проблемите на машиновозачите. Сега наместо одговор добил, суспензија. „Според правниците ова решение е правно неиздржано. Според кој правилник се носи одлука за суспензија на претседател на Синдикат? А, сето ова е последица на тоа што јас всушност морам јавно да зборувам бидејќи Дерковски не сака да се состане со нас и да поразговара за проблемите во железничкиот сообраќај“, вели Ристо Пејовски Токму директорот Дерковски е тој што го нарушува угледот на компанијата, а притоа не сносни одговорност, додава Пејовски, кој побара од надлежните институции да се позанимаваат со финансикото работење на претпријатието. „Државниот завод за ревизија констатираше сума од 8 милиони евра за кој нема соодветна документација. Сега со одлука на Управен одбор се продова се железно од компанијата по цена од 9 денари. Камиони со прилепски регистрации заминуваат во непознат правец, секојдневно“, посочи Пејовски Од МЖ „Транспорт не сакаат да ги коментираат обвинувањата од синдикатот. Според, директорот Дерковски , во решението се наведни причините за неговата суспензија, а тој има право на жалба во наредните осум дена. Во образложението за отстранување од работа стои дека Пејковски ја прекршил работната дисциплина, нанесувајќи штета на угледот на претпријатието и на менаџерскиот тим со давање изјави за медиумите, во кои тврди дека директорите земаат неколкупати повеќе плата од него. Зад Пејовски застана синдикатот на
машиновозачите, кој утре ќе одлучува со какви активности ќе го изрази
револтот против одлуката за суспензија на нивниот претседател. Izvor: Telma, http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=8&item=20932 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
„Кенеди“ оди на топење: Железница продава локомотиви и возови по цена од 15 денари за килограм!„Македонски железници Транспорт“ дава 11 „кенедиевци“ и возови за најмалку 53.700 евра. „Македонски железници Транспорт“ продава 7 дизел-локомотиви и 4 моторни дизел-возови на јавно надавање, кое е закажано за идниот петок, официјално потврди државната компанија за железнички транспорт. Почетната цена на аукцијата што ќе се одржи на 7 декември за секоја од локомотивите е 250 евра за тон, односно 15 денари за килограм. Вкупно од сите возови и локомотиви компанијата очекува прилив од 53.700 евра. На понуда се 7 локомотиви од кои најстарата е 54 години (произведена е 1959 година), а воедно таа е и со највисока почетна цена заради тоа што е најтешка и тежи 30 тони. Уште 3 локомотиви се од 1964 година и нивните почетни цени се: 4.500, 4.600 и 5.500 евра. Во понудата се уште три локомотиви, од кои едната произведена 1967 година е 27 тони и се нуди по стартна цена од 6.800 евра, а другите две од 1971 и 1972 година се со почетна цена од 6.400 и 6.300 евра. Наспроти локомотивите вредноста на моторните дизел-возови е проценета на 12.100 евра за 4 возови од кои два се стари по 37 години со почетна цена од по 2.800 евра, еден е 1977 година со почетна цена од 2.800 евра и најмладиот од 1979 година поради тоа што е најтежок е со почетна цена од 3.700 евра.
Izvor: portal MKD.mk, http://www.mkd.mk/78611/ekonomija/kenedi-odi-na-topenje-zeleznica-prodava-lokomotivi-i-vozovi-po-cena-od-15-denari-za-kilogram/ А сега и вистинскиот оглас од кој очигледно „МКД“ не успеал правилно да ја напише веста: се продаваат следниве дизел-маневарки 621-605,606, 609, 643-005, 732-106, 176 и 014. Една гарнитура 712 со сериски број 012 и три приколки од дизел моторните гарнитури Шпанци. Колку што мене ми е познато, финансиските средства од ваквата продажба се наменети за тековната реконструкција на дизел моторните гарнитури. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Оправдано ли е ова? Не ли можеше да се спасат ови возила со реконструкција или биле веќе за отпишување?
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
има слики мислам на овој форум за овие возови,се работи за тотално руинирани средства.би било добро да се оспособат оние гарнитури кои има шанси за тоа
|
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Повеќето држави кои се тазе влезени во ЕУ, од форуми, може да се види дека најчесто набавуваат нови возни средства (патнички возови и локомотиви) од германските производители, пред се‘ од „Сименс„. Тие, обично се и најскапи. Веројатно се и толку квалитетни, претпоставувам...Мене оваа ексклузивна нарачка на германски модели не ми „мириса„ на чесна работа, туку на уцени, протекционзам, мито и слични дејанија. Србите, како е познато, набавија серија „дизел„ патнички гарнитури од руски производител, со германки погон, и се избрукаа...Барем така велат по форуми. Руските гарнитури се отприлика 2/3 од цената од германксите, а може и поевтини. БиХ набави патнички гарнтури од хрватскиот „Кончар„ како и од шпанскиот „Талго„. Нивниот квалитет (хрватскиот) бил дискутабилен, барем така велат по форуми. Со оглед на тоа што се работи за тазе и недоволно испитани модели, можеби критиките држат вода. Сепак, ХЖ (Хрватските железници„) веќе имаат подоста од тие гарнитури. Ја имаме бруката со нашите „шпанци„, кои не се покажаа како поволен избор, особено не на подолг рок за нивна екплоатација и одржување. Значи, ризикот за нарачување нови возни средства е отворен, треба да се одмерат сите можни варијанти... И умот во глава при изборот. Евтиното не е секогаш и поволно, а за набавка на скапото, не верувам дека сме доволно богати како народ... Edited by MIKI1 - 29-Nov-2012 at 21:21 |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Офтопик: колку паари и кога има возови од Скопје до Љубљана и назад. Фала!
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Два воза од Скопје до Белград, во осум часот наутро и осум часот навечер и само еден воз од Белград за Љубљана околу 10 и пол сабајле со тоа што 4 саати ќе треба да седиш во Белград. Карта од Скопје може да се купи не знам колку чини, но најдобро е ако имаш некој пријател во Белград кој би ти купил однапред карта, бидејќи така се по 25 евра во еден правец. Ако имаш среќа, со околу 85 евра можеш да поминеш за повратна. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4142434445 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |