build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Изградба и ентериери
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Изградба на оџак

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Nikola View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Dec-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Nikola Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Изградба на оџак
    Posted: 11-Dec-2012 at 18:15
Сакам да изградам надворешен оџак од полна цигла ( тула). Ме интересира дали има некои стандарди во градењето, односно пропишани димензии за ширина и колку треба да биде високо над кровот од куќата како подноцна не би имал проблеми со враќање на чад.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 11-Dec-2012 at 19:30
најдобар оџак можиш да добиеш ако го направиш од готовите оџаци,каде централниот дел е направен од цилиндри-хилзни изработени од огноотпорен материјал-шамот,па се става надворешен бетонски оклоп,а просторот помеѓу се полни со ленти од тервол.

најважна каракеристика на оџакот е температурната изолација.што значи тоа?доколку ѕидовите на оџакот лесно ја проведуваат топлината,внатрешните ѕидови на оџакот во тој случај ќе бидат ладни,и ќе настапи ефект на кондензација,при што на ѕидовите ќе се нафаќа слој на ѕифт-катран.дихтувањето и излоцаијата се најважни елементи.

ширината на оџакот зависи од температурата на чадот и висината на оџакот.доколку се употребуваат печки како италијанските камини каде искористувањето е скоро 70%,фабриката препорачува вметнување на цевка од ф80 мм,поради изразито ладниот чад.доволно за една куќа е ширина од две цели и тули а длабина од две цели тули.

никако да неправиш два соседни оџаци поради можноста да се појави процеп помеѓу нио и да се добие ефект на `расипан карбуратор`.принципот на оџак и карбуратор е скоро ист.

висината на оџакот се одредува така да биди највисока точка од страната од каде дува ветерот.доколку ветерот е со променлив правец,тогаш оџакот треба да бидо највисока точка на куќата(да имам молив и лист ќе ти го објаснам тоа од аеродинамички принцип)

Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 11-Dec-2012 at 22:49
Иако навидум лесно е да се изгради оџак но пред се треба да се запазат некој главни функции за изградбата. Најчесто се изработуваат  од посебни префабрикувани елементи кои ќе служат за одведување на гасовите, секој оџак мора да има сој почеток или дно за собирање и за чистење на каналот преку специјални вратички и исто така секој оџак треба да има добар завршеток односно да биде обработен со капа кој ќе го штити од надворешни влијанија.
Е сега ако оџакот се преоктира од надворешен ѕид потребно е да се обезбеди доволна дебелина на зидот од надворешната рамниа до каналот да биде минимун 25ц!. Во средните ѕидов заштитна дебелин треба да изнесува 12 цм. Минималниот пресек  на каналот да изнесува од 80-100цм2 ( доволно само за една грејна печка).
Најважно е завршетокот на каналот, ако се работи за рамен покрив оџакот треба да се изгради  со висина од 150-200 цм над покривот, а додека се работи за таванска конструкција  тие треба да излагаат ба покривот од 40-150 цм .
Back to Top
Nikola View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Dec-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Nikola Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 12-Dec-2012 at 19:25
Би благодарам на советите. Сигурен сум дека ќе ми бидат од корист
Back to Top
Гизмо View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Dec-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Гизмо Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 21-Dec-2012 at 00:32
sakam da prasam nesto vo vrska so temava sto ja razglobuvate... Pravev odzak ama kako i izrekata siromaviot plakja 2 pati, taka i jas. Go napraviv celosno no do keramidite ne go izmacav nitu pak mu staviv nekakva izolacija, i sega pocna da tece od tavanot.. gore nema nisto no nekade formira kondenzacija i protekuva dolu vo sobata. Prasanjeto mi e dali dokolku sega stavam izolacija tervol + giter okolu samiot odzak, ke ima nekakvo podobruvanje na situacijava ? go cistev odzakot no ne e do toa. mislev i deka e od toa sto nemase kapa nad nego no ne e ni toa. pomos ako nekoj imal slicna situacija i nekako ja resil.
 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 21-Dec-2012 at 01:26
кондензацијата е она што го пишував погоре.внатрешниот ѕид на оџакот(каде што поминува чадот) е ладен ,чадот е топол и доаѓа до кондензација.треба да се изолира оџакот.не е добро дирекно да се стави тервол,бидејќи на споевите на тулите каде е малтерот со тек на време ќе се јави пукнатина,па оџакот нема да заптива добро.пожелно е прво темелно да се малтериса,па да се стави или тервол или да се опшие со полна тула како што направив јас.5-6 години го користам оџакот и засега не е ни близу за чистење,нема што да се чисти.а користам се си сешто за загревање-јаглен,дрва,брикети,најлони полнети со пилевина помешана со шишарки,т.е.све што ќе ми падне во рака
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 21-Dec-2012 at 11:12

еве и посовремено решение за истиот проблем

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 18-Jan-2013 at 17:30

имам оџак кој баш и не е најдобро направен,е сега настрана потенфцијални проблеми што би можеле да се јават од заеднички оџак ил повеќенаменски оџак,ко што е опишано на линков http://www.forum.hr/showthread.php?t=412819&page=2 знам може ко што е наведено во пост 39 од линкот,но ме интересира дали би било проблем да се стави обичен аспиратор или свртен вентилатор во самата цевка на печката наместо во ил над оџакот, и дали вакво нешто е применливо и кај заѕидани камини!?

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 18-Jan-2013 at 19:50
аспираторот можи да им прави проблеми на тие на тебе,ќе им внесува чад и миризба создавајќи натпритисок во самиот оџак
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 18-Jan-2013 at 20:11
не не, се работи за самостоен оџак,само ми треба начин како да го убрзам протокот со оглед дека во моментов не е идеална опција да го преправам истиот,инаку оџакот е предвиден за ќумбе а печката е трајножареча ем се полни од горе,па кога ќе ја посложам сакал нејќел ми се враќа чад а особено ако е ветровито,но воглавном ова е случај додека пројде првото полнење потоа нема зијан,затоа и ми треба некоја лесна закрпа до напролет!

инаку барајќи соодветно решение налетав на интересна иновација,а како таква посвојствена за камини но во секој случај економична опција за регулација на испусноста на чадот http://www.eurocowls.com/chimneycontrol.html

иако основно е правилно изолирање и димензионирање на оџакот,всушност за чадот многу што зависи од тоа како и на што се грее чоек,минатата година падна една сува топола па тоа беше парна локомотива ова печкава,ајде бар добро за потпала!


HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 18-Jan-2013 at 20:26
трајножаречите се доста незгодни,сум ги имал цел живот.за да влечат подобро потребно е ложиштето што се втерува средина да е добро заптиено,т.е. да не нема никакви процепи.кога ќе го извадиш нагоре,има жлеб на дното од печката,тука треба добро да заптива за да не оди пламенот и чадот на разни страни туку да се канализира.добро е на сите места да се стави од негорливине траки(азбестни).

друг начин да се подобри влечноста на оџакот е да се надгради,со секоја тула нагоре ќе влечи подобро.

она со хартијата не го разбрав најдобро.јас ја спалувам без проблеми нема проблеми никакви.

пошто имам многу добар и широк оџак(4 слојен ѕид) јас го потпалувам со десетина шишарки,и за брзо време се постигнува голема влечност.

шеста година го користам овој оџак и поради добрата температурна изолација нема никакви наслаги на ѕидовите.тотално е чист од внатре,нема потреба од никакво чистење
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 18-Jan-2013 at 21:33

е сега и ти ептен математика му удри,а ќе нема процепи кога ќе ја затнам цела со огноотпорен силиконски лепак кој колку толку е поздрава (еколошки) варијанта него тоа азбестната трака,сепак кај мене гајретот е од оџакот пошто да е ко што треба цугот нема да ми враќа чад воопшто,затоа и велам може е паметно привремено да импровизирам со контра-вентилаторче т.е. аспираторче додека го решам оџакот потака

инаку ако го продолжам а и така е тесен мислам уште толку ќе ја утнам работата,нејсе може најлезет решение ќе биде потпалатада оди со брикети наместо дрва а така би куртулил од екстра чад со оглед дека брикетите брзо прават голем жар

што е за хартијата,претпоставувам мислиш на советот од видеото,каде потенцираат да не се палат весници а најверојатно заради оловните бои кои се користат при штампањето
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 18-Jan-2013 at 21:48
ние сме толку затрупани со олово,да ова малку не ни влијае баш многу.а и кога ги листаме весниците нели прстот прво го налигуваме , а со тоа дирекно оловото влегува во нас.

пробај да го изолираш топлотно оџакот со процврстување на тервол од дтраните таму каде можи(на таван).кога оџакот е потопол помалку има саѓи на ѕидовите и повеќе ќе влечи.

тоа со брикетите е добра идеа,сум користел и задоволен сум.сега има едни струмички како хилзни долги 40-50 см,со отвор во средината и поминати на пламен со голема температура одозгора,што знатно допринесува за побрзо горење(ова е добро објаснето во една од емисиите на Дискавери-дуал сарвајвер каде ќе запалат памучна крпа и ќе ја стават во конзерва и ќе ја покријат да нема воздух.кога ќе се јагленизира,многу брзо се пали)
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 09-Sep-2013 at 16:04


еј Ѓоре ова што зборевме лани ето га пак на дневен ред и дефинитивно морам да одам со нов оџак наместо закрпа на стариот иако вреди и тоа да се проба ако математиката ептен ми скубне од ракав! сепак бидејќи размислувам трајножаречата да ја заменам со бугарски камен та посекако ќе ми треба и нов оџак!

јас би одел со тоа двослојната цевка та дури и околу неа би ставил тервол освен што и самата е изолирана,само незнам дали и од тоа ротирачките капи да ставам ил да го оставам отворен, плус бидејќи кај Шиедел ова изолиранава цевка е 50 евра метар [1] најверојатно за да заштедам (иако незнам колку е паметно) би одел со оџакот директно од висината на штуцната т.е. каналот помеѓу ќункот внтаре и цевката од оџакот надвор, јасно со сите пропратни елементи, но место оџакот да биде исцело изѕидан да би летечки т.е. заѕидан високо!

SANACIJE DIMNJAKA

Vjerojatno niste znali da prema procjeni dimnjačarske struke u RH je 65-70% dimnjaka u upotrebi neispravno!  Ukoliko na neku od dolje navedenih tvrdnji imate pozitivan odgovor, znajte da Vam je vjerojatno potrebna sanacija dimnjaka!

- Želim uštedjeti troškove 

- Mijenjam ložište (bojler) 

- Ovlašteni dimnjačar otkrio je oštećenja na mom dimnjaku 

- Neugodan miris u stambenom prostoru u kojem je dimnjak smješten 

- Dimnjak je stariji od 10 godina

Karakteristike novih trošila su visoka učinkovitost, niže temperature izlaznih dimnih plinova te veći stupanj kondenzacije, što uzrokuje promjene profila i materijala postojećeg dimnjaka, kako bi mogao kvalitetno djelovati u promijenjenim uvjetima.

Vremena se mijenjaju pa plin postaje jedan od najskupljih energenata – sve veći broj korisnika u prijelaznom razdoblju (proljeće, jesen) ili čak za glavno grijanje koristi drvo kao energent. Grijanje na drva predstavlja najstariji oblik grijanja, no ložišta na drva su također kroz godine tehnološki usavršena s ciljem veće učinkovitosti grijanja, pa također dolazi do stvaranja veće količine kondenzata, ali ne i smanjenja količine dimnih plinova te je izuzetno važna kvalitetna prilagodba dimnjaka.

Schiedel u svom proizvodnom programu za sanacije nudi rješenja za sve vrste trošila, bez obzira na vrstu goriva. Schiedel sistemi sanacije dimnjaka zadovoljavaju međunarodno priznati test otpornosti na koroziju GASTEC, te posjeduju sve potrebne, zakonom predviđene Izjave o sukladnosti proizvoda.

IMA 

Dobar protok Troslojni dimnjački sistem – plaštevi od laganog betona s optimalnim mjerama i kanalima za prozračivanje, toplinska izolacija visokog stupnja kvalitete i cijev od tehničke keramike, koja osigurava siguran protok izlaznih dimnih plinova. 

Sigurnost od dima i pozara Velike razlike u temperaturama dovode do napuklina kod nekvalitetnih ili jeftinijih rješenja izrade dimnjaka. Kod troslojne konstrukcije dimnjak je siguran od napuklina i nepropustan je kad dođe do sagorijevanja (čak i kod temperatura iznad 100°C). 

Neosetljivost na vlagu Jedna od posljedica sagorijevanja plina, drva ili loživog ulja je kondenzat. Nepropusna cijev od tehničke keramike u kombinaciji s dimovodno-dozračnim sustavom održavaju dimnjak suhim. Ostatak kondenzata sigurno se odvodi kroz kondenzacijsku posudu na dnu dimnjaka. Ugradnjom takvog dimnjaka, vješti graditelji izbjegavaju visoke troškove sanacije u budućnosti. 

Otpornost na koroziju Jedna od posljedica sagorijevanja je i stvaranje agresivnih kiselina u izlaznim plinovima, koje oštećuju klasične dimnjake. Schiedel tehnička keramika izrađena specijalnom tehnologijom, otporna je na agresivne kiseline, pa do takvih oštećenja ne dolazi. 

Jamstvo dugotrajnosti Kupnjom originalnih dijelova sistema dimnjaka Schiedel ostvarujete tridesetogodišnje jamstvo otpornosti na vlagu, sigurnosti od dima i požara, te otpornosti na koroziju. 

Univerzalnost Schiedelovi univerzalni dimnjaci opremljeni su za sve postojeće i najavljene buduće tehnologije grijanja. Tehnika budućnosti lišava Vas troškova sanacije prilikom zamjene ložišta, te na taj način i danas štedite novac. 

Jednostavna montaza Schiedel nudi savršeno usklađene dijelove, počevši od troslojnog sistema, do pribora, od gotovog podnožja do glave dimnjaka. To znači malo vremena utrošenog za montažu , uštedu troškova i izbjegavanje skupih pogrešaka. 

Schiedel Setovi Schiedel setovi sadrže sve elemente, koji su potrebni za kvalitetnu ugradnju i siguran rad dimnjaka. Kupnjom seta, a time i originalnih Schiedel dijelova, ostvarujete 30 godišnje jamstvo otpornosti na vlagu, sigurnosti od dima i požara, te otpornosti na koroziju. 

60 godina uspesnog rada SA SISTEMIMA DIMNJAKA. Schiedel je profesionalac za dimnjake, a kao vodeći svjetski proizvođač i lider, razvija i proizvodi sisteme dimnjaka, koji zadovoljavaju optimalne standarde ugradnje i prilagođavaju se novim trendovima ložišne tehnike. 

Profilirana cijev od tehnicke keramike Razvijena i izrađena od strane Schiedelovih stručnjaka, kako bi zadovoljila visoke zahtjeve modernih ložišta. Najnaprednija tehnologija izrade izostatične cijevi, te posebno razvijeni profil cijevi za povećani učinak izmjene topline „krivci“ su za sigurnost od dima i požara, te otpornost na vlagu i koroziju. To jamči ispitana kvaliteta i sigurnost, koje su potvrdili državni instituti, te stalne interne kontrole proizvodnje.


SANACIJE DIMNJAKA

Stari, dotrajali, te dimnjaci neprilagođeni korištenom ložištu ili energentu, osim što su prijetnja zdravom okruženju svakog stambenog prostora, najveća su prijetnja sigurnosti svih stanara. Nerijetki su slučajevi trovanja ugljičnim monoksidom ili požara nastalih zapaljenjem čađe u dimnjacima, koji ne zadovoljavaju karakteristiku vatrootpornosti, a koji vrlo često dovode do smrtnih slučajeva.

Isključivo pravovremeno prepoznavanje problema vezanih uz postojeći dimnjak, može pomoći u sprečavanju mogućih štetnih posljedica. Kao što je prilikom novogradnje potrebno obratiti pažnju na kompatibilnost dimnjaka s ložištem i korištenim energentom, isto je potrebno uzeti u obzir prilikom sanacije dimnjaka. Ispravna sanacija uključuje individualan pristup svakom dimnjaku, snimanje postojeće situacije, izradu proračuna prema željenom ložištu i energentu, te preporuku o potrebnom sistemu dimnjaka. Najveći broj dimnjaka sanira se sistemima dimnjaka od nehrđajućeg čelika i pri tome je važno da takvi dimnjaci budu vatrootporni, te otporni na kondenzat i koroziju. 

NEUGODAN MIRIS U STAMBENOM PROSTORU U KOJEM JE DIMNJAK SMJEŠTEN

Zbog puknuća u stjenkama dimni plinovi, umjesto u atmosferu, prodiru u prostor u kojem je dimnjak smješten. To su najčešće dijelovi stana u kojem stanari najviše borave (dnevne sobe, spavaće sobe…), a pukotine u većini slučajeva nisu vidljive jer su prekrivene raznim oblogama, poput tapeta ili drvenih obloga, koje ne mogu spriječiti ulazak neugodnih mirisa, a i štetnih izlaznih dimnih plinova. Štetni izlazni dimni plinovi uzrokuju bolest ili u najgorem slučaju smrt stanara.

Neugodan, kiselkast miris koji se pojavljuje u stambenom prostoru mora Vam biti alarm da pozovete ovlaštenog dimnjačara i hitno pokrenete sanaciju neispravnog dimnjaka.

Kao i većina ostalih dijelova kuće ili stana, dimnjak je nakon dugotrajnog korištenja potrebno obnoviti, jer postoji velika vjerojatnost da nema više karakteristike poput nepropusnosti, vatrootpornosti, te otpornosti na vlagu i agresivni kondenzat, a što je potrebno da se zadovolji potpuna funkcionalnost dimnjaka.

ENERGETSKA EFIKASNOST I KONDENZACIJSKA LOŽIŠTA NOVE GENERACIJE

Projekt Europski cilj 20-20-20 do 2020.g. odnosi se na povećanje energetske efikasnosti za 20%, 20 % obnovljivih izvora energije, te smanjenje emisija stakleničkih plinova za 20%.

Vezano uz takvu novu strategiju, proizvođači ložišta i kotlova najavili su ukidanje proizvodnje i zamjenu klasičnih ložišta s kondenzacijskim i niskotemperaturnim ložištima do 2013. g., a sve u cilju uštede energije i smanjenja emisije CO2. Takva ložišta rade u kondenzacijskoj tehnologiji, imaju znatno manje izlazne temperature dimnih plinova (i do 30°C), čime se povećava njihova učinkovitost i do 115%. Ugradnjom kondenzacijskog ložišta postižu se uštede od 10-15 % u usporedbi s drugim novim kotlom, a do 30% u odnosu na kotlove starije od 30 godina. U takvim slučajevima dimnjak mora biti nepropustan i otporan na agresivni kondenzat, te imati svojstva rada u mokrim uvjetima. Kako bi se u potpunosti iskoristila energetska efikasnost ložišta, te kako ne bi došlo do oštećenja dimnjaka ili samog stamenog prostora, dimnjak po tehničkim karakteristikama treba biti u potpunosti kompatibilan s takvim ložištem. Dimnjaci u svojoj primarnoj funkciji omogućavaju pravilno odvođenje dimnih plinova, te na taj način omogućavaju sigurnost i stanara i kuće. Samo efikasni, dobro izolirani te prikladni dimnjaci omogućavaju rad uređaja, odnosno ložišta na najvišem stupnju učinkovitosti, te proizvodnju najmanjih razina ispušnih plinova.

Jedan od osnovnih dijelova dimnjaka je unutarnja cijev, koja istovremeno mora biti otporna i postojana na temperaturne promjene, te na agresivne kondenzate, koji nastaju u dimnjaku. Cijevi od šamota, koje se u gradnji još uvijek koriste, nažalost ne mogu zadovoljiti zahtjeve modernih ložišta jer zbog poroznosti propuštaju kondenzat, koji nastaje u dimnjaku, dok cijevi od drugih materijala (kao što su plastika i sl.) ne mogu zadovoljiti visoke temperature i temperaturne promjene koje nastaju u dimnjaku, te zadovoljiti vatrootpornost u objektu, koja je zahtijevana prema usvojenim normama. Takvim uvjetima u potpunosti se može prilagoditi Schiedel profilna cijev od moderne tehničke keramike.

KONCEPT ENERGETSKE KORISTI

Kuću koja omogućuje sigurnu budućnost prepoznajemo po broju dimnjaka!
Schiedelov koncept energetske koristi 3+1 predstavlja optimalnu kombinaciju moderne tehnike i najviše orijentacije prema koristi koja je osigurana za stanare. A upravo to je ono što će Vašem domu trebati i sutra! Sistemi dimnjaka Schiedel objedinjuju sve prednosti koje su Vam ili će Vam biti potrebne – kompletnost, sigurnost, brzina i jednostavnost ugradnje svih elemenata uz osigurano jamstvo od 30 godina prilikom ugradnje originalnih dijelova. Razgovarajte sa svojim projektantom ili stručnjacima iz Schiedela o kvaliteti Schiedelovog koncepta energetske koristi 3+1, jer samo planska gradnja, koja predviđa unaprijed sve mogućnosti, štedi Vaše vrijeme i novac.

1. Dimnjak za centralno grijanje, odnosno glavna peć za grijanje
Preuzima odvod izlaznih dimnih plinova ložišta centralnog grijanja i čini ga samostalnim i neovisnim. Potpuno univerzalan sistem dimnjaka Schiedel Advance omogućuje korištenje trenutno najisplativije vrste grijanja, ali i prelazak na novu vrstu grijanja u budućnosti, te Vam na taj način osigurava velike uštede u budućnosti.

2. Dimnjak za kamin
Kamin u stambenom prostoru, koji omogućuje ugradnju sobnog otvorenog ili zatvorenog kamina, jamstvo je zadovoljstva udobnošću stambenog prostora. Svejedno je hoćete li se za njegovu ugradnju odlučiti odmah ili za nekoliko godina, kada će Vam to dozvoljavati kućni budžet. Bitno je da ste na vrijeme planirali i instalirali dodatni Schiedel Advance ili UNI plus dimnjak.

3. Sigurnosni, pričuvni dimnjak
Svake zime aktualna „plinska“ kriza, potaknula je pitanje postojanja alternativnih izvora grijanja u slučajevima problematičnih isporuka plina. Posljedice vremenskih nepogoda, oluja, snježnih katastrofa, u vidu nesigurnosti u opskrbi električnom energijom, već smo osjetili, iste su izgledne u budućnosti, zbog raspada sistema zbog dotrajalosti, pa na vrijeme moramo biti svjesni negativnih posljedica ovisnosti grijanja o samo jednom energentu. Jedini preduvjet korištenja alternativnih izvora grijanja je sigurnosni dimnjak, koji će Vam omogućiti spajanje peći i osigurati toplinu Vama i obitelji korištenjem trenutno dostupnog energenta. Više o pričuvnom dimnjaku

4. Višefunkcionalni ventilacijski kanal
Predstavlja inteligentno rješenje za nebrojeno mnogo mogućnosti ugradnje. Koristi se u svrhu ventiliranja prostorija, ili za provođenje instalacija, kao štosu cijevi za centralno grijanje, klima uređaje, satelitske antene i još mnogo toga.

 

 

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 11-Sep-2013 at 16:00
Originally posted by +Protagorist

еј Ѓоре ова што зборевме лани ето га пак на дневен ред и дефинитивно морам да одам со нов оџак наместо закрпа!
...
најверојатно за да заштедам (иако незнам колку е паметно) би одел со оџакот директно од висината на штуцната т.е. каналот помеѓу ќункот внaтре и цевката од оџакот надвор, јасно со сите пропратни елементи, но место оџакот да биде исцело изѕидан да биде летечки т.е. заѕидан високо!


Колку е ова паметно,да не одам по цел ѕид со оџакот навистина незнам,со оглед дека прв пат ќе ѕидам нов оџак!?

најдов абер само за висината над кровот http://www.diminox.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=10&Itemid=16 но неможам да најдам соодветно инфо за подпритисокот и должината иако има од каде да барам (ајде не сум седнал да исчитам ова скриптава http://www.vusb.hr/~mcobovic/encert/Fizika_zgrade_Buzov.pdf

Патем дали чул ил користел некој спреј за подмачкување печки и оџаци [1][2][3] колку да не фрлам на слепо камен а да ги попрска уште однапред печката и ќункот иако може и баш не е паметно нови елементи да дооправам


HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 11-Sep-2013 at 18:10
Од големо искуство што имам со оџаци,најбитно е внатрешноста на оџакот да е добро термички изолиран од надворешноста,т.е. оџакот да не се лади лесно.втора работа е да има добар провев,т.е. оџакот да ствара промаја.ако е оџакот со поголем Ф тогаш потребно е да има и поголема висина за до би се постигнало добар `ѕуг`.

а дали оџакот ќе почнува од подрум или од прв плоча е прашање на хигиена при чистењето на таложникот.

кај чистачот никако не смее да влегува воздух,треба да е добро задихтовано ,бидејќи колку влегува воздух,толку помалку ќе влечи оџакот.

најдобро е внатрешниот дел од оџакот,тој што е дирекно подложен на чадот да биди изработен од шамот или сличен материјал ис о метод на составување на севка во цевка а не со малтер.малтерот со тек на време се деградира од влијанието на топлината и влагата
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 11-Sep-2013 at 18:23

Благодарам за думите!

- најбитно ми беше да ја расчистам оваа што велиш хигиенскава,со оглед дека вака и побајаги ќе заштедам т.е. поисплатливо ако ги прескокнам тие 3м.цевка+3м.ѕидарија кои сега и баш не ми менуваат ништо!
- инаку ќе одам со ова инокс цевкиве кои имаат во себе изолација,а може и околу неа да ставам уште кога ќе ја соѕидувам!
- се надевам дека фи-200 ќе ми биде доволна за тоа 17 киловатното ќумбе!
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 11-Sep-2013 at 20:24
повеќе и од доволно е тоа,но сепак отпрлика треба и најмалку 6 метри должина на оџакот за да се постигне промаја
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 11-Sep-2013 at 21:44
Е сега ме утеши! тука брат имам простор макс 3-3,5 метри да пуштам цевка од штуцна до над кровната венчаница! ајде 4м нека биде ко што вели во скриптава ама 6м хм тоа вака летечки нема шанси! инаку ќе ставам цевката без ѕидање само ќе прицврстам па ќе видам што ќе испадне, а одоколу откако се уверам дека чади ко што треба мислам да ја соѕидам со итонг!?

еве нешто дополнително инфо

ОЏАКОТ Е НАЈВАЖЕН
За работа на секој камин со котел за етажно греење многу е важно правилно
избран оџак. Ако кај ложењето се појавуваат проблеми како што се: јако ди-
мење во ложиштето, не може да се постигне саканата температура на вода
во котелот, во поголема количина се создаваат саѓи и катран на зидовите на
ложиштето најчесто причина е оџакот кој не остварува доволно јака промаја
и со тоа подпритисок во ложиштето. Како резултат на тоа се појавува непот-
полно горење што влијае на значително намалување на искористување на
горивото и зголемени емисии на димни гасови. Во тие околности потребно е
почесто чистење на оџакот и каминот, а се крати и векот на котелот и каминот.

ВНИМАНИЕ !!!
Употреба на камин за етажно греење без термовентил е опасно. Системот со вода не смее екстремно да се полни без да се внимава на работниот притисок.

НАПОМЕНА:
ЗАДОЛЖИТЕЛНО Е ВГРАДУВАЊЕ НА СИГУРНОСЕН ВЕНТИЛ НА ОДВОЕН ПРИКЛУЧОК.ВО СПРОТИВНО НЕ ЈА ПРИЗНАВАМЕ ГАРАНЦИЈАТА, НИТУ ПРИФАЌАМЕ ДА СНОСИМЕ БИЛО КАКВИ НЕСАКАНИ
ПОСЛЕДИЦИ ПОРАДИ НЕПРАВИЛНО ПРИКЛУЧУВАЊЕ НА ЕТАЖОТ.

OSNOVNI NAPOMENI ЗА ЕТАЖНО ГРЕЕЊЕ
Raboten pritisok na sistemot za toplovodno greenje ne smee da pominuva poveke od 2,5 bar .Preporaclivo e sistemot da bide na pritisok od 1,6-1,8 bar. Pred palenje na kaminot da se obezbedi istisnuvanje na vozduhot od sistemot so vklucena pumpa vo vreme traenje od 30-40 min od site grejni tela i obezvozdusuvaci.
Prvoto palenje treba da bide postepeno so mala kolicina na gorivo kako kaminot i kotelot bi se prilagodilе na novata temperatura

Priklucokot na odzak da se izvede so limeni dimovodni cevki i коlena
so presek preporacan vo upatstvoto, takа sto da elementite bidat sostaveni vnimatelno. Ne e dobro da se ugradat pove}e od 2 kolena na 1m
cevki. Debelinata na zidot na oxakot mora da bide najmalku pola cigla.
Kaminot da se prikluci na odzak koj sto mora da ima presek 15x15cm i visina od minimum 4m i da gi nema ovie nedostatoci:
1 - Vetrobranot ne e dobro izveden i doagja do gu{swe na struenje.
2 - Odzakot e ponizok od rtot na pokrivot ili sosedniot zid sto predizvikuva nepovolno vlijanie na veterot (vrakanje na dimot).
3 - Strano telo ili ispaknuvanje vo odzakot sto predizvikuva smaluvanje na kanalot i losa promaja.
4 - Naslagi na necistotija i smola vo odzakot.
5 - Odzakot e nedovolno iscisten.
6 - Zidot koj gi deli dvata kanala e osteten i propusta.
7 - Vratata na odzakot e loso zatvorena ili ne postoi.
Dokolku na ist odzak se priklucat dve lozista na isto, priklucnite
otvori treba da se razdelat po visina priblizno za 500 mm. Cevkata
ne smee da vleguva vo slobodniot presek na kanalot(6).

Димопроводните цевки (колена) треба да се постават цврсто и да не препуштаат ништо преку споевите и цврсто и непропусно да се поврзат на оџакот. Во текот
на поставувањето на каминот потребно е да се придржувате на националните, европските, како и на локалните прописи за оваа врста на уреди.


HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 11-Sep-2013 at 23:18
јас целото парно го правев сам,и шемата на врзување,и бројот на ребра по соби,и врзување на котелот,пумпи,бољерот,сигурносните елементи- каде,што колку....и многу сум задоволен.пошто одев со бакарни цевки на балконските врати наместо како мајсторите да ги вртам над врата,јас ги положив во иберцокот под паркетот
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.621 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.