![]() |
![]() |
![]() |
Инфраструктурни забелешки (поопшто) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() Posted: 08-Feb-2013 at 23:43 |
|||
прво одма би навел постаро писание апропо странски консултант кое убавo ја опишува поговорката дека не се јаде се што лета, односно дека незначи ако некоја фирма доаѓа од европа дека истата и професионално се однесува или во најлош случај е извикана или преценета
Edited by +Protagorist - 01-Apr-2014 at 11:40 |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
всушност повод за нишкава е написот од фактор за Луј Берже
|
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
ова не е грешка нит промашување туку е просто импровизирана закрпа во дадена ситуација! иако денес имаме и поинпровизирани!
|
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
лани ко од небо долетаа кружни токови наместо клучки по скопските булевари,иако одамна беа тргнале навака,а ваквата закрпа се најавува дека и годинава ќе продолжи,што мислам дека е разбирливо со оглед дека градот за сега и нема доволно средства за некоја особена интервенција освен ако државата не влета и ова да го испегла ко што тоа го прави со Ск'14 но реално тие објекти и споменици се од држававен а не локален карактер,сепак зошто тогаш власта интервенира кај тунелот под плоштад,всушност излегува ако им се сака ил треба тоа го прават а во случај заради тоа некој да ги прозива јасно си имаат оправдување дека тоа е локална работа а евентуално заради добра волја ил соработка можат да дотрчаат :o искрена лубов кловер би рекол се додека не се комплетира примарната патна мрежа во градот ќе трпи собраќајот, бетон вели клучка на секоја поголема раскрница е решението [1][2][3], а градoт иако тргна понив] сепак се пишмани за клучките и извади на маса компромис од типот ни едното ни другото ами третото за кое освен крукче за елка в среде многу многу и не треба инвестиција,плус кога ќе закачат в среде и по некоја реклама дури ќе биде и рентабилно да се има кружен тек на секоја раскрсница,да не го одминеме и безбедносниот момент што возачите мора поартикулирано да се однесуваат во сообраќајот со оглед дека нема потреба од бркање семафори, та дури и сообраќајците се пријатно изненадени од ефектот... сепак кога на сето воа утре ќе се истовари и трамвајот е тогаш мислам дека ќе воочат каде е грешката на ваквата закрпа иако за волја на вистината ние и од готово праиме вересија пример импровизирани ил поткастрени варијанти на клучки [1] а капак и на поткастреното по уште нешто забораено [2] но белки конечно влеговме во новиот милениум па нема ни толку да ни смета за-минатово lol |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
а што испадна со клучката кај јужен булевар дали сеуште е предвидена и со последните измени на гуп-от или и тука ќе се оди со турбо кружен тек,не ми се прелистува нишки нешто денеска а и не сум веќе подолго време во тек со јужната магистрала,па би сакал да чујам дали и колку е грев да се ремети истата! настрана омдерниве импровизирани прекројувања,кои подобро да тераат ко такви него ништо да не се случува,мислам дека како град скопје ќе добие една сосем друга слика кога подземно ќе го асфалтираат,просто париз во мало т.е. ако и јужен булевар отиде под земја (што веќе одамна е во гупот апсолвирано) веќе имаме два тунела во голем ринг а сосе оној под кале и три, единствено збунува моментот како ќе се вкрстат ко капацитет последниве два кај влада за каде повторно треба некој нов кружен тек бидејќи клучоите ги имаат остаено в сеф за подобри времиња,може се чека да секнат кај и да е тоа резервите со нафта па ќе се сврти на две тркала работава за која и навистина нема потреба од клучки :_ |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
онаа кај Нова Македонија,додека таа кај Монопол колку што се сеќавам остана во гуп,во секој случај јасно ми е дека јужен го изместија и добивме само проширен булевар Свети Теодосиј Гологанов па затоа и прашувам сега со последните измени на гупот што стои сеуште клучка или кружен тек!?
|
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
najprvo trgnav da go postiram videovo vo Infrastruktura-opsto no pologicno e da odi tuka ko posoodvetno mesto za ukazuvanje na propustite il greshkite pa i promashumanjata koi mozat da proizlezat od kratkorocni agendi, se nadevam deka sum greska i deka podlaboko e dumano bar preku prostornite planovi i site mozni scenarija koi bi gi snasle istite vo idnina, pr. dokolku se odi na ploven vardar a voedno radi toa i izmestuvanje na prugata po k-10 koja logika od nejzino revitaliziranje po postojnata trasa, ili eventualno dokolku Kina pozasileno ja proturka inicijativata za brz voz megu solun i viena shto pa toa da ne se zeme v predvid ko idna potreba od nova trasa so pogolemi radiusi pa po taa logika i bez pritisok od vardarska dolina da se trasira nova pruga za k10 preku ovcepolieto [1] ajt do togas da se zavrski k8 dobro ke bide bar ke ima i horizontalni perspektivi za ekonomski rast
vo Kenija ke im trebaat deset premieri i vicepremieri da fata cekor so nasiov rast ![]() drug biten problem e shto ne mi se veruva deka nekoj ja sprema i dimenzionira domasnata ekonomija i cel urbanizam ponea za narednite desetletija kriza za nafta, hrana i konstanten ekonomski rast, t.e. ko domino ke pocnat da pagjaat site segmenti shtom pochne i da raste cenata na naftata a ne pa da sekne istata, seto ova e predviduvaat golemite deka ke ne snajde najkasno do 2040-50 ako ne i porano no so obraten efekt dokolku zdrma zdravo nekoja sonceva bura, ta ne ni ginat zaprezni koli mesto kamioni i ralo so dzevgar voloi mesto plugoi na traktori, bar neka izvadat nekoi patenti za krizni uslovi pr. no-til na makedonski nacin za subtropski uslovi ili ultra-eftini carbonski katamarani za vekovno planiraniot ploven vardar patem ne mi zamerajte shto na majtap zvuchat dumive vo kontekst na videovo, nego samo sakam da frlat tro for na ova agendive koi si gi postavuvame, nebare ziveeme vo svet koj ne e pred seopst kolaps i materijalno a za zal i duhovno t.e. vo vreme koga lugjeto go doterale svetov na vakvo daredze |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
videovo upatuva na toa deka drzavnata vlast ima za se prefinet i konsultantski pristat vo proektite, no ko shto reche vicepremierot i ekspertite znaat da bidat demagozi - primerot so turistickata strategija, no i koga toa ne se' neznaat dobro da prepishat - primerot so vodnite zaednici od holandija ko tehnokrstski pristap neadekvaten za ovoj patrijarhalno-liberalen tabiet t.e. lokalniov mentalitet nejse dali i kolku vo prepishuvanjeto bile dobri primer okolu kruznite tokoi ko pojava neznam, no bi trebalo istite polesno da se menadziraat so ogled deka se proturkani na gradsko nivo i ispolirana analiza od TBF mozam da recham deka otkako ja vidov simulacijata na MB za kruzen tok vs raskrsnica malku i olabaviv za reshenievo ko potencijalno promashuvanje, no posredi vo realnosta se i varijabili ko naviki no i standardi jasno deka bez da probavme nemashe da doznaeme www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=448&PID=163635#163635 no eto za sega odzatnavme edna arterija no ima i drugi gradski tromboi koi ke treba da se stopat najverojatno tunelite pod ploshtad ke pomognat vo idnina no bez brza zeleznica od gjorche do tirz i stimulacija za disperzija na naselenie dolz ovaa oska tesko deka Skopje ke go izdrzi soobrakjajniot napliv bar dodeka se eftini naftata i gasot, no tokmu ovaa pretpostavka ko varijabila bi opravdala shto poskoro i LRT od Gjorche do TIRZ i tramvaj sred bulivarite v Skopje, samo prashanje e dali eventualno Kolska bi imala kapacitet da istera nekoja franshiza vo ovoj pravec kako bi ni bile eftini i odrzhuvanjeto i zgolemuvanjeto na vakvite kapaciteti, ta ako doma ne mozeme da se mobilizirame na ovoj plan neznam za koj so ogled deka ne e neshto ko megjunaroden aerodrom i potrebata od svetski opetarot za istiot da zazivee, ona dilemata na Zikov za TAV i logikata na Pesevski za istata Edited by +Protagorist - 09-Mar-2014 at 17:19 |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
posle osum godini interesno e da se vidi deka ne izbledile prvichnite agendi, iako pretpostavuvam i prethodno bile dumani, no duri 2008 zaprzheni znachi ne mi e jasno koj i zoshto bi stavil ko prioritet avtopat i aerodrom vo ovchpolieto mesto vo pelagonija, a za shto ima samo dva argumenta dosega nishto ne se izgradilo vo istochna Makedonija i vtoriot deka krivolak kje moze da go rentame za voeni vezbi na tugji vojski #206 ta mesto pravilno disperzirana i kvantitativno i kvalitativno vozduhoplovna infrastruktura nie se kje ispikame edno doedno, em samite piloti velat deka Pelagonija e idealno reshenie za kargo aerodrom #217 a istochna kje ja vrzea za nego pr. so avtopat preku Prilep, no se razbira pobitno e da bideme voeno-zemjodelski pozicionirani nego samo zemjodelski, moze kje se predomisli TAV na vreme i kje ne udostoi so pologichnata opcija |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
najverojatno dokolku ima koj da i kazhe na vlasta deka analitichki slabo stoime seushte potpirajki se na dosegashnite metodi od simulacii na topo karta i lenjirche, ne deka ne se relevatni ta poslednive vekovi kako se planiralo i gradelo, sepak vo uslovi na seoshta zakana za globalna keiza mora pousrdno da se iskoristat alatkite koi ni se na raspolaganje jasno denes za brzi simulacii, ko vo virtuelen labos, neophodno e da se snabdat i vlastite i institutite t.e. fakultetite so dobri paketi od archgis softverot, koj za sega go ima samo vo katastarot a voedno ne e samo do softverot tuku vpregnuvanje i kvalitetni plagini v nego [1][1][3] siguren sum deka Glaven Prioritet vo infrastrukturata, voopshto urbanizmot, e nadgraduvanje na seopshtiot analogen sistem za analitika, a kako priblizhno perfektno bi se premeruvale strategiite i proektite pred da se trgne na implementacija, glaven problem vo seto ova bi bilo sigurnosta na eden vakov sistem osobeno dokolku e vmrezen kako ne bi se nashle vo pozicija na eventualni dolgorochni sabotazi od deterministite i nivnite klonoi po balkanov, no mozebi tokmu pogolem broj opcii i nivna integriranost bi otvorilo prostor i ovoren sistem so ogled deka vo takov sluchaj bi bilo teshko nekoj da gi izremeti proekciite dokolku im e skapo na vlastite na sekoj kjosh na fakultetite da im ispazarat Archgis togash neka razrabotat so min.za informatika alternativni opcii http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=193&PID=110727#110727 |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
ne deka nema iskluchoci primer TFB i pristapot na KBombol inaku pretpostavuvav kruzhnite tokoi deka se ispolirani na tbf no ni na kraj pamet deka nemalo edukativna kampanja kako istite da se koristat, bar za ova trebalo do kraj da ja isturkaat rabotata - makar bile nakleveteni pak deka taka marketinshki perelo pari, no najverojatno bidejki lokalen muabet pa drzhavata ne vletala da frla kamen i za ova, zatoa chare bi bilo edna drzhavna marketing agencija koja tenderski po peimerot na zooppa.com bi shtancala isplatlivi kampanji i za lokalnata vlast druga pretpostavka od videovo e deka narod sega na pochetok e pretpazliv no potaka sigurno i kje se opushti, a ko takov edinstven dopolnitelen mehanizam osven gumeni barieri megju lenti bi bilo i g.b. na samite lenti onamu kade kje se voochi deka postojat kritichni tochki na prikluchuvanja, ta mesto semafori i pasiven priod na keuzhen tek so lezhechki policajci vozachite samo da bi se usporile pri vleguvanjata, so ova eventualno bi se usporil kaubojskiot tabiet koj bi se javil podocna koga narod kje se sozhivee so tokoite patem sum ja ispushtil poentata od prviot pasus vo prethodniot post - "verojatno vlasta kje reagira" logikata e taa dokolku ima koj da i kazhe, no osven forum negledam drug mediumski prostor za sugestii, a najverojatno bidejki na istiot pretezhno se aktivni entuzijasti ta nit nego ne go esapat, iako imam chustvo deka mozhe nekoj od administrativcite i navistina go chitaat, a shtom se odvazhat da fatat chekor so nekoja reforma sigurno i zhongliraat so nzs-to koe eventualno go izvlekle od tuka kje dojde li den koga, urbanistite kje pokrenat neshto slichno ko ova koga vekje ne se aktiviraat tuka, ili daj napravete im paralelen forum vo koj bi mozele da komentiraat lugje od strukata, onaka lichno da dojde vo idnoto nvo ili redakcijata kako bi se zaclenil, za da ne vi se sluchat i tamu ispolitizirani kjorsokaci, iako i samiov forum i bez nvo-pechat e ekstra forma na gragjansko zdruzhuvanje forma koja im fali na site nvo-a, ajde bar ima potencijal a istiot dodeka ima koj da go shtima ke prodolzhi i da postoi ko dostaten i vaka, forum kade pokraj cel seir mozhe i neshto da se pojasni razjasni i nauchi interesno e deka dosega retko nekoj da frlil somnezh vo i po kvalitetot na domashnoto gradezhnishtvoto ona argumentirano da zakachi nekoja kompanija vo odnos nekoj proekt, no i toa koga e sluchaj ne se baraat prichinite koi dovele do odredena pojava tuku pobiten e akcentot na seirot, ta konstruktivna analiza e za upateni a koga istite se napateni od seirdzii normalno e deka nivniot glas kje zanemi, ajde i patriotski opravdano ![]() Edited by +Protagorist - 10-Apr-2014 at 10:10 |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
patem stranskite firmi slobodno tamanete gi dokolku se nedikvakani ili za toa imate informacii, ta kaj ne pljachkaat taka rechi imajki gi predvid nivnite standardi i marzhi, pa ushte i mutavi se pravat koga kje ja utnat, nekolku primeri se navedeni i vo nishkava ne deka i nashite ne treba da se cheshlaat no so pojke usul, eventualno ako apla zabeguvaat okolu kvalitetot ili finansiskata konstrukcija, no i togash jas bi progledal dokolku takvata informacija ima negativen shpekulativen karakter po kompanijata, iako retki se tolku krupni promashuvanja kaj izveduvachite kolku kaj narachatelite ili revizijata, em jasno deka samo direktno involvirani bi mozhele da se rasvirkaat a toa da razbranuva nekoja kompanija konechno, i mnogu nashi kompanii se ad-a so dominanten stranski kapital vo sopstvenichkata struktura, sepak nivniot kapital se vrti i reinvestira tuka, a ne se izvlekuva nadvor, tuk tamu neshto po dividendi a koi najchesto odat i vo reinvestiranje t.e. investiciski ciklusi na kompanijata, jasno na akcionerite im biten rast na vrednosta na akciite a ne bombonchinja za rodenden |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
seushte me chudi zoshto vo isto vreme so shtipskiot avtopat ne isproektiraa negovo proshiruvanje za paralelna pruga, pa makar i hipotetichki, nebare k10 ne smee da se pomesti podesno ko evropski koridor, ajde i taka e jasno deka kje go bide ova prashanje e samo koga [1] najverojatno kje chekaat na iden investitor vo vardarska dolina bilo energetska ili en.plovna toj da ja pokrie ovaa stavka razbirlivo, fokusot e na k8, no i toj e kratkovid, prosto zoshto dokolku se trasira ekspresen pat okolu ohridsko vo isto vreme da se iscisti prostor i planski i prostorno za pruga okolu ohridsko, koja i taka ja ima vo albanskiot del samo kje nedostasuva grchka spojka za ova i da bidne eko-alternativa za site pa i grcite so ogled deka brzo ohridskite gosti bi mozhele da skoknat do Kostur pa i Solun i obratno vo odnos na samite makedonci... [1] ne deka ova e plukni zalepi muabet no treba bar uspat eksproprijacijata da ja reshat vo od so noviot ohridski ekspresen pat, mozhe voz bi pushtile po stariot ![]() i bez ekspresniot pat i na negovo mesto pruga, ova bi bilo ekstra rasteretuvanje za postojniot regionalen pat, sigurno od tolku nauchni i administrativni institucii, bar uz kafe padnale ovie dumi ko opcija, prashanje e koj mozhel da gi afirmira ili naturi istite potaka na odgovornite, iako do skoro bez k8 ni na hartija ova bilo pusta utopija |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
ova prezentacijava na Ivan ko alternativa za skopski tram mislam dolgo kje se pamti ko revolucionerna, a i skoro ja komentiravme no samo ko transportna opcija [1] bez krovov i multimodot na zhicharava sepak me iznenadi dofrlanjevo na Janko za muabetot na Koce deka vo gradot se razgleduvala ko potencijalna i opcija za LRT po kej koja opcija od poodamna se vrti no najverojatno vijalto podocna so studijata gi popishmani, nejse shto i da turkaat ekonomski nema da bide isplatlivo, osven ako ne odat so ednonasochen tram ko shto predlagam gore, a shto e logichen izbor so ogled tesnite grla dolzh cel grad nastrana ekonomskiot i prostorniot moment, za da se reshi slevanjeto od kraevite na gradot kon centar vakviot ednonasochen tram bi naprail vrstuvanje negde kaj poshta t.e. trasata bi oformila osumka [1 » sandanski-centar-ilindenska uturn kon partizanska-vmro-asnom i depo « em beskonechna simbolika od trasa so bulevarski nanizheni osloboditelni vibracii ![]() inaku vakov ropeway sistem e dobar za planinski mesta kade e skapo da se probiva pruga, da bea tro kurnazi nashive mozhe kje izvadea vo sorabotka so kinezite i kombinirana pruga so zheleznica no i kombinirani kompozicii za k8 so shto zashtedata bi oshla vo vakov unikaten LRT sistem, koj sepak ne e pandan ni na tramot a ne pa zheleznicata no so ogled deka k8 i taka kje ima pretezhno patnichki soobrakjaj em dokolku se zeme navisti vo obzir deka deset pati e poeftina opcija gondola od tram, togash seto ova ima nekoja logika Edited by +Protagorist - 27-Mar-2014 at 00:00 |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
shto veli choekov koga ni za prototip avtoto ne zastanale zad nego pa za ova! interesno ona za plochkite shto govori bi bilo naskoro i eftino i dostapno [1] inaku afirmativno se govori za urbanive gondoli [1] a istite se idealni i za podvizhen marketing vo forma na visechki baneri po okolu i pod samite gondoli, ushte na seto ova da iateraat domashni gondoli vo kolska ko shto predlaga Ivan i eto ga flying-tram made in macedonia Edited by +Protagorist - 27-Mar-2014 at 00:37 |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|||
Интересен концепт иако би рекол скап за изградба , он може да тврди дека е ефтин но тие фотоволтаични панели чинат премногу ,а кога ќе ги додадеме сите останати потреби и инфраструктурни зафати околу изградба на вакво нешто во Скопје тогаш сумата е горе доле слична на км должен. Добра работа е што тие фотоволтаични панели ќе произведуваат струја но и тука има проблем ,тоа е само во лето ,а во зимо кај нас со маглите тешко дека ќе произведе доволно струја за себе а не пак за да се продава таа енергија на берза.
Ваква идеја требало да пласира на некој меѓународен конкурс и намената да не му биде за во Скопје туку можеби Дубаи и човеков би бил многу ценет и признат во странство како генијалец. Како и да е браво за замислата и лично јас кога би размислувал за вакво нешто во Скопје тогаш би размислувал на тоа овој начин на транспортирање во голема мера да го замени автобускиот транспорт наместо само да го надополни. |
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
ova e korisno reshenie za mesta kade ima rizik od potop ko Holandija primer, a za kaj nas mozhe da se koristi edinstveno vo turistichko-panoramski celi, iako se dodeka ne e vo privatni race od vakov prevoz do vrv na Vodno korist najvekje kje imaat skopjani inaku maksimum shto bi mozhelo da vidime od ropeway v Skopje e raspon od Kale do Vodno [1] pod pretpostavka deka vo slednata faza ko pochetna stanica bi bil krajot na vodnjanska [2] evo i tro fantastichno nzs, eventualno dokolku odat so privaten investitor mozhe vakvata trasa od kale da ja prodolzhat preku bitpazar i krnjevo do mrtv, ta bi se dobilo simbolichna konekcija megju televizija i telekomunikaciskata kula predvidena za na vrvot, namesto postojnata konekcija megju Krstot i teoloshki fakultet, ta neli denes teve-to (teleto) e pogolem avtoritet za (pa i gazda na) pogolemiot del od populacijata [3] iako dokolku (sovesno ili svesno) ne zakachi edna pouba solarna bura kje mu izbroime brzo vekot i na internetot pokraj nego, a osven elektronika vo takov sluchaj sledstveno bi riknala i energetskata mrezha ta dolgorochno vakvata simbolika jas ushte odnapred bi ja shkrtnal ko fantastichen kjorsokak, osven ako na race ne gi vrtat toa jazhinjata ![]() |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
|||
gledam usloveni od ebor za hec boshkov most se pravi eko studija, shto e ok, no me interesira dali i dosega terale po ovoj arsin nadleznite koga terale so proektite i kolku takviot eko aber bil faktor vo istite, lichno znam deka so krevanjeto na matka2 odnosno branata na kozjak se promeni cela mikroklima vo skopskiot region, ta nastrana prirodnite struenja sto se prekinati i so m1 i so m2 potoa ta sega i celo ona isparuvanje od ezeroto ima dopolnitelen kabaet na skopskite ekstremi, koi ne deka gi nemalo porano no ko shto veli Gjoko ako sklet e isushuvanje na pelagonskite blata togaj toa e sluchaj za skopskiot region i so isushuvanjeto na katlanovsko blato, no osven komercite mislam mikroklimata ne videla zijan od zaminatite blata
sepak ova branive mnogu shto remetat istoto e i so Strezevo v Bitola a najverojatno i so Mavrovo v Kichevo iako za se moze da se najde zakrpa dokolku istata i pochne da se bara ako voopshto nekoja studija i go locirala problemot so remetenje na mikroklimata prethodno il naknadno, kako velat ako e za arno da zamizi choek na edno oko no ako od arnoto trpi narod zdravo greota e da se pravat nadleznite kjori sosila, ta zosto e to ministerstvoto za zivotna okolina, zosto e dem i site ekoloshki zdruzenija, zosto imame toa institutot i fakultetot za geografija, ajde ako e za uteha globalno nikoj ne go boli uvo za slichni nusefekti a ne pa lokalno, normalno site i se bidna kolateralka na mamonizmot t.e. ekonomskiot rast ko zivotna paradigma |
||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||
![]() |
||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Online Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|||
За Бошков мост се прати движењето на рисот.Разговарав со луѓе од ловното друштво и ми кажаа дека рисот никогаш не ја менува трасата на движење.Секогаш поминува по една иста патека.
Е сега некој треба да го прати рисот,и неговата патека да не се вкрстува со некој инфраструктурен објект од хец-от. Најголеми влијанија браните имаат врз природното струење на воздухот.Кога студирав се чудев како во СКопје има толку магла, а кога ќе си дојдев во Кичево немаше ни м од магла.Во меѓувреме се изгради Козјак,и сега ние во Кичево имаме магла повеќе од Скопје. дали е ова поврзано-незнам |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |