![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Борис Трајковски (Првомајска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 26> |
Author | |
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Незнам зашто ама од сликите ми изгледа како со 2 ленти а не 4 ...
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Па технички кај бензинската се 3 ленти, па се преминува во 2 затоа така изгледа дека таму е сликано.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Буквално цел ден се работеше денес на улицата (19:00+) значи за многу кратко време конечно ќе ја завршат.
Дали некој знае што би било следна фаза (без оглед на тоа за кога ја планираат)? Дали тоа би било до првиот влез на Охис или пак до семафорите кај Пинтија? |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Во третата фаза (ако бидат 3 како што се најавуваше) би требало да се продолжи се до Драчево (макар што мислам дека ова нема да се случи во блиска иднина ...)
Edited by vlatko.mk - 22-Apr-2013 at 01:13 |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Технички гледано, мислам дека од одредена точка булеварот повеќе не се води како таков, бидејќи излегува од ГУП и се води како регионален пат, па тука треба да помогне и Агенцијата за државни патишта. Инаку, тие повеќе си сакаат на поситни делчиња, само погледнете ја Илинденска.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Не, нема теорија да оди цела фаза комплет до Драчево, тоа се околу 3.800 метри, премногу е.
Една фаза во речникот на градоначалникот е околу 600-1300 метри, барем според досегашното искуство (изминатите 4 години). Па затоа гледам дека најлогично за следната фаза (пролет 2014 претпоставувам) би можела да биде оваа точка до самата улица десно која е на околу 960 метри, што е прифатлива должина. Или пак до семафорите кај Пинтија кои се на 1.800 метри (сепак мислам дека ова е премногу) Првата опција можеби е и подобра со оглед на тоа што сметам дека има далеку поприоритетни делници во Скопје одколку булевар до Драчево. Edited by alexsend - 22-Apr-2013 at 14:29 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Мислам дека во следниов период вниманието на оваа улица треба да се насочи кон 2 работи:
1. Решавање на тесното грло кај Лукоил 2. Подобрување на проточноста во шпицот - решавање на проблемот со паркирани возила долж трасата и ревизија на крстосниците односно семафорите Делот кој е сеуште со 2-3 ленти ![]() Edited by vlatko.mk - 22-Apr-2013 at 23:04 |
|
![]() |
|
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
На неколку места на булеварот има некои решенија што мислам дека се релативно небезбедни.
На пример, во насока од Центар кон Драчево сртување во лево (исклучување од булеварот) кон улицата Петар Дељан. Семафорот покажува црвено светло. Дополнително зелено светло е вклучено за право. Не е ли небезбедно тоа што во левата лента возилата се застанати на семафорот, додека од десна страна (!) се претекнати од возила кои се движат со голема брзина во насока кон Драчево? ![]() Идентична ситуација е и на семафорите кај поранешната фабрика Цветан Димов, во насока од Драчево кон Центар. Ако има некој сообраќаен инженер, го молам да пише мислење за ваквите сообраќајни решенија. Нели треба (мора?) да има посебна лента за исклучување/вртење во лево, наместо да се собираат возила на лентата која води право? Проблематично е што на проточен/фреквентен булевар, во лента за право одеднаш има колона возила која не се движи. Edited by tonikostov - 25-Apr-2013 at 09:18 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Исто вакво решение има и на Илинденска, на само едно место (крстосницата кај бараките на Град Скопје, во правец кон центар). Иако решението е практично и всушност многупати сум имал полза од него поминувајќи по Илинденска, и јас се прашувам околу безбедносниот аспект. Доколку е по некој интернационални стандарди, тогаш океј. Но не ми текнува да сум го видел применето некаде претходно или во друга држава, па оставам простор дека е нов „изум“ на некој наш нестручен дебелоглавец, или можеби воопшто ненадлежен „сезнајко“ со власт. Во тој случај значи дека решението не е поткрепено со никаква суштинска анализа за безбедноста, па колку и да е практично, би било најдобро да се укине. И јас би сакал да чујам мислење од компетентен сообраќаен инженер кој би ја расчистил дилемава. |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Ако добро разбрав ,тогаш истото решение го има и на Теодосиј Гологанов.
|
|
![]() |
|
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
Точно, го има и на Теодосиј Гологанов кога се исклучуваш кон цветен пазар.
![]() Но, исклучувањето кон Капиштец (Гологанов-Рузвелтова) е добро решено, семафоризирана раскрсница со посебна сообраќајна лента: ![]() Исклучувањето кон McDonald's е исто така добро решено со посебна сообраќајна лента (и повторно семафоризирана раскрсница): ![]() Но, во близина на поранешна Алумина, повторно истото релативно небезбедно решение (особено поради тоа што се наоѓа на некои 150 метри по семафор...) ![]() Како што можам да приметам, на Теодосиј Гологанов воглавно онаму каде што има семафор (освен првата ситуација), ставена е посебна лента за вртење кон лево. Онаму каде што нема семафор, од истата лента што води право е дозволено свртување во лево. За разлика од ова решение, на Првомајска (Борис Трајковски) и онаму каде има поставено семафор (за жал, секаде има семафори кои за уште поголема жал не се синхронизирани во зелен бран) нема посебна лента за исклучување/вртење во лево. Според мене, ова е пропуст - едноставно не ми изгледа правилно. Edited by tonikostov - 26-Apr-2013 at 08:29 |
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Семафорите - оние новите кои се поставени при проширувањето се комплетно промашување - она што се доби со проширувањето се изгуби со нив и со паркираните возила по трасата.
Не разбирам која е логиката целиот булевар да биде сопиран и да се прават колони од неколку стотици метри (во штицот) за улички од кои излегуваат максумиум 2-3 автомобили или најчесто ниту еден. Од овој тип се семафорите кај фабриката Цвентан Димов и оние кај коњаникот. |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Откако го пуштија во употреба, по булеварот имам возено десетици пати и тоа со вклучување преку бул. Србија, ул. Сава Ковачевиќ и ул. Народни Херои. Од каде и колку и брзо да возам, 3/4 од семафорите задолжително ги фаќам на црвено. Иако возењето по булеварот за мојата најчеста рута претставува најкраткиот пат, повеќе не возам по него, туку по ул. Димо Хаџи Димов. Кога се возам со такси, самите шофери ми предлагаат да одиме по оваа улица, а разговорот за нелогичноста на семафорите на бул. Првомајска е неизбежен и најчесто покренат од таксистите. Се потрошија 3,5 милиони евра за да се обезбеди подобар проток, а добивме дополнителен застој и фрустрации.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Го имам увидено овој проблем и сум размислувал како да се реши, но ако зелениот бран е наштелуван за возилата што се движат по Првомајска, тогаш природно се налетува на црвено ако човек се вклучува од Сава Ковачевиќ на пример. Конкретно секогаш се заглавува на семафорот кај „војводата на коњ“. Семафотор после него најчесто се проаѓа бидејќи десната летна е проточна. Иако е проблем и иритира, не гледам како би се решил тука проблемот за сите да се задоволни. |
|
![]() |
|
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
од семафорот кај општината до семафорот кај коњаникот треба да возиш со максимум 40км на час за да избегнеш црвено светло на семафорот кај коњаникот.
обратно, тргнуваш на зелено од кај коњаникот и возиш 40 и нешто за да го фатиш семафорот кај општината на зелено. ова по мене не е зален бран. да не ја спомнувам глупата програма на семафорите кај коњаникот. Или е проточно во едната насока или во другата. Никогаш не се проточни двете насоки истовремено. Зошто? Па затоа што можеби ќе се погоди една или две коли што ќе свртат во лево кон Есенинова. Трагедии! Проекѕот е правен во канцеларија без било какво снимање на ситуацијата на терен. |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
За семафорите кај Алфа банка навистина немам коментар. Во уличката дали влегуваат/излегуваат 20 коли дневно, а времетраењето е мислиш се работи за проточна улица, на која има врвулица од сообраќај.
|
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
токму на тоа место можеби состојбата најубаво ќе се решеше со кружен тек наместо крстосница - и што е најважно пак ќе имаа простор каде да го постават коњаникот
![]() |
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Денес имав прилика да поминам и можам да кажам дека на прв поглед добро е завршена работата
![]() 01.05.2013, 15:09 Пуштена во употреба втората делница од „Борис Трајковски“ Завршија зафатите за реконструкцијата на втората фаза од булеварот „Борис Трајковски“ (бивша „Првомајска“) во општина Кисела Вода. Од денеска и официјално беше пуштен потегот од крстосницата со булеварот „Србија“ до влезот во поранешната фабрика „Стакларница“. Делницата е долга 1.126 метри, а проширувањето и реконструкцијата значеше и поставување нова атмосферска канализација, осветлување и тротоари. „На новиот булевар од десната страна на коловозот е изграден тротоар покриен со бекатон плочки во ширина од 2 метри, а од левата страна на коловозот е изграден тротоар со велосипедска патека со ширина од 4 метри“, изјави градоначалникот Коце Трајановски на денешното пуштање на делот од „Борис Трајковски“. Градските власти во ланскиот октомври официјално ја отвори за сообраќај првата дел, кој се градеше на потегот од Рампа до крстосницата со улицата „Народни херои“ во должина од 1.380 метри. Со проширувањето постојната тесна улица се трансформираше во булевар со четири коловозни ленти, широки по 3,5 метри. (Б.Ш.) http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=2770A9DD7B1DE9438615E1994FEF68B7 ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
Супер е направено, единствената забелешка ми е за семафорите.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |