Булевар Борис Трајковски (Првомајска) |
Post Reply | Page <1 2021222324 25> |
Author | |
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #421 Posted: 01-May-2013 at 23:22 |
Ова ниту на мене не ми е јасно...
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #422 Posted: 02-May-2013 at 00:15 |
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #423 Posted: 02-May-2013 at 10:45 |
Кога се прават вакви тешки глупости на наједноставните проекти кои градот ги реализира, што останува за оние другите од типот на Јужен Булевар, Крушевска Република и слично?
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #424 Posted: 02-May-2013 at 15:51 |
Доколку немаа(т) намера наскоро да продолжат со проширување кон Драчево, јас не гледам никаков проблем во решението. Едноставно ова е точката каде што сообраќајницата се проширува, но воедно таму има и бензинска пумпа, па полниот профил на булеварот почнува после бензинската, а пред нејзе има само кратка лента за исклучување, што не гледам зошто би пречело.
Но како што кажав, проблемот ќе настане кога ќе треба да се продолжи со проширување кон Драчево. Тогаш ќе треба островчето да се отстрани, а уличното осветлување да се помести. Со тоа се наметнува прашањето дали ова е уште еден пример на кусогледо и неодговорно планирање, или свесно е вака направено затоа што проширување на булеварот кон Драчево во наредните години не е во план? |
|
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #425 Posted: 03-May-2013 at 12:35 |
Со оглед на тоа дека при кампањата градоначалникот на Скопје ја потенцираше само втората фаза веројатно понатамошното проширување не е во план за блиска иднина. Моја претпоставка е дека само ќе го обноват асфалтот за делот кој остана нереконструиран ...
Edited by vlatko.mk - 03-May-2013 at 12:35 |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #426 Posted: 03-May-2013 at 17:42 |
Без разлика дали ќе прошируваат или не понатаму во блиска иднина ова им е многу глупаво решено. Има место и за пешачки и не пречи на бензинската...не ми е јасно зошто вака
А доколку прошируваат кога и да е ова ќе мора да се санира |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #427 Posted: 07-May-2013 at 15:45 |
Сега е ред на критики:
Левата лента во правец накај Пинтија од почеток (семафорите) па до крај (бензинската) е лошо изведен, не научија овие како се асфалтира и после толку работење изминативе години. Возиш 60, а автомобилот буквално потскокнува... Истото се случува и во правец накај Кисела вода, лева лента од вторите шини па до крај (семафорите Усје). Истово беше случај и на бул.Србија Edited by alexsend - 07-May-2013 at 15:46 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
tonikostov
Senior Member Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
Quote Reply #428 Posted: 10-May-2013 at 08:33 |
За Велигден имав прилика да го извозам новиот дел од булеварот Борис Трајковски. Еден збор: катастрофа! Асфалтот е толку нерамен што е просто несфатливо за булевар кој е штотуку пуштен во употреба.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #429 Posted: 11-Jun-2013 at 15:54 |
Вака изгледаше денес првомајска (делот каде не е сеуште проширен, веднаш после бензинската до каде завршуваат 4-те ленти) |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #430 Posted: 18-Jul-2013 at 10:06 |
Вакви сељачишта се секојдневна слика на Првомајска!
Штета што не стигнав порано да го сликнам да се фати и таблицата. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #431 Posted: 22-Jul-2013 at 18:43 |
Aleks,сликата ти ја `дрпнале` од За Се
ФОТО: Како се вози на Првомајска во Скопје ! ОД ТЕРЕН, ПРОБЛЕМИ | 22.07.2013, 19:01 Пред некое време ја проширија Првомајска во Скопје, по што од двете страни доби две нови ленти. Но џабе е и десет нови ленти да стават, пак ќе има такви кои ќе возат во спротивен правец Погледнете http://zase.mk/foto-kako-se-vozi-na-prvomajska-vo-skopje/ |
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #432 Posted: 03-Sep-2013 at 08:08 |
Датум: 02.09.2013, 16:33
ГРАДОТ СО ОПЦИЈА ЗА ПОМАЛИ ТРОШОЦИ Булеварот Борис Трајковски ќе земе дел од ОХИС Во процес на изработка е проектот за изведба на третата фаза од проширувањето на булеварот Борис Трајковски (поранешна Првомајска), овој пат од фабриката ОХИС, па с` до населба Пинтија, рече градоначалникот Kоце Трајановски на последната седница на Советот на Скопје, запрашан за кога е планиран почетокот на овој зафат. Делницата, предмет на проширување, ќе добие плус две ленти во должина од два километра. Трајановски на седницата, на која на дневен ред беа советнички прашања, информира дека во моментов прават проекции дали и колку ќе се навлезе во приватни имоти, односно дали е потребно нечие обесштетување. Улицата треба да се прошири за сметка на десната страна каде што се наоѓа таканаречената индустриска зона. Доколку проектот покаже дека се навлегува во приватни имоти, тогаш улицата, најверојатно, ќе се прошири за сметка на левата страна. - Во тој случај ќе ја користиме страната на фабриката ОХИС. Имаме согласност од Владата, при што договоривме дел од земјиштето да не влезе во тендерската постапка за продажба на фабриката. На тој начин Градот ќе нема и финансиски издатоци - рече градоначалникот уште еднаш потенцирајќи ја важноста на овој зафат. Според него, станува збор за важна артерија меѓу приградските населби и градот -Драчево, Студеничани, Зелениково, Батинци и други. С` на с`, оваа сообраќајница опслужува приближно 150.000 жители, а изградбата на две нови ленти е од исклучително значење за растоварување на досегашниот сообраќај. Оваа улица долго време беше тесно грло, а проточноста - мислена именка. Во својата предизборна кампања Трајановски најави дека за оваа намена предвидени се околу 120 милиони денари. Првите две фази, кои се одвиваа лани и преклани, опфатија реконструкција и проширување на улицата во булевар во два наврата. Првата фаза се одвиваше од Рампа до Расадник, во должина од 1,3 километар, а потоа се продолжи на друга делница - од булевар Србија, па с` до стакларница. Освен нови коловозни ленти, за пешаците беа изградени и тротоари, а за велосипедистите - патеки, нешто што претходно го немаше. Меѓу другото, беше изведен и поширок профил на атмосферска канализација во должина од 1,1 километар. Целосно беше реконструиран и мостот над Усјански канал. Изведбата чинеше четири милиони евра, пари обезбедени од Европската банка за обнова и развој и средства од буџетот на Град Скопје. Јорданка Ивановска |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #433 Posted: 03-Sep-2013 at 12:03 |
Ова е дефинитивно најпаметно решение, и така имотот на ОХИС е мамутски, а соработката меѓу Владата и Градот Скопје знаеме каква е па проблеми нема да има воопшто.
Само сум видно изненаден за должината на следната фаза, 2км би било рекорд за Градот во изминативе години. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
najdobro
Newbiе Joined: 05-Sep-2013 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #434 Posted: 05-Sep-2013 at 11:28 |
на сегашната улица има многу влезови и излези
најдобро е да се изведе нова траса која ќе поминува низ локацијата на охис позади објектите на прототип, бујото и другите кои се северно од постоечката улица и ќе се вклуќи точно во правец со улицата кај населба драчево треба нов мост на маркова река и одкуп на ѕемјоделско земјиште од локации кои наеднаш ќе излезат на нова улица така ќе се избегне тешкиот сообраќај (товарни возила кои доставуваат материјали, бетономешалки од батинци и ...)кој создава проблеми замисли товарно возило на булевар со четири лоенти кое застанато и чека да прегази две полни раделни линии и две ленти за движење за да влезе во локација |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15235 |
Quote Reply #435 Posted: 28-Jan-2014 at 08:41 |
KРУЖЕН ТЕК ВО ДРАЧЕВО
Во населба Драчево, пред мостот на Маркова Река, во иднина сообраќајот ќе биде регулиран со кружен тек. Изработката на идеен и основен проект за инфраструктура на улицата Борис Трајковски, на потегот од стакларницата до мостот, со вклучена ревизија, ќе го работи „Геинг Kребс унд Kифер интернешнл“. Град Скопје со нив склучи договор во висина од 5,6 милиони денари. Станува збор за изведба на третата фаза од проектот за реконструкција и за проширување на улицата Борис Трајковски, која од Kисела Вода со стакларницата во изминативе години беше оформена како булевар. http://dnevnik.mk/?ItemID=ED26BFCC8196DB49BA1B3159F08C815F |
|
За сè има вторпат
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #436 Posted: 13-Oct-2014 at 16:53 |
Темава малку ја заборавивме...но изгледа дека и од Град Скопје ја заборавија...
Проширувањето во прв план до Пинтија па понатаму и до Драчево како и кружниот тек на влезот од Драчево не се споменуваат подолг период. |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #437 Posted: 22-Jan-2015 at 19:47 |
Ми дојде до рака некој постар проект за дел пред Пинтија каде поминува булеваров.
Еве како до 2007ма бил замислен истиот. Две ленти, средишно зеленило + помошна сообраќајница за фирмите. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply #438 Posted: 12-May-2015 at 13:51 |
ГРАДОТ СКОПЈЕ ЌЕ СЕ ЗАДОЛЖИ СО 4 МИЛИОНИ ЕВРА
Во Градот очекуваат до јули да завршат тендерските постапки и од септември да почнат градежните активности Градот Скопје ќе се задолжи со кредит за реконструкција на булеварот Борис Трајковски на потегот од влезот во фабриката "Стаклара" до населбата Пинтија. Ваква одлука на последната седница донесе Советот на Град Скопје. Кредитот од 258.300.000 денари ќе се обезбеди од домашни банки со склучување на Договор за подзаем со Министерството за финансии во рамки на средствата обезбедени со Проектот за подобрување на општинските услуги финансиран со заем од Меѓународната банка за обнова и развој - Светска банка. Според Предраг Трпевски од СДСМ ова задолжување е непотребно бидејќи парите на градот се трошат нерационално. "Станува збор за една многу битна сообраќајница и ние не сме против изградбата на овој булевар. Но, ние како советници од опозицијата сметаме дека средствата во градот Скопје се трошат нерационално, за фасади, тркала и врби. Во буџетот има многу трошоци кои не се продуктивни и ако ги собереме сите ситни трошоци ќе собереме една поголема сума за да не дозволиме ново задолжување", рече Предраг Трпевски од СДСМ. Градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски пак рече дека задолжувањето е важно за да може да се направат сите планирани проекти. "Ниту фасадите ги финансираме, ниту тркалото, ниту врбите, тие пари се добиени од Владата и не можеме да ги пренамениме. Ние располагаме со нашите пари и ние можеме да го направиме овој булевар без кредит, но што правиме со другите булевари, затоа секој си планира, од мои пари можеме толку, од кредит ќе земам олку и ќе се завршат сите работи, а вакви кредити како овој со каматна стапка под 1 отсто ги посакува секоја општина", истакна Трајановски. Трајановски очекува до јули годинава да завршат тендерските постапки и од септември да започнат градежните активности. Претходно Булеварот беше реконструиран на потегот од Стара рампа до фабриката "Стаклара". Вкупна вредност на инвестицијата изнесува 317.366.110 денари од кои 258.300.000 денари ќе се обезбедат преку заем, а останатиот износ од 59.066.110 денари од буџетот на Град Скопје. http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=B5CF98B166347243A81D674E15357C7B |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #439 Posted: 07-Dec-2015 at 18:03 |
Конечно за десетина дена започнува проширувањето на Првомајска/Борис Трајковски од стаклара до влезот на Пинтија
-Вкупно 4 ленти во должина од 2.000м (значи 2 нови) -Вредност 3,7 милиони евра -Време на реализација 18 месеци (можеле они и за 9) http://kurir.mk/republika/skopje/potpishan-dogovor-za-realizatsija-na-tretata-faza-od-boris-trajkovski/ |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
paneporfavor
Newbiе Joined: 22-Apr-2011 Location: MK Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #440 Posted: 12-Dec-2015 at 23:55 |
Ги откупија имотите покрај патот или го поместија кон имотот на ОХИС? Би требало да размислат и за комплетирање на тесните грла што останаа во првата фаза.
|
|
Post Reply | Page <1 2021222324 25> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |