build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 23-May-2013 at 12:08
Овче Поле


ovce pole 01 by Butterfly Tea, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 24-May-2013 at 16:38
Теово. Инаку старата зграда од жел. станица беше руинирана кога се враќав од Богомила на 4 мај, а ова куќарче е замена за истата.


661234 by KevT1962, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 24-May-2013 at 17:51
Originally posted by Џоле

Теово. Инаку старата зграда од жел. станица беше руинирана кога се враќав од Богомила на 4 мај, а ова куќарче е замена за истата.



Всушност беше поместена железничката станица, ако примети има големо растојание помеѓу сегашната станица и поранешната каде се наоѓа руинираниот објект, кој е сличен како сите станици на оваа делница. Преместувањето на станицата беше направено по барање на селаните, бидејќи вака возот им застанува скоро во самото село. Не ми текнува баш кој временски период, но има над 5 години од кога е направена оваа промена.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 24-May-2013 at 18:24
Не го знаев овој податок. Фала за информацијата.
За сè има вторпат
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 08-Jun-2013 at 20:57
Железничка станица во Скопје стана руина



Искршени столчиња, ишарани ѕидови, тоалети што се распаѓаат. Грда е сликата на новата железничка станица, некогаш гордост на градот Скопје. Наместо река од луѓе кои брзаат кон пероните, морничавата тишина владее уште од самиот влез на станицата.

Некогаш белите ѕидови, сега се сиви, плочките се искршени, времето е застанато во минатиот век. Горе на пероните едвај опстојуваат неколку искршени клупи на кои стои марката „Словенија шпорт - опрема “.

Од неколкуте билетарници, работи само една. 10 денари се плаќа за тоалет кој лесно може да се пронајде поради смрдеата која што се шири од него. Скопјани коментираат, некогаш имаа со што да се пофалат, добијаа супермодерен објект единствен во Југославија. Сега, велат тие страшно е она што се случува со железничката станица во Скопје.

Најави за нејзино реновирање има. Треба да се направи проект , станицата според најавите ќе ќе мора да стане пристапна за инвалидизираните лица, лифтовите ќе треба да проработат, ќе се поправа и осветлувањето, а треба да се интервенита и на пероните. Најави има, но засега на терен не се почнати никакви активности.

Новата железничка станица во Скопје е пуштена во употреба на 27 јули 1981 година. Од тогаш, па се до денеска, не е направена нокаква поголем интервенција.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 22-Jun-2013 at 10:42
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 22-Jun-2013 at 11:25
Многу е атрактивна железничката треба да се фафат за работа и да направат серизна реконструкција а не да се играт реконструкција со 1,9 милиони евра кои не се доволни само шините да се сменат. 
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 27-Jun-2013 at 18:53
Тетово


Stacioni i trenave ne Tetove by nafibexheti, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 28-Jun-2013 at 10:21
Штета што не направив фото од оваа станица, објектов е еден од поруинираните на ниво на цела држава. Еве и тука еден апел до општините, пола милион до милион денари од општинската каса нема да ви ги урне вашите бизниси, но многу ќе значи за основна поправка на железничките станици.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 04-Jul-2013 at 11:55
После 33 години ќе се реконструира железничката станица во Скопје

Тендерот и тендерската процедура за изведување на градежните работи за рехабилитација и надоградување на Железничката станица во Скопје се објавени денеска.

minister-zt-500

Целосната постапка за избор на изведувач ќе биде согласно правилата на Европската Унија и се очекува во период од околу 7 месеци да заврши постапката за избор на изведувач по што ќе може да започне и физичката реализација за рехабилитација на Железничката станица во Скопје.

Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески информираше дека финансиските средства за реализација на овој проект изнесуваат околу 2, 5 милиони евра и оти истите во висина од 85 проценти се обезбедени со помош на Европската Унија, односно преку ИПА фондовите.

-Реконструкцијата ќе настане по цели 33 години. Значи од 80-тите години кога е изградена оваа железничка станица воопшто нема извршено реконструкција, рече Јанакиески и додаде дека јавниот повик трае до 3 ти септември и изрази очекување дека до крајот на годината или на почетокот од следната ќе има избрано и градежна компанија која ќе започне со градежните работи.

Согласно Повикот градежните работи треба да завршат во рок од 12 месеци, што значи дека во 2015 та согласно плановите проектот треба да биде завршен.

Министерот информираше дека веќе се изготвени и проектите за останатите 10 железнички станици кои што се наоѓаат на Коридор 10 и оти во текот на наредниот месец во соработка со ЈП Инфраструктура документите ќе бидат доставени до Европската Комисија.

Железничката станица етажно е составена од приземје, мезанин и платформско ниво и во секој дел ќе се изврши соодветно рехабилитирање.

Перонската платформа ќе биде подигната со цел да се задоволат европските стандарди ид областа на перонските платформи на конвенционалните железнички мрежи. Ќе се постават два нови лифта од челична носива конструкција за дирекна комуникација меѓу приземјето и горната перонска платформа.

zz%20stanica%20platforma-500

Исто така, покрај конструктивните зафати ќе бидат превземени и зафати за реновирање на внатрешноста на железничката станица.

Со цел обезбедување на информации за патниците во железничката станица ќе биде воведен Патнички информациски систем, кој ќе претставува интегрално решение за обезбедување навремени информации до патниците кои се однесуваат на нивното патување.

ИСто така, во насока на подобрување на енергетската ефикасност на станицата предвидено е инсталирање на фотонапонски систем (соларни поанели) на покривот на платформата составен од 4 стринга. Овие панели ќе произведуваат електрична струја за потребите на железничката станица.

Главната цел за реализација на овој проект е Скопје да добие модерна, реновирана железничка станица која ќе ги задоволи и естетските и безбедносните потреби на патниците во Македонија, а паралелно со тоа да се подигне атрактивноста на превозот со железница.


http://kurir.mk/makedonija/vesti/122087-Posle-33-godini-ke-se-rekonstruira-zeleznickata-stanica-vo-Skopje



Edited by Danielbtmk - 04-Jul-2013 at 11:56
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 04-Jul-2013 at 18:55
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 04-Jul-2013 at 18:56
Ѓорче Петров



Автор: Марио Шаревски. За поголема слика кликнете на линкот http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=171&with_photo_id=86235702&order=date_desc&user=4632885

Edited by Џоле - 04-Jul-2013 at 18:56
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 04-Jul-2013 at 18:57
Радуша



Автор: Марио Шаревски. За поголема слика кликнете на линкот http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=173&with_photo_id=86235671&order=date_desc&user=4632885
За сè има вторпат
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 04-Jul-2013 at 19:06
Ц, ц, ц ова ли се бре железнички станици?
Не во се чини сумата од 2,5 милиони евра крајно недоволна за добра реновација на толкав објект? Пишува дека ќе бидат монтирани и два лифта, а што станува со ескалаторите?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 06-Jul-2013 at 21:51
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0"> < ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0">  Железничка станица во Виндхук:



Железничка станица во Мапуто:


Железничка станица во Антананариво:



Железничка станица во Улан Батор:
File:Ulan%20Bator%20railway%20station%202008%201.JPG


Железничка станица во Пном Пен:
File:Railway%20Station%20-%20Phnom%20Penh.JPG

Железничка станица во Астана:


Железничка станица во Ташкент:



Железничка станица во Aшхабад:


Железничка станица во Ереван:


Железничка станица во Mинск:




Што ќе речат  партиските полтрончиња и новинарчиња на овие фотографии? Или и натаму ќе не убедуваат дека нашите станици што личат на полски вециња се подобри?

Edited by phenomenon - 06-Jul-2013 at 21:53
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 07-Jul-2013 at 01:04
Ајде доста со глупости. Што споредуваш стил од советскиот сојуз со нашиов транспортен центар како стил? Ако се реновира како што треба и доликува железничката и те како ќе остане еден монумент за Скопје.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 07-Jul-2013 at 10:09
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0">
Originally posted by Supervisor

Ајде доста со глупости. Што споредуваш стил од советскиот сојуз со нашиов транспортен центар како стил? Ако се реновира како што треба и доликува железничката и те како ќе остане еден монумент за Скопје.


Потполно си во право. Ќе се реновира како што треба и доликува со 2.5 милиони евра. Извини што не ти поверував.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Шпер View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2009
Location: Струмица
Online Status: Offline
Posts: 310
  Quote Шпер Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 07-Jul-2013 at 11:12
Знаете ли на која железничка станица се снимени сцените од филмот Трето полувреме?
Мислам дека е во Овчеполијата некаде, како имитација за старата скопска железничка...






Edited by Шпер - 07-Jul-2013 at 11:24
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 07-Jul-2013 at 11:26
Originally posted by Шпер

Знаете ли на која железничка станица се снимени сцените од филмот Трето полувреме?
Мислам дека е во Овчеполијата некаде, како имитација за старата скопска железничка...






Се работи за железничката станица Овче Поле. Ако некогаш одиш за Свети Николе со воз, ќе треба да се симнеш на таа станица. Извонредно архитектонско дело, НЕЗАЧУВАНО!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 14-Jul-2013 at 23:25
ТЕМА: Ужасот и срамот се „сопственици“ на железничките станици во Македонија


Повеќе од три децении во Македонија не е изградена ниту една нова железничка станица. Транспортниот центар во Скопје е најново отворениот објект на 27 јули 1981 година. До вакви резултати може да се дојде ако се направи истражување на историјатот на овој вид инфраструктура во земјава. Наместо објекти со билетара и простор за чекање на патниците, во Македонија многу често помалите железнички станици се составени единствено од рушевини и купиште градежен смет. Некои од поголемите станици, како што се Велес и Битола, изградени се во периодот на отворањето на пругите кон крајот на XIX век. Темелна реконструкција на постоечките зданија воопшто не е направена, а некогашните трафики и бифеа во рамките на постоечките објекти се затворени поради малиот број патници. Разглас и телевизори за најава на возовите, интернет врска и оддел за информирање на патниците постои единствено во рамките на железничката станица во Скопје.

 

 

* Помала железничка станица во еден од градовите во Романија

 

 

Како изгледа една просечна железничка станица во Македонија? Доколку станува збор за некој од поголемите градови, тогаш билет може да се купи единствено на благајните, кои најчесто работат со ограничено работно време. Автомати за издавање билети не постојат во ниту еден објект. Во просторот наменет за патници, нема елементарни услови за чекање на возовите. Ако постои систем за греење, тогаш тој не работи. Ниту една станица во земјава го нема решено проблемот со климатизација. Санитарни јазли во објектите не постојат, или доколку ги има, тие се наоѓаат во незавидна состојба. Бидејќи не е воведен никаков систем за најава на возовите, станиците се неупотребливи и патниците се приморани да ги чекаат возовите надвор од објектот.

 

 

* Битола

 

* Браилово

 

* Даме Груев

 

 

Некои од железничките станици во Македонија се наоѓаат во исклучително лоша состојба. Особено е загрижувачка состојбата на овие објекти во Велес, Кичево, Скопје, Тетово и во неколку други градови. Во овие места тие можат да се препознаат по излупените фасади, искршени прозорци, паднати плафони и нагрдени ѕидови од графити. За разлика од нив, стојалиштата и железничките станици во помалите градови и селските средини речиси и да не постојат. Најголем дел од нив се затворени за патниците, а некои се и целосно разрушени. Од некогашните станици во Радуша, Жеровјане, Лакавица и Длапкин дол на пругата кон Кичево денес се останати единствено бетонските столбови, а идентична е состојбата и на голем број од помалите објекти на пругите Велес – Кочани и Велес – Битола.

 

 

Објектите подигнати во периодот на завршување на пругите

 

За разлика од европските земји, во Македонија изградбата на нови железнички станици или темелната реконструкција на постоечките се вршела единствено за време на реализацијата на градителските проекти во железницата. Покрај главната станица во Скопје, во периодот по Втората светска војна се изградени станиците во Зелениково, Кичево, Гостивар, Скопје – Север, како и дел од нив на потегот помеѓу Скопје и Куманово. Со изведбата на пругата од Солун до Скопје во 1873 година, подигнати се голем дел од постоечките станици на потегот од главниот град до Гевгелија. Сите железнички објекти од Велес до Штип се изградени заедно со завршувањето на пругата во 1926 година, идентично како и станиците кои се наоѓаат помеѓу Велес и Битола, завршени до 1936 година.

 

 

* Гостиражни

 

* Лакавица

 

* Радуша

 

 

Некои од зданијата, како што се оние во Штип и Кочани, претставуваат извонредни архитектонски дела и се вистински споменици на културата кои се распаѓаат поради негрижа на надлежните власти. Дел од овие репрезентативни објекти, заедно со железничката опрема што ја поседуваат, можат да бидат примамливи музеи во однос на тоа како железницата функционирала низ историјата.  Македонски железници – Инфраструктура нема сопствени финансиски средства за да ги реконструира станиците, а ниту една општина во земјава досега не изрази интерес да учествува во нивна санација, со пари од локалните буџети. Пред неколку години, дел од овие објекти беа предадени на железничарите, кои во голема мера придонеа да не дојде до нивно целосно уништување.

 

 

Развиените градови се натпреваруваат со проекти за нови станици

 

И додека во Македонија времето застанало во 60 – тите години на XX век, поголемите европски градови се натпреваруваат во изборот на познати архитекти за изработка на проекти за нови железнички станици и во нивната иновативна изведба. Во моментов е актуелна изградбата на главната железничка станица во Виена, која треба да биде пуштена во употреба на крајот од 2015 година. Од соседните земји, Србија годинава треба да ја продолжи изградбата на белградската главна станица „Прокоп“, додека во Софија ќе се реконструира и надгради постоечката централна железничка станица. Во околните балкански земји помалите станици се реконструираат со финансиски средства на самите државни железнички компании, но и со помош од општините.

 

 

* Градежни работи на новата главна железничка станица во Виена

 

 

Започнува реконструкцијата на железничките станици во земјава

 

Тендерот за реконструкција на скопската железничка станица е објавен, а прибирањето на понудите од градежните компании ќе трае до 3 септември. На почетокот од наредната година треба да стартува реконструкцијата на зданијата на кои поаѓаат и пристигнуваат македонските возови. Приоритет ќе биде даден на железничката станица во Скопје, која со финансиски средства во износ од 2,5 милиони евра треба да биде завршена до 2015 година. Изготвени се и проектите за останатите 10 железнички станици низ Македонија, кои во текот на јули ќе се достават до Европската комисија. Со проектот е планирано да се санираат железничките станици во Прилеп, Битола, Гевгелија, Богомила, Чашка, Табановце, Демир Капија, Градско и Неготино.

 

 

Бојан Блажевски



#
Објавено на 14.07.2013 во категорија Вести. 

Тагови: Битола, Богомила, Велес, Гевгелија, Гостивар, Градско, Демир Капија, Длапкин дол, Железница, Железнички станици, Жеровјане, Зелениково, Инфраструктура, Кичево,Лакавица, Неготино, Прилеп, Радуша, Реновирање и реконструкција, Скопје,Табановце, Тетово, Транспортен Центар Скопје, Чашка


http://www.build.mk/?p=26248
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.