![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5253545556 86> |
Author | |
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Да, тие се, но наместо во ѓубре, фрлени се на улица. Edited by Dexter26 - 17-Sep-2013 at 00:24 |
|
![]() |
|
xuzj ![]() Newbiе ![]() Joined: 12-Jun-2013 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Здраво до сите. Ве читам долго време, па така малце се најдов во “муабетот“ за системот за наплата, која што е причина за стоење на
автобусите на стојалиште повеќе отколку што треба (кај нас). Јас направив едно мало истражување. Целта ми беше за времето на стоење на стојалишта на двокатни и стандардни автобуси. После изброените автобуси и целата анализа на податоци, добив големи резултати за просечното време на стоење. Нема голема разлика помеѓу двокатните и стандардните автобуси, ама предолго време на стоење. Една од причините (од тие што јас самата ги видов при броењето), најглавната е системот на наплата. Треба да се намали бројот на патници кои што купуваат билети од кај возачот. Или па за
овој систем на наплата што го имаме веќе во Македонија, да има повеќе
продажни места на билети, посебно на пофреквентните стојалишта, каде што
за време на врвен час бројот на патници што чекаат е голем.
А веќе долго време читам за обновување на системот на наплата, па се надеваме, би требало да оди кон подобро. |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
во цел град, повеќе од 10 билетари нема, што е за срамота, споредено со тоа колкав е бројот на постојќи барем во најурбаните рамки на градот
инаку, не сакам да личи како да ги плукам безвезе двокатните автобуси, ама времето на наплаќање (не на стоење, за жал, шоферот и во сред возење наплаќа) е подолго, затоа што до шоферот се стигнува низ тесно ходниче каде што едвај може да се разминат двајца (а мора да се разминат) за разлика од обичните автобуси, каде што патниците плаќаат во ред еден по еден додека не влезат сите |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Освен кај Транспортниот Центар, кај Бит-Пазар и Автокоманда не ми текнува друго место во Центар кајшто сум видел да ссе продаваат билети на ЈСП. Според мeне, треба да се овозможи да се продаваат барем кај: Рекорд, Зелен Пазар, Југодрво, Џамбо Веро, ТЦ Бисер, Клинички Центар, Порта Влае, Сити Мол, Лептокарија, Соборен Храм, Драмски Театар, ТЦ Капиштец, СЦ Борис Трајковски.
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
ГТЦ доле има ама мислам дека треба да се премести кај рекорд.Е сега и кај Зелен пазар има и ептен се блиску ама сепак овие 2 мора да останат. Има кај главната пошта кај Т-мобајл.После во Карпош 2 кај Педагошки и се до Ѓорче нема ниедна.Една мислам дека треба да има кај Сити Мол. Е сега на Илинденска треба да има една кај Борис Трајковски и една спроти Матичното кај влезот на паркот. На Митрополит Теодосиј Гологанов една спроти ТЦ Беверли Хилс е сосема доволна. Другите места вака од нивната продажна мрежа се сосема доволни.Има 2 или 3 во Аеродром.По една во Бутел,Мачари,Лисиче,Кисела Вода,Пржино и по 2 во Чаир и Автокоманда. |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Скопје добитник на меѓународната награда „Градски трофеј 2013“
Наградата, која секоја втора година ја доделува Меѓународната унија за патен транспорт (ИРУ) се доделува за јавен транспорт и групен туризам Град Скопје ја доби престижната награда „Градски трофеј 2013“ за јавен превоз и за групен туризам. Признанието денеска во Кортрејк, Белигија го прими градоначалникот Коце Трајановски. Наградата, која секоја втора година ја доделува Меѓународната унија за патен транспорт (ИРУ) им оддава признание на локалните власти кои имплементираат проактивни политики за одржлив транспорт, мобилност и ефикасен јавен превоз. Во конкуренција со Малме, Ковентри, Ливерпул и Виена, Скопје ја доби наградата за севкупната политика за одржливи мерки за мобилност на граѓаните и посетителите, современа сообраќајна инфраструктура и промовирање како атрактивна туристичка дестинација. „Интернационалното жири за ’Градски трофеј‘ ги препозна напорите на Град Скопје за организирање квалитетен јавен превоз и за комплетна замена на возниот парк на ЈСП ’Скопје‘. Градот во последниве неколку години интензивно работи на подобрување на патната инфраструктура и на јавниот превоз, на збогатување на туристичката понуда, на промоција на организирани туристички посети со водичи, како и на приближување на сите туристички дестинации во Скопје и во неговата околина до посетителите“, рече Трајановски. Ив Манерт, потпретседател на ИРУ и член на жирито потенцираше дека интернационалната жири комисија била импресионирана од сеопфатноста на досието доставено од Скопје и смета дека иако се' уште има простор за подобрување, Скопје е пример на којшто треба да се угледаат европските метрополи. Меѓу досегашните добитници на оваа престижна награда се градовите Дрезден (Германија), Честер (Велика Британија), Стокхолм (Шведска) и Саутпорт (Велика Британија). (С.Р.) http://www.utrinski.mk/?ItemID=247C13054A94A8478F9CA1EF07E749EF |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Ovie izgleda ne bile vo Skopje!?
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Скратена трасата на автобусот „4А“
Автобусот на ЈСП „Скопје“ со број „4А“ од вчера наместо до населба Хром, ќе сообраќа до Тафталиџе. Оваа линија откај Студентскиот дом „Гоце Делчев“ свртува десно по улицата „Московска“, потоа десно по булеварот „Партизански одреди“ и повторно десно по улицата „Лондонска“. Пред маркетот „Тедико“ ќе биде последната постојка (терминал). Од ЈСП потенцираат дека за сите измени патниците можат да се информираат на нивната веб-страница www.jsp.com.mk, во рубриката возни редови. http://www.utrinski.mk/?ItemID=F1DF1D54350EF24D97106F66EB197785 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Eве нешто интересно од Исланд:
http://www.straeto.is/ http://s.is/journeyplanner/enterJourneyPlan.do?hss=G4ZvV89311962 http://www.straeto.is/english/live-bus-map/ Edited by phenomenon - 31-Jan-2015 at 21:54 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
има нешто сериозно од болдираното или е само нафрлано нешто од новинариве ?
" Нови дваесет илјади садници на територијата на Скопје, увоз на возила по ЕУРО 2 стандарди, проект за енергетска ефикасност на 42 училишта во 12 општини. А во наредниот период од Владата најавија дека ќе набават и нови 300 автобуси, кои испуштаат значително помалку издувни гасови" извадок од: http://www.alfa.mk/News.aspx?ID=68035#.Uq83FdJDuE4 |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Па како за споредба, ЕУРО 5 стандардите се општо прифатени во ЕУ од септември 2009, а ЕУРО 6 стандардите е планирано да почнат да се имплементираат од септември 2014. ЕУРО 2 стандардите се стари речиси 20 години, нивната имплементација е започната уште во далечната 1996 година, што значи дека актуелната влада на Република Македонија во втората деценија на 21-от век планира да имплементира еколошки стандарди од последната деценија на 20-от век, односно планира да ги држи жителите на Скопје едно 20 години во минатото од еколошки гледна точка. Имаше донација од автобуси од Виена кои беа со мотори кои работат на течен нафтен гас, кај нас популарно познат како плин, но ништо не бидна од таквата донација, наводно бидејќи директорот на таа некоја институција при ПМФ која требала да изврши атестирање на плинските уреди или хомологација или не знам што, кој патем од национална гледна точка бил припадник на најголемото национално малцинство во Македонија, им кажал на градските советници од Виена кои биле дојдени во посета на Скопје дека едноставно не знае што треба тој да направи, односно не знае која е неговата улога во целата донација. Единствено што треба сериозно да се земе во предвид е стравот од евентуален увоз на уште повеќе отворени гасни комори на тркала кои само дополнително ќе ги трујат скопјани и останатите граѓани на Република Македонија. Edited by Dexter26 - 16-Dec-2013 at 19:35 |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Имаше написи дека Србија ќе ЗАБРАНИ увоз на половни возила со ЕУРО 3 стандард, a нашиве СЕ ФАЛАТ дека ќе увезат возила со ЕУРО 2 стандард
![]() Edited by phenomenon - 16-Dec-2013 at 20:17 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
кај нас рокот за увоз на автобуси со еуро 2 стандард требаше да заврши до крајот на 2013 година мегутоа на барање на одредени превозници рокот го продолжија до крајот на мај 2014 година
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Еуро2
![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
па подобро еуро 2 одколку еуро 0, или за вас е подобро да се возите во автобуси како што има југ турист куманово одколку да се возите во високо туристички автобус кој е еуро 2?
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
До кога ќе се задоволувате со под просечност!
До кога со логиката "подобро нешто него ништо"? До кога ќе бидете среќни знаејки дека сте подобри од најлошите? |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Стварно не ви ја разбирам логиката, гледајте реално. До пред некоја година додека беше претходниот закон видовме какви автобуси се возеа и уште се возат де, но има некакво подобрување. Убаво пишал санос, многу подобро е да се возиш во еуро 2 отколку еуро 0. Истото е и со колите, стоедените и југата се заменија со корси и фиести, што како и да погледнеш е позитивно. Е тоа што нагло се зголемува возниот парк особено во Скопје е реалниот проблем и таму треба да се работи преку подобра понуда во јавниот превоз, ограничувања за автомобили во централно градско подрачје и сл. |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Верглај Мишко.
ПОНИШТЕН ТЕНДЕРОТ ЗА ЕЛЕКТРОНСКА НАПЛАТА НА БИЛЕТИ Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ го поништи тендерот за воведување систем на електронска наплата на билетите и за автоматска локација на автобусите. Досега пропаднаа три тендери за воведување на овие новитети затоа што, како што вели директорот Мишо Николов, се работи за софистицирана технологија поради што се прават многу грешки при изработката на спецификацијата. - Така беше и овој пат. Имаше грешка во процедурата и се јави ситуација која не беше детаљно регулирана со Законот за јавните набавки. Се јавија четири фирми, државната комисија отфрли три, остана една и требаше да се спроведе постапка со преговарање, која детаљно не е регулирана со Законот - објасни Николов. На последниот тендер за воведување електронска наплата со т.н. паметни билети се јавија четири фирми: турската „Kенткарт“, чешката „Микроелектроника“, „Т-мобиле“ и норвешкиот конзорциум „Бро-ог тунел-селскапет“. ЈСП најпрвин ја избра турската компанија „Kенткарт“, меѓутоа по жалба на друг понудувач, таа одлука беше поништена од страна на државната комисија за жалби. Според одлуката на комисијата, три фирми беа исклучени од евалуација и остана само една, „Микроелектроника“ од Чешка. Ова е четврти конкурс со кој претпријатието се обидува да ја модернизира наплатата во своите автобуси, односно обид да ги замени хартиените билети со електронски картички. Претходните три обиди, кои беа спроведени во изминативе пет години, беа неуспешни од технички причини, а имаше и жалби поради кои постапките беа прекинувани. Со новиот начин на наплата патниците ќе располагаат со пластифицирана картичка, која самите ќе може да ја дополнуваат со пари по принципот на припејд. При влегувањето во автобус специјален читач ќе одзема од сумата колку што чини возењето. Новиот систем ќе ги намали турканиците во возилата и застојот што настанува додека патниците купуваат билети од возачот или ги отчукуваат картичките. Според досегашните најави, за воведување на системот ќе се вложат три милиони евра, а парите ќе ги обезбеди Град Скопје. http://dnevnik.mk/?ItemID=89BB0F41F38C6A4D9BE7F4BA42207410 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
по кој пат? се изгубив во броење...
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5253545556 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |