build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8182838485 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #1641 Posted: 02-Oct-2013 at 07:31
А мор чоек, шо те гледам чуден. Како ќе излезат со оделата да се сликаат, господ да чува и да брани.
.....   .......
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1642 Posted: 13-Oct-2013 at 23:15
Датум: 13.10.2013, 17:48
ПОДЗЕМНАТА УЛИЦА ЌЕ СЕ ВИКА СВЕТИ АПОСТОЛ ПАВЛЕ

Подземната улица што Град Скопје ќе ја гради под плоштадот и кејот ќе се вика Свети апостол Павле. Советот на Град Скопје на наредната седница ќе им даде имиња на новите плоштади и мостови и ќе преименува некои улици.

Мостот што ќе ги поврзува кејот и Археолошкиот музеј, наместо Око, ќе се вика Мост на цивилизациите во Македонија. Просторот пред црквата „Успение на Пресвета Богородица“ ќе се вика плоштад Пресвета Богородица, а просторот околу споменикот на Скендер-бег ќе се вика плоштад Ѓерѓ Kастриоти - Скендер-бег. Просторот меѓу постојните објекти на улиците Даме Груев и Македонија ќе се вика плоштад ВМРО, а просторот меѓу објектите на МОБ, Филхармонија, АЕK, и МНР ќе го носи името плоштад Мајка Тереза.

Улицата Руди Чаевац ќе се преименува во Методија Шаторов-Шарло, а улицата Владимир Kомаров ќе го носи името 23 Октомври.

ДВЕСТЕ ИЛЈАДИ ТЕМЈАНУШКИ ЗА СКОПЈЕ

Со вкупно 250.000 цвеќиња, од кои 200.000 темјанушки и 50.000 хризантеми, есенва ќе се разубават сите 10 скопски општини. Со оваа активност, како што велат од Градот, се поддржува проектот „Цветно Скопје“.

Цвеќињата ќе бидат засадени во жардиниерите на сите булевари, во зелените површини на кружните текови, во паркот „Македонија“, Градскиот парк, Паркот на жената-борец, во Чаир, пред Општината Бутел и на други зелени површини.

Ќе работат екипите на „Паркови и зеленило“, а цветното разубавување на Скопје ќе го чини Градот 1,8 милион денари, односно околу 30.000 евра. Активностите започнаа со засадување 1.000 хризантеми во кружниот тек на булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов.
http://dnevnik.mk/?ItemID=120EBA0C3B61DF46B7CB53073D2553D9
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1643 Posted: 21-Oct-2013 at 10:34
Реконструирана улицата во близина на градинката „Морковче“ во Јурумлери



Општина Гази Баба деновиве изврши реконструкција односно асфалтирање на улицата 2А, на делот пред новата градинка „Морковче„ во населеното место Јурумлери.

Станува збор за асфалтирање на потег во должина од околу 100 метри, како и изградба на нов тротоар по целата должина на улицата и дренажен систем за одведување на атмосферските води.

Општина Гази Баба исто така, инвестираше во изработка на оградата за новата детска градинка која е со вкупна должина од 250 метри и висина од 1,7 метри.

Вкупната вредност на извршените работи изнесува 2.200.000,00 денари, а работите ги изведе фирмата Адра од Скопје.

http://lokalno.mk/rekonstruirana-ulicata-vo-blizina-na-gradinkata-morkovche-vo-jurumleri/
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1644 Posted: 22-Oct-2013 at 09:45
ЌЕ СЕ ГРАДИ УЛИЦА ЗА НОВАТА НАСЕЛБА ХИПОДРОМ 2

Градот Скопје со 3 милиони денари (48.000 евра) ќе ја помогне изградбата на новопроектираната улица во населбата Хиподром 2. Град Скопје и Општина Гази Баба изградбата на оваа улица ја сметаат за приоритет во овој дел од градот.

За реализација на оваа одлука градоначалникот на Град Скопје, Kоце Трајановски, ќе склучи договор со градоначалникот на Општина Гази Баба, Тони Трајковски, во согласност со Законот за меѓуопштинската соработка.

- На 8 октомври почна да се реализира изградбата на влезната главна улица во новата населба Хиподром. Таа ќе биде долга 700 и широка седум метри. Во моментот се врши трасирање, а за еден месец ќе биде тампонирана. Во тек е изработка на проекти за водоводна и на фекална канализација, по што ќе почне изградбата на водоводната мрежа, со изработка на јазли за сите споредни улици. Дури потоа улицата ќе се асфалтира - објасни Емилија Kипровска, портпарол во Гази Баба.

Во населбата Хиподром 2, од 300 локации со државно градежно земјиште, досега на продажба се објавени и продадени 70 парцели.

http://dnevnik.mk/?ItemID=CD0A728EDA1C884F9CBDA233FE96F9D1
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1645 Posted: 22-Oct-2013 at 17:23
Пуштена е во употреба улицата „Питу Гули“ во населбата Водно

Пуштена е во употреба реконструираната улица „Питу Гули“ во скопската населба Водно.

- Првпат откако постои населбата, поставена е нова фекална и атмосферска канализација и интервенирано е во водоводната мрежа. Комплетно е реконструиран и коловозот со површина од 2.160 метри квадратни или 340 метри должина. Обновени се и тротоарите со површина од 1.340 метри квадратни и канделабрите. Целата инвестицијата е 13.000.000 денари, средства обезбедени од буџетот на општина Центар, рече градоначалникот на Центар Андреј Жерновски.

Градоначалникот на општина Центар им се извини на граѓаните поради доцнењето со изведувањето на проектот бидејќи, како што рече, првата фирма изведувач на време не ја заврши работата. Во текот на работите пукна и цевката која ЈП „Водовод и канализација“ ја немаше заменето 50 години.

http://www.press24.mk/pushtena-e-vo-upotreba-ulicata-pitu-guli-vo-naselbata-vodno
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1646 Posted: 22-Oct-2013 at 17:30
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1647 Posted: 22-Oct-2013 at 17:40
Конечно и за првпат во Македонија колку толку ниски тротоари (иако рабниците не ми се по ќејф и ги сметам за непотребно гломазни) и нивелирани шахти (барем од тоа што може да се види на слика) 
Back to Top
mackomk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 130
  Quote mackomk Quote  Post ReplyReply #1648 Posted: 22-Oct-2013 at 18:29
Па не би рекол првпат,сите понови улици имаат вакви тротоари, баш кај мене пред 5-6 месеци се правеше реконструкција на улиците и тротоарите се скоро исти.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1649 Posted: 22-Oct-2013 at 18:45
Еј со оваа улица многу се развлече и многу проблеми имаше. Во моментот кога се правеше фекалната канализација скинаа неколку електрични кабли за кој 2 дена незнаеа од каде се. Добро е што ја завршиле конечно и го поздравувам тоа што се нивелирани шахтите.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1650 Posted: 23-Oct-2013 at 15:09
Во нишката за Станбена Населба Лисиче постирав слики каде тротоарите на улицата беа асфалтирани наместо како што беше практиката со бекатон. Денес го забележав истото на ул. Перо Наков во Маџари кога се оди накај железничкиот премин ,имено улицата беше неодамна реконструирана но само еден дел од тротоарите беа реконструирани тогаш и беа заменети со бекатон, додека останатиот дел од тротоарите е реновиран во последниве 20тина дена и е асфалтиран.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1651 Posted: 25-Oct-2013 at 13:36
Се проширува улицата Скупи

Зголемениот сообраќаен метеж на улицата Скупи веќе подолго време бара решение со кое долгорочно ќе се растовари метежот што се прави на крстосницата помеѓу „Хубо“ и салонот на „Тојота“



Деновиве почна проширување на една коловозна лента на оваа улица, која води до булеварот 8 Септември. Нарачател на активностите е градот Скопје, а изведувач е ЈП „Улици и патишта“, кој ги почна активностите пред десетина дена.

- Поради големата сообраќајна фреквенција на улицата Скупи, градот Скопје му издаде налог на ЈП „Улици и патишта“ да изведе привремено сообраќајно решение за вртење надесно со проширување на постојната коловозна лента од бензинската пумпа, па до свиокот на „Хубомаркет“ - ни изјавија од градот.
Планирано е активностите да се изведуваат 45 работни дена.
- Почетните работни позиции се ископот на земјен материјал, а моментално се вградува тампонски слој - велат од ЈП „Улици и патишта“.

Вработените во фирмите по должината на улицата Скупи велат дека метежот секојдневно создавал проблеми и за учесниците во сообраќајот, но и за фирмите што работат тука и често имаат потреба од дотур на стока.

- Секој ден има колони од автомобили долги по триесетина метри. Метежот стануваше неподнослив, особено во работните денови околу 16 или 17 часот или рано наутро, кога сите доаѓаат на работа - истакнуваат вработени во бензинската пумпа што се наоѓа на почеток на улицата.

Овој проект пред изборите го промовираа тогашните кандидатите за градоначалници на градот Скопје и општината Карпош. Тогаш градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски, истакна дека пред сѐ ќе се обидат да го уредат сообраќајот со кружен тек, но доколку не успеат ќе постават дополнителна сообраќајна лента. Ова е значајна раскрсница, бидејќи поминуваат голем број возила од Чаир, Бутел и од Гази Баба што сакаат да одат директно во Карпош или да продолжат кон Ѓорче Петров. На промовирањето проектот беше проценет на околу 35 милиони денари.          

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=10251397395&id=14&prilog=0&setIzdanie=23010
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1652 Posted: 09-Nov-2013 at 15:32
Најмногу ќе се троши за булевари и за канализација

Според нацрт-буџетот за наредната година

Довршување на улицата Трета македонска бригада со кружен тек, доизградба на улицата Партизански одреди до црквата „Св. Петар и Павле“ во Ѓорче Петров, изградба на водовод во Шуто Оризари, пречистителна станица во Волково, во Ѓорче Петров, како и реконструкција на улицата Маџари во Гази Баба и булеварот Христијан Тодоровски-Карпош во Бутел и Чаир, се некои од капиталните проекти во нацрт-буџетот на градот за наредната година. Тоа што останува од оваа година е и замената на автобуските станици, а ќе се продолжи и со тендерите за трамвајот и подземната сообраќајница. Градоначалникот Коце Трајановски на вчерашната седница на Советот на градот изјави дека нацрт-буџетот изнесува околу три милијарди денари.

- Нацртот е подготвен по консултации со општините за нивните приоритети и потреби, со администрацијата на градот за тоа што досега е направено и од предлози од советничките групи. Земен е предвид и ребалансот на буџетот за оваа година, како и потребите и можностите на градот, при што се направи еден баланс помеѓу нив - изјави градоначалникот Трајановски.

за повеќе на линкот http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=118132032162&id=14&prilog=0&setIzdanie=23023
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1653 Posted: 09-Nov-2013 at 18:37
Не би рекол дека се трошат доволна сум на пари на изградба на нови булевари. Ни 5% не се.

Настрана муабетов овој гиф е за тука.
Скопска возачка култура...
http://i.imgur.com/5sjz9W9.jpg

Edited by alexsend - 09-Nov-2013 at 18:38
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #1654 Posted: 10-Nov-2013 at 10:03
Originally posted by alexsend

Не би рекол дека се трошат доволна сум на пари на изградба на нови булевари. Ни 5% не се.

Настрана муабетов овој гиф е за тука.
Скопска возачка култура...
http://i.imgur.com/5sjz9W9.jpg


Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1655 Posted: 13-Nov-2013 at 17:33

ТРИ ВАРИЈАНТИ НА ГРАДОТ И МИСЛЕЊЕ НА ИЗИИС зА МЕТЕЖОТ ВО ЦЕНТАРОТ

Зградата на „Даме Груев“ да се пресече, а улицата да се прошири

Јорданка Ивановска

Со децении сите претходни градоначалници зборуваа и посакуваа, а овој состав на градската власт реши сериозно да ги разгледа сите опции за проширување на улицата Даме Груев, поточно делницата од трговскиот центар „Палома бјанка“ до Собранието на Македонија. Изградбата на две ленти плус е дамнешна идеја, предвидена и со Генералниот урбанистички план на Скопје, но кочница за реализација секогаш беше зградата на „Макотекс“, поточно нејзиниот пасаж, кој стрчи преку тротоарот. Сега се размислува столбовите на пасажот да се исечат и да се отстранат неколку ката од зградата.

Kоловозот ќе се шири за сметка на паркиралиштата, кои се дел од Градски ѕид, а улицата ќе има вкупен профил од 17 метри. Паркирањето во овој реон ќе биде решено со катната гаража кај поранешно „Беко“, која е во изградба.

Објектот ќе се потпре со мост

Во контекст на реализацијата на нова и поширока „Даме Груев“ во блиска иднина, градоначалникот Kоце Трајановски информира дека веќе имале неколку состаноци со претставници од Институтот за земјотресно инженерство и инженерска сеизмологија (ИЗИИС), на кои разработувале неколку варијанти за решавање на проблемот со столбовите од пасажот на „Макотекс“. Експертите оттаму се задолжени да понудат опции за отстранување на столбовите, а притоа да не се наруши статиката на зградата.

Директорот на ИЗИИС, професор д-р Михаил Гаревски, потврди дека состаноците со Градот се интензивни. Информира дека им понудиле три варијанти за пасажот на зградата на поранешен „Макотекс“. Таа сега е во сопственост на „Макоил“, а Градот со нив треба да договори обесштетување или друго решение за отстапување на дел од површината за да се реализација овој градски проект од голем јавен интерес.

Гаревски објасни за какви варијанти станува збор, со став дека допрва ќе се одлучат за некоја од нив, заедно со градоначалникот Трајановски.

- Со цел да се оствари потребната ширина на коловозот, потребно е да се оди две полиња внатре во пасажот. Првиот предлог се однесуваше за сечење три модула од објектот, односно дел од пасажот и дел од зградата во висина. Втората варијанта, која е отфрлена, предвидуваше да нема уривање на голем дел од зградата, напротив, горниот дел да остане и со мост да се поврзе со зградата отспротива. Третото решение е сечење на три модули, но не во висина на сите катови. На пример, во висина на првите два ката, а товарот од другите да го преземе мост. На мостот ќе се направи и голем отвор за непречено движење на повисоки возила - изјави директорот Гаревски појаснувајќи дека по прифаќањето на најдобрата опција, ќе изработат основен изведбен проект.

Центарот ќе биде пешачка зона

Градоначалникот Трајановски вели дека по проширувањето ќе се смени и режимот на сообраќај во центарот.

- Решен сум оваа улица да стане двонасочна, а „Димитрија Чуповски“, каде што е станицата „Рекорд“, да биде пешачка зона. Таму ќе се движи само трамвајот бидејќи на таа улица поминува неговата траса, а автобускиот сообраќај ќе се префрли на „Даме Груев“ - изјави за „Дневник“ скопскиот градоначалник.

Целта на градската заложба, појасни тој, е решавање на сообраќајниот хаос, кој со години го оптоварува овој реон, особено строгиот центар во делот на станицата „Рекорд“. Фреквенцијата на возила и на автобуси е голема, а со тоа и аерозагадувањето. Откако на „Димитрија Чуповски“ ќе се забрани автомобилски сообраќај, всушност и ќе се заокружи проектот за целосно пешачка зона во „Малиот ринг“, заедно со улицата Македонија.

http://www.dnevnik.mk/?ItemID=C37565DB2C784646B528C606A28C1E65

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1656 Posted: 13-Nov-2013 at 18:00
Previous
 
А тие кои живеат во Градски ѕид и ќе останат без простор за паркирање, ќе можат бесплатно да паркираат во катната гаража Беко ?
 
Па судејќи според досегашната пракса, одговорот повеќе од очигледно е НЕ.
 
Еве предлог и од мене:
 
Нека го срушат цел Градски ѕид, па нека си градат хотели и катни гаражи колку им душа сака, можеби братот Рој/Лој/преку Мој, ќе биде заинтересиран за изградба на некоја скопска варијанта на Сахарајан.
 
Се разбира, досегашната улица ќе прерасне во булевар, исто како Митрополит Теодосиј Гологанов, само поради проширувањето со само една лента плус во двата правци.
 
И сеуште идејата за класичен трамвај, изгледа треба да се молиме банкрот да не стигне што е можно поскоро поради нетранспарентното и некапиталното трошење за да се стави крај на ова лудило. Bash


Edited by Dexter26 - 13-Nov-2013 at 18:04
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1657 Posted: 13-Nov-2013 at 18:05
Jas mislam deka ova e edno dobro resenie, pa bas super sto mislele za prosiruvanje na ova ulica. Pozitivno e sto ulicata dimirtia cupovski da stane persacka zona. Bas super! Sto deka nema da ima parking? Sto e najdobro, da si ima graganite siroki ulici ili da imat stanarite parking? Parkingot e najmal problem.Go pozdravuvam ovaj cekor i se nadevam deka navistina kje se sluci vakvo nest a ne samo prazni vetuvanja!
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #1658 Posted: 13-Nov-2013 at 19:03
Originally posted by Dexter26



Previous  А тие кои живеат во Градски ѕид и ќе останат без простор за паркирање, ќе можат бесплатно да паркираат во катната гаража Беко ?  Па судејќи според досегашната пракса, одговорот повеќе од очигледно е НЕ.  Еве предлог и од мене:  Нека го срушат цел Градски ѕид, па нека си градат хотели и катни гаражи колку им душа сака, можеби братот Рој/Лој/преку Мој, ќе биде заинтересиран за изградба на некоја скопска варијанта на Сахарајан.  Се разбира, досегашната улица ќе прерасне во булевар, исто како Митрополит Теодосиј Гологанов, само поради проширувањето со само една лента плус во двата правци.  И сеуште идејата за класичен трамвај, изгледа треба да се молиме банкрот да не стигне што е можно поскоро поради нетранспарентното и некапиталното трошење за да се стави крај на ова лудило. Bash





Голем дел од жителите во Градски ѕид си имаат добиено уште од времето гаражи. А за останатите кои не се во сопственост на гаражи (односно не биле од моментот кога купиле стан таму) постојат сервисни улички кои служат како паркинзи и се сосема доволни за да го опслужат тој дел (мислам на оној паркинг на кој се влегува кај Макпетрол, спроти поранешен Цветен Пазар). Е сега тоа што 90% од нив преферираат да ги користат гаражите за чување ајвари или пак ги изнајмуваат на пазарџиите од Зелен Пазар кои си ја чуваат таму својата роба, тоа не е проблем на градот.
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.

Albert Einstein
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1659 Posted: 13-Nov-2013 at 19:16
- Решен сум оваа улица да стане двонасочна, а „Димитрија Чуповски“, каде што е станицата „Рекорд“, да биде пешачка зона. Таму ќе се движи само трамвајот бидејќи на таа улица поминува неговата траса, а автобускиот сообраќај ќе се префрли на „Даме Груев“ - изјави за „Дневник“ скопскиот градоначалник.

Ова ми било од секогаш желба. Средување на ова улица и правење од неа пешачка зона со се дрвореди и се што треба за да заличи.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1660 Posted: 13-Nov-2013 at 19:27
И ова ќе го реши проблемот? Не, напротив ќе направи уште поголем хаос... Поарно ништо да не прават...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8182838485 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.926 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.